2016 Peugeot 308 GTi 1.6 THP Sport

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 6.0 sn
  • Beygir Gücü 270 HP
  • Maksimum Hız -
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4253 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim -
  • Genişlik 1804 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim -
  • Yükseklik 1457 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
  • Bagaj Hacmi 398 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 330 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 235/35 R19
  • Yıllık Vergisi 1.511 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
92
79
64
81
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2389 06.07.2018 13:52

sayın 1218 marka savunuculuğu yapılıyor demişsiniz ama burdaki insanlar hayatları boyunca aynı marka yada model araç kullanmıyor ve araç alırken birçok aracı test ederek seçimini yapıyor, kaldı ki burada yorum yapanları çoğu 308 sahibi olmayan ve sadece test etmiş insanlardır. evet 308 aracım var ve 2015 de sıfır focus 2016 da sıfır 2008 kulladıktan sonra bu aracı aldım belki 2008 kıyas olamaz ama piyasadaki en çok tercih edilen araçlardan olan focus bile 308 in verdiği sürüş zevkini kaliteyi gücü veremez 2 sene öncesine kadar sizinle aynı görüşteydim en son alacağım araç diyordum ama kısmet oldu aldık bu ikinci pejom ve bidahaki aracımda inşallah 3008 olacak. internette 308 in astra yla leon la yakın zamanda yapılmış karşılaştırmaları var biz burda marka savunuculuğu yapıyoruzda o testleri yapmış yıllardır bu işi yapan bütün araçları kullanmış insanlarda mı yalan söylüyor ?

Misafir-5910 05.07.2018 21:09

sayın 1218, yıla gerek yok 308 eat şanzımanı bir kere kullanın, peugot nun imajı tavan yapacaktır. allah aşkına binin, kullanın ondan sonra uzun uzun yazacakmısınız, eleştirecek misiniz onu yapın. gti modelini kullanmadım ama, 308 modeli, compakt hacthback sınıfının en iyi yol tutan ve sürüşü en çok keyif veren arabasıdır benim gözümde. deneyimlerime göre bunu söylüyorum.

arkadaşınıza gelince, kimse kimseyi kandırmasın, bilmiyor muydu arabasının robotize tek kavrama olduğunu? biliyordu. test sürüşü yapmadı mı? yaptı. eminim bayiden kimse size şanzıman konusunda performans konfor garantisi vermemiştir. robotize şanzımanlar sorunsuzdurlar, bakım maliyetleri ucuzdur, geleneksel tam otomatiklere nazaran yakıt tasarrufu sağlarlar. dip gaz yapmadığınız sürece de cama kimseyi yapıştırmazlar - ki bence turbo beslemeli bir araç dip gaz kullanılmamalı. robotize şanzımanlar motorun ömrünü uzatırlar. alan bunları göze alıp alır. peugeot u performans lı otomatik şanzımanı olmadığı için eleştirebilirsiniz, ama bu robotize şanzımanların kötü olduğu anlamına gelmez. nitekim bu açığını önce eat6 ile şimdi de eat8 ile gayet iyi kkapattı psa grubu. rakiplerine göre hem daha seri hem de yakıt tasarruy daha iyi bir şanzımandır eat, çift kavramalılar gibi de zırt pırt arıza çıkarıp kullanıcısının eline 20000 tl masrafı vermez. ha siz kullanmadan atıp tutmakta bu kadar ısrarcıysanız, daha çoook yıllar bu teknolojilerden yoksun yaşarsınız.

Misafir-5847 05.07.2018 17:26

Yıl olmuş 2018 4 yıldır EAT6 piyasada EAT8 Avrupada çıktı yakında çoğu modelde yaygınlaşacak. Siz 2014 deki kullanmaktan vaz geçilen yarı otomatik şanzımandan bahsediyorsunuz. Ayrıca o şanzımanda tek kavramalar arasındaki en iyi şanzımandır. Gidin bir yeni 3008 yada 5008 test edin ondan sonra tekrar konuşalım.
O bahsttiğiniz şanzımanlı arabadan var bizde hiç abarttığınız gibi değil ilk üç vites değişimi biraz hissettiriyor sadece.

Misafir-1218 05.07.2018 01:16

Sayın 4051 bu tip platformlar da durum tespiti yapılan konuların başında, araç sahiplerinin marka ve modeli ne olursa olsun, ister orta alt ister, orta üst segment. Çok büyük bir çoğunluk aldığı arabadan memnun. Siz bu memnuniyetin 10/1 ni gerçek kullanıcı eleştirisi olarak okudunuz mu? ben pek rastlamıyorum. Genel de araç eleştirilerini belli bir markayı sevmeyenler veya bu platform da olduğu gibi. sürekli belli bir markanın ölesiye savunuculuğunu yapanlar eleştiriyorlar. Bu nedenle, burada yazılan yorumların ancak % 10 u gibi bir oran gerçekleri yansıtıyor. Şimdi diyeceksiniz ki, bu yazdıklarınızla konunun ne ilgisi var, şöyle ki; "pejo da olmayan bir tane özellik söyler misiniz" gibi abartılı iddialar yerine, sadece bizzat deneyimlediğim bir durumu yazıyorum, siz ona göre değerlendirmenizi yapınız. Bir arkadaşım, 2014 model otomatik 508 pejo almıştı. Hani şu adına otomatik dedikleri robotize şanzıman. Deneyelim dedik, yola çıktık ve vites atarken kafamızın bir, ön cama çarpmadığı kalmıştı. Koskoca bir firma "D" sınıfı bir araç yapıyor ve üstelik otomatik diye bunu satmaya kalkışıyor. Peki, bu markanın kalite imajı benim gözüm de kaç yılda düzelir. Demek istediğim, böyle bir teknoloji ile sizin rakiplerinizle baş etme şansınız olabilir mi? mümkün mü? ve o arkadaş bir yıl içinde zararına o arabayı elden çıkarttı. Olmayan özellikler konusuna örnek olsun diye yazdım, selamlar.

murat ERDOĞAN 05.07.2018 23:37

Yorumunuza kısmen katılıyorum. Evet tarafgirlik belli bir firmayı ölümüne savunmak yanlış. Ama sizin şanzıman yorumunuzda abartılı değil mi? "kafanız ön cama vuracakmış." Haklısınız tüm robotize şanzımanlar silkeler. Çünkü düz vites mantığı ile çalışır.. Vites değiştirirken ayağınızı hafif gazdan çekerseniz silkelemenin çok az olduğunu görürsünüz. Bu bir eksidir bu vitese ama herkes macera sevmez ki. Çift kavramalı EDC, DSG , DCT, Powershift gibi şanzımanlar arıza yapmaya çok müsaittir ve yapınca da çok masraflıdırlar. arıza yapmadığını düşünsek bile o kavramalar bir gün bitecek. ve çok pahalılar. Ama robotize sanzımanı istediğin şehirde istediğin ustaya göster çok ucuza tamir ettirir baskı balatasını değişirsin. arıza ihtimalide çok azdır. bu da bu şanzımanın artısı.

not. şahsen cvt kullanıyorum. silkeleme yok gereksiz devir yok 110 km sabit hızda 7. viteste 1900 devir olduğu için gereksiz motor sesi ve yakıt yok. henüz corollanın multidrive s şanzımanının hiçbir yerde arıza verdiğini duymadım. ah şu çamurlukların üstüne yalıtımı düzgün yapsalarmış ya :D

Misafir-4051 04.07.2018 12:23

çok daha teknolojik derken diğer markalarda olupta pejo da olmayan bir tane özellik söylermisiniz? motor şanzumanda 1.6 bluehdi ve 1.2 puretech motorla zirvedeyken rakiplerinin çoğu euro5 motorla satılıyor, ekipman güvenlik ve kalite anlamında hangi sınıfta yetersiz kaldığını söylermisiniz ?

Misafir-6741 04.07.2018 11:54

Peugeot, 308, 3008 ve özellikle yeni 508 modelleriyle premium araçlara en yakın olan marka konumuna gelmiştir. Çok yakın bir gelecekte bu durum daha net olarak görülecektir. Tabi ki bir premium alabilecek gücünüz varsa bu markayı tercih etmemeniz normaldir. Ben bir 308 sahibiyim, bu kalite ve konforun keyfini sürenlerdenim. Şimdilik Audi A3 ten daha iyi olduğunu bile düşünüyorum. Mutlaka test sürüşü yaparak bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Misafir-99 03.07.2018 17:56

Sayın 8147, bu yazdıklarınız inanın, Pejo nun marka kalite algısını değiştirmiyor. Yani karşısında çok daha teknolojik rakipleri varken, bu markayı tercih edebilecek bir neden bulamıyorum. Ha derseniz yahu ben aldım memnunum, eh ona diyecek bir şeyimiz yoktur.

Misafir-8147 02.07.2018 15:01

Değerli arkadaşım. Pejo eski pejo değil. O imajı yıkalı çok oldu. Jd power arızasızlık testinde mercedes bmw ve audiye 10 sıra fark atarak arızasıszıkta beşinci sıraya yükseldi. Volkswagene 5 sıra fark attı. Opel ve hondanında üzerinde. İnternette videosu da var bir bak istersen..

Misafir-8703 01.07.2018 19:49

Sayın 2916
Önden çekişli arabadan drift aracı olmaz .hızlı gidip el freni çekmekten bahsediyorsanız bunu elektronik park freni ile yapamazsınız.
Sayın 1725
Pejo yu neden bu kadar yerin dibine gömdünüz? Kullanım tecrübeniz varsa paylaşın yoksa laf ile peynir gemisi yürümüyor ama çamur at izi kalsın da hiç olmuyor

Misafir-1725 01.07.2018 15:38

Pejo ve premium olmak..
Bunu pejo nun mühendisleri bile kabil etmiyor ki siz kendi kendinize premium sınıf çıkarıyorsunuz..öyle lafla peynir gemisi yürümüyor..goze hoş gelen bir dizaynlada bu iş hallolmuyor..

Misafir-2916 14.10.2016 10:06

Çift renkli dış tasarımındaz olduğu kadar iç mekandaki spor koltukları ile tam bir drift aracı. Normal 308 modeline göre daha alçak karoser ve yol tutuşunu güçlendirmek için kullanılmış daha sert süspansiyonları GTI bir otomobil için gerekli olan özellikler. Performans tutkunları için birebir

Misafir-3220 21.09.2016 20:31

Disi aile arabasi gibi ama motor canavar

Misafir-4599 05.09.2016 21:42

Otomatik vites olsa keşke

Misafir-1395 05.09.2016 17:20

hayal gibi 1.6 270 hp

halil ala 11.08.2016 15:37

Araç sınıfın da her anlamda rakipsiz görünüyor ...

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi