2016 Ford Focus 1.5 TDCi Style Powershift

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • Maksimum Hız 193 km/s
  • Beygir Gücü 120 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Uzunluk 4538 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik -
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1469 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Boş Ağırlık 1364 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Bagaj Hacmi 421 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.2 lt
  • Yakıt Deposu 53 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-2886 29.12.2016 15:40

Arkadaşlar aracı 2 hafta önce aldım navigasyon geri görüş bayide takıldı toplamda 97 ye falan geldi iç hacmi gayet ideal vites geçişleri on numara malzeme kalitesi de güzel bence hele hızlanması yol tutusu çok güven veren bir araç yıllardır wv le falan milleti kekliyolar 200 gördüm titreme falan zerre Yok jettada bildiğin 160ta halaya bağlıyo.gerçek gidin kullanın farkı anılacaksınız

Misafir-5199 28.12.2016 22:24

Arabada ön arka park sensörü yok .. dijital ekran yok.. İç malzemesi ön kapılar sert malzemei..dijital klima yok ..fiyat 98 bin indirimde yapmadılar doğru düzgün yuh harbi trend x ten farkı yok bnce değmez bu fiyata

Misafir-4169 27.03.2016 10:27

sarsıntısız geçiş,ekonomik yakıt, yüksek teknoloji,iyi yol tutuşu,dar iç hacim...

Araba Delisi 26.03.2016 13:45

Öncelikle Focus'un en üstün olduğu konu yol tutuşu. Onun hakkını vermek lazım. Dizel otomatik kombinasyonu çok yerinde bir seçenek. Aileler için biçilmiş klaftan. Yoş tutuşu sağlamlaştıtan süspansiyon orta sertlikte olduğundan biraz yol gürültüsü alıyor. Powershift şanzıman da aynı DSG gibi çift kavrama bir özelliği sahip ancak onun kadar hızlı değil. Ama yine de seri ve sarsıntısız geçişler sunmayı başarıyor. Önceki neslide kullanılan ses sistemi can sıkıcı idi. Şimdiki o kadar olmasa bile kokpitte yine bir tuş karmaşası hakim.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.