2021 Dacia Sandero Stepway 1.0 Prestige X-Tronic
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 999 cc
- Maksimum Hız 163 km/s
- Beygir Gücü 90 HP
- 0-100 Km Hızlanma 14.2 sn
- Maksimum Tork 142 Nm
- Uzunluk 4099 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1848 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1535 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.0 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
- Bagaj Hacmi 410 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2021 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Güncel Donanım Paketleri
1. Comfort
2. Prestige
Standart Donanımlar | 1 | 2 |
Elektronik Park Freni | - | T |
Otomatik Farlar | S | S |
Yağmur Sensörü | - | S |
Yüksek Konsol | - | T |
LED Gündüz Farları | - | S |
Kör Nokta Uyarı | - | D |
Arka Park Sensörü | O | S |
Park Sensörleri | - | D |
Geri Görüş Kamerası | - | S |
Otomatik Klima | - | S |
Elektrikli Arka Camlar | - | S |
Krom Tavan Barları | - | S |
Alüminyum Jantlar | - | O |
Gövde Rengi Kapı Kolu | - | S |
Multimedya Sistemi | O | S |
Navigasyon Sistemi | - | N |
Apple Car Play | - | N |
Hız SAbitleme | S | S |
Ön Sis Farları | S | S |
Lastik Basınç İzleme | S | S |
Ön Kol Dayama | S | S |
Bagaj Halısı | S | S |
Yol Bilgisayarı | S | S |
Eco Mode | S | S |
Siyah Tavan Barı | S | - |
Deri Direksiyon | S | S |
USB Bağlantısı | S | S |
Bluetooth | S | S |
ABS, ESP | S | S |
Yan Hava Yastıkları | S | S |
S (Standart olarak) O (Opsiyonel), T (Teknoloji Paketi), D (Sürüş Destek Paketi), N (Navigasyon Paketi) ile sunulmaktadır.
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Sandero'dan farkı 4 cm yükseltilmiş süspansiyon, tavan barı, iç stepway yazılı kumaş ve plastik siyah bodykit. Yükseltilmiş bir hatchback araba. Şuan da 185 bin TL'ye alınabilmekte. 0-100 hızlanması 14.2 verilmesine rağmen testlerde 12.2 saniye olarak ölçülmüştür. Karma yakıt tüketimi 5-5.5 lt arasında. Fiyat 170 bin bandına inerse alınabilir en ucuz otomatik araba olarak yok satar. Teknoloji paket 3 bin, sürüş destek paketi 2 bin ve navigasyon 1.5 bin TL olarak eklenebilmekte. Clio icon pakatte bile yedek lastiğin opsiyon olarak satıldığı düşünülürse fiyatı makul duruyor.
190 tl fiyat yazmışlar ama ekstra her şeyi de ekstra paketlere bölmüşler ve bunlar istenirse fiyat 210-220 tl leri rahat görür.ben değiştirmeyi düşünüyordum mevcut otomatik dizel stepweyimi ama bu fiyata kalsın.ben aracımdan memnunum.
Sandero ve Sandero Stepway arasında tavan barı ve stepway iç kumaş haricinde ne gibi farklılıklar var?13000 TL fiyat farkı ne için veriliyor tam olarak anlayamadım.
90 beygir 140 tork dacia 190 bin tl. kamera şakasımı bu. çelik can yok park sensörü yok kör nokta yok her tarafı pilastik beygir yok tork yok pardonda 190 bine gider megan alırım corolla alırım. arabaya iki makyaj yapıp en fazla edeceği 150 bin olan arabaya 190 bin demek akıl işi değil. kusura bakmada biraz zor satarsın. gümüşe gidipte altın parası verilmez
2020 model 0.9 lt easyR ile karşılaştırdığımda; 0-100 hızlanma 3.2 sn azalmış. Yakıt tüketimi artmış.
Fiyat 31.000 TL artmış.
Sizler hangi SUV ile kıyas yapıyorsuuz anlamıyorum ama otomatik SUV daha ucuzu yok. Stepway piyasadaki en ucuz fiyatli bu segmentteki araç. İlk model geldiğinde hiç bilinmediği hâlde her yerde görüyoruz. Şimdi o imajın üstüne yeni bir görünüm ile muhakkak çok satılacak. 160 bine hem dizel hem de EDC şanzıman bekleyenler araç fiyatlara en son ne zaman baktılar. Bir şeyi istemek, arzu etmek başka piyasa gerçekleri başka. Ama bende hızlanmasının dağa iyi olmasını bekliyordum. Fiyat iyi yakıt iyi performans biraz eksik kalmış.
191 bin ne yazık ettiler güzelim arabaya şanzıman motor yakıt hızlanma resmen bu aracı bitirmek için uğraşılmış getir edc dizel otomatik koy bu fiyata o zaman pazar liderliğine oynarsın
Motor çeşitleri, otomatik vitesi, hızlanması, yakıt tüketimi ve fiyatı tam bi hayalkırıklığı oldu. Olması gereken 1.5 Dci EDC motor ve şanzıman kombinasyonunu 160bin civarına satmaktı. Hızlanması, torku ve makul yakıt tüketimiyle Türkiye pazarının ideali buydu. Olmadı. Ölü doğdu bu da. Hayaller başka bahara kaldı yine..
Hem hızlanma 14.2 saniye hem yakıt fazla xtronik şanzıman nissan da sıkıntılı imiş bence EDC olmalıydı bakalım ne olacak
Bugün bayide biraz inceledim,bi kaç opsiyon eklenmiş prestije x tronic 195.000 TL fiyat yazıyordu,sunroof ve ön park sensörü yoktu onlarda eklenince 210.000 TL olur herhalde.
Fiyat çok pahalı 160 bine gelecek arabayı 180 bine çıkarttılar. Bence hayal kırıklığı yarattı satışlar sıkıntıya girecektir. Eski kasa 0.9 east 0- 100 hızlanması 11 saniye iken bunun 14.2 sn atmosferik 1.4 araçlardan bile daha kötü. Demek ki xtronik şanzıman uyumsuz hantalligi sıkıntı olacaktır. İndirime gitmezlerse test edenler bu aracı bu fiyata almaz. Sonra Skoda kamiq Yeni Hyundai kona Yeni Leon fiyatları 230 bine çekti . Aradaki fark çok azaldı işi çok zor
Araç güzel ama 14 sn nedir 100 km ye çıkış manuel 12 sn bu kasanın dizeli devam etmeliydi
Dacia nın her geçen gün kendisini geliştirdiği yadsınamaz bir gerçek.Görünümü agresifleşmiş,ebatı büyümüş,fiyatına göre uygun ve çekici bir kokpit tasarımına sahip.B+ segmentinde kona,2008,chr,puma gibi rakiplerle kıyaslamamak gerek zira fiyatı oldukça cazip ve uygun fiyatlı crossover ların rakibi olabilir.Capture,egea cross,crossland,juke gibi b + değil ancak b olan araçlarla mukayese edilebilir.
Zayıf yönleri ise tahmin edebileceğimiz üzere bazı işçilik kusurları,malzeme kalitesindeki zayıflık,marka prestiji,x tronic şanzıman ve üretildiği cmf platformu.
Netice olarak çok satacak ve kusurlarını uygun fiyatıyla kapatacak bir araç olacağı ve bu sebeten ötürü bolca satılıp hızlı bir ikinci el piyasasına sahip olacağı kanaatindeyim.Sorunsuzluk,imaj,işçilik hassasiyeti görmek isteyenlerin değilse bile uygun fiyat ile half/crossover deneyimi yaşamak issteyenler için egea cross ile birlikte iyi bir alternatif.
Egea İle boyut olarak rakip olmaları mümkün değil.
Keşke CVT değil de standart bir otomatiği osaydı.
Bu fiyata marka meraklıları hariç tutması zor.
140-190 bin bandında bir sürü B sınıf araç var, hatta B sınıfı SUV bile var.
Üzerine 8 bin koyup Megane 1.0 Joy alırım.
Hocam tasarım konusunda size katılıyorum tasarım olarak güzel duruyor araç. Yalnız fiyat olarak polo ile aynı fiyat neredeyse, çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Hem yeni araba problemleri çıkabilir, buna birde yılların problemli nissan şanzımanını ekleyince çok riskli bir araç olmuş. B sınıf araçta her an 30 bin lira masraf çıkartma riski olan bir aracı ben şahsen tercih etmem.
Çok mantıklı bir araç olmuş bu donanımlarla. Özellikle x_tronik cvt şanzuman ile yok satar. Diş tasarım çok yakışıklı olmuş. İç malzeme kalitesi de arttıysa piyasada çok görürüz. Egea cross la yarışacak ama mevcut tecrübesi, yakışıklı tarzı, cvt şanzuman stepway i güçlü kılıyor. Egea cross da güzel ve yakışıklı ama hem fiyatı yüksek hemde şuan otomatik seçeneği yok. Olsada fiyat daha da yükselir ve her türlü bu denge böyle devam ettikçe stepway yok satar.