Yeni Cactus Türkiye'de

Yeni Cactus Türkiye'de
2014 başlarında casus resimleri basına sızan C4 Cactus modeli Avrupa ile beraber ülkemizde de satışa sunuldu. 54.900.-TL den başlayan fiyatlarla satışa sunulan araba birçok yeniliği de beraberinde getiriyor. Arabanın fiyatından ziyade radikal bir tasarımı olması modeli iddialı kılıyor. Esnek TPU (Termoplastik Üretan) malzemeden yapılmış Airbump aracın sadece dış görünüşüne değil, ufak çizikler ve göçmelerden arabayı koruyarak kullanıcının cebine de katkı sağlayacak. Siyah, gri, çikolata ve kum rengi seçenekleri bulunan Airbump, 10 farklı kasa rengi ile 21 farklı kombinasyon seçeneği sunuyor. Arabaların kasasında plastik bir aksam görmek pek de alışık olmadığımız bir durum olsa da iç döşemelerle sağlanan renk uyumu sayesinde göz alışkanlıklarımız zorlanacak gibi görünüyor. İç tasarımında da crossover konseptine vurgu yapan C4 Cactus'un kendine özgü ve sade bir iç tasarımı var. Kanepe şeklinde tasarlanan ön koltukları ise bize unuttuğumuz dolmuş taksileri hatırlatırken 8,5 litrelik valiz görünümlü Top Box torpido işlevi görüyor. 3G uyumlu 7" dokunmatik ekran telefon, navigasyon, müzik sistemi, geri görüş kamerası, araç içi kontrol sistemleri gibi fonksiyonları üstlenmiş. Giriş versiyonu olan C4 Cactus LIVE 3 silindirli PureTech motorla geliyor. 1.2 litre benzinli versiyon 82 beygir, 1.6 litre dizel versiyon 92 beygir güç üretiyor. Versiyonların tüketimi ise benzinde 4,3lt/100km ve dizelde 3,1lt/100km. Tüketim değerlerinin bu denli düşük olmasının altında yatan neden Yeni C4 Cactus'ün muadili olan arabalardan yaklaşık 200kg daha hafif olması. Renault Captur ve Peugeot 2008 gibi modellere rakip olacak yeni C4 Cactus'un yepyeni tasarımıyla ulaşacağı satış başarısı ise şimdilik merak konusu.

25.09.2014 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
tolga 12.01.2015 17:09

Ata Bey, test ettiğiniz aracın detaylarını yazabilir misiniz, birde parkurun detaylarını uzunluğu süresi... Ayrıca manuel araç kullanır gibi vites geçişlerine duyarlılık gösterip gaza yüklenmezseniz belirttiğiniz yığılma olmaz, bunlar bir kere test edince zor yakalanacak püf noktalar. 70000 tl ye aynı özelliklere ve donanıma sahip çift kavramalı şanzumana sahip bir araç önerebilir misiniz?

Ata 11.01.2015 23:50

Tolga bey,
Şehrime test aracı geldiği gün test etmiş biri olarak yazıyorum;
Konforu güzel, dış tasarımı kişiye göre değişir, iç tasarımında ortadaki büyük ekran ve klimanında buradan kontrol edilebilir olması benim beğenmemem ile birlikte özgün denilebilir. Yakıtı muhteşem. Ama o şanzıman... Test sırasında yanımda oturan babam frene basıyorum sandı. O derece sarsıntılı. 70.000 lira veripte o şanzımana alışmaya çalışmak olacak gibi değil.
Saygılar.

tolga 11.01.2015 14:23

Şu ana kadar bu siteyi ilgiyle takip ediyorum. Ancak gözüme çarpan önemli bir aksaklık var. Bir araba modeli hakkında kişiler görüşlerini ne yazık ki aracı test etmeden formel ve önyargılı olarak yazıyorlar. 2 kere cactus u test edip muadili tüm araçlarla test sürüşlerine çıkmış ve bu aracı yaklaşık 3 aydır çeşitli şartlarda 4000 km kullanmış bir sürücü olarak bu yorumu yapıyorum.

dogrucu 04.10.2014 12:39

eleştirenler pek desteksiz sallamış.birdefa bunun suv muaili mottanını dizel otomatik fiyatı en ucuz 109bin tl.ortalama 3.5 dizel yakacak.suv olacak.aarka bagaj 350 imişde.gidin o zaman doblo kamyonet alın yük taşıyacaksanız.capturde,yetide sanki tipmi var.bu aracın benzinli otomatiğide bir harika 4.3 ort yakın yakan suv başka bulamaszınız.fiyatıda ucuzu oto fiyatı.kesin bu fiyatlara zam gelir.her istediğiniz özellikleri olan araç arayanlar 100 bin tl yi özden önce çıkarsın sonra eleştirsin.

GOPASA 03.10.2014 20:03

merhaba arkadaşlar çok ön yargılı düşünüyorsunuz hiç beyenmedigin bir modeli 1 ay sonra hayranlıkla bakıyoruz ben bayiye gittim 2 ay sonraya gün veriyorlar peşin canlı paran bile olsa beklemek zorundasın (dizel için geçerli) kalıplaşmış modellerin dışına çıkmaklazım saygılarımla

eczacı 30.09.2014 23:16

arka frenler kampana. Arka camlar tek kapı araba gibi hiç açılmama gibi durum yok. iç aksam koltuk döşemesi gibi aile arabası mı demişler anlamadım. Tampon olayı bayana göre çok vuracaklar çizecekler muzdaripler mi ne? Hdi otomatik tutar tam bayana göre. Az yakar. Hafif araba ne kadar yol tutar? B-C arası denilmiş bence b. Çünkü hiç bir c segmentte arka fren kampana olmaz. 2008de bile sunroof warken bunda açılmayan tavan camı. Bagajı 350 lt küçük. C4 kullanıyorum arabamda olmayanlar bunda war ama buna ben para veremem. Daha iyi bişey beklerdim. En azından 20 kaat üste vereyim değsin demeliyim. Maalesef.

kamil 29.09.2014 15:29

iç malzeme kalitesiz genel olarak oyuncak havası var arabada var erken dökülürüm bozulabilirim hissi veriyor arka camlar doblo gibi dolmuş gibi kapaklı açılıyor berbat olmuş önü çirkin olmuş tek iyi yanı hdi dizel moturu olursa çok az yakar bu kadar

ibrahim 29.09.2014 10:40

ilk arabaya baktığımda direk geçtim olmamış diye ama sonra vaktim genişken bir inceledim de bu araba kıymeti bilinirse satar çünkü rakiplerine nazaran yenilikçi bir kaporta olmuş tam istanbul arabası olmuş. kaportası hiç çizilmeyen bozulmayan araba olsa daha iyi olurda bu başlangıç için iyi bence. küçücük sürtmeden araba boyatıyoruz sonuçta bu arabanın yan bölümlerinde artık bunun olmayacağını yazmışlar inşallah doğrudur.

jkb 29.09.2014 08:34

içi-dışı tam bir çirkinlik abidesi. "bu kadar çirkin bir araba satılabilir mi acaba?" diye deney yapıyorlar kanımca.

ersenkal 29.09.2014 07:02

Araca bildiginizde ilk anda araba da değil de evde oturuyormuş gibi hissediyorsunuz oturulan kısımda eğim yok bu uzun yol için dezavantaj gibi duruyor ön konsol güzel araba da güzel dediğim gibi koltuk ilginç

Baris 28.09.2014 17:07

Klasik fransiz kalitesi bol sikici plastik malzeme. On tampon gicirdiyor biraz bastirin anlarsiniz. Arka diz mesafesi cok iyi tavan yuksekligi yeterli gibi. Tablet ekrana alismak gerek yolda urasmak kaza sebebi. Tuketim harika. Tasarim goreceli ama hos. Full alinirsa belki deger. Fiyatina gore bence basarili. Arac oldukca ferah. Surus pozisyonu cok iyi.

emin sonmez 27.09.2014 18:12

Arka koltuk demek yanlış ama harbi çok kısa diz mesafesi var oturan taburede oturur hissi veriyor konfor sıfır. Ve arka camlar panelvan araba gibi hissettim

T.C. 27.09.2014 13:10

citroen in tasarımları biraz uçuk kaçıktır normal karşılamak gerekiyor,eskiler bilir 2 CV yu,ds 19 u,ds 21 i ve ds 23 ü,motorları bize şu güne göre düşük güçlü geliyor,mtv leri cheavaux fiscal( maliye beygiri) olarak değerlendiriliyordu ,16 beygire 1 CV diyorlardı,belki şimdi emisyona göredir bilen yazabilir,bu şartlarda ezik kız arabası gibi görünüyor,güçlü motor koysalardı maço delikanlı arabası olabilirdi resimlere bakarak izlenimim bu

ömer 27.09.2014 11:19

çok komik paylaço gibi ...ve sırdan basit buna bizden alıcı kıkmaz kısa sürede türkiyede toplatılır türkiyedeki satış durur ve türkiyede üretimi durdulur türkiye macerası son bulur

ahmet 26.09.2014 21:39

bi yanlışlık olmuş b sınıfı derken b sınıfı suv eksikliği olacaktı

ahmet 26.09.2014 21:35

adnan bey biraz abartmışsınız hiçte abuk subuk bi model olmamış citreon b sınıfı eksikliği vardı bu arabayla giderdi ve sınıfında en farklı tasarımlı bi araba olmuş yanlardaki aırbump darbelere karşı yapıldı özellikle turkıye gibi ülkelerde çok gerekli çünkü en ufak bi çizikte araba çok değer kaybediyor bence bu araba tutacak çünkü bizim millet farklı şeyleri seviyor

ahmet 26.09.2014 21:18

arkadaşlar arabada cam tavan perdesi yok onun yerine izolasyonlu cam tavan var izolasyonlu cam cam tavan güneşin zararlı ışıklarında koruyor

kemal 26.09.2014 17:25

cam tavanda perde yomu ?? yazın napacaz kavruluruz aracın içinde :)

Serkan 26.09.2014 10:16

ilginç bir dizaynı var.. alıcısı mutlaka olacaktır. Ayrıca Cactus adventure çok daha güzel duruyor...

orhan 26.09.2014 10:10

Bugun inceleme firsatim oldu. Resimlerdekinden ufak arac 1.2 feel pakete camtavan eklenmiyor. Illa en full u olacak . Yalniz araba ufak . Belki eslere alinabilir . Arka kapidan cikarken kafanizi vurmayin . Donanimsizini alirsaniz hic anlami kalmiuor donanimlisina ise o parayi kim verir bilinmez .

engin 26.09.2014 10:00

cam tavan perdesi var mı?

d77 25.09.2014 23:36

dizelde yüksek beygir olmalı bence yetersiz, opel renault 1.6 motorda 130 beygiri yakalıyor buna böyle 92 beygir diyorr

NEDO 25.09.2014 23:01

işte bu herşeyi ile 10 numara daha evelde inceledim.inşallah
dedikleri fiatlarda kalırlar.diğer markalarda biraz insafa gelirler

çeker 25.09.2014 22:38

Cactus de grip kontrol yada diğer adıyla akıllı çekiş sistemi varmı

helin 25.09.2014 22:00

değişik,güzel ve ilginçç tasarım güzel bayan arabası

ahmet 25.09.2014 22:00

Aracın tasarımı gerçekten çok farklı olmuş öteki araçlar gibi sıradan bi tasarım olmamış yalnız arabanın iç kısmı olmamış fiyatıda ucuz yanı kısacası bu araba alınır çok beğendim

nıkkk 25.09.2014 21:22

Çok çılgın bir araba olmuş ama bizde şansı hiç yok gibi..

Adnan 25.09.2014 20:38

Araba resmen plastik hele o yandaki airbump``lar falan çok gülünç olmuş firma satış yapamayınca kudurmaya başladı anlaşılan, 3.dünya ülkelerine satmak için üretilmiş, tüketiciyle dalga geçmişler 110`u geçince araba devrilecek gibi duruyor millet yanından bile geçilmez, hele o motor seçeneklerine o fiyat hiç yakışmamış lakin tasarım dili farklı olmuş o yönden bakınca güzel ancak citröen firmasının daha çok yol alması gerekiyor böyle abuk subuk modeller ile satış yapılmaz yapacaksan sağlam araba yapacaksın, parçası ucuz olacak elektronik arıza vermeyecek, kaliteli olacak farklı tasarım çıkaracağım diye yapacağın satışlardan da olma derim ...

erdemmm 25.09.2014 20:36

sipariş etmek ile etmemek arasındayım sizce ne yapayım beyler. yılda bir kez tatile çıkıyorum diğer süreler sürekli şehiriçinde olduğum için yakıtı beni cezbetti

TOLGA 1.6 D 25.09.2014 19:59

Görünümü ile sıradışı ve yeni motor seçeneği ile ( blue hdi 100 ) tutumlu ve çevreci
ama önemli eksikleri var
Arka camlar kelebek olması
Cam tavanı nın perdesinin olmaması
Arka koltukların tek parça yatmasi
Blue hdi 100 motor seçeneğinin olmaması
Bu eksikleri opsiyonel olarak çözüme kavuşturulması gerekirdi

hdrn 25.09.2014 19:52

güzel arac birkaç ay beklemekte yarar var

fuzuli 25.09.2014 19:05

e-VTi benzinlide yeni bir teknolojidir, eskisi VTi 'dır. Fransız dizel motorlar çok iktisadidir, Bu teknolojiyi benzinlide başarmış görünüyor, ayrıca tasarım harika. Toyota avrupa ve amerikaya yeni nesil motor sürerken, bizde halen eski nesil motorlarını kullanmaktadır ve son tasarımları bence sınıfta kalmıştır ama hala satmaktadır!! bizi anlamak mümkün değil..

Emre 25.09.2014 18:24

aracın yanları çikolaya kaplı herhalde :)

orhan 25.09.2014 18:20

arka camlar acılmıyor ınceledım

Rockstar 25.09.2014 17:02

Aracın ayrı bir tarzı var. Alıcıları mutlaka olacaktır. Ancak sunulan motor seçenekleri çok sıradan..

harun 25.09.2014 16:46

çok beğendim ya :) fiyatta gayet makul almalıyım :)

harun 25.09.2014 16:35

çok değişik bir araç olmuş.