Renault Megane

Renault Megane Yorumları

  • 28.03.2017, Misafir-865
    bu arac alınacaksa 130 hp. dizel motor seçenegiyle alınmalı..
  • 28.03.2017, Misafir-5412
    Bu arac eski atmosferik mitora sahip bende aldim ama cok pisman oldum sehir ici 25_40 arasi seyre...
  • 28.03.2017, Misafir-4509
    Aracın dış görünüşü ve duruşu 10 numara. İç malzeme kalitesi de emsallerinden kötü değil. motor b...
  • 26.03.2017, Misafir-8120
    Megan sedan 1,6 joy lardaki motor 4 silindirli 8 enjektörlüymüş bu nedenle takılacak olan lpg kit...
  • 26.03.2017, Misafir-718
    Arkadaslar joy paket kolçak nerden temin edebiliriz acil yardim lutfen
  • 25.03.2017, Misafir-2567
    Arkadaşlar megane 4 aracıma Tuan oto da prins silverline taktırdım. Çok memnunum. Mekemmel bir iş...
  • 25.03.2017, Misafir-8703
    Motor konusunda takılacak bir şey yok bastınmı kükrüyor maşallah. Alt devirlerde bile canlılık gö...
  • 25.03.2017, Misafir-4384
    1.2 turbo ile 1.6 joy 1lt oynuyor yakıt tüketiminde benim araç 1.6 joy ort hız 32 ort yakıt 6.6 k...
  • 25.03.2017, tokay ceritoğlu
    3937,fiyat farkı bir yana,en az 5 yıl kullanacağım denilince,karar size kalıyor,aracı aldıktan bi...
  • 25.03.2017, Misafir-3937
    Touch 1.2 Turbo motor 130 hp EDC olan versiyonunu tavsiye eder misiniz? yoksa 1.6 Joy paket alıp ...
  • 22.03.2017, Misafir-8204
    2nci vites 1800-2000 devir civarında itekleme/tekleme tecrübe eden var mı acep?
  • 22.03.2017, Misafir-5258
    Megan 4 1.6 joy arabamın motoru soğukken sabahları Benzinden (BRC)LPG'ye geçtikten sonra tekleme ...
  • 22.03.2017, Misafir-2139
    Arkadaşlar Renault genel merkez ve 3 tane servisle görüştüm bu araçlarda Nissan 8 enjektörlü moto...
Kompakt aile otomobili olarak lanse edilerek 1995 yılında satışına başlanan Renault Megane, şimdiye kadar sedan, hatchback, station wagon, coupe ve cabriolet olarak neredeyse tüm karoser tipleri için üretilmiştir. Bursa Oyak, İspanya ve Rusya montaj fabrikalarında banttan indirilmiştir. Megane 1 olarak adlandırılan birinci nesil Megane, Renault 19 platformu üzerine aynı motor ve şanzıman kullanılarak üretilmiştir. 2000 yılında ilk makyaj operasyonunu geçirmiştir. 2003 yılında satışa sunulan Yeni Megane 2 modeli ise, satışa sunulduğu sene Avrupa'da Yılın Otomobili ödülünre layık görülmüştür. Özellikle kartlı çalışma sistemi gibi donanımları sayesinde daha fazla ilgi görmüştür. 2006 yılında ise tekrar makyajlanmıştır. 2009 yılında Megane, 3. jenerasyonu ile satışa sunulmuştur. Bu nesilde artık sedan üretimine son verilmiş bunun yerine Fluence modelinin üretimine başlanmıştır. Son nesli ile tasarımı tamamen yenilenen Megane modelinde sırasıyla BVA, EDC ve CVT gibi otomatik şanzımanlar denenmiş olup halen benzinli motorlar için CVT dizel motorlar için ise EDC şanzımanlar kullanılmaktadır. 2013 yılında geçirdiği son makyaj operasyonu ile artık yeni nesil TCe motorlara yer verilmeye başlanmıştır.