2014 Seat Toledo 1.2 TSI Reference

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.3 sn
  • Beygir Gücü 105 HP
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4482 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.9 lt
  • Genişlik 1706 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1461 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 550 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1100 kg
  • Maksimum Tork 175 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/55 R15
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

2014 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
toledo 21.02.2014 15:02

araştırmadan yazmayalım. 55bin tl olan dolu dizel rapid 2013 modeldir.60bin tl olan dolu dizel toledo 2014 modeldir. ayrıca 2014 dolu dizel rapid fiyatı 61.400 tl olmuştur.

rapid 20.02.2014 15:10

aynen katılıyorum 2013 de hemen hemen aynı fiyatken hatta toledo biraz daha düşükken şuan itibariyle rapid dizel 55 ama toledo dizel 60 bin civarı iki aracında dolu modelleri..

sezai açar 19.02.2014 19:19

Murat arkadaşım düzetmen için teşekkür ederim, aralık' ta bakarken 2013 reference 1.2 tsı36-37 bin reference dizel 47.5 bin yazıyor donanımlarında yan hava yastıkları,esp bulunmuyordu, o donanım aklında kalarak yazmıştım,ayrıca 1.2 tsı trend jettada esp bulunmuyor bunlara rağmen 2014 modeline 13 bin zam konmasını aşırı buluyorum,jetta ile arasındaki farkın 3.5 bin kadar olması az oluyor toledo ile jetta arasındaki fiyat farkı 10 bin kadar olmalı ki toledo tercih edilsin başka bir karşılaştırmamda skoda rapid ile olacak 2013'te aynı fiyatken aynı donanım rapid 45 bin ondan 4.5 bin fark oluşması da 2014 fiyatlarındaki aşırı artışın başka bir göstergesi

murat 18.02.2014 10:47

sezai açar arkadaşımız yan hava yastıkları toledoda var..
yukarıda o şekilde yazılmış..

sami 15.02.2014 22:19

bu fiyatlar 2013 fiyatımı 2014 fiyatımı bilgisi olan varmı.2014 ler mart ta gelecek diye duymuştum

KADİR YILDIZ 15.02.2014 12:21

sezai açar arkadaşa aynen katılıyorum bu kadar mantıksızlık olur ancak

kadir 13.02.2014 16:49

arkadaşlar bu araçtan alan varmı çekiş konusunda bilgisi olan varmı.

sezai açar 06.02.2014 12:04

Bu siteyi takip eden birisi olarak seat'ın fıat politikasını anlamıyorum.2013 model dizel referance modeli 47.500 yazıyordu 2014'te benzinlisi 50 bin olmuş,jettaya baktım 1.2 tsı trend 52800 ve jettada yan hava yastıkları var toledoda yok donanım farkıyla aynı fiyata kim jetta yerine toledo alır ikinci elide olmadığı halde.Bu durumu ben ancak seat'ın arabalarını satmamak istemesine bağlayabiliyorum.

YuSuF 05.01.2014 01:35

Yakıt soranlar için söylüyorum.1.2 referance...Ben aracı alalı 2 ay oldu. ve devamlı şehir içi ve günlük 30 km de 600 rakımlı bir yere gidip geliyorum.37 krş yaktı.ama araç daha yeni olduğu için biraz fazla ...daha da düşeceğini tahmin ediyorum.aracın performansı süper..1.2 olması alacakları şaşırtmasın.ben daha önce 2012 1.6 octavia kullandım ondan geri kalmaz neredeyse.Özellikle virajlarda yola yapışıyor resmen.Aracın tek olumsuz tarafı ön konsolun sert plastikten yapılmış olması dışında her şey bu fiyata göre 10 numara.alacak olana şimdiden hayırlı olsun.

emre 18.12.2013 23:01

ozellikle ekim ayindan sonra uretilmeye baslayan reference paketlere bircok style paketi ve donanim eklendi.. fiyat degismedi ancak su an hicbir bayide yok...b sınıfında 105 hp lik bukdr buyuk bagajli ve ic hacimli baska arac bulmak zor...

muhammed 17.12.2013 18:36

gerçekten bu araçta esp yokmu yoksa yol tutuşunu çok fazla etkilermi kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim

Ercan 09.12.2013 10:03

Arkadaşlar 5000 km ben satın aldım yakıt şu an karmada 6,8 ama daha düşecektir. motor gücü çok iyi. tüp takacaksanız tavsiye etmem hem yazık olur arabaya. sıfırını bulamadım 5000 de buldum aldım.
bu paraya böyle bir araba bence değer. alanlara hayırlı olsun.

arabacı 06.12.2013 02:51

araba kaporta ve iç aksam olarak sağlam duruyo.ikinci eli olacağını sanmıyorum ama,alanın elinde kalır yada çok ucuza gider.

çarkçı 04.12.2013 20:40

Araba çok sağlam ve oturaklı duruyo ama ESP olmaması motorun 8 valf olması (bu şehir içinde 100 km yaklaşık 1,5 lt yakıt sarfiyatına neden olur)beni almaktan caydırdı.

aydın 23.11.2013 13:14

bu araçtan almak istiyorum ama hiç bir yer de yok bayide gören var mı

furkan 14.11.2013 19:31

arabayı haziranda aldım. 6 ay oldu 22 bin km yaptım. Hiç bir zaman performansta düşüklük görmedim. Süspansiyonu sormuş bir arkadaş. süspansiyonu sert bu da virajlara iyi girmesini sağlıyor. Dağa bayıra çıkarsan çok uygun değil yani. İçeri gram ses vermiyor. Otobanda giderken arkadaş kullanıyordu arabayı, bassana gaza bu ne 90-100 le yol mu biter dedim meğer 160 km hızla gidiyormuş , yani anlamıyorsunuzu hızı , ses de vermiyor hiç içeri. Sadık anayurt kardeş, araba 190-200 kuruş yakmıyor. Çok yavaş gitsen şehir dışında 250 kuruş gibi yakıyor, çok basarsan 320 olur oda 180 -200 basarsan, ben uzun yolda 180 -200 gittim 1,5 saat , otobandan çıktığımda genel litre 6,8 gibi bişe yazıyordu düşün artık. yani dizel gibi 190 kuruş yakımıyor, bi passat ( benzinli ) bi honda(benzinli ) gibi de 400 kuruş hayatta yakmıyor, anca basarsan gaza o da olsun artık. Performans istiyorsan yakıttan taviz vermek zorundasın bu kuraldır :))

aydplt 12.11.2013 15:02

1,2 105 bg 8 valf olarak üretildi vw seat skoda audi hepsinde 8 dir birine ayrı diğerine ayrı üretilmez 1,4 ler 16 valf sanki üreten kaçak yapmış gibi 8 valf çaldı bu aracı almanlar yapıyor hem ş.i de 8 valf az yakar uzun yolda çok yakar zaten 1,2 ler az yaksın diye üretildi...301 accent tan daha hızlı atik ama 100 km/h dan sonra hantallaşa bilir zaten heryer radar oldu 120 yi geçipte ne yapacaz 350 tl mi verecez

denizci 11.11.2013 18:58

1.2 tsi 105 bg jetta ve rapid toledo aynı motor 8 valf golfte ve leondaki yeni nesil bluemotion motor ise 16 valve

murat 11.11.2013 15:54

arac hic bi yerde yok.sanırım 2014 ü bekliyolar.sordum fabrikasındada yok diyolar bilmem ne kadar dogru.daha önce bayisinden bakanlardan duydum araba cok kalite kapısını actıgında bile kendisini belli ediyo diyolar. özellikle aracın 8 mi 16 valfmi oldugunu sordum 16 valf dediler inşallah dorudur.

akdeniz 11.11.2013 11:23

dün bu aracı almak için antalya ya gittim araç yoktu

özgür 10.11.2013 12:38

yeni toledonun lastikleri dar yanak.Süspansiyonu sert diye duydum kullananlar yorum yapabilir mi türkiyenin bozuk yollarında konfor darbe emiş nasıl?1.2 Motor sesi alıyor mu ses yalıtımı iyi miyorumlarınızı bekliyorum.

hasan 06.11.2013 21:24

aracı denedim,1.2 motor ama cogu 2.0 motordan daha atak seri.bastıgın zaman araba altından fırlayacak gibi.yakıt ve vergi maddi yönden gercekten avantaj.dezavantajı bu motorların yeni olması ve ilerde neyle karsılasacamızı bilemememiz,ve ikinci el piyasası.bende 1.2 albea var 70 beygir,yakıt ve vergisini hic masraftan saymıyorum.bu ww motoru ki tofaş motoruyla kıyaslanamaz bile.

sadık anayurt 23.10.2013 10:45

furkan kardeş kafam karıştı seat toledo alacam ama sen çok yakıyor dedin ve gerçekten yakıt hepimiz için önemli 100 km de ne kadar yakıyor

palulu 21.10.2013 16:22

Arkadaşlar bu arabada 1,2 tsı motor 8 V mı 16 V mı acaba?

Fuat 16.10.2013 21:28

Style modeline göre daha ucuz ama donanımı az.Bu arabaya ESP-EDB
ASR opsiyondan attırırsak,yeterli olur mu? Bu donanımla fiyatı
nasıl olur? Yoksa Style paketini mi alalım?
Style modeline göre döşeme,dashbord falan kalite farkları ayrıca da
var mıdır ,farksadece donanım farkımıdır acaba?

selim 26.09.2013 22:55

Babam ikinci el araç arıyordu, eli yüzü düzgün olan araçlara baktık,30.000 civarında 2007 2008 model araçlar var. Ben de yeni toledoyu epey bi araştırmıştım ve bir gün babamın kolundan tuttum götürdüm bayiiye. Zaten aracın bagajını gördüğünde hayran kaldı. Herkes gibi benim de bu araçtan sadece performans tereddütüm vardı. Ama sonra babama aracı aldıktan sonra kullandım, gazı kökleyince araç resmen kuduruyor. Hasılı kelam performans,dış görünüm, güvenlik kalite, yıllık vergi avantajı, ayrıca lastiklerin ebatlarının 15 inç. olması da lastik masrafınızı yarı yarıya düşürmesi avantajları. HB türü araç kullanıyorsanız kesinlikle park sensörü taktırmayı unutmayın bu araca, çünkü eski alışkanlıklar size kaza yaptırabilir .

ismail 26.09.2013 21:49

Aracın yakıt tüketimi nekadar. Gercek kullanıcı yorumlarını bekliyorum. Herkeze kazasız günler dilerim. Bu araç benim birinci tercihim.

adem 10.09.2013 11:39

bu fiyata bu motora bu yakıta bu güç... on numara bence 550 lt bagaj, 105hb, alman kalitesi... vw görüntüsü var mübarekte. ek paketlerle 40000 tl. fiesta titaneum bile 39000

ali 08.09.2013 22:47

nezamndır araba araştırıyorum fiyatına göre mükkemmel araç bence 105 hp ve seattan bahsediyoruz adam dacıa dusteri satıyor aynı fiyata ondada hç bi özellik yok dusterla bu birmi ya yüksek özeelk arıyorsanız her marka araçta aynı fiyatı arttıkça özellik artıyo

Murat 16.08.2013 02:10

arkadaşlar 1.2 motor hacminin bir diğer avantajı da yıllık vergi.. 1.6 lik motora göre senede 310 tl gibi bir fark var ki bence az değil hani.. yaklaşık 65 litre benzin eder bu paraya ve ortalama 6,5 litre yaksan 100 km'de 1000 km yol gidersin ki ayda ortalama 1000 km yol yapan birisi için bedavaya gelmiş olur 1 aylık yakıt.. hadi yakıtı geçelim arabanın 15.000 km lik bakımına da yeter de artar bile..(1,5 senede 465 tl eder) yani toyotanın 1.33 lük motoruna 827 tl vergi vereceğime 1.2 tsi motora senede 517 çok daha mantıklı..

FURKAN 12.08.2013 17:23

Aracın işçiliği güzel , torpidoya elinizle dokunduğunuz zaman tok bir ses geliyor , elinizle her hangi bir yere bastırdığınız zaman kolay kolay çökmüyor , yani sağlam malzeme, müzik sistemine gelince , benim kullandığım araç referans modeli , ben gayet memnunum , sesi sonuna kadar açma isteği duymadım çünkü çok ses çıkıyor :)))
ses sistemi arka koltukların altında kolon yeri var ama kolon yok galiba , bir o yönden iyi değil diyor binen arkadaşlarım, ben kolon taktırmayı düşünüyorum aynı yere orjinal takarlarsa , ama çok da lazım değil hani , dediğim gibi sonses gerçekten çok :)

eren 08.08.2013 13:27

bu tsı motorlu araclara lpg uyumu nasıl taktıran varmı garantı bozuluyormu acaba..

ahmet 20.07.2013 20:05

furkan bey arabanın iç malzeme kalitesi ve müzik sistemi nasıl

Furkan 09.07.2013 09:30

Aracın donanımı full değil doğru ,bir wv bir chevrolet bir pejo bir citoene göre donanımı az , ama şunu da düşünmek lazım , bir jetta en alt paket 44 bin tl gibi fiyatı var , bu fiyata bu kadar az donanım niye diye kendinizde soramazsınız , çünkü wv amblemine haksızlık edersiniz :))
1,2 motor olup performans alabileceğiniz mükemmel bir araç , en büyük avantajı kasanın hafif olması . 1,6 motor olan bir çok benzinli , özellikle söylüyorum benzinli , araçlardan hiç zorlanmadan daha atak oluyorsunuz , ben düz yolda çok rahat 200 km hızı buluyorum , ilk aldığımda 1,2 motor aldım deyip kızan çok oldu , arabayı kullanınca özür dilediler ama :))
Söylenecek fazla şey yok , bu fiyat aralığında , kaputunu açtığınızda audi , wv amblemi görebileceğiniz , performans veren , çok donanımı olmayan ( bom boş da değil herhalde ) , fiyatı kendi klasmanında çok uygun , yakıtı çok düşük olmayan , normal olan bir araç
Yakıt derdi derken , geçen uzun yola gidiyordum , hesapladım 110, civarı hızla gitsem gelsem 120 tl civarı yakıcam , 150, 160 civarı hızla gitsem 150 tl gibi bir şey oluyor fiyat , giderken güya ekonomi yapıp gittim 110 km hızla , ama dönerken çakmaklığın içine 30 tl koydum 180 den aşağı düşmedim :))
Çok büyük yakıt derdiniz yoksa tercih edin derim ... Bu yazdıklarım benim yorumum 1,2 referans aldım bir ayı aştı kullanıyorum , uzun yolda yakıı neredeyse dizel gibi , bastınız mı gerçekten gidiyor , yaktı çok düşük değil , performans gerçekten iyi .... Alanlara hayırl olsun..

volkan 05.06.2013 14:42

bence de fiyatı yüksek.bu fikrimi kalitesine göre değil 2.el piyasasına göre söylüyorum.bu tarz 2. eli az olan araşların satış rakamlarının iyi olması için aveo ltz gibi full donanım koymaları gerek.aksi halde satarken dağer kaybınız dolayısı ile zararınız da fazla oluyor.fakat performans olarak incelendiğinde 6 ileri vitesi, 105 hp ve 175 newtonmetre torkluk gücü, 10.3 saniyelik 100km hızlanması, 550 litrelik bagajı ve yakıt ekonomisi gerçekten beni düşündürmeye başladı.beni soğutan 2 tane etkeni var;birincisi 2.el piyasası zayıf.ikincisi de esp,ebd, asr cruise control gibi önemli özelliklerinin bu fiyata dahil olmaması.citroen c-elysee ve aveo ltz de bunlar var.

kaan 25.04.2013 11:56

Düşündüğüm araçlar içinde 1 sırada şu anda...İnceledim aracı denildiği gibi dar değil ne aradığına da bağlı benim terciğim az yakıt yüksek performans bu araç bana göre S ile W yazmasının haricinde fark yok değmez 6.000 lira için

plt 30.03.2013 15:41

yani toledoyu linea ile mi kıyasladınız motoru audi vw skoda seat kullanıyor iyi bir motor dar değil hangi arabaya göre dar hangi arabaya göre pahalı ..golf 47000 tl özellik istersen para ver üzerine .bence iyi bir araç en azından 301-accent -linea dan daha iyi görünüş olarak jetta corollo astra gibi

kamil 17.03.2013 00:04

fiyatı yüksek ayrıca segment olarak dar araba

harun 12.03.2013 12:52

bu aracın hakkı 34 000 bu donanımla ancak bu kadar eder

yusuf 09.03.2013 18:19

Bu fiyata bu donanim bence cok cok az . Isi cok zor satamaz

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN