2018 Ford Focus Yeni 1.5 TDCi Titanium AT

  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4647 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Genişlik 1825 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1454 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi 511 lt
  • Vites Tipi 8 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1394 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 52 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 1.649 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
85
87
72
75
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4171 12.02.2019 00:35

Aynen katılıyorum. 2004 focus 1.8 tdci hem güçlü, hem de çok geniş ve kaliteli sessiz bir arabaydı. Kabin neredeyse D sınııgıma yaklaşıyordu. Focus 3 de Bırakın D sonıfına C sonıfı ortalamasının bile altında küçücük dar basıl bir araba yaptılar. Yalıtım desen geriye gitti, konfor genişlik kalite hak getire hepsinde çok çok geriye gitti focus.üstelik bunu rakipleri gittikce büyürken yaptı. Elinde tek bir kozu kalmıştı o da yol tutuş. Bu ksada az biraz iyileştirme yaparken bağımsız süspansiyonu da kaldırdı. Ee geriye ne kaldı.
Hala rakiplerinde daha dar ve hala kalite sınıf seviyesinin altında.
Yeni kasada tek artı olarak tam otomatik şanzuman görüşebilir ama oda şimdilik muamma. Uzun süreli kullanıö sonunda sorunsuz bir şanzuman olduğu görülürse ford buradan biraz ekmek yer.
Yoksa 200 bin Liralara çılan fiyat etiketiyle bang olugaen vs gibi opsiyonlar focusu sattıramaz. Sonu 2020 de üretimden kalkacak olan güzelim mondeo gibi olur. Yazık ederler efsane focusa.
Oysa vag grubu polo denilen motosikletten bozma aracını bile geliştire geliştire nerelere getirdi konumlandırdı, golfü,passatı hiç saymıyorum bile

Misafir-2200 11.02.2019 01:11

Bir önceki kasa çok kötüydü. Bu kasada biraz düzeltmişler . Focus 1 kasadan sonra ford bir daha öyle araba çıkaramadı ama focus 3 tam bir felaketti

Misafir-1431 30.01.2019 19:41

Yol tutuşu gayet iyi. Bağımsız süspansüyon elektronik onca gelişme sonrası çokda elzem değilmiş demekki. Ben 1 aydır biniyorum. Önceki daracık focustan sonra bu daha iyi geldi

Misafir-7171 11.01.2019 00:03

Eski kasa kuyu gibi klostrofobikdi. Yeni kasa oldukca ferah.Tam otomatik powershift tadını veremiyor ama tork konvertörlü olması arıza husunda avantajlı. Tam bağımsız süspansüyon yerine torsiyona geçilmiş olması aracı limitlerine zorlamadığım için bana hiç bir fark hissettirmedi.
Bence tek kusuru fiyatı.Onada yapacak birşey yok yarısı vergi zaten

Misafir-6597 28.12.2018 14:21

2017 de 1.5 TDCi Titanium Powershift sıfırını aldım. darlıgı haricinde çok güzel arac. ama bu kasa çıkınca üzülmüştüm açıkcası büyük ve değişik diye. ilk gördüğümde aman iyiki eski kasaya biniyorum dedim. ayrıca evet yol tutuşu hiç kalmamış yeni kasada ... syg

Misafir-5129 18.12.2018 17:00

1 haftalık tamamı şehiriçi ortalama ekrana göre 8 litre. Sıkışık trafik ve havalar soğuk. Todajı tamamlayınca 7 litrenin altına düşer diye umuyorum. Onun dışında araçtan memnunum, yol tutuşta bir eksilme hissetmedim ama tabii bu şehir dışı dağ yollarında belli olur.şanzuman ilk kalkışta biraz yavaş ondan sonra yağ gibi akıyor,vites geçişlerini çok az hissettiriyor.

Misafir-9417 18.12.2018 10:15

Test aracında yakıt tüketimi 8,2 gösteriyordu. Fabrika verilerinin bu kadar üstünde olmasını satış yetkilisi kış olmasına ve testlern şehir içi ve kısa mesafe olmasına bağladı. Ama yinede fazla ben kendi otomatik diEl aracımda en sıkışık trafikde 7 litre üzerini görmedim şimdiye kadar. Genel ortalamam 6-6.5 litrelerde gezdi. Bu yeni otomatik şanzuman çokmu yaktırıyor acaba diye tereddüte düştüm.Arabaya da ihtiyacım var hazır ötv deindirim varken alayım diyorum ama herhalde başka bir markaya yöneleceğim hem kendini kanıtlamıi hemde daha ucuz . Ama bunda da gözüm kalmadı desem yalan olur. Yol tutuşuna bayılıyorum fordun. Başkada bir numarası yok gerçi...

Misafir-9118 01.12.2018 21:51

Bugün lansmansa inceleme fırsatım oldu tam anlamıyla hayal kırıklığı fors bu kadar kalitesi düşük araba üretmezdi resmen renault içindeyim sandim arka kapılarda ki sert plastikler ne öyle dacia gibi bakalit şaka gibi on yumuşak olması gereken yerlerin de kalitesi cidden düşük golf 7 kullanıyorum kendi arabam binince değerini bir kez daha anladim

Misafir-6148 30.11.2018 03:13

İç hacim zannettiğim gibi büyümemiş. Kabin titanium da bile kaliteli hissettirmiyır. Arka koltuklarda tavan yüksekliği düşük. Zaten fordu yol tutuş için alacaktım. Torsiyona geçtiklerini duyunca test sürüşüne bile gerek duymadım.
Önceki kasa biraz geniş olsaydı keşke ikinci elde ona yönelirdik. Oda çok dar hemde kuyu gibi. Ön göğüs adamın ğstüne üstüne geliyor. Siyah plastik yığını. Yeni kasada ise göğüs nasıl daha kötü ve çirkin yapabiliriz diye çalışılmış sanki. Hele o yablet bozması ekran dashboard ğzerinde iğreti duruyor. Sözün kısası bu araba bu parayı keainlikle haketmiyor. Herçi hiç bir c sınıfı 100 bin TL üzerini haketmiyor orası ayrı.

Misafir-3755 28.11.2018 10:06

Arabanın içinde tavan kaplamasının cam tavan için açılmış bölgelerinde kaplamanın kenarları açık durumda. Küçücük bir çocuk bile yanlışlıkla oralardan aşağıya çekip kolaylıkla tüm tavan kaplamasını kolaylıkla aşağıya indirebilir.

Misafir-9347 27.11.2018 17:37

Bağımsız süspansüyonu maliyet düşürmek için torsiyonla değişmişler, ama fiyat çok abartı. 1-2 opsiyon eklendimi ötv indirimine rağmen 200 bini geçiyor. Tam otomatik şanzuman sorunsuz diyorlar ama zaman gösterir sorunsuz olup olmadığını. Şu anda gördüğümü vites geçişleri powershiftden daha yavaş ve yakıt tüketimi yüksek. Otomatik model manyelden 1 litre fazla yakıyor. Ben almam, alana hayırlı olsun.

Misafir-7163 26.11.2018 19:24

Sw kasa focus active ve vignale tam bağımsız süspansiyon. Diğerlerinde torsiyon var. Aynı audi ve golf gibi. Onlarda 1.2 tsi/tfsi ve tüm dizellerde torsiyon kullandı yıllarca. Sadece 1.4 tsi/ tfsi motorlarda tam bağımsız sistem kullandılar. Bir ara fiat doblo bile tv reklamlarında dört tekerden bağımsız süspansiyon reklamı yaparken audi/golf ne paralara sattılar torsiyonları. Şimdi ford bunu uyguluyor. En azından dürüstçe Anlatıyor. Ama fiyat çok abartılı..

Misafir-7452 26.11.2018 14:08

Ön yüz Fluence, Arka Volvo S 60, iç Dacia, Fiyat Mercedes her şeyden bir şeyler. Bir çok model bir araçta toplanmış. Piyasaya hayırlı olsun

Misafir-1050 25.11.2018 16:10

bende inceleme fırsatı buldum araçın ön kapıları yumuşak arka kapıları sert plastik bir anlam veremedim.fiyat 259 bin yazıyordu onada bir anlam veremedim sanki eski kalitesi kalmamış onada bir anlam veremedim.Yani yeni focusu hiç anlayamadım.Resmen adamlar bizle dalga geçiyor.

Misafir-9099 25.11.2018 09:45

Bayide inceledim fiyat yüksek, star stop tuşunun yeri kötü, koltuklar sert kumaş, arka havalandırma yok, içi yine dar sadece biraz genişlemiş. son zamanlarda çıkan tüm emsal arabalarda olduğu gibi ön kaput sacı ince dokununca dalgalanıyor. fokus 2 im daha güzel ve genişti. fokus 1 daha güzel tasarımlı idi.

Misafir-5711 25.11.2018 02:18

Herkese merhabalar acaba ford yetkili satış mağzasına gidip yeni ford focus'u test eden varmı acaba bilgilendirirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler.

Misafir-5325 24.11.2018 12:21

Misafir-1010
Ford yeni focus ile bir artı yaparken bir sürü eksi yapmış artısı kendi sekmentindeki araçlara göre bagaj hacmini genişletmiş güzel ama eksi olarak bağımsız süspansiyondan vazgeçti ise kötü birde çok keskin çizgiler yapmış aracın yine dışarıdan bakınca güzel bir görüntüsü olacak belki zamanla göz alışır ama fiyatı çok yüksek dün bir bayide baktım full paketine 230 bin diyordu. Bu şekilde piyasada satması çok zor.

Misafir-19 23.11.2018 21:14

Aracın genel çizgileri ön perspektifden fluenci andırıyor doğru. Modern fluence olmuş.
Motor şanzuman iyi çıkarsa vw yi piyasadan siler bu araç.

Misafir-3467 19.11.2018 17:30

Misafir-2094
ben de sanıyordum ki bir tek benim kabaca hatlarını fluence e benzeten :)

Misafir-3685 19.11.2018 06:57

Misafir 117 nin dediği gibi bağımsız süspansiyondan torsiyona geçmiş ise , vah vaaah hemde ne vah, focusun en iyi artısı bu bağımsız süspansiyonu idi hatta bu süspansiyonunu mazda3 ve golfe pazarlıyordu, torsiyon çubuğuna geçmiş bir focusun artısı ne olacak zamanla göreceğiz, zaten resimlerde gördüğüm kadarı ile iç tasarım da da öyle bir premium bir şey göremedim ama fiyatını premium belirtmişler, bu fiyatlara pazardan silinir kanaatindeyim

Misafir-6343 18.11.2018 10:13

Bir şeyler hep eksik. Bir yerden almış öbüründen eklemiş. Özgün yenilikler yok. Fiyatına da baksan bakma daha iyi

Misafir-6116 18.11.2018 07:03

Hayalet ekran olmamasi tam bir hayal kirikligi

Misafir-117 16.11.2018 20:21

Zamanla göz alışırsa güzel gelebilir belki ama ilk izlenim çokda iç açıcı değil.
Teknik olarak 8 ileri tam otomatiğr geçmiş olması güzel ama, bağımsız arka süspansüyondanntorsiyon çubuğuna geçilmiş olması fordun en büyük silahı olan yol tutuş başarısını muhakkak azaltacak.
Tipini beğenmedi. Ortalama ruhsuz bir araç olmuş. Focus 1 den sonra ford hep çuvallıyor focusta. Ahh nerde benim 1.8 tdci focus 1 nerede bu araba.

Misafir-2094 15.11.2018 00:30

Bu kasa yeni fluence olarak renault arması ile satışa sunulsaydı şaşmazdım. Yeni fluence olmuş sanki. Ama makyaşsız kasa fluenci daha çok andırıyor ön perspektiften bakınca. Arkadanda egea corolla volvo ortaya karışık yapmışlar işte. Eminim araç sürüş özellikleri üst seviyededir ama bu kasa forda yakışmamış. Koreliler gibi copu paste yapmışlar.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi