2018 Toyota Yaris 1.0 Life
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 998 cc
- Maksimum Hız 155 km/s
- Beygir Gücü 69 HP
- 0-100 Km Hızlanma 15.3 sn
- Maksimum Tork 95 Nm
- Uzunluk 3945 mm
- Vites Tipi 5 İleri Düz
- Genişlik 1695 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1520 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
- Boş Ağırlık 980 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
- Bagaj Hacmi 286 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
- Yakıt Deposu 42 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Merhaba,
2015 modelini neredeyse 6 yıldır kullanıyorum. Alırken çok korktum, mptpr performans diyerek. Param buna yetmişti. Hanım süremediği için otomatik alma ihtiyacı oldu ve şimdi yarisi satmak zorundayım. İnananın ayrılmak istemiyorum. O kadar keyifli, konforlu ve ekonomik bir araç Hem şehir içi hem de şehir dışı.
Ankara-Adana arası, ki arada Pozantı, toroslar falan var araç full dolu 120 nin altına düşmezsiniz. Göstergeye bakarsınız yol boyu 4.3 litre benzin yakmış. <3 O virajlarda da en ufak savrulma eğilimi göstermez girdiği gibi çıkar. Klima desen o kadar soğutuyor ki, bir süre sonra 1. kademede bile maviden kırmızıya doğru çevirmek zorunda kalıyorum. Ses sistemi desen kristal clear. İç hacmi bizim diğer araç tiguandan daha geniş yüksek. Daha ne olsun.
Ah keşke eşim sürebilseydi de daha uzun süre devam etseydik. Ayrılması çok zor olacak.
Merhaba. 4-5 aydir 2016 yaris 1.0 kullaniyorum. Araba 14bin de. Bu gune kadar cok arabam oldu ve cogu sifir kilometreydi. Dolayisi ile mantikli ve olculu bir degerlendirme yapabilecegimi dusunuyorum.
Oncelikle bu arabayi degerlendirirken, kucuk ve ekonomik bir araba oldugunu goz onunde bulundurun.
Yakit tuketimi: Gunluk guzergahimiz cok egimli. (Ankarayi bilenler icin cayyolu-incek arasi). Sehir ici 6.1 - 6.3 arasi yakiyor. Daha normal bir guzergahta daha az yakacaktir. Uzun yola gitmedim ama sehir icinde, otobanda 120 ile gidince 5litreye dusuyor. 90-100 ile gidersen 4,5'e kadar duser sanirim ama henuz deneme sansim olmadi.
Cekis: 1.0 bir arac icin oldukca basarili. Cok egimli bir guzergahta kullandigimizi soylemistim. Duz yada normal egimli yollardaki performansinda bahsetmeye gerek bile gormuyorum. Bu konuda rahat olabilirsiniz. Eski brodway'lerin benzin performansi ile yakin sayilir. (Tabiki yaris daha iyi) 1.2 corsalar gibi diyebiliriz.
Guvenlik: frenler oldukca dengeli ve guclu. abs esp ebd asr vs. 9 hava yastigi.
Arac ici: Arabanin ici ferah ve rahat arkadaslar. onude arkasida, tavan yuksekligide, diz mesafeside gayet guzel. Bundan emin olun. Yada gidin toyota bayisinde icine binin bakin.
Plastik malzeme kalitesi dusuk. Malesef hem malzemenin tipi hemde birlesme yerleri falan cok basarili degil :(
Havalandirma: Kalorifer cok basarili. Mevsim nedeni ile klimayi henuz denemedim.
Muzik sistemi gayet guzel. standart. Aux girisi ve bluetooth yok :(
Farlar guzel aydinlatiyor.
icerisi biraz ses aliyor diyebiliriz.(Ama biraz. Abartilacak bir durum yok.)normal
Bagaj bu boyda bir araba icin gayet genis (daha dogrusu derin) ve yeterli.
10.000KM bakimi yetkili serviste 900TL tuttu.
Triger kayisli degil, zincirli.. Bu onemli bir faktor.
3 silindirli araclarin ortak ozelligi, rolantide hafif titresimli calisiyor. Ama hafif. Sanki araba yeni nesil dizel bir aracmis gibi yada biraz daha az titresimli diyebiliriz.
Sorunuz olursa yazin. Cevap vermek isterim.
Sonuc : Alinir guvenle ve ekonomik bir sekilde binilir.
Arabam ilk marşta bazen çalışmıyor. 2.marşa basışımda çalışıyor.Boyle bir problem yaşayan var mı? Araç 2017 yeni kasa.
Ayni seyi bende yasiyorum. Nadiren ilk marsta calismiyor yada uzun marsla calisiyor. Servis bilgisayara bagladi. Hicbir sorun bulamadi. Bunun disinda arabanin performansi vs gayet normal. Sanirim 3 silindirli olmasindan kaynaklaniyor.
Cozuldumu probleminiz ?
İçi genis falan degil kendi muadilllerine göre dar ve bagajı da küçük kaliyor artık. lastikler
incecik 14 inç.arkada 3kisi + bagaj araba gömülür,eziyet olur. şehir ici kisa mesafeler icin tercih sebebi olabilir.ama kim ne derse desin 2 saatlik bir şehir dışı yolculuğunda yorar adamı bu araba.
Araba kalkışlarda çok bağırıyor,devir hemen yükseliyor,100 km.hizdan sonrası aşırı gürültülü.Aracin kırmızı ışıklardaki rölantisinde bile direksiyondaki ve koktuktaki titreşimi hissediliyor.Gidiyor diyen arkadaslar muhtamelen sınıfında başka hicbir araç kullanmamışlar.Marka algisindan bagimsiz en son tercih edilesi B sinifi bir araç.Buna paralel reel otomotiv piyasasında da hak ettiği yerde olduğunu düşünüyorum zaten.
Sınıfında çok araç kullandım, en iyisi Yaris. 1.0 olduğunu hissettirmiyor, özellikle uzun yolda gayet iyi. Bolu tüneline çıkarken 80 nin altina düşmedim. 1.0 lar arasında en iyilerinden bence
Opel corsa,clio 4,hyundai i20 gibi benzer fiyat aralığında en baz donanımlı 4 silindirli araçlar oldugu sürece yaris in 1.0 motorlu 3 silindirli araclarinin satış grafikleri malesef istatistiklerde gerilerde seyrediyor.
2. el satışı çok zor. Millet önyargılı. Kimi düz vites oluşuna kimi 1000 motor olmasına takmış.
2018 2019 en ucuz fiyat alanlar yazabilir mi? Eski kasası var bende iç hacim oldukça geniş arka koltuklar ön koltuklar gibi ileri geri ve sırt desteği hareketine sahip. 1.0 motor 6.5 lt/100km ortalama yakıyor (yol PC) 150 kilonun üzerinde agirliklarda (yolcu, bagaj vs) rampalarda düşük vites yüksek devir (4000+) çevirmesi gerekiyor onun dışında sorunsuzluk, iç hacim ve maliyetleri açısından tek adres olduğunu düşünüyorum. 2018 modelleri 60binlere satilsa günümüz şartlarında iyi olur du. Daha önce 29bine sıfır polo almış biri için çok acı da olsa ihtiyaç doğrultusunda değerlendirilebilir..
İç hacmi B sınıfı bir araç için üst limitlerde. Çok iyi hızlanmasa da yokuş performansı gayet tatminkar. Yakıt tüketimi Ankara şehir içi ortalama 100 km de 6 lt. Yol tutuşu başarılı. İkinci el piyasası da sıkıntısız.
*** Hiç olumsuz yorum yok. Yani Toyoto çok iyi araba ama küçük, çekmiyor, savruluyor vb. yok mu hiç olumsuz yorum. Bir kişi uzun yolda basarsanız çok yakıyor demiş. Zaten basınca her araba yakar.
Günümüz şartlarında vergi, parça maliyetleri vs konusunda 2. Elde dahil tek mantıklı araç denebilir çünkü yıllık bakımı dışında extra hiçbir masrafıniz olmaz. En düşük vergi dilimi, ortalamanın altında tüketim, sorunsuzluk, parça bolluğu vs. Tabiki bu sınıfta bir araç alacaklar için! Ama ihtiyacı olmayan bu vergilerle arac almayı dusunmese iyi olur ki zaten satışlar dibe inmiş anlaşılan. ÖTV mutlaka kalkmalı en azından Türkiyeye yatırım yapan, fabrikası olan marka yada modellerde.
3 yıldır kullanıyorum. beygir gücüne bakıp aldanmayın, görece daha seri. bir de eğer ekonomik kullanırsanız tüketim değerleri çok düşebiliyor. şehirlerarası yolda 4.0 litre (200 km'lik bir yolda ortalama tüketim) gördüm ekranda.
yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. haralde hiç ayrılamam bu araçtan tek sıkıntısı uzun yolda yüksek hızda bir tık fazla yakması o da çok normal bence
Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. Gerek çekiş gerek konfor hacim gerekse GÜVENLİK olarak sınıfında rakipsiz. Ülkemizde rakipleri kadar tutmama sebebi sanırım tipi..
çekişi tahminimin çok üzerinde , seri ve az yakan bir araç oldukça başarılı...
Gitmemezlik yapmiyo.tutumlu bir motor.ben memnunum