- Silindir Hacmi 999 cc
- 0-100 Km Hızlanma 14.2 sn
- Beygir Gücü 73 HP
- Maksimum Hız 158 km/s
- Yakıt Türü Benzin
- Uzunluk 4348 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
- Genişlik 1733 mm
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
- Yükseklik 1517 mm
- Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
- Bagaj Hacmi 510 lt
- Vites Tipi 5 İleri Düz
- Boş Ağırlık 1048 kg
- Maksimum Tork 97 Nm
- Yakıt Deposu 50 lt
- Lastik Ölçüleri 185/65 R15
- Yıllık Vergisi 946 TL
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- Diz Hava Yastığı
- Lastik Basınç Kontrol Sistemi
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- ESP (Elektronik Denge Sistemi)
- ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
- Ön Sis Farları
- LED Gündüz Farları
- Alaşım Jantlar
- Arka Park Sensörü
- Elektronik Park Freni
- Geri Görüş Kamerası
- Yol Bilgisayarı
- Hız Sabitleme Sistemi
- Yokuş Kalkış Destek Sistemi
- Yağmur Sensörü
- Far Sensörü
- Start Stop Sistemi
- USB Girişi
- Bluetooth Bağlantısı
- Navigasyon Sistemi
- Otomatik Katlanan Yan Aynalar
- Xenon Ön Farlar
- Manuel Klima
- Çok Bölgeli Dijital Klima
- Soğutmalı Torpido Gözü
- Isıtmalı Sürücü Koltuğu
- Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
- Deri Döşeme Koltuklar
- Deri Direksiyon Simidi
- Fonksiyonel Direksiyon Simidi
- Elektrikli Arka Camlar
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
- Anahtarsız Giriş Çalıştırma
- Refakatçi Aydınlatma Sistemi
- Sunroof/Cam Tavan
- Koyu Renk Arka Camlar
Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.
2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar
0.9 tce turbo 90bg motoru da tekrar getirmeye başlamışlar. o motor hem güçlü hem lpg uyumlu
lpg taktırdım,dizele göre daha az yakıt parası veriyorum, hemde dizelden ucuza satın aldım bu benzinli versiyonu
Gerçekten Logan'ın sembol amblemlisiyse Logan'ın euroncap'tan 3 yıldızı olduğu için testi olmayan sembolden daha fazla alınmaya değer,dacia logan olarak satsalar daha etik olur.
bu rakama araç yok yakıtı vergisi az masrafı yok
Hayır yani ne diye Symbol adı ile satılıyorki hiç ama hiç anlam vermiyorum. Bütün dünya Logan olarak alıyor bu aracı. Renault amblemi koyup Symbol diye marka uydurmakta nerden çıktı? Eskiden Clio nun sedanına Symbol diyorlardı. Symbol bitti, şimdi Türkiye de Dacia nın Logan sedan versiyonunu Symbol diye satıyorlar.
Sandero'nun sedan versiyonu. Bu araba eskiden 40 bin TL'ye satilirdi. Ülkemizin ekonomisi sagolsun 70 bin lirayi görmüs.