2018 Nissan Pulsar 1.2 Visia X-Tronic

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.7 sn
  • Beygir Gücü 115 HP
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4387 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.2 lt
  • Genişlik 1768 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Yükseklik 1520 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 385 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1290 kg
  • Maksimum Tork 165 Nm
  • Yakıt Deposu 46 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/60 R16
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
84
81
75
68
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3450 09.11.2018 15:10

30 bin küsür km lik deneyimin sonucu olarak hala bu aracı satın almak isteyen veya merak eden arkadaşlarımıza yönelik olarak aracı şöyle özetleyebilirim ; Araç nissan qashqai,nissan x trail,renault megane ,renault koleos vs gibi nissan/renault orak platform şasisi üzerine kurulu.Bu şasinin en çok piyasada gördüğünüz temsilcisi b versiyonda renault clio.Buradan gözünüzün önüne getirebilirsiniz.Aracın rodaj evresini tamamladıktan sonra yakıt tüketimi kısa mesafe şehir içinde kısa mesafe de eko modda 8.2-8.3 lt civarı yakıt tüketiyor ancak uzun yolda 120 km/h hızla 5.8 lt civarı yakıyor.Tabi kışın bu rakamlar yükseliyor.Aracın yol tutuşu continental ecocontact larla orta düzeyde ancak araca ilk oturduğunuzda otomobilin yüksek tasarlanmış olması sebebiyle biraz esp ye dayalı bir yol tutuşu olduğunu düşünebiliyorsunuz.Bu konuda beklentiniz misal bir golf düzeyi değilse belirgin bir sıkıntı yok.Sebebini anlayamadığım şekilde bazı gerekli yerlerde malzeme kalitesi vasat altı iken bazı gereksiz yerlerde malzeme kalitesi iyi.İşçilik ise açıkça zayıf.Ses izolasyonu olarak motor sesi değil ama rüzgar sesi ve yol sesi birde sebep-i hikmetini çözemediğim glu glu glu sesleri araçta duyuluyor.Bu ses vakum yada şanzıman kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.Ayrıca araçta özellikle arka tarafta daha büyük fren diskleri olsaymış daha iyi olurmuş aracın disk boyutları nissan juke ile hemen hemen aynı.Aracın diz ve baş mesafesi geniş , boyunuz 187 olsa dahi ön koltukta rahatça seyahat edebilirsiniz.Arka koltuklarında diz ve baş mesafesi gayet iyi.Hatta aracın tavan yüksekliği emin değilim ama sanırım 2017 mercedes gla dan daha fazla ve tam olarak c-hatch gibi değilde sanki c hatch ile crossover arasında.Sürüş hissiyatıda koltuk yükselttiğinizde nerdeyse bir crossover a daha yakın.1.2 turbo motoru düşük devirlerde eko modda rahatsız edici ses yapıyor ancak motor ısındıkça bu ses azalıyor.Kışın bu aracı ilk çalıştırdıktan sonra motor ısınana kadar gelen ses daha da rahatsız edici oluyor.Motorun 0-100 ivmelenmesi çok iyi değil ancak ara hızlanmalarda ben sorun yaşamıyorum.Bu arada motor yağ yakıyor 10-12 bin km de bir yağı kontrol etmekte fayda var.
Aracın arka tampon-difüzöre benzer parça ile birde krom egzoz aksesuarı ile oldukça çekici ve lüks bir araca benzemesine rağmen ön ızgara ve far tasarımı renault u çağrıştırıyor ve çirkin değilse bile güzel de durmuyor.Şanzımanı gördüğüm , tecrübe ettiğim kısmıyla ne performans ne sehiriçi yakıt ekonomisi sağlamıyor.Son olarak şuanda 2017 modelleri uygun fiyatlara satılıyor ve bu fiyat etiketine sahip olduğunu düşünürsek özellikle manueli fırsat aracı gibi değerlendirilebilir.Kanaatlerim bu yönde
İyigünler..

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar