Auris Makyajlandı

Auris Makyajlandı
2015 Cenevre Otomobil Fuarı yaklaşırken Toyota makyajladığı Auris'in fotoğraflarını basına verdi. Yeni Auris'in yüzünün yanında motoru da değişecek. Toyota'nın çok tutulan C segmenti aracı Auris'in en önemli değişikliği ön görünümünde yapılmış. Yeni Auris'in farları, ön tamponu, ızgarası değiştirilerek arabanın yüzü daha agresif bir hale getirilmiş. Toyota iç kısımla ilgili detay belirtmediyse de, aracın yeni bir bilgi-eğlence sistemi ile yeni bir klimaya sahip olacağı biliniyor. Motor gamı ile ilgili bilgi veren firma verimlilik ve performans üzerine yoğunlaşılmış yeni benzinli ve dizel motor serisinin Auris'te kullanıldığını bildirdi. Yeni Toyota Auris yenilenen kardeşi Avensis ile birlikte 3 Mart'ta Cenevre'de tanıtılacak. Yenilenen yüzüyle göz alışkanlığından kurtulacak Auris önümüzdeki yıl kendi segmentindeki Golf ile kıyasıya bir rekabete girecek.

24.02.2015 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
reis 07.05.2015 11:04

arkadaşlar makyajla birlikte zam gelecektir dolayısıyla eskilerin fiyatlarıda artacaktır.

gecce 20.03.2015 10:00

Abuk subuk işler yapıyor Toyota markası auriste. Zırt pırt makyaj. Şahsen auris almayı düşünüyor olsam sürekli makyaj yapıp sahiplerini zarar ettirdiği için almam

ömer 16.03.2015 20:22

55.bin tl civarı olur diye düşünüyorum

Alex 15.03.2015 03:05

Arkadslar 1.2 turbo benzin fiyatı sizce ne olur

Köksal 13.03.2015 14:42

Kasayı istediği kadar makyajlasın. İçine oturduğumda 70-80 li yılların görüntüsü ile karşılaşıyorum. Bu nedenle yeni aracımı alırken aurisi hiç değerlendirmedim bile. Oysa eski aracım 2009 auris ve çok memnundum.

Ömer 05.03.2015 00:21

1.2 turbo ve 1.6 dizel geldi ama 1.4 turbonun gelmemesi bence halen daha büyük bir eksik..o yüzden golfle yarışması zor olacak

serhat 03.03.2015 17:44

1.2 turbo (116 hp) modeli ile 1.6 dizel (112 hp) modeli manuel ve cvt şanzımanla gelecekmiş. Araç bence 2008-2009 subaru impreza hatchback'in kötü bir kopyasına dönüşmüş

saabcı 27.02.2015 19:13

yıl olmuş 2015 hala atmosferik motor var toyotada. tamam olsun ama yanında şöyle turbolu bir motor da olsun 150-200 beygir arası bişey. benim şahsi görüşüm arabanın dış görüşünden çok iç görüşü. çünkü arabanın içiyle daha çok vaktim geçecek. toyota da benim tam tersi düşünceme sahip. ha bu arada eski kasa 46.750 ye düşmüş. bence yine de pahalı (gerçi türkiyede ki tüm araçlar sıfır için söylüyorum en az 10 bin tl pahalı o ayrı mevzu)

Ümit 26.02.2015 13:23

1,33 zaten çok saçma bir motor ayrıca çekişi zayıf ve verimsiz ben bu motorun son demlerini yaşadığını düşünüyorum yerini aşırı beslemeli motorlara bırakabilir

mcansal 26.02.2015 13:15

iç tasarımı yenilenmedikden sonra neye yarar makyaj..

Erman 26.02.2015 10:53

Beyler hybrid tamam avantajları gözardı edilemez fakat abd de yaşanan bir hybrid araç kazasında (marka malum) oluşan kısa devre neticesinde yayılan yüksek voltaj nedeniyle araca müdahele edilemedi. Bu kaza can kaybı ile sonuçlandı. 12v luk akü gerilimi dc converterler vasıtasıyla 600 v civarına yükseltiliyor aksi halde elektrik motorlarından verim alamazsınız. Kaza halinde ağır akülerin yaratacağı tehlikelerde cabası. Bu nedenle ben düşük hacim aşırı besleme diyerek tercihimi değiştiriyor noktayı koyuyorum. Saygılar.

YuSuF 26.02.2015 09:59

çalıştığım yerdeki personellerin birinde 2011 kasa auris, diğerinde de 2014 kasa auris var... ben 2011 kasasını daha çok beğeniyorum çünkü daha geniş ve heybetli... yeni kasa aurisler ise küçük ve içi dar... bence auris in ebatıyla oynamayacaklardı diye düşünüyorum...

Dedo 26.02.2015 07:49

Motor konusunda bilgisi olan var mı 1.33 motor duracak mi yoksa ayni motorda iyileştirme mi gelecek

tyrell 25.02.2015 23:25

Tüketiciler artık araçlarında gelişmiş multimedya özellikleri de görmek istiyor ve tüm markaların bir an evvel bu alanda çalışmaya başlamasında yarar var. Tabii motor seçenekleri de önemli. Dizeller yavaş yavaş popülaritesini kaybederken hibrit ve hatta elektrikli modeller gelecek için temel başarı unsurları lakin kısa vadede dizel ve küçük hacimli aşırı beslemeli benzinliler hegemonyalarını devam ettirecekler gibi gözüküyor. Tüm bunların ışığında 308, Golf gibi modeller diğer markalar tarafından referans alınmalı.

zozi 25.02.2015 22:35

Eski corolla iyi olabilir ama auris tam bir ucubeydi yenisi gayet güzel

kubilay 25.02.2015 22:26

toyota'nın sağlamlığını,uzun ömürlü motorlarını ve müşteri memnuniyetini hiçbir markaya değişmem.uzun yıllar aracınızı kullanacaksanız toyota...

kutay 25.02.2015 18:40

dizel 19. yy'da kaldı. çağa ayak uydurun beyler. google'dan babam ve hibrit'im yazın. toyota'nın rakiplerine attığı açık ara teknoloji farkını görün. bu arada menderes samancılar çok güzel oynamış. tebrikler.

ZaFer 25.02.2015 17:59

aurisinde corollanında 2011 kasası bir başkaydı stobundan kadranına kadar...

Alper 25.02.2015 16:00

Mehmet bey, Size kesinlikle hak veriyorum. vw firmasının 2016 gelicek yeni 1.0 tdi-1.0 tsi-1.2 tsi1.4 tdi motorları hybrit motorları tamamen gereksiz kılacak tüketim ve emisyona sahip olacaklar.Hybrit, Elektrikli ve hidrojen yakıtlı motorlarda halen problemler var. Ağır ve pahalı aküleri taşımak zorundasınız elektrik devreleri karışık. Hidrojen yakıtlı araçlarda ise ağır ve basıçlı sıvı hidrojen tankını taşımak zorundasınız. 2. el ne durumda olur vs. Şu an için en mantıklı seçim düşük hacim aşırı besleme olarak gözüküyor. Atmosferikten farksız motor ömürleride artık denendi ve ispatlandı.

Bahri 25.02.2015 14:34

Ümit Bey neden sizce tasarımı sürekli değişen Corolla dünyanın en çok satan aracı ve hiç değişmeyen golften ve jettadan daha çok satıyor.(Hem bizde, hem dünyada). Kimi insan değişim sever, kimi sevmez. Mesela b en yepyeni çizgiler istiyorum.

sertaç 25.02.2015 13:44

ww'nin jetta ile passat, golf ile polo'nun benzerlikleri bir yana yine ww grubunda olan skoda ve seat bile ww'in kasalarıyla aynı nerdeyse kabuledin ww grubu tasarımda yenilikçi değil temcit pilavı ısıt ısıt milletin önüne çıkar. sadece tasarımda olsa iyi hala kutay bey'in dediği gibi 19 yy teknolojisi fosilleşmiş çevre katili traktör sesli dizelleri üretiyor. ferit bey'e aynen katılıyorum avrupa'da dizeller çevreyi katlettikleri için benzinli araçlardan daha çok vergi alınıyor. kabul edin geleceğin teknolojisi hibrid ve hidreojen. toyota 1997'den bu yana 7 milyon hibrit araç satmış. hem alman araba alacak olsam ww'ni hiç düşünmem, zırt pırt arıza yapacak( dsg şanzıman arızası, turbo arızası, beyin kitlenmesi) gider sorunsuz ve ondan daha konforlu mercedes alırım.

mehmet 25.02.2015 13:02

kutay bey vw ve almanlar geleceğin ta kendisidir halihazırda dizel araçları toyotanin hibritinden daha az tüketim ve emisyon değerine sahiptir isterseniz ikisini kiyaslayin doğru kararı verin http://www.arabalar.gen.tr/toyota-yaris-1-5-hybrid-spirit-i3493.html. http://www.arabalar.gen.tr/volkswagen-polo-bluemotion-i2603.html

Ümit 25.02.2015 11:52

mesela 2015 model golf'e astraya, jetta'ya bmw ye mercedese bakın 1998 modeldeki çizgileri taşıyorlar 2015 ve 2000 modele bakan biri bunu farkediyor kasayı güncellerken aynı zamanda çizgilerini koruyorlar ama auris yada corollaya bakın, bırakın 2000 modeli bir önceki kasayla bile tek benzerliği sadece toyota logosu demekki senin bir çizgin yok tutturamıyorsunki sürekli kasa değişiyor misal astra 6 senede bir kasa değiştiriyor değiştiriken ana çizgilerini muhafaza ediyor ama birde aurise bakın 2 sene önce çıkan kasa değişiyor zaten satış rakamlarına bakınca bunun olumsuz etkisini görüyor toyota golf 10 bin satarken auris 5000 bile geçememiş

ömer 25.02.2015 09:57

Toyota araç tasarımlarını kime yaptırıyor satmamak için çaba harcıyor videosunu izledim modifiyey le şişirilmiş tamponlardan ibaret içi aynı

auris 25.02.2015 01:23

auris hybrid i görmek istiyoruz.

Alper 25.02.2015 00:53

Sertaç bey, toyota da honda i30 karışımını yutturmaya çalışıyor. Özgün kasa böylemi olur? Ümit beyin anlatmaya çalıştığı Alman markalarının geçmişten bu güne aynı ruhu ve çizgiyi yansıttıkları bu nedenle eskiyen Japonlar yok olurken Alman markaları dahada değerlenip klasikleşiyorlar.

kemal 25.02.2015 00:23

Çok şık araçlar corolla tabiki daha gosterisli ama makyajlisi cok daha iyi olur ic aksami bence eski model ama cok kaliteli insallah gene bagimsiz suspansiyon gelir ve harika yol tutus olur

OĞUZHAN 24.02.2015 22:58

Aracın ön tasarım gerçekten iyi ama arka öne göre vasat çok kötü değil ama bu arabanın önüne göre daha iyi olablirdi birde donanıma sanki fiyatlara göre az donanım biraz daha fazla olmalıydı o zaman satışlar süper olur

Hasan 24.02.2015 21:40

Valla bu laf bana galiba 63500 liraya sıfır lpgli araç aldım marka vermicem ama tahmin edersiniz sanırım bu paraya dizel alınabilir gördüğünüz gibi 200 bini geçmiş dizeli kaç kişi alır acaba bide git sor servislere on sene önce mi hala fazla mı hocam arıza çıkarma olasılığı eskiden değil hala fazla çevre dersen iyi araştır lpg için vergi bile almıyor bir çok ülke japonyada adamlar çevre kirliliğine lpg ile çözüm bulmuşlar iyi araştır bence.

ferit 24.02.2015 21:02

dizel motorlar CO emisyonu açısından özellikle atmosferik benzinli motorlardan düşük değer verir. çünkü turbo beslemeli olduğundan daha verimli yanma sağlar böylece CO minimum seviyeye iner, ancak dizel motorlar CO ya göre çok daha zehirleyici olan partikul maddeler yayar, işte bu nedenle avrupada benzinli motorlara göre daha yüksek MTV uygulanır

kemal 24.02.2015 20:45

hala bir i30,golf,astra hb,alfo romeo guiletta vb.kadar iyi bir tasarımı yok vasat bir tasarım bu aracın nasıl bu kadar cok sattıgına gercekten inanamıyorum yazık...

kutay 24.02.2015 20:15

bırakın bu fosilleşmiş traktör sesli çevre katili alman dizellerini. toyota gibi geleceğe ışık tutun hibrit ve hidrojene yönelin.

japoncu 24.02.2015 19:23

Rekabet edemez oldu o yüzdende mayajlandı. Bir hyundai kadar olamıyorsunuz.

fiatcı 24.02.2015 19:10

arka tarafı i30dan ayırt edebilmek cok güç ön tasarım ise makyajsız kasada olduğu gibi bence çok başarılı keen look yani keskin bakış tasarımı toyotaya çok yakışıyor zaten toyota önceki nesillerinde bu yaşlı görünen ön yüzden çok kaybediyordu yaşlı görünen karaktersiz hiç birşeye benzemeyen önceki tasarımlara göre büyük bir atılım.

dizelci 24.02.2015 16:48

günümüz dizellerinin bakım masrafları ile benzinli araç masrafları arasında fark kalmadı ki, o 10 sene önceydi.
çevreyi kirletmek denilmiş, dizellerin emisyon CO2 oranlarına bakın sizin lpg ile yaktığınızdan çok daha düşüktür.
Arıza çıkaran dizel motor da çok nadirdir? Dizel alamayan dizele laf ediyor, alan da vazgeçmiyor :) Malesef ülkemizde böyle. Birşeyi alamıyorsan kötüdür, aldığın en iyisidir.

sertaç 24.02.2015 16:22

ümit bey, haklısınız!!! ww'in kasa değiştirdiği yok. aynı kasaları yeni diye millete yutturmaya çalışıyorlar. 10 yıl önceki caddy ve şimdiki aynı. bunun neresiyle övünüyorsunuz anlamadım. yazıyı tam okursanız auris kasa değiştirmemiş makyajlanmış. ayrıca çok da şık olmuş. toyota ww gibi temcit pilavı yapmıyor. ısıt ısıt yeni diye piyasaya sür.

halil 24.02.2015 16:03

arka kısım tasarımı çok vasat. öncelikle buna bir çözüm bulmaları gerek.

Hasan 24.02.2015 15:32

Bu dizelde ne var arkadaşlar ya sesli çalışması çevreyi kirletmesi bakım masraflarının fazlalığı arıza çıkarma riskinin fazlalığı tak lpg yi bas gaza yakıt aynı dizelin yokuş performansından başka avantajını bilmiyorum cidden ben.

Ümit 24.02.2015 15:30

tipsizdi dahada tipsiz olmuş ayrıca sürekli kasa değiştirip makyajlayarak ikinci el değerini kaybettiriyor toyota, halbuki golfe bakın 10 sene önceki kasayla aynı çizgileri taşıyor toyota her sene kasa değiştiriyor

kutay 24.02.2015 15:24

aslan bey, toyota 5 yılda bir kasa değiştirir. o yüzden makyaj normal. üstelik çok da şık olmuş.

Cem.Al 24.02.2015 15:08

Motor değişikliği ne olacak acaba? Bilen var mıdır?
65cc için bir üst sınıf vergi dilimine giriyor dizeli, 1,33 motor benzinlinin durumu daha da komik. ülkemiz gerçeklerini iletemiyorlar sanırım üst tarafa.

Babayiğit 24.02.2015 15:02

Auris gerçekten güzel bir araç ben 1,5 yıldır yeni auris 1,6 cvt şanzımanlısını kullanıyorum gerçekten çok zevkli makyaj biraz erken oldu sanki ama o kadar köklü değişiklik görmedim zaten güzeldi eminimki daha güzel olacaktır .herkese tavsiye ederim.

özgür 24.02.2015 14:13

Rakiplerinin hepsinde varken 1.6 dizel ile gelmezse işi oldukça zor. ama makyajı güzel olmuş

atmaca576 24.02.2015 13:38

toyota corolla ve auris te 1.6 litre dizel olmadığı sürece golf ile yarışması mümkün değil.

harun 24.02.2015 12:21

2015 megane 3 hb ye benzemiş önü..

rıza 24.02.2015 12:06

içi hala basık ve küçük mü.

Abdulmenat 24.02.2015 11:40

1,6 Dizel geliyorum diyor . Şimdiye kadar çoktan gelmeliydi.

Yasin 24.02.2015 11:29

Şekil olarak çok güzel duruyor fakat fiyatının corolla ile yarışıyor olması aurisi her zaman toyotaın diğer modelleri arasında sönük bırakıyor. Güzel bir fiyatlandırma stratejisine gitseler piyasa ww ve opelden kurtulur

bekir 24.02.2015 11:23

Sayın üreticilere biraz zahmet olacak ama arka camları da otomatik yapsınlar mümkünse. Biz de çok oluyoruz 50 bin saydığımız araçtan otomatik cam istemekle ama mazur görsünler.

tiwoli 24.02.2015 11:19

golf 308 astra ya rakip olacak kadar tasarımı iyi degil toyotanın kalbi corolla olarak devam edecek.....

aslan 24.02.2015 11:12

daha 2 sene önce çıkmış arabaya ne makyajı bu