2017 Renault Kadjar 1.5 DCi Icon EDC

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 181 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4449 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Genişlik 1836 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Yükseklik 1607 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 472 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R17
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
89
81
74
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-338 30.11.2017 13:40

ben kadjar aldım yakıt konusunda daha az yakanı yoktur. otomatik vites alacaksanız kesinlikle kadjar

Misafir-7476 12.10.2017 14:27

Kadjar kullanan arkadaşlar ben kafa olarak bir kadjara bir kaşkai ye gidiyo kullanan arkadaşlar yazarsanız sevinirim kullanımı nasıl tavsiye edermisiniz ben sürüş testini yapmadım ben yeni reno klio sattım memnundum ama ufak olduğundan dolayı sattım öyle birşey almaya karar verdim beni aydınlatırsanız memenun olurum şimdiden teşekkür ederim

suvmania 16.10.2017 14:23

Selamlar, yaklaşık bir yıldır Kadjar kullanıcısıyım şimdiye kadar araçla ilgili şikayetim olmadı. Kadjar ve Qashqai kardeş araçlar aralarında motor ve teknoloji olarak pek fazla fark yok. Kadjar fiyat olarak daha uygun bir araç, Qashqai yüksek satış rakamı sayesinde aynı donanımı daha pahalıya satıyor, gerçi son zamanda Kadjar da oldukça pahalanmış. Bagaj hacmi çok önemliyse Kadjar alın Qashqai'den 70 litre daha büyük bagaja sahip. Gösterge paneli Kadjar'da standart olarak full dijital yani hayalet denenlerden, Qashqai'nin yenisinde getirirler diyordum ama göremedim bence eksik bir nokta. Dış görünüm olarak yeni makyajlı Qashqai ile Kadjar arasındaki fark sizin hangisinin görünümünü beğendiğinize kalmış ikisi de yakışıklı. Son olarak eğer aracı aldıktan kısa süre sonra değiştirmeyi düşünürseniz Qashqai bir adım önce çünkü ikinci eli daha kuvvetli ama iki araca da uzun yıllar sorunsuz binersiniz.

Misafir-8846 08.10.2017 13:55

Arkadaşlar, bu sınıfta bütün araçları denedim. Malesef kadjar kağıt üzerinde en iyi, pratikte sınıfta kalıyor. En dolusunda bile kokpitte hoşnutsuz oldum. 140-160 tl bandında para verip keyif alamayacaksam ekonominin ne önemi var. Yeni qasqai ve mokka x çok daha güzel bir sürüş sunuyor.

Misafir-4530 08.08.2017 13:19

1.5 İcon EDC 19 inç jantlı araç ile Samsun arasını ortalama 90 km hız ile 3,6 litre/100km ile aldım. Araç yakıt cimrisi. Araç çok konforlu ve geniş iç hacimli. Kesinlikle sınıfının en iyi aracı.

Misafir-8524 26.06.2017 22:30

Bu donanımdaki aracımı panorama paketi+19 jant ile yaklaşık 3 ay önce aldım.Araç hakkında öngörülerimi aktarmak istedim.Aracın motoru gayet iyi.1.5 DCİ zaten kendini kanıtlamış bir motor.
Panoramik cam tavan konusuna gelince kesinlikle alınmalı.Araca ayrı bir hava katıyor.
Konfor düşkünleri 19 jantı tercih etmemeli.Konfor konusunda sıkıntılı olsa da dış görünümü muazzam.
Aracın plastik kalitesi ön kapılar ve konsolun üst kısımları gayet iyi.Lakin torpido bölümü c segmentindeki bir araç gibi sert.
Yakıt konusunda renault zaten üstat.Fabrika verisinde 3.7 yazıyor ama benim gördüğüm 5.6-5.8 civarı.Bu da rakiplerine göre gayet başarılı.
Aracın diğer özelliklerine gelince led farlar çok zevkli.Araca efsane bir hava katıyor.Otomatik katlanan aynalar,19 inç jantlar,led farlar hepsi efsane.
Aracı kesinlikle tavsiye ediyorum.

Misafir-5558 18.06.2017 02:01

Aracı inceledim genel olarak fena değil ancak kesinlikle arka kapıdan inişte ayaklarınızın geldiği yerde ergonomi problemi var orada mesafe dar kasaya dıştan bakınca da belli oluyor,inerken dönerek iniyorsunuz,tabi boyum biraz uzun ancak yinede bir sıkıntı var gibi geldi bana diger bu kasa suvlarda o sıkıntı olmadı,quasqai tiguan ateca vb.

Misafir-3480 06.06.2017 09:41

Şehir içi ve dışı toplam 6500 km yol yaptım.(Dağılım yarı yarıya).Ort .sarfiyat 6 lt..

Misafir-854 03.04.2017 22:03

kadjar çıkalı 3 yıl olmasına ragmen bir kabuğunu kıramadı.iyi bir hamle yapması gerekir böyle giderse yerinde sayar.

Misafir-6881 07.02.2017 11:23

son günlerde Bayi/fiyat çalışması yapan varsa buraya yazarsa herkes faydalanabilir.

suvmania 10.01.2017 13:16

Selamlar, geçtiğimiz kasım ayında 1.5dCi EDC + Panorama Paketli Alev Kırmızı Kadjar aldık, sizlerin ben araç alırken aklımda olan sorularına/endişelerine cevap vermeye çalışayım. Bahsetmediğim konuları ayrıca sorabilirsiniz.

YAKIT: Şu ana dek tümü Ankara içinde olmak üzere 1600km. yol yaptım, sabah ve akşam yarı dur-kalk trafik ile 5.4lt./100km. tüketim göstermekte (meraklısı için tüm kullanım ortalama hızı 34km/h). Bu tüketim daha da düşecek çünkü şu an motor rodajı tam olmadı (kitapçıkta 6000km. rodaj mesafesi vardır 130km ve 3000 devir'i geçirmeyin yazıyor), ayrıca kışlık lastik ile soğuk havada kullanıyorum, yeni araç olduğundan bazen de biraz agresif kullanıyor olabilirim ;)

MOTOR: Motor gücü gayet yeterli, dijital ekranında beygir gücü ve tork göstergesi var her an ne kadar güç kullandığınızı söylüyor. Normal kullanımda beygir gücünün o kadar az bir kısmını kullanıyormuşum ki şaşırdım, bütün olay Tork'un yüksek olmasındaymış. Tork da inanın gayet yeterli, ancak "kırmızı ışıkta gazı kökleyip fişek gibi uzayacağım" gibi bir hedefiniz var ise başka araba alın derim.

VİTES: EDC vites gayet başarılı, geçişler yumuşak, ve evet DSG EDC'den azıcık daha iyi (ama o azıcık farka o kocaman fiyat farkını hak etmiyor). Normal ve ECO sürüş modları var. Normal modda birinci ve ikinci viteste biraz fazla duruyor (2500 devirlere kadar vites yükseltmiyor) ama geçişler pürüzsüz vites değişimini devir değişiminden anlıyorsunuz. Eco modda ise geçişler birinci ve ikinci viteste çok az hissedilir hale geliyor, nedeni 2000 devirlerde vites değiştirip alt-üst vites torkunu tam eşitleyememesi, ama sürüş daha sessiz hale geliyor. Vites topuzu deri+metal hoş hissiyat veriyor ancak vites kolu altındaki plastikler vites kolunu oynatınca fazla ses çıkarıyor o pek olmamış.

SES: Motor hızlanırken biraz sesli, sabit hıza geçildiğinde hiç duyulmuyor. Kabin sessiz ancak premium marka sessizliğinde değil, 130km hıza kadar pek yol ve rüzgar sesi yok. Trim sesi henüz gelmedi. Müzik sesinde ise sesi yarıya kadar açınca kapılarda bir titreme sesi başlıyor, kapı plastiklerini ses sisteminin gücüne göre yeterince sabitlememişler hoparlörler fazla güçlü kalıyor. Ses kalitesi orta-üst seviye diyebilirim, baslar güzel fakat biraz ses açınca kapılar titremeye başlıyor.

İÇ MEKAN: Malzemeler kaliteli, kapı tutma kollarının deri olması diğer arabalarda pek yok, inip binerken yumuşak hissiyatı fark ediyorsunuz hoşunuza gidiyor. Dijital gösterge çok havalı, arada değiştirince farklı araç sürüyormuş hissi veriyor. Bu dijital göstergeler çok geçmeden ikinci elde analog göstergeli araç satışını zora sokacak, bir nevi LCD televizyon varken tüplü televizyon kesinlikle almamak gibi.

YOKUŞ: Araç yokuşlarda geri kaçırmıyor aslında ancak geri kaçıyor diyenlerin demek istediği çok çok hafif yokuşlarda hillhold'un çalışmaması. Çok hafiften kastım belli belirsiz eğimler, araç bu kadarcık eğimde gerek yok diyor ki hakkaten gerek yok araç birkaç cm geri gidip sonra EDC etkisiyle ileri gidiyor zaten. Ama hissedilir yokuşlarda kesinlikle geri kaçırma yok, hatta frenden ayağınızı çekip bekleseniz bile araç geri gitmiyor, viteste olduğundan yavaşça öne doğru gitmeye başlıyor, geri kaçması için illa ki geri vitese almanız lazım. Bu arada geri görüş kamerası da harika.

ISINMA: Şimdi niye ayrı ısınma başlığı açtım? Çünkü ısınması pek iyi değil. ECO modunda havalandırma çok güçsüz çalışıyor içerisi istenen sıcaklığa çok geç çıkıyor (Sıfırdan 20 dakikada pek ısıtmıyor gibi), normal modda ise güzel ısıtıyor fakat bu sefer havalandırma fazla sesli çalışıyor. Yani ısınma ve ses arasında bir tercih yapmak gerekiyor, bu hoş değil. Önceki Hyundai aracım bundan çok daha hızlı ısınıyordu ve bu şekilde yüksek ses yapmadan içeriyi güzelce ısıtıyordu, birinden Renault'lar geç ısınır diye bir duyum aldım ama ne kadar doğru bilmiyorum.

PANAROMİK CAM: Tek kelimeyle muhteşem, sakın panaromik paketsiz almayın. Araca her binen hayran kalıyor. Camın açılmıyor olması bence bir ARTI, sızdırma yapabilecek, bozulabilecek bir mekanizması yok, daha güvenilir. Bütün esprisi açılmayıp tek parça cam olması, bu sayede ortadaki sütun olmayınca şahane duruyor. Yazın sıcak olayı ne olacak bilemiyorum ama otomatik perde açma/kapaması var kapayınca sıcağı keser umarım.

OTOMATİK HAYAT LÜKÜS HAYAT: Vites, kısa ve uzun farlar, far yüksekliği, el freni, silecekler tamamen otomatik. Anahtarsız giriş, çalıştırma, uzaklaşınca kapıların kitlenmesi ve motorun kendini stop etmesi büyük rahatlık.

YENİLİKLER: Araç yenilenmiş Icon modeli olarak geldi (22. hafta güncellemeleri). Önceki Icon'lardan farkı otomatik katlanır dikiz aynaları, ışıklı torpido gözü, hız limiti tabelası okuma (yolun solunda ve sağındaki hız limiti tabelalarını okuyup uyarı olarak gösteriyor), anahtarsız kilitlemede kapı kolunu tutmadan araçtan uzaklaşınca kilitleme ve motor stop, son olarak orta konsol bozuk paralık yerine yuvarlak minik eşya gözü.

Ben satın almamdan şimdiye dek çok memnunum, bu kadar fazla özelliği başka marka/model ile alamazdım. Sizler de aracı görüp kendiniz karar verin, varsa sorularınızı sorun cevaplayayım. Saygılar.

mstky81 18.08.2017 16:46

Merhaba Kadjarı n navigasyonuyla alakalı bir yorumunuz varmı.Ben navigasyon konusunda memnun kalmadım.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi