2015 Toyota RAV4 2.0 D-4D Elegant

  • Silindir Hacmi 1998 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.5 sn
  • Beygir Gücü 124 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4570 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Genişlik 1845 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
  • Yükseklik 1660 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 647 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1575 kg
  • Maksimum Tork 310 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/55 R17
  • Yıllık Vergisi 2.772 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
89
82
66
66
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8171 29.02.2016 14:13

Son aylarda mercek altına alarak inecelediğim araçlar qq, x-trail, cr-v ,kuga ve rav 4 ..Normalde yüksek araçlara karşı antipatisi olan biriyim, fakat içine bindiğimde evet budur dediğim tek araç rav 4 oldu. RAV 4'ü kıyasladığım diğer araçlara nazaran arazi kullanımına daha yakın olduğu izlenimi aldım. 2.0lt motoru ile vergi avantajını kaybetsede bu kasa arabanın hakkının uzun vadede 2.0lt motor olduğunu düşünüyorum. Otomatik vites seçeneği günümüzde neredeyse ilk tercih sebebi haline geldi, bu durumun 2'nci eldeki sirkülasyon hızınıda etkileyeceği kesin. Şu durumda RAV 4 2.0D-4D manuel vites ile geleceği çok muamma görünüyor. Nisan dan sonrayı bekleyip göreceğiz bakalım.

Yılın Üyesi 08.10.2015 14:21

-Nissan qq 1419 kg 130 bg ve 320 tork ile 9.9 sn de hızlanmasını tamamlıyor.
-opel mokka 1470 kg 136 bg ve 320 tork ile 9.9 sn de hızlanmasını tamamlıyor.
-Toyota rav4 ise 1575 kg 124 bg ve 310 tork ile 10.5 sn de tamamlıyor

Şimdi arkadaşlar, tamam 2.0 dizelden daha fazla güç elde edilebilir, orası ayrı bir konu. ama benim değinmek istediğim nokta; Mokka ve qq daha az kg a sahip ve daha güçlü olmalarına rağmen, performans olarak yarım saniye gibi bir fark oluşturmuşlar. Bu beygirler nereye gitti, daha hafif olmalarına rağmen. Kısacası bg lere takılmayın, performansı gayet iyi. Ve daha uzun ömürlü olacağı kesin. En büyük dezavantajı mtv vergileri. Yoksa gözüm kapalı alırdım bu aracı.

Önder Şahin 04.11.2015 22:07

herkes beygir gücü ve torku konuşur ama vites dişli oranlarını, şaft aks dişli oranlarını konuşmazlar. rav4'te fark yaratan kısım burası sanırım

taşkın su 11.08.2015 21:13

Buradan Toyota binicisi vede seveni olarak sevgili üreticilere istirhamım var.Toyota hakkında şudur budur teferruata girmeyceğim.Toyota Rav4 1.6 dizel motor beygir gücü ve torku yüksek araba üretmesi gereklidir.Türk piyasasında en büyük eksikliğidir.Dünya artık otomobilden bıkmış durumdadır.Suv arabalara olan hayranlık ve alım satım gün geçtikce artmaktayken TOYOTA bunu görmezden gelemez.Toyota artık yıllardır dünya piyasasındaki 1 numarayız rehavetinden uyanmalıdır.(Hoş bu yıl itibariyle dünyada satışlarda 1 numara vw. dir.) TÜRKİYE piyasasını gözardı etmemelidir.Herşeyden önce Toyota Türkiye'mize uygun SUV Rav4 üretmelidir.Bu kaçınılmaz olmuştur.Derindere Motorlu Araçlar (DMA) TOYOTA olarak , bu haklı isteğimizi duymasını vede pozitif tepki vermesi dileğiyle ısrarla takipcisi olacağım.Toyota Türkiye'de Corolla satışlarının ardına saklanmamalıdır.Hafızalarda kaybolan rav4 ü Türk piyasasına tekrar yeni bir tasarım anlayışıyla kazandırmalıdır.Dünya artık küçük motorlu araçlara yönlenirken Toyota'nın ısrarla büyük motorlu yada ithal motorlu araçlar üretmesi akıllarda soru işaretidir.Dünyada ilk olarak gurur duyduğu HYBRİT teknolojisini Rav 4' ünden Corolla'sına görmek istiyoruz.Yeni geliştirdiği HYDROGEN li motor teknolojisini Rav4 'ünden Corolla'sına görmek istiyoruz.Daha da denecek bişey kalmadı heralde...SEVGİLER SAYGILAR DMA TOYOTA..TAKİPTEYİZ...

erdem 25.06.2015 20:08

1.6 arabadan alınan 130 beygirle 320 nm tork ile kaç bin km yol yaparsınız bu 2.0 motor araba ile kaç bin km yaparsınız birde onu düşünün. toyota avrupalı kafası ile iş yapmaz. afrikada, asyada, amerikada arıza oranı en az olan kazanır iş yapar. sizlerin renaultları volkswagenleri amerikada asyada bir toyota kadar işte bu yüzden göremezsiniz.

alper 19.03.2015 20:51

Komedi arkadas.opelin 1.6 dizeli,qq in 1.6 dizeli bunun 2000 motorundan daha guclu.bu arabaya bu performans verileri ile 70 000 bile cok.yazik gunah biton da vergisi var.

Hakan 19.03.2015 01:13

2000 cc'den hala 124 beygir üretebiliyorlar.Öyle olunca da manuel vites tabi...

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN