2015 Audi A4 2.0 TDI Multitronic
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1968 cc
- Maksimum Hız 210 km/s
- Beygir Gücü 150 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.1 sn
- Maksimum Tork 320 Nm
- Uzunluk 4701 mm
- Vites Tipi 8 İleri Otomatik
- Genişlik 1826 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1427 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
- Boş Ağırlık 1550 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
- Bagaj Hacmi 480 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.8 lt
- Yakıt Deposu 63 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Bazı arkadaşlar gerçekten ilginç şanzıman kötü demişler ama istatistikler ortada hata veren şanzumanlar da her 10 araç dan 7 tanesi Dsg 2 tanesi S-tronic 1 tanesi ise multitronik. Audi nin S-tronic e geçme sebebi tamamen performans ile alakalı. Multitronik, konfor anlamında en iyi ve en sağlam şanzumandır. Vitesleri D confort modda asla hissedemezsin aracı yormaz motor sesini hissetmezsin hızlanır, manuele çektiğinde 8. vites de olduğunu görürsün. Sport (s) modda ise performans artar yüklenince yüksek devirli olarak vites atmaları hissettirir. Multitronik şanzumanlar ortalama 150-200 bin km ye kadar üretim hatası yoksa sorun yaratmazlar 200 bin de prsnd hatası verir. Elektronik beyin 4000-5000 tl civarına yenilenir ve 200 bin km daha sorun yaşamazsınız. (tabi bakımları düzgün yapılmak koşulu ile) S-tronic de ise sarsıntı az hissedilir ve motor sesi tabiki ama inanılmaz hızlı vitesler geçiyor agresif kullananlara çok keyif verir gücü hissettirir. Multitronike yakın sağlamlıkta fakat yapısı itibari ile sert kullanıma uygun olduğu için %30 daha az km de bozulabilir. Dsg için birşey demiyorum. Her an yolda bırakabilir bizzat arkadaşlar 8-10 bin lik arızalarla uğraştırlar.
A4 aldım gerçekten harika araba passat karşılaştırma yapanlar ciddeb komik. Karşılaştıracaksanız 3.20d ile karşılaştırın. Araç da tık yok artı hız ve konforu müthiş. isteen yazılımla 190 bg yapabilir illa uçsun diyorsan. Audi ye sıradan araba diyenler ii mekanlara gittiklerinde veya çevredeki bakışlara baksınlar Passat - Jetta kimse bakmazken gittiğim her yede buyrun efendim çekiyorlar. Herkes istediğine binsin. BEnim seçimim bu araç. Param olursa da 2017 quatro alıcam.. Sınıfının tek lideri çekme 4matic ve xdrive gibi gerçek 4 çeker olmayan araçlar yerine
Arkadaşlar yeni kasa(b9) a4 ü geçen hafta test etme fırsatım oldu. Araç içi dizayn ve konfor olarak hoşuma gitti, otomatik klima standart,üç bölgeli dokunmatik güzel bir klima isteğe bağlı. Test ettiğim araç 1.4tfsi 150bg idi, şimdi araca basıyorum o biçim kaçıyor gibi yorumlar yapmaktan ziyade, normal sürüş için yeterli olabileceğini ve spor sürüşü seçtiğimiz takdirde daha atik davranabildiğini söyleyebilirim. En nihayetinde araç 2.0 bilmem kaç turbolu bilmem kaç yüz devirli olması ülkemizde trafik ve yol durumunu hesaba katacak olursak 2nci planda kalır. Ancak aracın fiyatı muadillerine nazaran biraz yüksek fiyatlı. Konu uzar uzar gider, olumlu veya olumsuz yorumlara aldanmayın aşmayı düşünen arkadaşlar muhakkak test etsin çünkü herkesin araçta aradığı şey farklıdır. Fakat forumlarda da okuyorum( artık okumayıp kendim test etmeye karar verdim) araçtan anlamayan, anlıyormuş gibi davranan arkadaşlarımız biraz yanıltabilirler. Sonuç olarak bu araç avrupa daki otomobil otoriteleri tarafından 5 üzerinden minimum 4.5 ve maksimum 4.8 almış bir araç. Ben konfor istiyorum, özellikle süspansiyon sistemi ve yeni sistem şanzıman gibi veya iç dizaynı benim hoşuma gitsin vs diyen arkadaşlarımız almayı düşünürse şimdiden hayırlı olsun diyorum. Tabiki mercedes iç dizayn ve konfor olarak kiminin daha hoşuna gidebilir, kiminin sportif sürüş için bmw tercihini görebiliriz hepsi birer zevk meselesi, sadece birinin sahip olduğu veya sahip olmanın hayalini kurduğu araçlar hakkında bilmeden , hatta hangi segment olduğundan bile haberimiz olmadan yorumlar yazıp milletin hayallerine limon sıkmayalım.. Okuduğunuz için teşekkür ediyorum, hepimiz sevgi ve saygıyla kalalım.. Esenlikler dilerim...
Bu Fiyata Bu kaliteyi kacırmayın. Bu fiyata 2.0 dizel baska bir marka bulunmaz. Tanıtım fiyatı olmasından kaynaklanıyor. Seneye 200 bin tlyi gecer.
Tavsiye etmem niye kasa degişecek mercedes c l kasa yni motor vergisi mantıklı audinin şanzumanı dayanıkli degil
arkadaşlar bende sıfırını almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz
Tolga bey 1.6 tdi sinin gelecegi bilgisi kesin mi
Bmw arkadaş itişli ama yağmurda karda gerhangi bir sıkıntı yapmıyor mercedes c180 de içi dar değil ayrıca bir sanat eseri...
audi nin üstüne tanımam arabanın konforun vede kalitenin adı verdigin paranın hakkınıda verir vede herzaman degerini korur...
Arkadaşlar yorumlarınız okuyorumda fiyasko Bmv 3.20D süspansiyon olarak çokmu çok kötü iç mekan olarak A4 den çok dar ve küçük.Arkadan çekişli olması bence eksi karda yağmurda kullanımı çok zor.Mercedesde c 180 ve c kasa amg'ler dar ve kasa olarak Mercedese hiç yakışmıyor çok dar ve kısa.Audi A4'de bineceksen 177 beygirine binin farkını göreceksiniz kasa olarak hacimli iç hacim olarak kaliteli ve ferah kısacası insana güven veriyor...
2016 da yoğun makyaj geçirecek ve 1.6 dizel motor gelecek
arkadaşlar öncelikle jetta c segmenti a4 ve Passat d segmentidir kıyaslama yapılmaz fakat su bi gercek d segmenti araba alacaksaniz çok paraniz varsa a4 paraniz varsa passat paraniz daha azsa superb alin vw grubundan sasmayin derim...
Bomboş arabaya nasıl olurda bu kadar fiyat vardır anlamış degilim doğus otomotiv'in satış politikasına hayranım audi almanya abd gibi ülkelerde pek tercih edilmiyor hem ful opsiyonlu olarak fiyatıda yarı yarıya ucuz ülkemizde ise audi premium olarak geçiyor ama yanılıyoruz premium dedigin bmw audi ve volvodur audi 5-6 seneden beri aynı kasayla üretiliyor yani kısacası audi bu fiyata bu opsiyonlarla alan kişiler doğuş grubun'un satış politikasından dolayıdır.Katılmayan varsa yorum yapabilir
Saygılar..
avrupada aynı arac yok sadece bizim gibi ülkelere ital ediyorlar almanlar kebdine daha saglam ve opsiyonluyu alıp biniyorlar inanın böyle sizde arastırırsanız göreceksiniz
bu parayı buna verenlere acıyorum çünkü cok araştırdım ve test sürüşleri ve ikinci ellerini arastırıb bındım .inanın hiçmi hiç begenmedim arabada opsıyon dıye birsey yok kapılar arabanın yürüyüşü ve perfonması yok. daha sonra 2015 passat ta karar kıldım ve aldım cok memmun kaldım tafsiye olunur vereceginiz parayı baska bır aracda degerlendirebilirsiniz diye düsünüyorum yıllarca audı demiştim oma yanıldıgımı gördüm smllr.
Arkadaşlar, araba normal bir siradan arabadir, ama bu fiyata ikitane jetta alabilirsiniz, demek istedigim şuki jetayla ayni segmet arabadir, sadece Turkiyede A 4 mallesef 65 bin dolar, yaziklar olsun.
Neden az km de çok fazla 2. eli satılık. Niye alanlar memnun değil. Eski kullanıcı yorumları bekliyorum. Diğer benzerlerine göre (320d, c, s60) çok satılık var.
Araç Çok Güzel Ama BG Gücü Çok Az Belki Alabilirim
Jetta ike kıyas yapmayın passatla yapabilirsiniz ancak bu aracın viraj alışı bile audinin farkini ortaya koyar sanzıman dsg degil ancak vw grubu audi porschede ust duzey sanziman kullaniyo dsg kadar konforlu olmasada saglamdır benim almanyadaki abimde 200 ps lik olani var audi cok güzel bir araç parası olan bmw yerine bunu alabilir
Ya arkadaşlar allah aşkına şu motor ve donanım fakiri aracı 3.20d den üstün tutuyorsunuz ya pes valla. Demek ki 3.20d kullanmamışsınız siz. Bmw başkadır özellıkle yol tutuşta a4 ün hiç şansı yok ki kaldı ki araç quattro bile degıl...!. Multıtronıc şanzımanın cvt şanzımandan farkı yoktur sadece audi adını multıtronıc koymuş. Audinin yakın gelecekte kı tarıhı neykı bmw ve mercedesle aşık atacak çok degıl eskıler bılır 2000 yıllara kadar audi sıradan bir markaydı sonradan sonraya bu hallere geldi ona ragmen marka degeri bmw ve mercedesın çok çok gerısınde.
Sn.murat. öncelikle araç s tronic değil multitronic. herkes memnun olsaydı audi 2015 den itibaren multitronici tarihe gömüp, 7 ileri çift kavramaya geçer miydi. ayrıca herkes kendi arabasını överse gerçeğe nasıl ulaşılabilir. siz almanyadaki fiyatlarına bir bakın.
Biri demiş "jetta altyapısı", öbürü demiş 1.6 motor niye yok, biri düz şanzıman istemiş (git hyundai al o zaman), seatla aynı şanzımanı kullandığını iddia edenler bile var (google'a s-tronic yazın bakalım aynı mı değil mi)...
Bu aracı bmw ve mercedesle kıyaslayanlar, a4 ün jetta altyapısında üertildiğini biliyorlarmı acaba. İçi de 5 senedir aynı bu arada. Şanzuman vw ve seat ile aynı.
ben wiyanadan yaziyorum..2014 limuzin 2,0 lt tdı 150 hp mul. audia4 sahibiyim .bır araba ıle özdeslesmek ıstıyorsan 30 saat onu sürmen gerekiyor nonstop ..arabanin kullanimi ,sürüs konforu ve 30 saat sonra arabadan indiginde verdigi yorgunlugu iyi algilaman gerekiyor..bmw ,mercedes,ford ,toyota,honda vs .kullanmadigim araba kalmadi ...sonuc.: audı a4 dostum
1,6 litre dizel bir otomobile d segmentı olmamasına ragmen 100000 tl verip vergı ve yakıt hesabı yapmak bıraz tuhaf :))
audi ww nin olduğu için ve premium bi marka olduğu için 2.0 kullanmayı tecih ediyor ne yani 105 beygirlik audi mi olur ya çok saçma zaten mecedes ve bmw ye göre bu araç ucuz
audi hala 2.0 kullanıyo ben vergiye çok para dökmek istemiyorum ..bmw ve mercedes anladı bunlar hala anlamıyo
Ben a4 kullanıyorum konforu yolayatışı gayet güzel.320 d kullandım tamam gayet seri güzel ama yol tutuşu konusun da a4 diyorum
3.20 nin motor ve yuruyen aksami disinda bir A4 e bir ustunlugu olmadigina bende inaniyorum ki malzeme kalitesi Audinin kesinlikle daha iyi.
3.20 den motor ve yürüyen aksam olarak birşey beklemeyın dıyen bir kişinin yorumunu dikkate almayacak kadar araçlardan anlıyorsunuzdur umarım.
Murat Bey ,
Aile kullanimi olacaksa audi kendiniz binecekseniz bmw. Eger dediginiz ops. eklerseniz ayni paralara gelir. Bu arada 3.20 den motor ve yuruyen aksamdan fazla bisey beklemeyin..
arkadaşlar bu araba ile 320d arasinda kaldim bu arabaya geri görus sunroof eklendiğinde ne kadara patlar ve sizce hangisini almaliyim tesekkur ederim
mercedes konforlu araba yapar bmw şasisi iyi hızlı ve güçlü makineler yapar ancak audide hem konfor hem de güç var işte bu yüzden her zaman audi derim ayrıca bu araba yakıtı resmen kokluyor bence
Uğur beye, tercihleriniz arasında yok ama volvo nun yeni s60 2000 motor 8 ileri otomatik şanzuman modeli de araştırın derim.
vergi sorun değilse tabiki 2 litre mantıklıdır. dizel makineler yüksek devirlerde daha verimli ve daha kararlı termodinamik bi yapıdadır. hele uzunyol otoban sürüşleri yapıyorsanız büyük hacim keyifli ve ekonomiktir. afyonkarahisar marmaris arası 440 km git gel yaklasık 900 km aracımın yakıtı 235 tl. ve çok agresif kullandım aracı düzlük radar olmayan mevkilerde 170-180 km sürat ile sürdüm, yol genelde engebeli virajlı rampa..aracım 260000 km de multıtronıc audı a4 2 litre dizel...bmw audi farketmez 2 litre olcaksa ...bmw dardır biraz iç mekanda. audi malzeme kalıtesınde bı tık öndedır..tercıh ufak nuanslara gore degısır :) saygılar
Arkadaşlar ben passat 1,6 haylant, veya bwv 320d veya a4 2000 motor ne alacağıma karar veremedim bana yardımcı olurmuşsunuz:??
benım arac 260000 km de a4 daha tık yok....230 km/s dayar kadranı yakıt 90 la git 4 lt ..ben daha 6,5 ortalama ustune cıkaramadım....
arkadaşlar a4 2.0 multitronik 150 hp kullanıyorum ne bmv ne mercedes de ki motor özelliği yok kullanmadan herkes yorum yazmış. motorda vites aralığı diye bişey yok ve 8 ıleri özelliği yeter 143 hp tavsiye etmiyorum kimseye kasa içi ve motor kısmından calınmış anlicağınız ama sanjıman sıkıntısı olmaz 3 tip şanjıman var ( sport . eko . tronik ) nasıl isterseniz oyle kullanın adı üstünde f1 sanjıman kullanmadan kimse yorum yazmasın alacaksanızda 150 hp alın farkı hissedin ne demek istediğimi ozaman anlarsınız.
Passat ile a4 aynı segmentin otomobilleri. Passatta kalite araçtır, a4 ten veya 3 serisindende geri kalacağını düşünmüyorum. Passatında 2.0 motor 177 beygirlil modeli var, donanım olarak daha bile zengin. Hacim konusundada passat gecer. Passatı hor görmeyin.
Audi a4 ancak MB C kasa veya BMW 3 kasa ile karşılaştırılır. Passat bile a4 ile karşılaştırılamaz, değil ki jetta.
arkadaşlar. yeni kasa jetta lar a4 ile aynı platform ve yürür aksamı kullanıyor.eğer sizin için iç akşamdaki malzeme kalitesi çok önemli değilse ( jetta nın ki kötü de değil) bu arabaya bu para yazık. gidin yarı fiyatına jettanın fulunü alın. çok memnun kalırsınız...hem özellik çok hem yakıtı da az
Merhaba arkadaşlar öncelikle anneme yeni araç alıcaz şu anda kendi arabası 2011 citroen c5 e-hdi dynamique.Yakıt tüketimi nasıl acaba eyer e-hdi motoru bilen varsa çok az yakıyor performans o kadar önemli babamın arabası Audi A6 2007 3.0 TDI model şanzımanı zaten biliyor yakıt tüketimi önemli. kullanıcılar bilgilendirirse çok sevinirim.
s tronic olanlar sorunlu multitronicler o kadar degil s tronicler çift kavrama multitronicler cvt janzuman volkvageni anlamak zor sorunlu şanzumanlardan niye vazgeçmez millet tbilmeden alıyor her otomatik aynı degil
audilerde neden düz vites seçeneği yok anlaşılır gibi değil. düz vites tercih eden biri olarak a4 almak istediğim halde listemden çıkardım. sanki otomatik vites kullanmaya mecbursun diye bir zorlama hissediyorum..
Bu otomatiklerde sorun olduğu halde manuel neden gelmiyor servis strajesimi nedir otomatik de sorun olunca mecburen servise gitmek gerekecek mantığı ne anlamadım. Otomatik Vw grubundan alınmaz manuellerde bile yeni modellerde sorun var deniliyor.
Sirketimiz Audi leas etmisti 8 yilligina ancak. Otomatik lerinde hep sorun oldu. Araba yokus yukari durdugunda geri geri kaciyordu hic tavsiye tmem. Ilk 3 yilda sorun olmuyor ama sonra araba yokuslarinda geriye dogru kaciyor. Meger tum Auidilwrde hep ayni sorun oluyormus. Sonra mersedes C 1.8 aldik hic sorun yasanmiyir.
Bilki eksikliği var.A4 2.0 TDI ın 2 motor seçeneği mevcut.1. si burada yazan 143 hp, diğeri ise 177 hp 380 nm torklu modeli, 120 bin tl de fiyatı var.
ali adaşım bi de bmw 320d xdrive incele, fikrin değişebilir derim. Audi lerin eski motor kasayı çekmiyordu. motoru 170 ps ve 380 torka çıkartmaları çok iyi oldu. 143 ps olanı kesinlikle almayın derim. bi de benim şahsi dücencem audiler biraz pahalı oluyor.boş bir a4 alsan 115bin tl dolusunu alayım desen 140 bin falan gözden çıkartman gerekiyor.tabiki bu rakamlara çıkınca önüne çok daha fazla seçenek çıkıyor...
AUDİ a4 bana göre en iyi d segmenti araç, 2.0 cc de 170 beygirlik motorada sahip, 143 beygir olması bence hiç önemli değil,motorun yıpranma payıda göz önüne alınarak bu değerde tutulduğuna eminim,diğer modellerle tork seviyesini karşılaştırırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız :) araç boyutları diğerlerine bakılarak( bmw ve mercodan daha uzun), prestiji yeter, bmw serseri işi oldu son zamanlarda :),
Araç harika dizaynı vesaire süper bir araç fakat 143bg bi motor audi ye yakışmıyor örneğin hyundainin yeni 1.6 dizel motorları 130bg civarında yani bir bmw bir mercedes gibi neden güçlü motor kullanmıyor audi , bu yüzden a4 almaktan vazgeçtimve bmw 320d satın aldım arkadan itişin zevki ve o güçlü motor a4 ler sadece dumanımı görüyor:D