2018 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Diamond
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1798 cc
- Maksimum Hız 170 km/s
- Beygir Gücü 122 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
- Maksimum Tork 142 Nm
- Uzunluk 4360 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1795 mm
- Yakıt Türü Hibrit
- Yükseklik 1565 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.5 lt
- Boş Ağırlık 1050 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
- Bagaj Hacmi 377 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
benzinli motordan 40 bin tl pahalı vergisi pahalı yakıt tasarrufunu yirmi yılda çıkartır anca. çevreye duyarlılık diyorsanız vergi indirimi yapar daha ucuza satarsınız ama hikaye maksat milletin cebindeki para. amacı çevre olan 40 bin pahalıya satmaz amacı çevre olan her yıl bin tl fazladan vergi almaz kendinizi avutmayın
tam bir yıl oldu alalı. iyi ki almışım diyorum. bundan önceki aracım benzinliydi. aynı mesafede benzin sarfiyatım neredeyse yarı yarıya düştü. ayrıca sürüşü mükemmel zevkli, güven veriyor, bence sınıfının en şık tasarımına sahip. tek eksisi arka camlar çok küçük. onun dışında harika bir araç.
misafir 5910, *** hibrit chr'in yıllık mtv'si 4300 tl değil 2500 tl'dir. yani ( 1250 x 2'dir.) kaldı ki çok yakın zamanda çevre dostu hibrit araçlarda ötv'de olduğu gibi mtv indirimi olacak. kaçış yok, gidişat çevre dostu hibrit ve elektirikli araçlar.
Hybrid de MTV tabii ki var. Kim diyor yok diye. 1.8 Motor için MTV hem de 4300 TL Yıllık
Ötv indiriminden auirs hibrit modeli etkilenmiş 1.8 motor ama chr etkilenmemiş. Ötv’yi geçtim döviz düştü bu kadar niye artıyor ki?
ötv indirimi 1.6 motorun altına uygulanıyor diye biliyorum. o yüzden 1.5 yaris hibrittte indirim var diye düşünüyorum.
dövizler bu kadar düşmüş ama her nedense fiyatlara yansımamış tam tersi fiyatı artmış arabanın
Bu yeni ÖTV indiriminde hibrit modeller var diye okudum ama her nedense yansımamış
bu aracın MTV'si ile ilgili kafa karışıklığını düzeltecek kimse yokmu sitede.bazıları MTV ödenmiyor diyor HYBRID araçlara özgün yeni bir uygulamaymış, bazılarıda ödeniyor kim uyduruyor bu saçmalıkları diyor.
hangisi doğru !
ayrıca ötv ve kdv indirimi bu araçlara zam şeklinde mi yansıdı, ötv,kadv indirimi açıklandıktan sonra, indirim yerine zam yapmış sanırım Toyota yetkilileri,
tüm bunları açıklayacak bir mercii yokmudur bu sitede.
Bu aracın en güzel tarafı diğer araçların tersine, ş.içinde daha az yakıt tüketmesi.
Ama şu vergisinin yüksek olmasına neden olan 1.8 cc.lik motoru insanı bu araçtan soğutuyor açıkçası.
makul vergi dlimiyle sunulmuş olsaydı almayı düşünürdüm kesinlikle.
Şu araba son yılların en yakışıklı arabası ama keşke arka tarafta oturanlara da bir yaşam alanı sunmayı tercih etselermiş...önünde fotoğraf çektirmek istersin o derece yakışıklı ama arka tarafa oturduğunda öldün de tabuta girdin zannedersin...bu Toyota tasarımcılarını anlamak mümkün değil.
Kiralik olarak bu hafta sonu kullandim, deneyimlerimi paylasmak isterim.
Istanbul ici ve Istanbul - Erikli arasi git gel yaklasik 650 km yol yaptik bu aracla. 80-110 hızla surdugumu belirtmek isterim. 100 kmde ortalama tuketim 3.8 litre gosterdi yol sonunda. Buna istanbul ici sıkışık trafik ve istanbula dönerken tampon tampona dur kalklı trafik dahil. Hibrit araçla nasıl daha az yakıt tüketerek gidilir tarzı videolar izlemiştim, kendimce aynısını uygulamaya çalıştım.
Ben yolculuğu konforlu ve sessiz buldum, araçla ilgili olumsuz diyebileceğim bir durumla karşılaşmadım. Fakat;
- Arka tarafına oturmadığımı belirtmem gerek :)
- Performanslı kullanmadım haliyle çok fazla bağıran bir motor sesi duymadım. Bu tip sanzıman sevmiyorsanız bu aracı da sevmeyebilirsiniz.
hibrit arac ile ilk deneyimim oldu, bu konseptte en cok hosuma gidenler;
- sıkışık trafikte ve sadece elektrik enerjisiyle gittiginde yakıt harcamıyorum hissi gerçekten güzel :)
- Frene yumuşak dokunarak yavaşladıgınızda fren balatalarını eskitmediğinizi ve az sonra kullanılmak üzere enerji depoladığınızı bilmek güzel.
Umarım bi gün bu tür araclara vergi indirimi gelir, yaygınlaşır ve ikinci eli de sağlamlaşır.
Gelecek hibrit ve elektrikli araçların. Kaçarı yok.
Abicim, şu güzelim arabaya 2500 lira vergi ödeterek aracın sahibine ek masraf yaptırmayalım. Bu araç ekonomi öncelikli olduğu ve motoru farklı çalıştığı için 1.8 lt. Yani ne performans ne de fazla yakıt tüketimi olmayan bu arabadan yüksek vergi alınması aracın satışlarına zarar verdiği gibi yerli ekonomiye de zarar veriyor. Arabalardan "motor hacmi+eskime" vergi sistemi yerine "egzoz salımı+eskime" sistemini getirmeliyiz.
Bu araç için de gerek ön konsol malzeme kalitesi ve tasarımı gerekse de çevreci sürüş tarzı ve yakıt ekonomisiyle sahibini memnun edecek bir araçtır. Bana göre bir eksisi arkadaşlar da yorumlarda belirtmişler camların boyutlarının özellikle arka tarafta oldukça küçük olmasıdır.
Çok güzel bir araç, hem çevreyi az kirleten hem de elektrik motoruyla yol aldığınız vakit aldığınız ayrı bir keyif. Şu an 10 yıllık bir aracım var ve bir sonraki aracım sanırım hibrit olacak. Bu anlamda ülkemizde ürettiğimiz bu aracı almak istiyorum. Ama paramı denkleştirmem için birkaç yıla daha ihtiyacım var. Kendimi çok zorlamak istemiyorum. Toyota yetkililerinden de bir sonraki kasada camlarının(özellikle arka) büyütülmüş ve Polonya'da yeni geliştirilen, şu an Yaris'te bulunan yakıt cimrisi 1.5 lt atmosferik benzinli motoru koymalarını isterim.
araba efsane 3 ay önce aldım şehir içinde,dışında müthiş az yakıyor.yol tutuşu muhteşem,konfor süper
camtavanlısı niye yok,içerideki kolostrofobik ortamın azaltılması gerekiyor
Arkadaşlar aracın fiyatı zaten bu kadardı araç sakaryada üretildi, Türkiyede üretilen ilk hibrit olduğu için normal de %90 olan ötv bu araçta hem hibrit hemde burda üretilmesinden ötürü %50 ötv oranıyla satılıyor, ***
hibrit araçlarda ötv indirimi oldu sanırım
Niye Bu kadar düştü sebebini bilen varmı?