Ucuz arabalar her dönem en çok ilgili gören konulardan biri olmuştur. Tüketici satın alma aşamasında varsa daha önceden belirlediği kriterleri göz önünde bulundurarak önündeki seçeneklerden en ekonomik fiyat etiketine sahip olanı tercih etmektedir.
Doğrudan ülke ekonomisi ile ilgili olan ucuz arabalar konusunda tüketicinin bütçesine daha uygun araçlara yönelmesinin yanı sıra büyük işletmelerin toplu alımları da önemli rol oynamaktadır. Örneğin lojistik veya pazarlama alanında faaliyet gösteren bir firma, faaliyeti gereği bir noktadan bir noktaya çalışanlarını ulaştırmak amacıyla maliyeti daha ucuz arabalara yönelmektedir.
Öncelikli amacı bireysel taşımacılıktan daha çok işletme faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla yapılan bu satın alımlara “Filo Alımları” da denilmektedir. Üst düzey çalışan olmadığı sürece genel olarak baz donanım paketi ile tercih edilen araçlarda daha az tüketen ve daha uzun garanti süresine sahip modeller üzerinde anlaşma sağlanmaktadır.
“Ucuz arabalar” kategorisinde sınıflandırılmak üzere Türkiye piyasasına birçok otomobil üreticisi şimdiye dek bazı yatırımlarda bulunmuşlardır. Özellikle eski doğu bloku ülkeleri ve uzakdoğu ülkeleri yoğun ilgi gören bu sınıfta pazarlama çalışmaları yapmışlardır. Chery, Dacia, DFM, Geely, Lada, Proton ve Tata markalarını bu girişimlere örnek olarak verebiliriz. Bazı markalar ülke pazarında başarılı olsa da çoğu marka her ne kadar ucuz fiyat önceliğini sağlasa da rağbet görmediği için pazardan çekilmek zorunda kalmıştır.
En ucuz arabalar sayfamızda ülkemizde satışta olan en ucuz 20 otomobil listesine yer verilmiştir. Ucuz otomobiller listemizde yer alan modeller ticari ve bireysel ruhsatlara sahip olmak üzere tüm araçları kapsamaktadır. En düşük fiyata sahip sıfır arabalar listesi otomobil üreticilerinin aylık olarak açıkladığı resmi tavsiye edilen satış fiyatları üzerinden yine aylık olarak güncellenmekte olup sıralama dönemsel olarak değişiklik gösterebilmektedir.
Doğrudan ülke ekonomisi ile ilgili olan ucuz arabalar konusunda tüketicinin bütçesine daha uygun araçlara yönelmesinin yanı sıra büyük işletmelerin toplu alımları da önemli rol oynamaktadır. Örneğin lojistik veya pazarlama alanında faaliyet gösteren bir firma, faaliyeti gereği bir noktadan bir noktaya çalışanlarını ulaştırmak amacıyla maliyeti daha ucuz arabalara yönelmektedir.
Öncelikli amacı bireysel taşımacılıktan daha çok işletme faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla yapılan bu satın alımlara “Filo Alımları” da denilmektedir. Üst düzey çalışan olmadığı sürece genel olarak baz donanım paketi ile tercih edilen araçlarda daha az tüketen ve daha uzun garanti süresine sahip modeller üzerinde anlaşma sağlanmaktadır.
“Ucuz arabalar” kategorisinde sınıflandırılmak üzere Türkiye piyasasına birçok otomobil üreticisi şimdiye dek bazı yatırımlarda bulunmuşlardır. Özellikle eski doğu bloku ülkeleri ve uzakdoğu ülkeleri yoğun ilgi gören bu sınıfta pazarlama çalışmaları yapmışlardır. Chery, Dacia, DFM, Geely, Lada, Proton ve Tata markalarını bu girişimlere örnek olarak verebiliriz. Bazı markalar ülke pazarında başarılı olsa da çoğu marka her ne kadar ucuz fiyat önceliğini sağlasa da rağbet görmediği için pazardan çekilmek zorunda kalmıştır.
En ucuz arabalar sayfamızda ülkemizde satışta olan en ucuz 20 otomobil listesine yer verilmiştir. Ucuz otomobiller listemizde yer alan modeller ticari ve bireysel ruhsatlara sahip olmak üzere tüm araçları kapsamaktadır. En düşük fiyata sahip sıfır arabalar listesi otomobil üreticilerinin aylık olarak açıkladığı resmi tavsiye edilen satış fiyatları üzerinden yine aylık olarak güncellenmekte olup sıralama dönemsel olarak değişiklik gösterebilmektedir.