2021 Ford Focus 1.5 Trend X
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1499 cc
- Maksimum Hız 196 km/s
- Beygir Gücü 123 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.2 sn
- Maksimum Tork 150 Nm
- Uzunluk 4647 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1825 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1454 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.1 lt
- Boş Ağırlık 1308 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
- Bagaj Hacmi 511 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
- Yakıt Deposu 52 lt
2021 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Arkadaşlar, 2015 focuslari daha çok beğeniyorum makyajlisi gelecekmiş onu düşünüyordum hala da düşünüyorum (önden görünüşünü beğenmiyorum ) fakat zamlar değer mi dedirtmete başladı.bu arada trend x te tuşla açılıp kapanan yan aynalar tek eksik özellik, onun dışında kullanmayacağıniz ozelliklere boşuna para vermeyin
Arka sensör trend x paketinde mevcut mu
Sayın:Misafir-6646 Yeni Ford Focus Sedan Versiyonunda (Yokuş Kalkış Destek Sistemi 3 Adet Donanım Paketinde / Standart) olarak sunulmaktadır bilginize
Sizce boş paket focus alınırmi
satın aldığınız Ford Focus Sedan Versiyonunda (Trend X Paketinde) Yokuş Kalkış Destek Sistemi bulunmaktadır
araç yokuş desteki̇ yok yokuşta araç cekmi̇yor
Yollarda çok fazla görmüyoruz ve ne hikmetse hiç kalmıyor bayilerde Allah Allah...
Araç bayilerde yok. ne zaman geleceği de bilinmiyor. çok az araç geliyormuş bunlarda hemen satılıyormuş zaten
Araca yakın zamanda bayi fiyatı alan oldu mu?
4 yetişkin ile sürüyorum, hafif rampada dahi gaza yüklendiğimde yavaş diyorlar. Çoğu motor gibi ölü bölgeleri de var. 2.000 devirde sürüyorum, alt devirde güç ve tork ürettiği için, Ford’un rakipsiz manuel şanzımanı ile iyi ilerliyor. Yakıt uzun yol 5 karma 8 litre. LPG uyumlu olup bazı bayiler takabiliyor garantili olarak. Fiyat listesinde LPG seçeceğini de görebilirsiniz. Araç rakiplerinden sessizlik, yol tutuş ve malzeme kalitesi ile ayrılıyor. Manuel kliması hariç prestijli ve kaliteli araç.
misafir 9811 ekranı orjinal olarak satın alırken taktırma seçeneği yok diye biliyorum.sizin bahsettiğiniz dışarıdan taktırma mı?
araç çok güzel. genelde şikayetler ekranı ve motorundan dolayı gelmiş galiba. malesef bunun sebebi türkiyedeki vergi dilimi yüzünden. alt vergi dilimine girsin diye atmosferik ve küçük ekran ile geliyor. ekran 3.500 e 4 gb ram 32 gb harika ekran taktırabiliyorsunuz. motor da güclü degil ama çok da zayıf degil 0-100 ü 1.3 multijet den iyi en azından. ford ceo su bir fuar da türkiyede vergilendirme yüzünden araç satamıyoruz demişti. yoksa aracın 1.5 ecobost ve 2.0 ecobost cok güzel motorları da var malesef getiremiyorlar fiyat çok yukarı çıkıyor diye.
görkem öge, bahsettiğiniz 1.0 ve 1.2 turbo motorlar basınca kaç lt yakıyor? 150 Nm tork C sınıfı bir araç için yeterli bir torktur.
1,2 turbo motorları kullandım. Gayet de az yakıyorlar. 150 nm tork yeterli mi diyorsunuz? Doğan SLX'in torku 135 nm. Başka bir şey demiyorum.
bu araçla sırf ortadaki dandik ekranı nedeniyle ilgilenmekten vazgeçtim.. bu nasıl bir zihniyettir ki 200 küsür bin liralık bir araç sat orta konsoldaki ekran çocukların kullandığı el oyunlarının ekranı gibi olsun.üstelik opsiyon olarak büyük ekran seçeneği de yok. böyle bir arabaya öyle bir ekran utandırıcı bir şey. ne focus a yakışıyor ne de ford a yazık..
Bu motor zayıf. Açıkça zayıf, hele hele kocaman bagajlı bir sedan için. Firmanın sitesindeki broşürde bile güç ve tork devri verilmemiş. Bilerek yazmadıkları da çok belli. Neden VW, Opel, Peugeot verirken bunlar vermemiş? Artık 1000 ya da 1200 ccden aslanlar gibi güç tork alınırken 1500 cc motordan 150 nm tork nedir allahaşkına, yıl 2021... Bu araca 4 kişi ve ful bagaj bin, bu motor bu aracı çekmez. Kötü araba değil, gayet iyi güzel ama motor zayıf. 1,6 benzinli Astra sedandaki gibi gitmedikçe de basarsın, benzinde lıkır lıkır içer, o da çok belli. 100 kmde 9-10 litreyi görmeye hazır olun.
Beygir ve tork değerlerini kaç devirde verdiği önemli olandır. Ayrıca aktarma sistemi de etkendir. Aracı alırken kuşkuluydum ancak tork dengeli ve yeterli. Kaldı ki piyasada b segment Polo ibiza araçlarda 90-100 nm tork verileri görüyoruz. Sonuç olarak kamyon değil, binek araç.
123 bg 150 tork saçma bi denge olmamış mı.