2019 Toyota Corolla 1.8 Passion X-Pack e-CVT

  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
  • Beygir Gücü 98 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4630 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1435 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 471 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1385 kg
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 3.176 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8087 29.03.2019 14:32

Dün test ettim ve çok beğendim. Çok sessiz bir otomobil ve elektrik motorundan benzin motoruna geçiş hiç hissedilmiyor. 20 dak.kadar kullandım ve anlık tüketim 3.5-4 lt arasıydı (sakin kullanım). Hibrit çok gzel bir teknoloji ama benim bütçem kısıtlı olacağı için 1.6 benzinli baz veya bir satın almayı düşünüyorum.

Misafir-5851 21.03.2019 06:53

Mtv 1,6 'dan alınırsa yada emisyona göre alınırsa türkiyenin en çok satılan aracı olur.

Misafir-3315 12.03.2019 10:31

Sürekli yokuş çıkacağınız bi dünya yok zaten,istanbul trafiğinde inanılmaz ekonomik olacağı bi gerçek,bu boyutta bu donanımda bir polo almaya kalksanız zaten bu fiyatı ödeyeceksiniz.yokuştan ziyade iç hacim ve donanım düşünülmeli.yok yok arabada polo fiyatında.mtv dışında aracın kotulenecek hiç bir tarafı yok zaten mtv de toyotanin kabahati değil.

Misafir-9726 10.03.2019 16:55

Araçların tüketim testleri, düşük ağırlık seviyesinde ve eğimsiz bir düzenekte/yolda yapılıyor. Siz araca 2-3 kişi binip bir de İstanbul gibi sürekli eğim olan bir yerde aracı kullandığınızda bu tork ile başınız dertte demektir. Çevreci motor öncelikle düşük devirlerde kalmayı başarabilen motordur. Bu da kısmen yüksek tork ve bu torkun düşük devirden itibaren sağlanması ile gerçekleşir. Bazı Avrupa ülkeleri ve Amerika'nın büyük bir kısmı da düz alanlardan oluşur ama ülkemiz için bu durum geçerli değil. Ben bu aracın İstanbul tüketiminin 5.5-6.0 litreden aşağı olmayacağını düşünüyorum.

Misafir-9473 10.03.2019 13:28

Sn 3746, hibrit araçlarda hedef dşük tüketim ve emisyondur. 3.8 lt tüketen ve A emisyna sahip bu araçta da 142Nm tork yeterlidir. Amaç yüksek totk, güç elde etmek değildir. Bu Prius'rta da böyedir örneğin. Yüksek güç, tork isteyen biri zaten hibrite yönelmemelidir. Ancak vormal bir C sınıfı aile arabsında da yüksek güç ve torkun ne derece gerekli olduğu da tartışmalıdır. CVT de sorunsuz br şanzımandır. Yine daha yüksek performanslı bir şanzıman isytiyorsanız arıza olasılığının da artcağını kabul ederk çift kavramalı şanzıman alabilirsiniz. Yani bu Toyota, felsefesi düşük emisyon/tüketim ve srunsuzluk. Bu felsefe size uygun değilse başka marka tercih edebilirsiniz.

Misafir-3746 09.03.2019 23:42

hibrit olayı güzel ama 142 tork çok az genelde maliyeti düşürmek için benzinli motoru kötü bir motor koyuyorlar tabi bu benim düşüncem.Kaldıki cvt koymuslar kanımca bu araç honda civic in 1.6 lpg cvt ile performansı gösterir.

Misafir-6193 07.03.2019 10:53

3176-1499=1677 TL vergi farkı var 1.6 araçla 3176-861=2315 TL vergi farkı var 1.3 e kadar motor hacmi olanlarla , misafir 2000 katılıyorum, cazip değil. 1.5 yaris hibrit mantıklı aracı küçük bulmayanlar için.

Misafir-2000 19.02.2019 23:05

Gerçekten yakıt değerleri çok iyi, MTV sinin yüksek olması çok büyük dezavantajı, yakıt farkından fazla MTV farkı ödenir şu an cazibesi yok. Bu MTV ile bu arabaya binen zarardadır.

Misafir-9176 16.02.2019 19:08

Aracı bugün test ettim, sessiz güzel bir otomobil olmuş. Her türlü teknolojik ve guvenlik özellikleri var ve en üst düzeyde. Eski kasaya nazaran daha alçalmış. Tek sorun mtv si düşürülmeli. Istanbul şehir içi trafiğinde dur kalk vs dizellerden daha ekonomik olacaktır. Bir önceki kasaya göre arkası biraz daralmış. Emisyona göre mtv alınsa harika olur.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi