Ford Focus Yorumları

  • 15.03.2017, Misafir-7326
    10 lt yakması normal.Ayrıca atmosferik motorların bazı avantajlarıda vardır.LPG ye uygun olması v...
  • 13.03.2017, misafir 0744
    Fabrika verisi zaten 8.7 verilmiş. Doğal olarak 10 lt gerçek hayatta yakması normal değil mi? Ger...
  • 11.03.2017, Misafir-3531
    Bu araç çok yakıyor aman yaklaşmayın şehir içi sakin kullanım 10 lt yakiyor
  • 06.03.2017, Misafir-9156
    Misafir 505 Hocam, yorumlariniz icin tesekkurler. Ses yalitimi konusunda detayli bilgi verebilir...
  • 05.03.2017, Misafir-505
    tam 1 yıllık focus kullanıcısıyım öncelikle pozitif yanlarından bahsetmek istiyorum. Vites geçişl...
  • 04.03.2017, Misafir-5077
    2016 Trend x tdci manuel yakıt tüketimi hakkında bilgisi olan varmı acaba.
  • 04.03.2017, Misafir-8726
    2010 focus kullanicisiyim 60 binde taktirdigim lpg 130 binde conta yakti.bence Fordun sucu yok lp...
  • 01.03.2017, Misafir-953
    BENZİNLİ FORT FOCUS LANDİRENZO TÜP İLE YAKIT ÇOK AZ YAKIYOR
  • 28.02.2017, Misafir-6045
    Arackabin içine cok fazla yol sesi almıyor. Ama bır golf kadar ıcı sessız degıl. ben bu aracın ti...
  • 16.02.2017, Misafir-9832
    Yol sesi beni rahatsiz etmedi bundan onceki arabam 2006 fiesta 14.tdci idi ona gore kat be kat da...
  • 16.02.2017, Misafir-161
    Kullanan arkadaslar! arabadaki yol sesi yalitimi hakkinda bilgi verebilir misiniz? Ozellikle mucu...
  • 15.02.2017, Misafir-8075
    Benim de çok istediğim bir araçtı fakat içine oturduğumda çok kasvetli geldi c segment bir araç i...
  • 15.02.2017, Misafir-3380
    2015 eylul sonu bu araci aldim istanbul istinye otokoc dan yaz tatilinde sirasiyla ist.dan antaly...
Ford Focus, 1998 yılında kompakt aile otomobili olarak satışa sunuldu. İlk nesli ile sedan, hatchback ve station wagon karoserleri ile piyasaya sürülen Focus, bazı ülkelerde Escort ve Lazer gibi isimler satıldı. Duratorq motor teknolojisi ile 1.4 litre'den 2.0 litre'ye kadar çeşitli motor seçenekleri ile satışa sunuldu. 2001 yılında ise ilk makyaj operasyonunu geçirdi. 2005 yılında 2. nesil versiyonu ile piyasaya sürülen Focus, Volvo S40 ve Mazda 3 ile birlikte aynı ortak platformu paylaştı. İlk nesline göre daha ağır ve daha geniş olan 2. Nesil Ford Focus, Durashift şanzıman teknolojisi ile donatıldı. Özellikle Euro NCap çarpışma testlerinden aldığı puan ile dönemin başarılı sonuçlarından birine imza attı. 2008 yılında gerçekleştirilen makyaj operasyonu ile ayrıca 2.0 litrelik 136 beygir güç üreten dizel motor seçeneğine de kavuştu. 2012 yılında pazara sunulan 3. nesil ile birlikte modelin tüm iç ve dış tasarımı tamamen yenilendi. Çeşitli ülkelerde bölgesel pazarlara uygun motor ve donaım seçenekleri ile üretilen Yeni Ford Focus, ilk kez 1.0 ve 1.6 litrelik EcoBoost motor seçeneği ve çift kavramaya sahip Powershift otomatik şanzıman seçenekleri ile satışa sunuldu. 2015 yılında geçirdiği son makyaj operasyonu ile tekrar bir güncelleme geçiren Focus, birçok yenilikçi donanım teknolojisine de bu son makyaj operasyonu ile kavuşmuş oldu.