2019 Nissan Qashqai 1.3 Sky Pack DCT

  • Silindir Hacmi 1332 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.1 sn
  • Beygir Gücü 160 HP
  • Maksimum Hız 198 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4394 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.7 lt
  • Genişlik 1806 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1590 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 401 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1315 kg
  • Maksimum Tork 270 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R17
  • Yıllık Vergisi 1.649 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1551 09.10.2019 11:42

Yakıt konusunda çok başarılı , test edin

Misafir-9588 11.09.2019 22:21

1322 cc saçmalık.! 1.4 sayılır ve 1.6 vergisi öder.. tr pazarı için uyumsuz

Misafir-273 03.07.2019 10:16

misafir 903 *** o 1 saniye çok ciddi bir ivmelenme farkı oluşturur. Bunu da en çok sadece gidiş gelişli bir yolda kamyonun arkasında sollamak gerektiğinde hissedersiniz. ayrıca arkadaşın tespiti doğru.yaklaşık 1600 kiloluk 250 nm torklu bir araba 9.8 saniyede hızlanırken 1315 kiloluk 270 nm torklu bir araç neden 10.1 saniyede hızlanıyor? diyor. e doğru diyor.

Misafir-903 02.07.2019 18:25

karakuzu44
aradaki 0.3 saniye hadi 1 saniye diyelim. ne olacak ki 1- 2 saniye geç 100 km hıza ulaşınca. bu araçlar binek aracı. Yarışmaya katılacak değilsiniz ya. Bir binek aracı kaç kişi sadece meraktan denemek amacı dışında verilen 0 -100 km hızlanma değerini görmek dışında sürekli böyle dip gaz kullanır. cevap olarak sanırım hiç kimse diyebiliriz. Bu araçlarda önemli olan sorunsuzluk. 0 100 ü 10 - 11 saniye olan hemen her binek araç ortalama bir biniciye yetecektir. fazlasını isteyen riske girip farklı alternatiflere yönelir veya hız merakı ve de parası varsa daha güçlü araçlara yönelir memlekette.

Misafir-6199 02.07.2019 15:56

Adamlar Mercedes ve Renault Nissan Mitsubishi ortaklığı ile geliştirilen motoru ve Mercedes in kullandığı çift kavramalı şanzımanı koydu ama hala yaranamıyorlar .
Demek ki ilk kalkışta torku vermek istememişler o yüzden hızlanması 10 saniye . Bunun lafı edilir mi ?
Bence artık iç dış komple değişime gitmesi şart. Ayrıca 260 bine de kim alır ayrı konu

Misafir-1392 02.07.2019 00:06

Karakuzu 44
Almanlar DSG kullanıyor çok hızlı Bir şanzıman
Amaa ne zaman arıza vereceği belli olmaz 8 bin km veya 90 bin km de. Biraz şans işi....

karakuzu44 01.07.2019 22:47

JAPON MARKALARININ ŞU GELENEKSELCİLİK KAFASINI BIRAKIP DAHA İLERİ TEKNOLOJİYİ KULLANIP ALMANLARIN ŞANZIMANI GİBİ BİR ŞANZIMAN ÜRETMELERİ LAZIM ARTIK.
QASHQAI: 160 BEYGİR 270 TORK 1315 KG AĞIRLIK HIZLANMA 10.1 SANİYE
KODİAQ: 150 BEYGİR 250 TORK 1582 KG AĞIRLIK HIZLANMA 9.8 SANİYE

Misafir-4798 29.06.2019 09:21

bu donanımda otomatik farkının bu kadar yüksek olma nedeni, otomatik vites giriş fiyatı 120.000ni geçiyordur. geçince vergi değişiyor. örneğin giriş fiyatı 119.999 tl olan bir araç ötv (%35) ve kdv (%18) ile birlikte kabaca satış fiyatı 191.000 tlye geliyor. ama aracın giriş fiyatı 120.001 tl olsa, yani 120.000ni 1 kuruş geçse bu sefer satış fiyatı %60 ötv ve %18 kdv ile birlikte 226.000 tlye geliyor. aralarındaki fark 2 kuruş ama vergi dilimi değişince 35.000 tl ediyor. özetle vergi sistemimizin saçmalığı. 120.000 ve 70.000 sınırı getirildikten sonra dolar yükseldi. artık 120.000 üzeri giriş fiyatı olan araba sayısı az değil. 70.000 giriş fiyatı olan zaten a segmenti 1 atmosferik motorlu i10 filan. haziran bitti ötvler tamamen değişecek. ötve indirimi devam etmezse zaten merak etmeyin düz viteslilerde, ve düşük donanımlılarda bu otomatik fiyatına yaklaşacak.

Misafir-6822 28.06.2019 10:39

Her donanımda otomatik farkı 11 bin civarı iken, bu donanımdaki fark hayret ettirici

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi