Ford Focus Yorumları

  • 23.08.2016, Misafir-9446
    bu aracın 2.el piyasası nasıl acaba alsak satışı ağırmıdır yani son sahibi olcak halimiz yok ben ...
  • 11.08.2016, Misafir-2645
    Arac cok iyi fakat d segmentinden inip buna bindiginizde koltugu biraz sert geliyor
  • 10.08.2016, Misafir-3217
    Arac yedek parca servis yakit olarak cok iyi illa otomatik iyi arabam olsun dersen 100binliraya s...
  • 07.08.2016, Misafir-587
    Kasvetli iç mekanı göğsünüze binen konsol size ne kadar ferah bir sürüş hissettirir yorum sizin 1...
  • 06.08.2016, Misafir-9445
    işçilik kalitesi diger otolara göre bence iyi donanımda yeterli,trendx e ek olarak far ve yagmur ...
  • 06.08.2016, Misafir-8449
    araç kaliteli powershift on numara volvoda kullanıyo zaten. trend x e göre donanım çok iyi titan...
  • 05.08.2016, Misafir-8470
    Bir de opsiyonları eklesen 100 bini devirecek.hey maşallah.
  • 04.08.2016, Misafir-2267
    BRC Sequent 32Lpg kiti tavsiye ederim sübaplar yanmasın diyorsanız 4000 devirde belirli oranda be...
  • 04.08.2016, Misafir-7317
    şu yakıt konusuna netlik getirelim. Fabrika değerleri bire bir doğrudur.
  • 03.08.2016, Misafir-6486
    bmw mercedes mi aliyoruz.temmuzda 85 agustosta 90 bin liste fiyati.cok fazla.
  • 02.08.2016, Misafir-4236
    BRC Sequent 32 LPG sen başka LPG kiti önermiyorum subaplarda sorun yaşamak istemiyorsan 4000 devi...
  • 29.07.2016, Misafir-6528
    Bence bu araba krusuna kadar hak ediyor ama trendx icin ayni sey gecerli degil
  • 27.07.2016, Misafir-3702
    2015 nisanda aldım. lpg taktırdım.150-160 kuruş yakıyor. 75000 km oldu. maalesef subab yaktı. mas...
Ford Focus, 1998 yılında kompakt aile otomobili olarak satışa sunuldu. İlk nesli ile sedan, hatchback ve station wagon karoserleri ile piyasaya sürülen Focus, bazı ülkelerde Escort ve Lazer gibi isimler satıldı. Duratorq motor teknolojisi ile 1.4 litre'den 2.0 litre'ye kadar çeşitli motor seçenekleri ile satışa sunuldu. 2001 yılında ise ilk makyaj operasyonunu geçirdi. 2005 yılında 2. nesil versiyonu ile piyasaya sürülen Focus, Volvo S40 ve Mazda 3 ile birlikte aynı ortak platformu paylaştı. İlk nesline göre daha ağır ve daha geniş olan 2. Nesil Ford Focus, Durashift şanzıman teknolojisi ile donatıldı. Özellikle Euro NCap çarpışma testlerinden aldığı puan ile dönemin başarılı sonuçlarından birine imza attı. 2008 yılında gerçekleştirilen makyaj operasyonu ile ayrıca 2.0 litrelik 136 beygir güç üreten dizel motor seçeneğine de kavuştu. 2012 yılında pazara sunulan 3. nesil ile birlikte modelin tüm iç ve dış tasarımı tamamen yenilendi. Çeşitli ülkelerde bölgesel pazarlara uygun motor ve donaım seçenekleri ile üretilen Yeni Ford Focus, ilk kez 1.0 ve 1.6 litrelik EcoBoost motor seçeneği ve çift kavramaya sahip Powershift otomatik şanzıman seçenekleri ile satışa sunuldu. 2015 yılında geçirdiği son makyaj operasyonu ile tekrar bir güncelleme geçiren Focus, birçok yenilikçi donanım teknolojisine de bu son makyaj operasyonu ile kavuşmuş oldu.