2018 Nissan Pulsar 1.2 Visia X-Tronic

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Beygir Gücü 115 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 12.7 sn
  • Maksimum Tork 165 Nm
  • Uzunluk 4387 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1768 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1520 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.2 lt
  • Boş Ağırlık 1290 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 385 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Yakıt Deposu 46 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-7553 04.02.2020 12:18

20000 km dir rutin bakım dışında bakım yaptırmadım, çok güzel bir araç motor şanzıman uyumu, iç hacmi harika. Yakıt çok makul, fiyat alınabilecek en uygun C SINIFI araç.

Misafir-6472 24.01.2020 19:57

Aldığımdan beri sürekli birşey çıkarıyor ; ya sanayi ye ya servise.Ne yakıttan çok memnunum ne performanstan ne işçilikten.Tek iyi yanı konforlu sürüşü ile geniş hacmi.

Misafir-3450 09.11.2018 15:10

30 bin küsür km lik deneyimin sonucu olarak hala bu aracı satın almak isteyen veya merak eden arkadaşlarımıza yönelik olarak aracı şöyle özetleyebilirim ; Araç nissan qashqai,nissan x trail,renault megane ,renault koleos vs gibi nissan/renault orak platform şasisi üzerine kurulu.Bu şasinin en çok piyasada gördüğünüz temsilcisi b versiyonda renault clio.Buradan gözünüzün önüne getirebilirsiniz.Aracın rodaj evresini tamamladıktan sonra yakıt tüketimi kısa mesafe şehir içinde kısa mesafe de eko modda 8.2-8.3 lt civarı yakıt tüketiyor ancak uzun yolda 120 km/h hızla 5.8 lt civarı yakıyor.Tabi kışın bu rakamlar yükseliyor.Aracın yol tutuşu continental ecocontact larla orta düzeyde ancak araca ilk oturduğunuzda otomobilin yüksek tasarlanmış olması sebebiyle biraz esp ye dayalı bir yol tutuşu olduğunu düşünebiliyorsunuz.Bu konuda beklentiniz misal bir golf düzeyi değilse belirgin bir sıkıntı yok.Sebebini anlayamadığım şekilde bazı gerekli yerlerde malzeme kalitesi vasat altı iken bazı gereksiz yerlerde malzeme kalitesi iyi.İşçilik ise açıkça zayıf.Ses izolasyonu olarak motor sesi değil ama rüzgar sesi ve yol sesi birde sebep-i hikmetini çözemediğim glu glu glu sesleri araçta duyuluyor.Bu ses vakum yada şanzıman kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.Ayrıca araçta özellikle arka tarafta daha büyük fren diskleri olsaymış daha iyi olurmuş aracın disk boyutları nissan juke ile hemen hemen aynı.Aracın diz ve baş mesafesi geniş , boyunuz 187 olsa dahi ön koltukta rahatça seyahat edebilirsiniz.Arka koltuklarında diz ve baş mesafesi gayet iyi.Hatta aracın tavan yüksekliği emin değilim ama sanırım 2017 mercedes gla dan daha fazla ve tam olarak c-hatch gibi değilde sanki c hatch ile crossover arasında.Sürüş hissiyatıda koltuk yükselttiğinizde nerdeyse bir crossover a daha yakın.1.2 turbo motoru düşük devirlerde eko modda rahatsız edici ses yapıyor ancak motor ısındıkça bu ses azalıyor.Kışın bu aracı ilk çalıştırdıktan sonra motor ısınana kadar gelen ses daha da rahatsız edici oluyor.Motorun 0-100 ivmelenmesi çok iyi değil ancak ara hızlanmalarda ben sorun yaşamıyorum.Bu arada motor yağ yakıyor 10-12 bin km de bir yağı kontrol etmekte fayda var.
Aracın arka tampon-difüzöre benzer parça ile birde krom egzoz aksesuarı ile oldukça çekici ve lüks bir araca benzemesine rağmen ön ızgara ve far tasarımı renault u çağrıştırıyor ve çirkin değilse bile güzel de durmuyor.Şanzımanı gördüğüm , tecrübe ettiğim kısmıyla ne performans ne sehiriçi yakıt ekonomisi sağlamıyor.Son olarak şuanda 2017 modelleri uygun fiyatlara satılıyor ve bu fiyat etiketine sahip olduğunu düşünürsek özellikle manueli fırsat aracı gibi değerlendirilebilir.Kanaatlerim bu yönde
İyigünler..

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar