2019 Toyota Corolla 1.8 Passion X-Pack e-CVT

  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
  • Beygir Gücü 98 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4630 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1435 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 471 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1385 kg
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 3.176 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8248 29.05.2019 22:19

Bu aracın gerek dizayn gerek donanım hususunda beklentileri karşılayan bir yapısı var gibi dursa da bence kullanıcılar övmekte çok acele ediyor.İ20 kullandıktan sonra bir yukarı segmenti vu araçta değil ancak golfte hissettim.İlginç olanı golf sanki bu araca göre de bir üst segment hissiyatı vermişti ancak 2018 cirolla bulup lpg ile kullanacaksanız al8nabilir

Misafir-4280 29.05.2019 09:54

Misafir 9473; Eskişehir Sarar Toyota bayisinden 132.000 tl' ÖTV indirimiyle aldım.

Misafir-7264 28.05.2019 11:46

Misafir 9473 Hangi bayiden ve nekadara aldığınızı yazarmisiniz engelli indirimiyle

Misafir-9473 27.05.2019 10:11

Corolla Hybrit x-pasıon pack e-cvt modelini 17 mayıs tarihinde aldım ve 10 günde 150 km şehir içi yol yaptım. Öncelikli olarak şunu söyleyeyim ben öyle araçtan anlayan biri değilim. kontakçı tabir edilen kişilerdenim. Arabayı çalıştırır giderim. Yani benim burdaki yorumum tamamen amatörce ve kişisel görüşüm olacaktır. Araca gelecek olursak içi başka güzel, dışı bi başka güzel. Kalite her haliyle kendisini hissettiriyor. Bunu yolda giderken veya bi yerde durduğumda aracı alıcı gözlerle süzen veya yanıma gelip aracınız çok güzel diye tepki veren insanlardan anlıyorum. Aracın gerçekten çok güzel bir albenisi ve cazibesi var. Sürüş konforu mükemmel derecede diyebilirim. Arabadan inmek istemiyorsunuz :) Daha önceden i20 kullanıyordum. Buna bindikten sonra otomobil kullanmak buymuş dedirten bir konfora ve kaliteye sahip. Aracın normal, eco ve sport olmak üzere 3 farklı sürüş modu var. Hani dedimya arabadan teknik olarak anlamam diye, işte bu tork dedikleri olaya geldiğimde bazı arkadaşların torku çok düşük yokuşta çekmez uzun yolda gitmez, araç sollanmaz vs.. öngörüşleri var. Valla şu kadarını söyleyim ben normal sürüş modunda kullanıyorum ve gaza bastığımda araba hiçte öyle ben gitmem demiyor ve gerçekten atak bir araba. Hele ki spor moduna alıp gaza bastığımda gerçekten araç içinde geriye doğru yaslanıyorum. Yani aracın çekişi gayet yeterli ki zaten adamlar bu aracı yaparken yakıt tasarrufunu ön planda tutmuşlar. Bir de tabi ki beklentiler kişiden kişiye değişir biliyorsunuz Benim gibi yumuşak araç kullanan bir sürücü için fazlasıyla ideal ama agresif veya çok performanslı kullanan biri için beklentilerin biraz (ama çok az) altında kalabilir. Yakıt kullanımına gelince zaten çok fazla yol yapmadım sadece 150 km kadar ve yakıt ortalaması 5.1 lt. değerinde. Bence gayet iyi bir ortalama diye düşünüyorum. Olumsuz olarak bildiğiniz gibi 1.8 motor olduğu için aracın MTV si yüksek. Ancak ben engelli aracı olarak ÖTV indirimli aldığımdan dolayı vergiden de muafım bu yüzden açıkçası benim açımdan bir külfet oluşturmuyor. Ancak inşallah en azından devletimiz hybrit araçların vergisi konusunda ciddi bir iyileştirme yapar ve aracı almak isteyenlere bir kolaylık sağlarlar diye düşünüyorum. Bana göre pek olumsuzluk değil sadece eksiklik diyeceğim bu bagaj kapağının sensörlü olup otomatik açılması böyle bir araç için güzel olabilirdi. Bu arada arabanın içi gayet geniş ve ferah ve evet arka tavan baş mesafesi birkaç santim alçalmış (bataryadan dolayı) ama benim kayınbirader 1,85 boyunda ve arkaya oturduğunda öyle çok bi sorun yaşamadı ve şikayetçi olmadı. Özet olarak ben şahsen çok memnunum ve bir çok bayi gezdim ve SUV dedikleri yüksek araçları test ettim ancak bu konforu ve kaliteyi göremedim. (Belki vardı ben göremedim bilmiyorum) Ayrıca en önemli noktalardan bi tanesi de biz erkekler olarak arabamız bizim için çok önemlidir ve adeta 6. duyu organımız gibi bişeydir:) Arabamızı metal bir eşya olarak görmeyiz bir dost, bir sevgili gibi hissiyat besleriz ve gönül bağımız vardır. Çok mu abarttım bilmiyorum ama en azından benim için öyle...Dolayısıyla bunları yazmamın sebebi aslında şu; Muhakkak ki çok daha iyi arabalar var ve bunların bir kısmını alacak imkanım olmasına rağmen Corolla bende çok güzel bir his yarattı ve çok sevdim. Gereksiz oldu belki ama bunu da sizinle paylaşmak istedim :) Kimin gönlünden ne geçiyor ve hangi aracı almak istiyorsa Allah herkesin gönlüne göre versin ve inşallah almayı nasip etsin. Allah herkesi kazadan beladan korusun ve tekerine taş değdirmesin...Hayırlı günleriniz olsun...

Misafir-8087 29.03.2019 14:32

Dün test ettim ve çok beğendim. Çok sessiz bir otomobil ve elektrik motorundan benzin motoruna geçiş hiç hissedilmiyor. 20 dak.kadar kullandım ve anlık tüketim 3.5-4 lt arasıydı (sakin kullanım). Hibrit çok gzel bir teknoloji ama benim bütçem kısıtlı olacağı için 1.6 benzinli baz veya bir satın almayı düşünüyorum.

Misafir-5851 21.03.2019 06:53

Mtv 1,6 'dan alınırsa yada emisyona göre alınırsa türkiyenin en çok satılan aracı olur.

Misafir-3315 12.03.2019 10:31

Sürekli yokuş çıkacağınız bi dünya yok zaten,istanbul trafiğinde inanılmaz ekonomik olacağı bi gerçek,bu boyutta bu donanımda bir polo almaya kalksanız zaten bu fiyatı ödeyeceksiniz.yokuştan ziyade iç hacim ve donanım düşünülmeli.yok yok arabada polo fiyatında.mtv dışında aracın kotulenecek hiç bir tarafı yok zaten mtv de toyotanin kabahati değil.

Misafir-9726 10.03.2019 16:55

Araçların tüketim testleri, düşük ağırlık seviyesinde ve eğimsiz bir düzenekte/yolda yapılıyor. Siz araca 2-3 kişi binip bir de İstanbul gibi sürekli eğim olan bir yerde aracı kullandığınızda bu tork ile başınız dertte demektir. Çevreci motor öncelikle düşük devirlerde kalmayı başarabilen motordur. Bu da kısmen yüksek tork ve bu torkun düşük devirden itibaren sağlanması ile gerçekleşir. Bazı Avrupa ülkeleri ve Amerika'nın büyük bir kısmı da düz alanlardan oluşur ama ülkemiz için bu durum geçerli değil. Ben bu aracın İstanbul tüketiminin 5.5-6.0 litreden aşağı olmayacağını düşünüyorum.

Misafir-9473 10.03.2019 13:28

Sn 3746, hibrit araçlarda hedef dşük tüketim ve emisyondur. 3.8 lt tüketen ve A emisyna sahip bu araçta da 142Nm tork yeterlidir. Amaç yüksek totk, güç elde etmek değildir. Bu Prius'rta da böyedir örneğin. Yüksek güç, tork isteyen biri zaten hibrite yönelmemelidir. Ancak vormal bir C sınıfı aile arabsında da yüksek güç ve torkun ne derece gerekli olduğu da tartışmalıdır. CVT de sorunsuz br şanzımandır. Yine daha yüksek performanslı bir şanzıman isytiyorsanız arıza olasılığının da artcağını kabul ederk çift kavramalı şanzıman alabilirsiniz. Yani bu Toyota, felsefesi düşük emisyon/tüketim ve srunsuzluk. Bu felsefe size uygun değilse başka marka tercih edebilirsiniz.

Misafir-3746 09.03.2019 23:42

hibrit olayı güzel ama 142 tork çok az genelde maliyeti düşürmek için benzinli motoru kötü bir motor koyuyorlar tabi bu benim düşüncem.Kaldıki cvt koymuslar kanımca bu araç honda civic in 1.6 lpg cvt ile performansı gösterir.

Misafir-6193 07.03.2019 10:53

3176-1499=1677 TL vergi farkı var 1.6 araçla 3176-861=2315 TL vergi farkı var 1.3 e kadar motor hacmi olanlarla , misafir 2000 katılıyorum, cazip değil. 1.5 yaris hibrit mantıklı aracı küçük bulmayanlar için.

Misafir-2000 19.02.2019 23:05

Gerçekten yakıt değerleri çok iyi, MTV sinin yüksek olması çok büyük dezavantajı, yakıt farkından fazla MTV farkı ödenir şu an cazibesi yok. Bu MTV ile bu arabaya binen zarardadır.

Misafir-9176 16.02.2019 19:08

Aracı bugün test ettim, sessiz güzel bir otomobil olmuş. Her türlü teknolojik ve guvenlik özellikleri var ve en üst düzeyde. Eski kasaya nazaran daha alçalmış. Tek sorun mtv si düşürülmeli. Istanbul şehir içi trafiğinde dur kalk vs dizellerden daha ekonomik olacaktır. Bir önceki kasaya göre arkası biraz daralmış. Emisyona göre mtv alınsa harika olur.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi