2020 Volkswagen Polo 1.0 Trendline

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 999 cc
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Beygir Gücü 75 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 14.9 sn
  • Maksimum Tork 95 Nm
  • Uzunluk 4053 mm
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Genişlik 1751 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1446 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
  • Boş Ağırlık 1105 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 351 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Yakıt Deposu 40 lt
2020 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5599 05.12.2020 12:56

Alan varmıdır son fiyat nerede ucuz. Ne zman teslim oluyor?

Misafir-5418 03.12.2020 00:33

1 senedir aldım şehir içinde 1.0 motor beklediğimin üzerinde çıktı çok memnunum yakıtı yokuş değilse 100 km hiza kadar ort.4.3 dadece uzun yolda 6. Vitesi istiyor motoru küçük olduğu için şanzumanı kısa yapmışlar. Bide dolu araç önceki tredlinelere göre

Misafir-2193 26.09.2020 23:50

Şuan bayiye gitsek en yakın zaman olarak ne zaman gelir acaba soran oldumu yakın tarihte

Misafir-52 26.09.2020 03:04

Merhabalar yakın zamanda fiyat alan oldu mu

Misafir-1758 04.05.2020 02:42

2018 yilinda doviz firlamadan once kampanyali olarak 67bin'e birakiyorlardi. almadim. simdi tam iki kati artik hic alamam. mpi'miş, torkmuş artik cok onemi kalmadi, en azindan benim icin. su arac bile hayal artik bu fiyatla.

Misafir-7920 22.04.2020 22:29

Hem polo 1.0 mpi hemde 1.0 ibiza tsi sahibi olarak sunu net olarak söyliyebilirim.
Öncelikle mpi motorda sanzıman oranı kısa
Yanı 90 hızda 5. Viteste yaklasık 3000 devir ile gidiyorsunuz
1.0 tsi ile ise 5. Viteste 90 kmh ile 2000 devir bandında gidiyorsunuz. Mpi tork fakiri oldugu için uzun sanzıman oranı cevirmiyor.
Yüksek uzun yolda ortalama hızda yük altında tsi den cok yakıyor.
Fakat tsi dede bir dezavantaj var. Arac gidiyor diye kick down yapıp durursanız yakarsız. Dengeli kullanımsa tsi den az yakma sansı yok. Veri olarak aynı yol anı hızda tsi ortalamam 5.3 ilen atmosferik ortalamam 6 litredir

Misafir-7547 13.04.2020 16:02

Turbonun tüketimde işe yarayıp yaramadığını ancak deneyimleyerek anlarsınız. Ben her iki teknolojiyi kullanan birisi olarak işe yaradığını çok net gördüm. Turbolu 1.5 ton ağırlığında arabamın uzun yolda 5.0 litre yaktığını biliyorum. Bu değerleri 1270 kg. ağırlığında ki atmosferik motorlu Golf te göremedim. Bu değerler işe yaradığının bir göstergesidir.Turbonun teknolojik olarak ne kadar faydalı olduğunu, eski dizel motorlu araba kullanan arkadaşlar çok iyi bilir. Turbo benzinli motorlar da da aynı katkıyı sağlıyor hem de, 1.2 turbo benzinli bir motor 1.6 atmosferik motordan çok dha fazla güç üreterek daha az yakıt harcıyor.

Misafir-4386 13.04.2020 11:17

Çok hızlı gidemezsen yakamazsın, 1.0 turbonun tüketimi performans dengi 1.6 atmosferik ile karşılaştırılmalı. 1.0 atmosferik alt kategori...

Misafir-3320 12.04.2020 12:32

Turbonun tüketimde bir işe yaramdığı burada hep yazıldı ama malesef kabul edemeyen çok. Yeni corsada da 1.2 atmosferik motorlu versiyon, 1.2 turbo motorlu versiyondan daha az tüketiyor.

Misafir-1228 11.04.2020 22:38

tsi daha performansli ama mpi daha ekonomik.ikisinide kullandim.1.0 mpi ile istanbul ici 5.7 ile gezerken,1.0 tsi ile ayni guzargahlar ve ayni kullanimda 7 litre yakiyordu

Misafir-3188 27.03.2020 15:52

Tabiki TSİ hızlanma, güç çok iyi.

Misafir-4899 27.03.2020 00:10

Tsı al.Fiyat farkının 4 e inmesi fırsatını kaçırma.Ayağının altında gerektiğinde kullanabileceğin bir güç olması iyidir zararı yoktur.Ayrıca fiyat olarak daha iyi markalar var poloyu aratmaz.Bende 2015 TSI var.Sonraki aracım polo olmayacak.

Misafir-4214 12.03.2020 03:20

Bu arac önceki yıllarda comfortlan ile en az 10 15 bin tl fark varken şimdi neden 4 fark var birde trendline mi almayalım yoksa tsi ay mi ikisini kullananların yorumunu bekliyorum saolun

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ