2019 Ford Focus 1.5 TDCi Titanium AT

  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4647 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Genişlik 1825 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1454 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi 511 lt
  • Vites Tipi 8 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1394 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 52 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 2.015 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
85
87
72
75
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
nejat günaydın 28.11.2019 02:30

arabanın iç hacmi eski kasaya göre genişlemiş, vitesin bulunduğu konsol kalitesi çok düşük, ucuz plastik, çürük diş gibi sallanıyor. golfe rakip olacak denen bir araca yakıştıramadım.

Misafir-7827 18.07.2019 12:26

bu arabayı alan arkadaşları gücendirmek istemem, zevk ve bakış meselesi tabi ama fordun o ağzı açık balık gibi duran ızgara şekline bir türlü ısınamadım. Keşke değiştirseler, yoksa iyi araba bence.

Misafir-7220 18.07.2019 00:15

Focus 1 den sonra gelmiş en iyi focus bu. Ama 211 bin lira etmez kesinlikle. Rakipleri 50 bin lira daha ucuzken hele focus alınmaz...

Misafir-6178 10.06.2019 20:55

Bir onceki focus titanium ile 300000 km yol yaptım ( 2 arac değiştirdim) , su an yeni focusla 29000 km oldu , 10 senedir aynı yolda gunluk 150 km yapıyorum ve ortalama hızım 160 km/saat uzeri , yeni focus yol tutusu daha kotu , motor sesi daha iyi , rüzgar sesi cok fazla , hızlanma cok bariz fark goremedim ama tork daha azmış hissi oluyor , maximum hızı 10-15 km daha fazla (227 km/saat) , rampa yukarı maximum hızı daha düşük , kapı kapanışları cok kotu ( kapılar kalitesiz), direksiyon daha yumuşak , iç hacmi ve bagaj acık ara daha iyi , titanium özellikleri azaltılmış ( on park sensorler , otamatik park,,, onceki titaniumlarda standarttı) ,yakıt tuketiminde cok sz iyileşme hissettim ama beni en cok zorlayan eski focusun yol tutuşundan vazgecmek oldu , yenilmez hissettiğim bir aractan , tedirgin viraj dondüğüm bir araca dondü

Misafir-6636 09.06.2019 19:47

Eskiden beri olan ford focus fanatikliğimin nihayet bu sefer sonu geldi.başkaları belki alışır bu kokpit ve ekran tipine ama ben bir ömür boyu sürsem yine alışamam bayram öncesi bayiye gittim focusa bakiyim diye daha içine girer girmez kendimi nasıl attım dışarıya bilemiyorum bir kasvet bastı bir düzensiz geldi o kokpit düğmeli vites ayrıntısının farkına bile varamadım.

Misafir-8220 26.04.2019 16:53

merhaba eski kasasına 2 sene bindim ve hala biniyorum 1.5 tdci titanium powershift. eski kasada süspansiyon viraj ve çekiş yeni kasadan kesinlikle iyi. yeni kasa ise eski kasaya göre içi ve bagajı genişledi. motor sesi yeni kasada biraz daha fazla . yakıt nerdeyse aynı ama halen yeni kasada birçok eksik olduğunu düşünüyorum o paralar verilince. yeni kasa tutmadı bu arada satış o kadar iyi değil. otokoç ta çalışan biri olarak söylüyorum. syg

Misafir-6248 09.04.2019 07:15

araba yeni ama eski olan seyler var yalıtım eski focus gibi motor ve gücü iyi yakıt yuksek ekran daha ıyı yerlestırilebilirdi

misafir78 06.04.2019 15:59

sayın 7162, malum yeni focus da arka bağımsız süspansiyondan vazgeçildi yol tutuşta eskiye nazaran bariz bir düşüş varmı, ses yalıtımı ve süspansiyonları nasıl?

Misafir-7162 01.04.2019 17:09

Kiralama ile 5 gün kullanma fırsatım oldu.
Artıları;
Hızlanması çok güzel, atik hareketleri var
İç hacmi doyurucu
Ön konsol sınıfına göre orta
Kadranlar ve gösterge eğer rengini geceye çekerseniz iyi oluyor
Sıfırdan 100 e hızlanması ve vites geçişleri güzel
Dış görünümü çok güzel

Eksileri;
Özellikle kasis gibi yavaşlama ve sonra tekrar hızlanma aşamalarında vites geçişi kötü
Arka yolcu kısmının kalitesi öne göre kötü
Yakıt bence biraz yüksek, özellikle önceki model focus'a göre

Fiyatı bu kadar yüksek olmasa alınabilir bir araç. Ama bu fiyata alınmaz.

Misafir-8125 15.03.2019 01:06

Fiyatını eleştirenlere birşey diyemem ; saçma sapan vergi politikası yüzünden arabalara 2 kat ödüyoruz maalasef.
Ama bu arabayıda beğenmeyenlere şaşırıyorum. C sınıfı bir arabada tam otomatik 8 ileri şanzumanla mis gibi araba. Bunuda beğenmeyene mercedes E seris verelim

Misafir-4959 08.03.2019 01:58

tam otomatik demek oluyor bu araç

Misafir-6817 07.03.2019 13:08

8 İleri tork konvantörlü şanzıman ne demek?
Kullanan arkadaşlar yorum yazabilirler mi.
Tam otomatik mi?
Yarı otomatik mi?

Misafir-495 02.03.2019 13:19

otokoç işlerini yapan rotbalanscı yanında iş yerim inanın daha 1 adet gördüm. hiç satmıyormuş söylediğine göre. çekiş eski kasa daha iyi ve artık yol tutuşunu unutun focus ta dediğini duydum. alanlar güle güle binsin inşallah benim hoşuma gidiyor olmasada :)

Misafir-6359 24.02.2019 20:25

Dıştan premiym modelleri andırıyor. İç malzeme kalitesi önceki kasadan daha iyi. Çekiş yeni şanzumanla değişmemiş, çok iyi. Yakıt tüketimi şehir içi akıcı güzergahta 5,5 litrelerde geziyor. Yol tutuşunu tam deneyemedim daha ama eski kasadan farkı şehiriçinde anlaşılmıyor ama daha zayıf gibi. Ama kabin genişliği önceki kasaya göre çok iyi. Bagaj zaten kocaman olmuş. Aldığıma memnunmuyum bergiye bu kadar ödemek zoruma gitmekle beraber memnunum

mustafa çetin 521 27.02.2019 20:34

hayırlı olsun, ses yalıtımı nasıl ,vites geçişleri nasıl ,

Misafir-6423 11.02.2019 23:13

İkame araç olarak 4 gün kullanma fırsatım oldu. İlk önce artılarını söyleyeyim: yeni dizaynı yakışıklı duruyor. İç hacmi genişlemiş. Malzeme kalitesi artırılmış. Bagaj gayet yeterli. Direksiyon hassasiyeti gayet iyi tepkileri başarılı. Sürüş modları başarılı eşya gözleri yeterli hale gelmiş. Eksilerine gelince yol tutuş hissiyatı zayıflamış. Otomatik vitesin çevirmeli şekli kullanışsız geldi. Kablosuz şarj bölgesi eğimli olduğundan hareket halindeyken telefonunuz şarj olmakta zorlanıyor. Yalıtım zayıflamış içeriye alınan ses yükselmiş.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi