Ford Focus Yorumları

  • 03.12.2016, Misafir-5139
    8702- ayrıca park sensoru yok çünkü otomatik park ve bu nedenle ön arka yan 10 tane sensör var
  • 03.12.2016, Misafir-6922
    Bu bagaj büyüklüğü oldukça focus eski günlerdeki halini zor yakalar. Focus2 520 lt bagaja sahipti.
  • 01.12.2016, Misafir-4216
    90.000 de sibob yaktim fokus benzinli sakin almayin servis olaylari berbat hem garantiye sokmuyol...
  • 26.11.2016, Misafir-9732
    bir senedede 8 bin mi koyar üstüne yuh yaw
  • 26.11.2016, Misafir-8702
    Bu kadar paraya bir sensörü koymaktan acizsiniz
  • 22.11.2016, Misafir-7016
    2015 VE 2016 MODEL TSI 16 valf Blue motion Motorlar dan bahsediyorum Özellikle 1.2 TSİ 16 valf...
  • 22.11.2016, Misafir-3303
    1800 devirden sonra maksimum tork sağlayabiliyor turbolu motorlar zaten espiirisi o yoksa ne fark...
  • 22.11.2016, Misafir-8870
    3921 siz tsi motor kullandığınıza emin misiniz ? Şu an o tsi motoru üreten mühendislerin tezinin ...
  • 22.11.2016, Misafir-3921
    3 defa 1.4 tsi motor deneyimini bizzat yaşadım uzun yol tamam çekiş mükemmel Ancaaak şehir içi d...
  • 21.11.2016, Misafir-5345
    Ben brcnin gfi ez pro kitini 1600 tlye taktırdım. 10bin km oldu taktıralı. Hiçbir problem olmadı.
  • 21.11.2016, Misafir-3735
    Yakit nasil sehir ici
  • 21.11.2016, Misafir-9884
    istanbulda şehir içi 4,5lt yakıt yaktı abanmadan insan gibi kullanırsan trafik yokuş vs dahil. 1,...
  • 20.11.2016, Misafir-930
    en baz donanım 92 bin rekabetci değil
Ford Focus, 1998 yılında kompakt aile otomobili olarak satışa sunuldu. İlk nesli ile sedan, hatchback ve station wagon karoserleri ile piyasaya sürülen Focus, bazı ülkelerde Escort ve Lazer gibi isimler satıldı. Duratorq motor teknolojisi ile 1.4 litre'den 2.0 litre'ye kadar çeşitli motor seçenekleri ile satışa sunuldu. 2001 yılında ise ilk makyaj operasyonunu geçirdi. 2005 yılında 2. nesil versiyonu ile piyasaya sürülen Focus, Volvo S40 ve Mazda 3 ile birlikte aynı ortak platformu paylaştı. İlk nesline göre daha ağır ve daha geniş olan 2. Nesil Ford Focus, Durashift şanzıman teknolojisi ile donatıldı. Özellikle Euro NCap çarpışma testlerinden aldığı puan ile dönemin başarılı sonuçlarından birine imza attı. 2008 yılında gerçekleştirilen makyaj operasyonu ile ayrıca 2.0 litrelik 136 beygir güç üreten dizel motor seçeneğine de kavuştu. 2012 yılında pazara sunulan 3. nesil ile birlikte modelin tüm iç ve dış tasarımı tamamen yenilendi. Çeşitli ülkelerde bölgesel pazarlara uygun motor ve donaım seçenekleri ile üretilen Yeni Ford Focus, ilk kez 1.0 ve 1.6 litrelik EcoBoost motor seçeneği ve çift kavramaya sahip Powershift otomatik şanzıman seçenekleri ile satışa sunuldu. 2015 yılında geçirdiği son makyaj operasyonu ile tekrar bir güncelleme geçiren Focus, birçok yenilikçi donanım teknolojisine de bu son makyaj operasyonu ile kavuşmuş oldu.