2018 Toyota RAV4 2.5 Hybrid Advance 4x4
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 2494 cc
- Maksimum Hız 180 km/s
- Beygir Gücü 155 HP
- 0-100 Km Hızlanma 8.3 sn
- Maksimum Tork -
- Uzunluk 4605 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1845 mm
- Yakıt Türü Hibrit
- Yükseklik 1675 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.1 lt
- Boş Ağırlık 1220 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
- Bagaj Hacmi 547 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
- Yakıt Deposu 60 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
hayret hiçkimse alıp kullanmamış ve herhangi bir deneyim yapmmış bu araçla.demekki insanlar riske girmek istememiş bunu alıpta.alternatifler de çok olunca..sadece sohbet konusu olur bana görede yoksa kimse bir sürü riski göze alıp para yatırmaz bu araca.çay kahve içerken güzel bir sohbet konusu teşekürler toyota teşekkürler vergi sistemimiz:)
ötv siz almak için bayileri aradım ancak alınabilen fiyat içerisinde olan bir raw4 bulamadım arkadaşlar bilginiz olsun yeni kasası içinde kimisi bilgimiz yok dediler kimisi temmuz kimisi kasım ayında gelecek dedi.tutarlı bir bilgi edinemedim.
sayın peseka, vergi oranı yüzde 100 den yarı fiyatına geliyor gibi düşünün hibrit araçlarda bir dilim düşük vergi uygulanıyor diye biliyorum. yani araba 230 a satılıyorsa aşağı yukarı 115 e düşüyor. ben kasası değişecek araçlarda bayinin daha esnek davranacağını düşünüyorum. zaten az satılan bir model hibrit olmasına rağmen yakıtı az değil ve ötvsizde alınsa daha çabuk değer kaybedecek ikinci eli zayıf bir araç tabi bir çok avantajıda var. ancak rasyonel düşünüldüğünde vw tiguan seat eteca aynı kalitede olmasalarda alıcılar için ciddi alternatif oluyor. subaru forester zaten raw4 ve wv grubu gibi popüler araçlardan çok daha üstün kalitede ve üstün donanımlar sunuyor.ancak yakıtı çok ikinci eli de yavaş. ötvsiz alımlarda gerçekten tercih etmek oldukça zor.
Değerli bilgileriniz için teşekkürler. Ben de RAV4'ün ikinci elinde sıkıntı yaşanılacağını düşünüyorum. Hybrit araçların MTV sinin daha fazla olduğunu heleki 2001 cc üstü araçların %160 ötv li olduğunu düşündükçe Türkiye piyasasına pekte uygun bir araç olmadığını düşünmemek elde değil. Diğer bahsettiğiniz araçlar tercih edilebilir fakat silindir hacimleri ve fiyatları ötv muafiyetinden yararlanmak adına çokta uygun olmuyor maalesef. Rav4 2500cc oluşu %160 ötv muafiyeti ayrıca yıllık 7500tl mtv sinin de muafiyet kapsamında oluşu 5 yıl kullanacak kişiye yüksek konfor ve kaliteyi uygun fiyata sunacaktır diye düşünüyorum. Yine de anlamadığım konu bu aracın %160 ötv li olarak fiyatlandırılmasına rağmen neden %100 gibi bir oranda fiyat verildiği. En kısa zamanda Toyota bayisi ile görüşüp buradan bilgi paylaşımında bulunacağım.
sayın 9197, ben 3570 olarak yorum yapan kişiyim haziran gibi bu araçtan bulamayabilirsiniz yeni kasasını o aralar getirmeye çalışacaklar diye biliyorum. yüksek hacimli motorlarda zaten bir kaç seçeneğimiz var malesef..
Misafir-3570 teşekkürler verdiğiniz bilgilerden dolayı. bende Haziran'da engelli raporu ile araç almayı düşünüyorum. Alacağım araç önceliği SUV olmak koşuluyla 4x4 olması tercihim. Sizin de bahsettiğiniz gibi 2.0 motor ve üzeri araçlar daha cazip geliyor. Aşağı motor hacimli araç almak sanki parayı boşa vermiş gibi düşündürüyor. Çünkü nerdeyse büyük motor hacimli araçlarda yarı fiyatına geliyor. Haziranda bu fiyat aralığında olursa galiba RAV4 alacağım.
ben engelli fiyatı aldım 115 - 120 arası bişey olur gelin konuşalım dediler telefonda. içime sinmedi açıkcası dışı iyide içi çok eski geldi o yüzden gitmedim bakmaya şimdi mazda cx5 ve subaru forester araştırıyorum forester daha önde görünüyor mazda baya pahalı sitesinde. engelli olarak 2000 motor daha avantajlı diye bakıyorum ama bu sınıftada hepsi çok yakıyor. en sonunda toyota corolla yada civic lpg otomatik alıp oturacam galiba.
115-120 aarasını neye göre hesapladılar anlayamadım. son satış fiyatlarını 245.000 tl olarak düşünürsek %160 ötv bedelini çıkardığımızda %18 kdv dahil fiyatı 94.230 tl civarında oluyor neye göre bunu hesapladılar anlayamadım. (2000cc üstü araçlar için ötv oranı %160'tır)
engelli ötv ve kdv siz almak için 1600 cc üstü araç alamazsınız.2500 cc olan bu araç için boşuna hayal kurmayın
Ötv indirimli (Engelli)fiyat alanb oldu mu? Malum 2019 yılı matrah 247bin TL'ye yükseldi bu araçta listeye giriyor. ÖTV indirimli olarak bu aracı almak mantıklı olur mu? Yoksa farklı 4x4 mü almak lazım.
limit yeniden değerlenmiş 247 gibi bişeydi bu siteden öğrendim bende bu sayede ötvsiz alımlarda bu araçta alınabilecek. tabii ötvsizde olsa alırken çekinir insan az meblağlar değil öylede 120 den aşağı gelmez.paranın bi kıymeti kalmadı hibrit aile arabası bu daha ulaşılabilir olmalıydı yada bizim alım gücümüz daha iyi olmalıydı. refahsız hayallerle yaşayıp gidiyoruz
Ötv indirimi ile alınacak araçlarda maksimum fiyat limiti 200.000 tl idi diye hatırlıyorum.Bu araçların fiyatları 200.000 tl yi aştığı için satınalamayabilirsiniz. Detaylıca araştırın lütfen
Tamam alalım da bu kadar MTV yi, yüksek yakıt sarfiyatını, 2. el belasını nasıl aşacağız. Üstelik, bu tip araçlar 2 farklı motordan oluşuyor. Arıza durumunda ne yapacağız, tamam karmaşık bir teknoloji ama, karmaşıklığınının bana faturası olumsuzluk olarak yansıyor. Kısaca bu kadar para verip bu kadar hantal bir motora sahip arabaya para vermem.
ben 2,5 litrelik motor a ek ayrı olarak elektrik motoru var diye biliyorum. hızlanması falan bu yüzden iyi.
155 bg, hibrit bir SUV için çok yeterli bir güçtür. 8.3 sn hızlanma, B sınıfı emisyon, 5.1 lt ort tüketim çok güzel değerler. Tek olumsuzluğu vergisi, o da devlet tarafından yeniden düzenlenmeli ve böylesi çevreci araçlar özendirilmeli (dünyada olduğu gibi)
Bu motor tek başına 2.5 litrelik bir motor elektrik ve benzin motorunun birleşmesi 2.5 litre oluyor
Toyota’lar çok güzel araba ama motor gücü ve Torku düşük ne yazık ki 2.5 litrelik motora 155 beygir güç koymuş rakipleri 1.5 motorla daha fazla güç üretiyor
sayın 6110, eğer ötvsiz alırsanız tokay beyin aksine çok mantıklı araç olacağını düşünüyorum ki tokay bey de vurgulamış bu aracın handikapı mtv si ama beş sene vergi vermeyecek şekilde alınabildiği için o konu biraz rahatlıyor ki beş sene sonra bile az değil mtv. ancak kasası eskiyen yeni teknolojilerden yoksun ki rakiplerinin dolu fiyatına bence donanımsız aracını satan raw4 normal sıfır alımlar için çok mantıksız çok yakın arkadaşım ötvsiz aldı gayet memnun arabanın konforundan sürüşünden ancak ekonomik araç değil ankara şehiriçi 7-7,5 litre sehirdışı da hemen hemen aynı sürüş ekonomisine sahip. ekonomik olup olmadığı size kalmış artık
eskiyen bir kasada 200 bin civarına satsalarda almak mantıklı olur mu arkadaşlar seneye kasası değişecek al sat yapan biri değilim ama kararsızda kaldım
bu kadar mtv ödenmez,dolayısıyla alınmaz,ocak 2019 da enflasyon kadar % 23 ekleme olursa mtv 7 bin tl yi aşacaktır.tasarruflu araç bunun neresinde..?
ötvsiz olarak bayi 4 ay kadar önce 105 civarına bırakacaktı engelli raporumla alacakken çok avantajlı hissettim birden kendimi sonra beş sene sonrada olsa yıllık vergisini ödeyeceğim düşüncesi beni malesef caydırdı
şu arabanın yıllık vergisini neden düzenlemezler? hibritlerde ötvyi aşağı çektiler ama yıllık vergi hala can yakıyor. benzin kaç lira oldu, millette arabaya rahat rahat binerdi.
şarzı kaç km yolyapıyor bilen varmı
araç şarjlı değil. yani elektrikle şarj etmiyorsunuz. hibrit. normal benzinle çalışıyor ama aynı zamanda benzinli motorla çalışan ve siz fren sıktıkça aküsünü dolduran elektrikli motor var. bu motor özellikle sıkışık trafiğin olduğu şehir içi durumlarda çok destek oluyor. buda tüketimi düşürüyor. yani şarj etme meselesi yok.
387 çok haklısın bayrama gittim geldim o kadar trafikle uzun yol yaptım 1200 km civarında bir tane gördüm sadece yeni kasası çok daha güzel ama bizim ülkede gene sonuç değişmez
Dünyada en çok satan araç bizim ülkemizde vergiler sayesinde 3 5 tane satılıyor diyecek bişey yok