2015 Renault Fluence 1.5 DCi Touch EDC

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.9 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4622 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Genişlik 1809 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Yükseklik 1479 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi 530 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1389 kg
  • Maksimum Tork 240 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 1.511 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1476 27.01.2020 21:44

Misafir 1492 çok uygun fiyata almışsınız. Şu anda ben bakıyorum temizledi 100 binden aşağı bulmak zor

Misafir-1492 15.12.2019 23:13

2015 touch edc aldım 65.000 km de. 82.000 ₺ boyasız bakımlı. Fiyat/fayda endeksine göre en iyisi..

Misafir-6390 05.09.2019 11:44

Aracn önemli bir kronik sorunu yok. Ancak sarf malzemesi olarak 150-200 bin kilometrede baskı balata bitiyor normal olarak. Sıkıntı olarak baskı balata fiyatı pahalı. Onuda bakım aralıkları 20 binde bir yapılıyor oradan kurtarıyor. Şehiriçi kullanım ve mevsim şartlarına göre 5,5-6,5 lirre arası, şehir dışı sürate göre 4,5-5,5 litre arası yakar. Sürüş konforu bir clio kadar olmasada düşük, ama yinede kötü değil. Direksiyon ve süspansüyon sistemini sevmiyorum. İç trimlerde kalitesiz. Kabin ve bagaj çok geniş, frenler orta şeker. Gerek alım gerekse yürütme maliyeti C sınıfında piyasanın en düşüğü. Çok para vermeden geniş, dizel otomatik ve aynı zamanda ekonomik araç almak isteyenler için hiç düşünülmeden alınacak bir araba. Türkiye yol ve ekonomik şartlarında bence alınacak 3-5 araçdan biri.

Misafir-9640 04.09.2019 14:51

Araba hakkında herkes kötü konuşuyor ama 5 sene 120 bin kilometre oldu bana hiçbir arıza masraf çıkarmadı.Sürüş keyfi zayıf doğru ama çok sert araç kullanmıyorsanız güzel araba

Misafir-4698 26.08.2019 17:32

70-80 bin fiyat aralığında alınabilecek dizel otomatik tek C sunıfı araç Fluence. Gerisi hikaye. Araba gerçekten C sonıfının hakkını veriyor. Motor şnzıman çok iyi. Renault baskı balata yedek prça fiyatını biraz düşürse bu araba 20 bin fazlasına piyasada yok satardı.

Misafir-398 17.07.2019 19:24

Edc şanzuman ile dizel motor gerçekten çok iyi. Ayrıca geniş bir araç. Bunların dışında C sınıfındaki rakiplerinin gerisinde. Ama motor,şanzuman ve geniş ferah bir araç olduğu için alınır

Misafir-712 11.04.2019 23:02

Önler 2.5 bar arkalar 2.3 bar hava ile araç yol tutuşu tamamen değişiyor. Sakın önlerede arkalarada aynı havayı bastırmayın. Lastikcilere kalsa önede arkayada 32 psi basıp geçiyorlar.Buda yol tutuşu tamamen değiştiriyor.

Misafir-5608 06.03.2019 09:01

Çift kavramalı dsg, powershift ve edc araçların gepsini ızun aüre kullandım. Bites geçişerinde en iyisi kesinlikle dsg ama ilk kalkışta açık ara en iyisi edc şanzuman. Edc nin tek beğenmediğim yanı yokuş aşağı inip düze geldiğiniDe bazen şanzuman hala yokuş indiğini sanıp vites yükseltmiyor. Ben böyle durumlarda manyele alıp sonra otomatiğe alıyorum, düzeliyor.Motor doğuk havalarda mazot geri dönüş hortumundan kaynaklanan ses dışında bir kusuru olmayan mükemmel bir makina.iç mekan kalitesi herkes biliyor klasik renault.
Direksiyon hissiz. Onun dışında araba çok rahat ve ekonomik. Prestiji düşük olduğu için 2. Elde fiyatları çok uygun. Ben beğenerek kullanıyorum. Hele yokuşlarda durup kalksanız bile arabanın kesintisiz çekişine hayran olmamak mümkün değil.

Misafir-9221 11.01.2019 18:31

Aracın tek sıkıntısı direksiyon hissizliği. Onun dışında söylenenler çokda gerçeğinyansıtmuyor. Yol tutuşu gayet iyi ama direksiyon kötü olduğu için korkutuyor

Misafir-8063 14.12.2018 23:33

Başka araçlara bakarrken fiyatları uygun görünce fluence düşünmeye başladım. Üşenmedim gittim 2 günlüğüne o da merdiven altı bir firmadan kiraladım. Öyle internet ergenlerimin abarttığı gibi kötü bir araba değil.30 yaş altına gitmez öyle makas atayım felan yapamazsın bu arabayla. Ama akıllı uslu kullanırsan diğer araçlar nasıl gidiyorsa buda öyle gidiyor. Motor efsane zaten şanzuman fena değil. Az yaktığı doğru bende ortalama 5,5 yaktı karışık kullanımda. Tek kusuru direksiyon hiç olmamış.Sanki kademelerr varmış gibi dönüyor. Elektrikli direksiyon yerine hidrolik olsaymış daha iyi olurmuş.

Misafir-6649 02.12.2018 22:38

2014 modelini 3 yıl kullandık şirkette . Önüne gelen kullanıyordu. 180 bin km de araç kiralama şirketi tarafından değiştirldi. Fren balatası, yağ filtre değişimi dışında parça değişmed desem yeridir. İşte kapı gergisi vs gibi ufak tefek parçalar değişti. Onun dışında motor şanzuman hiç bir problem vermedi. Özellikle motor 180 bin kilometrede bile ne bir yağ kaçağı ne bir performans kaybı yaşamadı. Kabin plastiğiymiş, bagaj kaputuymuş boşverin siz. Araba tam Türkiye ye uygun, yakıt tüketimi düşük performans çok iyi. Frenlerin dozlamasıda çok yerinde. Ama yerine yeni megane sedan daha oturaklı fluence göre. Özellikle direksiyon ve yol tutuşu 1 tık daha önde

Misafir-7024 17.11.2018 14:03

2015 de bu 80 binlere almak mantıksızdı ama 2018 itibarı ile alınması en mantıklı araç. Direksiyon hissizlipi dışında araba çok iyi, 70-80 bin aralığında diEl otomatik 3 yaşında araç. Daha ne oldun. Yol tutuşu zayıf diyenler aslında direksiyon hissizlipinden böyle düşünüyor. Yol tutuşu heleki lastikler 205/55r 16 olarak değiştirilirse araç olfukça dengeli .

Dinçer 08.03.2015 21:34

BU guzel arabaya üç kuruşluk donanımı niçin çok görüyorsunuz mesela :kararan iç dikiz aynası:lastik basınc uyarı sistemi : ön kol dayama ünitesi çelik cant :park sensörü ille herşey para degil prestij daha onemli degilmi

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi