2017 Volkswagen Polo 1.0 Trendline

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 14.3 sn
  • Beygir Gücü 75 HP
  • Maksimum Hız 173 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3972 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.4 lt
  • Genişlik 1682 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
  • Yükseklik 1453 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 280 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Maksimum Tork 95 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri 175/70 R14
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8970 18.09.2017 10:37

Kapak jant yüzünden olan kaza hiç duymadım. Tamam alaşım daha iyidir ama kapak jant neden kazaya sebep olsun? Parası olmayan mecburen kapak janta biniyor, bayıldığı için değil.

Misafir-438 17.09.2017 18:23

kapak janti nasil tavsiye ediyorsunuz guvenlik acisindan.hergun onlarca kaza kapak jant yuzunden oluyor.egilmeyen jant alasim janttir.karistirmayin lutfen.insanlarida yanlis yonlendirmeyin

Misafir-311 17.09.2017 14:06

kasa büyüdükçe yol tutuşunda merkezkaçdan dolayı savrulma artabilir yeni kasa ile birlikte eski kasasını ucuza kapatmanız bence faydalı olabilir.Bu eski kasasının yol tutuşu süper arkada oruracaklar için düşünülürse yeni alınabilir.Bu polo sürüşü gerçekten çok keyif veriyor ayrıca alüminyum alaşım jant bence kesinlikle almamak lazım güvenlik açısından orjinal 175-70-r14 çelik jant kapaklı euroncap testinde eğilme bile eğilmiyor.Vw en sessiz arabalarından biri bu araba bence eski kasayı alın ufak modifikasyon ile süper hale getirisiniz.

Misafir-6967 17.09.2017 09:21

yeni kasa 62000 seyivesinde olacak.

Misafir-5854 16.09.2017 22:10

Polonun 2018 kasası ile hız sabitleme standard hale geliyor araç büyüyor
Ben almaya niyetlenenlere yeni kasayı beklemelerini öneririm

Misafir-538 09.09.2017 12:31

gercekten 1.0 mpi motor basarili.ben polo,ibiza,fabia ucunude test ettim.fark olarak fabia daha sert.konfor olarak polo ve ibiza daha iyi.ibiza nin hiz sabitleme artisi var.birde ibiza daha genis polodan.fabia en genisi ama arac sert gercekten.yakitlari dusuk.cekisleri hic fena degil.polo en dar hacimli.fabia en serti.ibiza tam orta ayar.yinede ucude pisman etmez

Misafir-1239 09.09.2017 00:04

Skoda Rapid'i 1.4 tsi motor ile 12 litre şehir içi yakarken polo 1.0 alınca 6 litrelere düştü uzun yolda aynı değerler 4.2 civarı oldu.araç çok sessiz Audi a4 kullandım uzun yolda çok sesliydi.yalnız arabanın kendi lastiği çok sert bridgestone buna rağmen üstelik vw oturduğunuzda kaliteyi alıyorsunuz araba 15000 km sen sonra gerçekten açılıyor yalnız vites geçişleri kemikli zamanla azaldı seat ve Skoda aynı özellikler olsa bile polonun yol tutuşu muazzam arabanın önemli kısmı alt platformdur. 4 mevsim Goodyear vektor2 lastik ile kış lastiği sorunuzda çözersiniz .paranızı diğer alt seviye markalara çarçur etmeyin.mpi motor sorunsuz bir motordur yalnız lpg benzinli arabayı bozar daha yüksek yanma sağladığında alüminyum bloğu deforme eder maalesef benzin pahalı ama standart bir dizel gibi ekonomik yakıtı var.bluetooh veri aktarımı ile Spotify müzik dinleniliyor tek eksik Kolçak yok arabada yârim sesleri yoksenecek kadar az mersedeste bile erim sesleri var arabanın ses sistemi bozulma olmadan çok güzel tabi bose gibi kristal netlik yok ama yine çok güzel diğer alt seviye arabaların sistemi rezil özellikle

Misafir-2523 07.09.2017 10:19

9493**ben ikisininide kullandım.tsi motor sakin kullanılırsa mpi ile aynı yakıyor.ama sert kullanımlarda tsi motor mpi motordan daha fazla yakıyor şehir içinde.uzun yolda ise hemen hemen aynı yakıyorlar ort.120 hızlarda

Misafir-9493 06.09.2017 17:01

misafir 7151 şahsına cevaben;
1.2 tsı comfortline 2016 model polo kullanıcısıyım. Şuanki ortalama değerim 5.2'dir. 180 tl benzinle 720 km şehirçi, 180 tl benzinle 900 km uzun yol yaptım. Lütfen kullanmadığımız araçlar hakkında yorum yapmayalım.

Misafir-110 29.08.2017 10:25

75 hp gayet yeterli geliyor bu araca.yakit ort 30 kurus.sehir icinde 35 .uzun yolda 25 kurus.gayet iyi bence.benzin 5.20

Misafir-5047 28.08.2017 20:36

Aracı alalı 2 ay oldu ilk 500 km de cok yaktı bana göre klima açık 8 litre sonra düştü şehir içi 6 litre falan arada gazladıgım yokuş çıktığım da oluyor vites i 2 ye falan da almıyorum 3 te Harika çıkıyor. Yokuşta kalmazsınız hillholder var. Niye bu arabayı aldım az yakıt ve 2. El değeri pek düşmüyor.

Misafir-1666 15.08.2017 11:49

vitesi gayet guzel.yolunu bulup hemen geciyor.baska birine denetin vitesi birde.belki acemilikten vites yolunu bulamiyorsunuzdur

Misafir-8582 14.08.2017 20:00

Merhabalar .Aracın vites geçişlerinde sorun yaşayan var mı aracı yeni aldım sayılır birazda acemiyim geçişler çok sert ve kemikli geldi. Birinci vitese atarken zorlanıyorum geçsin diye. resmen kuvvet uyguluyorum.bu sıkıntıyı özellikle 1. viteste yaşıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?

Misafir-3445 05.08.2017 17:57

evet yakiti dusuk.gidiside guzel.lastikleri 185 yapin.farki goruceksiniz.

Misafir-4610 04.08.2017 16:20

2 yıl bu aracı kullandım. Öncelikle şunu belirteyim. Comfortline Tsi kombinasyonunu alabilecek maddi imkanınız varsa onu almanız daha mantıklı. Ama bu araç verdiğiniz her kuruşu hakediyor. Bence artıları :
1 - Yakıt tüketimi. Kesinlikle ciddi anlamda ekonomik bir araç. Klimalı dahi sakin kullanımda şehir içinde 5 lt civarı geziyorsunuz.
2 - Yalıtım. Trendine olmasına rağmen diğer tüm bu sınıfı araçlardan iyi olduğu düşüncesindeyim.
3 - Gayet tatminkar motor.
4 - Ses sistemi ekran USB Bluetooth aux CD lastik basınç yol bilgisayarı vb bir çok kullanışlı özellik.
5 - Vw kalitesi.
6 - Polo'nun kendine has havası.
Eksileri
1 - İnce lastiklerle ESP tabanlı yol tutuş
2 - Kol dayama arka aydınlatma olmaması
3 - Hız sabitleyici olmaması.

Test sürüşü yapın kararınızı verin. 2 sene kullandım aldığımın üzerine sattım 30.000 km yol yaptım ve asla pişman değilim aldığıma.

Misafir-7151 30.07.2017 21:29

3 yıldır Polo 1.0 Trendline kullanıyorum. Bu otomobil şayet 80-93 km. arasındaki hızlarda 5 vitesde kullanır ve devirde 3.000 devri aşmazsanız Antalya Keçiborlu gidişte 100 km 3.8 Litre, Keçiborlu Antalya gelişte ise 3,1 litreyi yakaladım. Hızınız 110 km. olursa ise 100 km. de 5,4 litre ortalamaya çıkıyor. Hiç bir volkswagen otomobilin, 1.2 tsi dahil bu değerlere yaklaşabileceğini düşünmüyorum. Şayet 90 km. hızda gider ve vitesi 5 te tutarsanız 1 kişinin otobüs bileti fiyatına Türkiye'nin her tarafına gidebilirsiniz. Ayrıca şehir içinde de yüksek viteslerde , düşük devirde kullanırsanız inanılmaz az benzin yakıyor.

Misafir-8584 26.07.2017 14:16

ben kullanıyorum.vitesinde sıkıntı yok.gayet yumuşak geçişleri var.geri vitesi 5in gerisinde ve gayet güzel.motoruda güzel.ilk 3 vites güçlü.4 ve 5.vites hız odaklı.dik yokuşları 2.vites ile çıkıyo.dizel corsada da 2.vitesle cıkıyordum aynı yokuşu.yakıtıda aynı corsayla.

Misafir-4753 19.07.2017 18:19

hiz sabitleme olsaydi keske.uzun yolda az yaktiriyor.ibizada gormustum ayni paketinde

edward1982 24.07.2017 15:23

bu arabanın janzımanında bir değişiklik olmuş bazen arıza yapabiliyormuş o yüzden birlik motor almanızı tavsiye etmediler zaten geri vitesi de farklıymış buda gösteriyor ki araba tdıla aynı degil

Misafir-4760 19.07.2017 18:07

hafiza karti var usbnin yerini goruyo.arac bluetootu cok kullanilisli gelmiyo bana.olsada kullanmiyorum

Misafir-7815 19.07.2017 14:50

Misafir-7562, servista yapmazlar. daha donrusu yapmamak icin 10.000 tl fiyat cekerler zaten siz yaptırmazsınız. dısarda satılan cakmaklıga takılan usb ve Bluetooth sistemleri mevcut. 100-150 tl ye bunları halledersiniz.

Misafir-7562 19.07.2017 00:57

Merhabalar bir kaç gün önce 2015 modelini satın aldım.USB ve Bluetooth telefon hazırlığı bulunmamakta. Bunları servisinde yapabilir miyim? Yapılırsa fiyatı ne kadar olur bilen varsa sevinirim.

Misafir-6779 18.07.2017 22:17

dizel gibi gitmesede,yeterli geliyor.bu arac yillarca sorunsuz kullanilabilir.motoru ve sanzumani uyumlu ve sorunsuz.lpgsiz kullanabilirsiniz

Misafir-124 13.07.2017 00:25

Bu fiyata vw kalitesi.75 beygir yeterde arta.Biz dümdüz yolda 4 kişi tam178 i gördük.....Ve bu fiyata uzun yıllar sorunsuz yegane binilebilecek tek araç.Bu arada bu gün itibariyle 55800 olmuştur aracın fiyatı.Yokuşta gitmez kalır diyenler herhalde dalga geçiyorlar.....Ya da kullanmamışlar

Misafir-3863 12.06.2017 15:13

aracın motoru çok ilginç.sesini duyan bi yutkunuyo.aracın devrini düşürmesseniz eğer ,performansda alırsınız.yakıtıda güzel.iyi iş çıkarmışlar

Misafir-2230 27.05.2017 10:58

araca cok dar diyorlardi.gittim kiyasladim diger segmentindeki rakipleriyle.denildigi gibi bi fark goremedim.hangi b segmenti arac cok genis.ufak tefek farklar elbet olur .her marka ayni olcuyu nasil tuttursun.

Misafir-2923 22.05.2017 13:33

Bence de B sınıfı için bu motor yeterli. Ancak bunu eleştirmeyen kişilerin benzeri motoru sunan markaları da eleştirmemeleri gerekir. Neticede yakıt aynı, herkes turbo alacak-sevecek diye bir kural da yok. 50 bine sıfır arabaya binmek çok güzel.

Misafir-2699 22.05.2017 11:51

süspansiyon yumuşak.yol tutuş 175 lastiklerle çok iyi değil.biraz ince kalıyor.yalıtım güzel.ses sistemi güzel.vites kemikli değil fazla.geciş yolları kısa.tam sevdiğim gibi...kalkış biraz sakin.ama güzel gaz yiyor

Misafir-1706 22.05.2017 09:11

sn.Misafir-4010 Sizi gönülden tebrik ederim çok doğru ve isabetli yorum yapmışsınız...
İşi bilenlerin hali başka oluyor...
saygılar,

Misafir-4010 20.05.2017 10:58

Ben gayet memnunum bu motordan.uzun yolda 180i gordum.sehir icinde gayet iyi.yokuslarda dogru vitesteysen sikinti yok.sollamalarda da vitesi 5ten 4e alirsan guzel ivmeleniyor.bizler tofaslarla buyuyen nesiliz.bu arac beni tatmin ediyo fazlasiyla

Misafir-911 19.05.2017 22:55

tek eksigi celik jant.onuda taktinmi degmesin keyfine.motoru guzel.sanzumanda rahat.piyasada yapti bu motor

Misafir-509 16.05.2017 00:55

Yakın zamanda fiyat alan oldu mu?

Misafir-5956 09.05.2017 15:48

Arkadaş doğru bir noktaya değinmiş, eğer rampada klima açık bir vaziyette içerisi dolu iken kalkış yapma veya sollamaya çıkma gibi bir beklentisi olan varsa aracın 75 bg 95 nm torklu bir araç olduğunu bilerek almamalı. Halihazırda; 1.6 atmosferik motorlar bile klima kullanımında rampa kalkışlarında sıkıntı yaşarken bundan sıkıntı beklememek hata olur. Bu tarz beklenti içerisinde olan arkadaşların ecoboost ve tsı gibi motor seçeneklerine yönlenmesi akılcı bir tercih olur. Eğer beklentiler; düşük kullanım maliyetleri sorunsuzluk ve şehiriçi yakıt ekonomisi odaklı ise belirli limitler dahilinde istenileni fazlası ile verir, tabi rampa ve sollamalarda klima kullanımından fedakarlık etmek sartı ile her rampanın sonu düzlük veya iniştir:) sollamalarda ise kısa süreli off tuşuna basmak düşük güce sahip motoru verimli kullanmak adına gösterilmesi gereken yegane unsurdur. Toparlamak gerekirse bütçesi kısıtlı olupta, sanayiye bulaşmak istemeyen düşük kullanım maliyetleri önceliği olan standart bir kullanıcının uzun yıllar sorunsuz binebileceği güzel bir seçenek olarak göz ardı edilmemesi gereken bir araçtır.

Misafir-5900 30.04.2017 04:05

arac yokuşta klimada açıksa ,arkadan 5 kişininde itmesiyle pek sorun yaşamaz 95 Nm bu araç konya gibi düzlük bir yer için özel mi tasarlandı acaba

Misafir-2607 12.04.2017 13:00

Rampada kalkışta sıkıntı yasatmaz şehir icerisinde dilinden anlayarak kullanırsan lt bazlı olarak dizellerle kafa kafaya bir tüketim değeri elde edebilirsin (Hyundai Fiat ve Kia dizellerle) yalnız şehir dışında 80 km civarı çok tasarruf sunarken 100+ süratlerde tüketim şehir içi ile aynı değerlerde oluyor 120 ve sonrası şehir dışında şehir içerisinden fazla yakıyor sonuçta 1.0 atmosferik performans beklemiyorsaniz memnun kalirsiniz

atmaca87 08.04.2017 22:29

1.0 motor,cok dik yokusta durup tekrar kalkista nasil?

Misafir-3097 08.04.2017 20:03

arkadaşlar 1.0 motor, çok dik yokuşta durup tekrar kalkışda nasıl?kullanan,test edenler varmı?

Misafir-142 15.02.2017 07:36

Hyundai accent Crdi dizel ikinci bakıma 1.544 tl ödedik, azda yaksa bari 6.9lt şehir içi ortalaması var.
1.2 tsi için orjinal ekipmanlarla 350 tl civarı özel servisler gayet iyi iş çıkarıyorlar.

Misafir-1546 14.02.2017 19:13

Bugün de ARK oto bana 1.2 TSI ilk yıl bakımı için 668 TL fiyat verdi. Mecburen garantiyi yakacağız.Bakımı uygun araç aramaya başlayacağız.

Misafir-9238 04.02.2017 08:50

584 tl yıllık bakım çok haklısınız daha az olmalıydıı lakinnnnn daha ucuz kim var ? bakım ücretleri ucuz denilen toyota nın bile periyod aralıkları 10.000 km :) vosvos ta 15.000 km olduğunu hesaplayınca zaten aynı paraya geliyor
siz onu bunu boşverinde 51700 tlye alacağınız arabadaki ötv kdv +vergilere bakın vicdansızı uzakta aramayın ;)

Misafir-6751 29.01.2017 23:22

584 lira yillik bakim mi olur(15 bin) arkadaş hepi topu bir motor vicdansizlar. Sanayide 175 liraya yapacaklar. Garantinizi başiniza çalin. Yarinimizin garantisi yok.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi