- Silindir Hacmi 1499 cc
- 0-100 Km Hızlanma 8.5 sn
- Beygir Gücü 140 HP
- Maksimum Hız 213 km/s
- Yakıt Türü Benzin
- Uzunluk 4319 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim -
- Genişlik 1799 mm
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim -
- Yükseklik 1434 mm
- Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
- Bagaj Hacmi 380 lt
- Vites Tipi 7 İleri Otomatik
- Boş Ağırlık 1395 kg
- Maksimum Tork 220 Nm
- Yakıt Deposu 42 lt
- Lastik Ölçüleri 205/55 R16
- Yıllık Vergisi 1.649 TL
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- Diz Hava Yastığı
- Lastik Basınç Kontrol Sistemi
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- ESP (Elektronik Denge Sistemi)
- ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
- Ön Sis Farları
- LED Gündüz Farları
- Alaşım Jantlar
- Arka Park Sensörü
- Elektronik Park Freni
- Geri Görüş Kamerası
- Yol Bilgisayarı
- Hız Sabitleme Sistemi
- Yokuş Kalkış Destek Sistemi
- Yağmur Sensörü
- Far Sensörü
- Start Stop Sistemi
- USB Girişi
- Bluetooth Bağlantısı
- Navigasyon Sistemi
- Otomatik Katlanan Yan Aynalar
- Xenon Ön Farlar
- Manuel Klima
- Çok Bölgeli Dijital Klima
- Soğutmalı Torpido Gözü
- Isıtmalı Sürücü Koltuğu
- Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
- Deri Döşeme Koltuklar
- Deri Direksiyon Simidi
- Fonksiyonel Direksiyon Simidi
- Elektrikli Arka Camlar
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
- Anahtarsız Giriş Çalıştırma
- Refakatçi Aydınlatma Sistemi
- Sunroof/Cam Tavan
- Koyu Renk Arka Camlar





Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
83
87
76
72
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz
2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
İçi hoş. Performansı ve yakıt tüketimi çok iyi... Bunlara diyecek bir şey yok ancak; önden, elli sekizinci defa silikon, botoks v.b. yapılmış dudak ve surata benzemiş; arkadansa Hyundai tipli olmuş... Eskisi önden daha iyiydi ama onu da genel olarak beğenmezdim.
Neyse... Ben almam ama sonuçta bir BMW bu ve kullanan memnun olacaktır sanırım.
harika olmuş. araç resmen çağ atlamış. hep ileri hep yukarı.
Arkadan itiş gitmiş, %50 %50 ağırlık dağılımı gitmiş, 8 İleri Tam Otomatik ZF şanzıman gitmiş... Ford Focus olmuş bu. Eski bir BMW 1 Serisi kullanıcısı ve tüm 1 Serisi araçlara sahip olmuş biri olarak, benim için tam bir hayal kırıklığı...
Efsane,, bmv her zaman bir adım önde. her açıdan.. Arkası şimdi oturmuş görünüm olarak tatmin edici, içi süper alanlara şimdiden iyi seyahatler diliyorum.
bmw ler bu güçte motorla nasıl bu kadar atak oluyor anlamıyorum (0-100)