2016 Ford Focus 1.5 TDCi Style Powershift

  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 193 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4538 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Genişlik -
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1469 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.2 lt
  • Bagaj Hacmi 421 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1364 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4169 27.03.2016 10:27

sarsıntısız geçiş,ekonomik yakıt, yüksek teknoloji,iyi yol tutuşu,dar iç hacim...

Araba Delisi 26.03.2016 13:45

Öncelikle Focus'un en üstün olduğu konu yol tutuşu. Onun hakkını vermek lazım. Dizel otomatik kombinasyonu çok yerinde bir seçenek. Aileler için biçilmiş klaftan. Yoş tutuşu sağlamlaştıtan süspansiyon orta sertlikte olduğundan biraz yol gürültüsü alıyor. Powershift şanzıman da aynı DSG gibi çift kavrama bir özelliği sahip ancak onun kadar hızlı değil. Ama yine de seri ve sarsıntısız geçişler sunmayı başarıyor. Önceki neslide kullanılan ses sistemi can sıkıcı idi. Şimdiki o kadar olmasa bile kokpitte yine bir tuş karmaşası hakim.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN