2019 Nissan Qashqai 1.3 Sky Pack DCT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1332 cc
- Maksimum Hız 198 km/s
- Beygir Gücü 160 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.1 sn
- Maksimum Tork 270 Nm
- Uzunluk 4394 mm
- Vites Tipi 7 İleri Otomatik
- Genişlik 1806 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1590 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.7 lt
- Boş Ağırlık 1315 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
- Bagaj Hacmi 401 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
- Yakıt Deposu 55 lt
2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
İlk iki depo 6.2 ortalama ile 45 kuruş yaktı.3. depo iki defa kartepe çıkışı (karlı dağ yolu) ile 6.7 devam ediyor.Önceki aracım megan4 dizel 5lt ortalama ile geziyordum.Şehir Kocaeli.
Arabayı alan varmı .Varsa şehir içi şehir dışı yakıtı nasıl bilgi verirmisiniz.
Yakıt konusunda çok başarılı , test edin
1322 cc saçmalık.! 1.4 sayılır ve 1.6 vergisi öder.. tr pazarı için uyumsuz
misafir 903 *** o 1 saniye çok ciddi bir ivmelenme farkı oluşturur. Bunu da en çok sadece gidiş gelişli bir yolda kamyonun arkasında sollamak gerektiğinde hissedersiniz. ayrıca arkadaşın tespiti doğru.yaklaşık 1600 kiloluk 250 nm torklu bir araba 9.8 saniyede hızlanırken 1315 kiloluk 270 nm torklu bir araç neden 10.1 saniyede hızlanıyor? diyor. e doğru diyor.
karakuzu44
aradaki 0.3 saniye hadi 1 saniye diyelim. ne olacak ki 1- 2 saniye geç 100 km hıza ulaşınca. bu araçlar binek aracı. Yarışmaya katılacak değilsiniz ya. Bir binek aracı kaç kişi sadece meraktan denemek amacı dışında verilen 0 -100 km hızlanma değerini görmek dışında sürekli böyle dip gaz kullanır. cevap olarak sanırım hiç kimse diyebiliriz. Bu araçlarda önemli olan sorunsuzluk. 0 100 ü 10 - 11 saniye olan hemen her binek araç ortalama bir biniciye yetecektir. fazlasını isteyen riske girip farklı alternatiflere yönelir veya hız merakı ve de parası varsa daha güçlü araçlara yönelir memlekette.
Adamlar Mercedes ve Renault Nissan Mitsubishi ortaklığı ile geliştirilen motoru ve Mercedes in kullandığı çift kavramalı şanzımanı koydu ama hala yaranamıyorlar .
Demek ki ilk kalkışta torku vermek istememişler o yüzden hızlanması 10 saniye . Bunun lafı edilir mi ?
Bence artık iç dış komple değişime gitmesi şart. Ayrıca 260 bine de kim alır ayrı konu
Karakuzu 44
Almanlar DSG kullanıyor çok hızlı Bir şanzıman
Amaa ne zaman arıza vereceği belli olmaz 8 bin km veya 90 bin km de. Biraz şans işi....
JAPON MARKALARININ ŞU GELENEKSELCİLİK KAFASINI BIRAKIP DAHA İLERİ TEKNOLOJİYİ KULLANIP ALMANLARIN ŞANZIMANI GİBİ BİR ŞANZIMAN ÜRETMELERİ LAZIM ARTIK.
QASHQAI: 160 BEYGİR 270 TORK 1315 KG AĞIRLIK HIZLANMA 10.1 SANİYE
KODİAQ: 150 BEYGİR 250 TORK 1582 KG AĞIRLIK HIZLANMA 9.8 SANİYE
bu donanımda otomatik farkının bu kadar yüksek olma nedeni, otomatik vites giriş fiyatı 120.000ni geçiyordur. geçince vergi değişiyor. örneğin giriş fiyatı 119.999 tl olan bir araç ötv (%35) ve kdv (%18) ile birlikte kabaca satış fiyatı 191.000 tlye geliyor. ama aracın giriş fiyatı 120.001 tl olsa, yani 120.000ni 1 kuruş geçse bu sefer satış fiyatı %60 ötv ve %18 kdv ile birlikte 226.000 tlye geliyor. aralarındaki fark 2 kuruş ama vergi dilimi değişince 35.000 tl ediyor. özetle vergi sistemimizin saçmalığı. 120.000 ve 70.000 sınırı getirildikten sonra dolar yükseldi. artık 120.000 üzeri giriş fiyatı olan araba sayısı az değil. 70.000 giriş fiyatı olan zaten a segmenti 1 atmosferik motorlu i10 filan. haziran bitti ötvler tamamen değişecek. ötve indirimi devam etmezse zaten merak etmeyin düz viteslilerde, ve düşük donanımlılarda bu otomatik fiyatına yaklaşacak.
Her donanımda otomatik farkı 11 bin civarı iken, bu donanımdaki fark hayret ettirici