2016 Peugeot 308 1.6 BlueHDi Active AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1560 cc
- Maksimum Hız 196 km/s
- Beygir Gücü 120 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.5 sn
- Maksimum Tork 300 Nm
- Uzunluk 4253 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1804 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1457 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.0 lt
- Boş Ağırlık 1200 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.3 lt
- Bagaj Hacmi 420 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 3.5 lt
- Yakıt Deposu 53 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Aralık 2016'da aldım,3 yıl geçti ve 45 bin km.yi doldurdum.İyi ki almışım,beni hiç üzmedi.Az yakar,çok kaçar,iyi yol tutar,tıkırtısı yoktur,EAT'nın da tadından geçilmez.Tek eleştirim o da ne kadar önemliyse artık smeg ekran bluetooth komutlarını geç alır.Bir dahaki arabam yine peugeot olacak.
Aralık 2016'da cam tavan, 17 inç jant, geri görüş kamerası, ön arka park sensörleri ile birlikte 85.000 tl'ye aldım. Şu an 1000 km yaptım, ortalama yakıt 5,5 litre. Rodaj dolayısıyla yakıt zamanla düşer diye düşünüyorum. Güçlü motor, sarsıntısız şanzıman, önceki 308lere göre oldukça yükselmiş bir kalite hissi.
Bu aracı 2016 Ocak ta aldım. Liste fiyatı 86 bin tl idi. Şuan araç 9000 km kusursuz ... aldığım şirket araca 62bin değer bicti.. Yani aynı şirketler grubun başka aracına takas düşünmüştüm.. Şaka gibi ..
Bende bir şirket aracına binmiştim.Genel çizgilerini başarılı bulduğum araçta içeriye giren motor sesini fazla bulmuştum.Bu durum benim kullandıgım aracamı özgü yoksa bütün dizel 308'ler böylemi acaba ?
vakti zamanında 407 almıştım. en ufak bir boya işleminden sonra boyası bile tutmuyor. marka boya için bile 1 yıl garanti veriyor. bu olayı üç servistede de ayrı ayrı yaşadım. benim bu markaya güvenim kalmadı. d segmenti en lüks aracı böyle ise diğerleri nasıldır bilemedim
test sürüşü yapın vites geçislerinin honda ,toyota ve vw den daha fazla hissettireceğini göreceksiniz
4 aydır bu aracı kullanmaktayım. Küçük direksiyonu sayesinde sürüşü çok keyifli. Yokuşlarda zorlanmadan çıkıyor. Yakıt tüketimi şehir içi 6.0 lt (şehir :ankara), şehir dışı 4.6 lt'nin aşağısını görmedim. Bu arada araçta 4 kişi var ve klima açıktı. Süspansiyonları konforlu. Uzun yolda kullanılan soğutmalı torpido gözü bence büyük artısı.
Tek olumsuz özelliği saklama gözleri çok yetersiz. Ön kol dayamanın içi ve kapı cepleri hariç başka saklama gözü bulunmamaktadır. Birde arka diz mesafesi emsali araçlardan daha az gibi. Yeterli büyüklükte ama daha büyük olabilirdi. Bütün genişliği bagaja vermişler (420 lt).
Fiyatına göre oldukça güzel bir araba sürüş keyfi mükemmel bir araba ben çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim
+ En iyi tasarıma sahip 308 jenerayonu
+ Malzeme kalitesi yüksek
+ İç mekan genişliği
+ Cam tavan gibi opsiyonlar oldukça şık duruyor
+ Tam otomatik vitesin geçişleri oldukça iyi
+ Sessizlik konusunda izolasyonu başarılı
+ Direksiyon sistemi modern ve kullanışlı
+ Ortalama 6 litre ile başarılı bir tüketim ortalamasına sahip
- Fiyatı daha rekabetçi olabilirdi
- Devir saatinin terten okunması alışkanlık gerektiriyor
- Kokpit içinde küçük eşya gözleri yetersiz
motorun sesi , kabine fazla geliyor mu?
Bence fiyatına ve yakıtına göre çok güzel bir araç olmuş yol tutuşu konforu performansını çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim
mükemmel araç tek eksiği süspansiyonların sertliğinden kaynaklı aşırı zemin bozukluğunu hissetmeniz onun haricinde şimdilik bir sıkıntı yaşatmadı inşallah yanılmam ilk kez bir fıransız ürünü kullanıyorum normalde toyotacıydım nasip buna imiş hikmet