2017 Nissan Pulsar 1.2 Visia X-Tronic

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • Maksimum Hız 185 km/s
  • Beygir Gücü 115 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 12.7 sn
  • Maksimum Tork 165 Nm
  • Uzunluk 4387 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1768 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1520 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.2 lt
  • Boş Ağırlık 1290 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 385 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Yakıt Deposu 46 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-8604 28.02.2020 01:29

Çok güzel araç, yakıtı da ideal, ikinci eli güçlü, tasarımı çok hoş, malzeme kalitesi iyi, sorunsuz motor şanzıman uyumu var.

Misafir-3277 27.02.2020 00:27

Arkadaşlar arac çok uygun bir fiyat etiketine sahip oldugu takdirde alınabilir lakin x tronic şanzıman ile 1.2 digt motora sorunsuz demek 2012 citroen c3 e harika yol tutuyor demekle 2011 fiat linea ya harika isçiliğe sahip demekle eşdeğerdir.Ülkemizde zaten 0km araç almak zorlasmıs iken lütfen insanları yanlış yönlendirmeyelim.Herkesin kullandığı araca bir oranda sempatisi olabilir, bu doğaldır lakin objektifligi elden bırakmamak için sorunsuz arac isteyenleri bu araca yönlendirmeyelim.
Aracın eksileri;zayıf izolasyon ve frenaj,zayıf işçilik,düşük malzeme kalitesi,yan sanayi yedek parça sıkıntısı sorun çıkarmaya meyilli şanzıman ve yağ yakan motor.Teknik detaylara girmiyorum,girsem saatlerce yazmam gerek.Lüzum yok.Aşağılarda var zaten
Artıları;geniş iç hacim,karlı zeminde yazılımsal yapısından ötürü pati çekmeden kalkış yapabilmesi,uygun fiyatlı rastlanabilirse fiyat/performans aracı olması,dayanıklı süspansiyonları
Ortalama yönleri;Donanımı(baz pakette sunulan aynalarda sinyal,lastik basinc sistemi-tmps,sustali anahtar vs vs donanımlar zaten artık b segmentlerinde dahi standart donanım oldu.Herhangi bir b araçta dahi bunlar baz modellerde var ki bazısında fazlasıda var).Yol tutuş , tasarım (görecelidir)
0ı zaten avrupada yok , 2.eli Fiyat performans aracı olarak tercih edilebilir tıpkı 1.33 aurisler gibi , easytronic temiz bravolar gibi performans isteyenler için accent blue crdi dct ler gibi , otomobil ruhsatlı courer ler gibi...Ancak daha fazla fazla yazmaya gerek görmüyorum,insanları yanlış yönlendirmemek lazım.

Misafir-319 26.02.2020 18:54

VİSİA paket için; Efsane 689 mm arka diz mesafesi,
ön arka DİSK fren (Hala pek çok aracın arka frenleri kampana),
5,1 lt karma yakıt tüketimi,
1750 devirde 165 tork,
abs, ebd, esp, break asist,
6 hava yastığı, lastik basınç,
far ayarı, immobilizer,
bluetouth, aux, usb, start - stop, iç kısım yumuşak plastik,
eco modu, elektrik destekli ve teleskopik direksiyon,
direksiyondan kumanda, hız sınırlama, sız sabitleme,
sustalı anahtar, gündüz farı, gövde rengi yan ayna,
elektrikli yan ayna, aynalarda sinyal, gövde rengi kapı kolu,
spoiler, stepne, elektrikli ön arka cam, yol bilgisayarıi 12 volt giriş,
katlanır arka koltuk. bagaj aydınlatma. gözlük tutucu.

Bu fiyatlara alınabilecek en makul, sağlam ve dolu, sorunsuz motor ve şanzımanlı C sınıfı araç bana göre.

Misafir-6188 24.02.2020 06:21

Aracın exterior yani dış yan aynasının kırık haline internetten bakın yeter.Aynanın nasıl tutturulduguna bakın yeter.Başka söze gerek yok.

Misafir-5743 23.02.2020 18:44

Harika bir araç diyebilirim, ister eco tuşu açık tasarruf ister kapalı performans ikisinde mevcut. Yol tutuşu ara hızlanmaları çok güzel, motor dolayısıyla vergi avantajı var. İkinci elde rakiplerinden 20 bin TL daha ucuz ve sınıfının en geniş iç mekanına sahip. Ön göğüs ve kapı içleri yumuşak malzeme ile kaplı, aynalarda sinyal lambaları mevcut, yan cam çerçeveleri yarı krom kaplı, koltuklar gayet rahat ve bunlar başlangıç paketi visia da bile mevcut. Araç sanayiye sadece rutin bakımlarda götürdü beni onda da usta sadece yağ değişimi yaptı, yağı ben aldım 125 TL değişim de 25 TL, filtreleri bir dahiakine değişirim dedi. Düşünün 10 bin bakımı sadece 150 TL tuttu. Araçtan çok memnunum görsellik anlamında da albenisi olan bir araç.

Misafir-2150 21.02.2020 00:30

Sayın 4527
Ben bana göre yüksek bir segment olmayan c segmenti için dahi kabul edilmemesi gereken malzeme ve işçilik kusurlarına değindim ki bu konulara önem veren-ya da "c" beklentisi olanların beklentilerini makul düzeye çekmesi için.Yahut bütçeyi biraz daha yükseltip daha iyi araçlara bakmaları icin.Ancak bu aracın fiyat/performansa göre tercih edilip edilmeyecegi ise başka bir konudur eksilerine rağmen segmentinde 5 kisilik bir ailenin bile rahat edebileceği accent blue,önceki kasa atmosferik auris gibi uygun fiyatlı 2.eli bulunabilen istisnai araçlarda. Çok uygun bir fiyat etiketi ile temiz bir pulsar bulursanız alınmaz mı?Haksız sayılmazsınız , elbette alınabilir.

Misafir-4527 18.02.2020 12:28

sayın 3782 bir mühendis olarak çok güzel açıklamışsınız ama bir ekonomist olarak ta ben soruyorum bu fiyat düzeyinde alternatifi nedir. bunun genel cevabı b sınıfı araçlardır bu büyüklükte c sınıfı bir araca ihtiyacınız yoksa olur bence mantıklı. ama benim gibi geniş bir arabaya ihtiyacınız varsa seçenekleriniz hızla azalır ve diğerleri içinde bir sürü kusur bulunabilir. olaya bu açıdan bakmak lazım ( 7724 de bulunan yorumu ben yazdım )

Misafir-3782 07.02.2020 19:24

Miss 7199
Malzeme kalitesi nedir?Araçta kullanılan malzemelerin araç ergonomisine uygunluğu , kaliteli üretim ekimanları ile maliyetten kaçınmadan yapılan üretimdir..Ancak 50 km/h ile a dan b ye sabit ilerleyen insanlar , jatco üretimi cvt 6 ile cvt 7w/r ın farkını sual etsek ne dedigimizi dahi anlamayacak insanlar plastik seviyesinin iyi oldugunu söyleyebilir.Böyle söyleyen birine aracın plastik kalıplama aşamasını sorsanız hayatında hic duymamıştırBitirme tezi konusu olan araç pretipini /prototipini görse benzerlikten ötürü uçak​ pilotaj diavtonu oldugunu düşünecek vatandaşlar tabaka plastik torpidodan birsey anlamıyor ve direksiyonu çevirebiliyorsa aracı yeterli görebiliyor maalesef. yorumlarla tüketiciyi yanlıs yönlendirebiliyor. Böyle durumlarda bilgisizlik neticesinde insanları yanlıs yönlendirenler olabiliyor.Ben bir otomotiv mühendisi olarak bazı hsuslarda insanlara bilgi paylaşımı yapıyorum hepsi bu.
Gelelim malzeme kalitesindeki zaafiyetlerine;Orta konsol ön eşya gözü çok ince tırnağınızla dokundugunuzda dahi bunu anlayabilirsiniz.Vites alt körüğünün orta konsolla bulustuğu yerdeki plastik o denli inceki​ neredeyse bir kağıdı anımsatıyor, oem​ fiamm akü kutusundaki akü kutup ucu kapama başlığı aracımda yerine oturmuyor , arka bagaj üst ızgara kısmı da dayanıksız ve ince,camların pvb veya eba tabakaları yeterli kütleye sahip değil dışarıdan çok fazla ses geliyor , aracın aks mesafesi gereğinden fazla bu sebeple yanal rüzgarlardan gereğinden fazla etkilendigini düşünüyorum arge faaliyetinde gözden kaçmamalıydı , ön kaputbtutamaç​ demirinin tutamaca sabitlendigi alanda işçilik kusurları var , şanzıman beyni yanabilir zira sigorta hattıyla şanzıman beyni etkileşime girebiliyor.Fren diskleri de yetersiz soguk suya degdigi anda kısa süre içerisinde eğilebiliyor.
Son olarak ise ön kol dayamanın üzerindeki kumaş kaplamanın altında süngerimsi doku hissiyatı yok -kolunuz yoruluyor vs vs.

Misafir-7902 07.02.2020 15:44

Severek kullanıyorum, uzun yolda yormuyor, erzincan kırıkkale arası 100 -120 km hız aralığında 3 yetişkin 4.7 litre gösterdi yol bilgisayarı. Lpg taktırmaya gerek kalmıyor böyle az yakan turbo benzinli araçlarla. Bu değer aracın eko modu açıkken ki değeridir eko modu kapatıldığında ise araç 1.6 atmosferik motordan daha performanslı hale geliyor. Malzeme kalitesi yeterli neden mi çünkü herşey parasına göre aynı fiyata daha iyi kalitede bir araç bulunuyorsa sıkıntı yok ama bulmazsın. Araç şuan 40 bin km de ve sadece rutin bakımlarını yaptırdım bu bile aracın kalitesini ortaya koyuyor.

Misafir-7724 04.02.2020 16:01

tamam araba bir golf değil ama anlatıldığı gibi kötü değil ben sorunsuz kullanıyorum rahat konforlu zaten internette hangi arabayı araştırsan bir sürü kötü yorum var yazılan her şeye inansan arabasız kalırsın

Misafir-7199 04.02.2020 10:48

Aracın malzeme kalitesi gayet makul, marka hayranı olup hayatında 2 tane araç görmüş insanlar malzeme kalitesini kumaş ve plastikten ibaret sanıyor, çünkü test videolarında onu görmüş. Aracın vitesi ve motoru QASHQAİ ile aynı yazmış arkadaşlar evet doğru burada bu motor şanzımanı karalayanlar qashqai sayfasına aynı şeyleri yazamazlar çünkü o qashqai. Motor asla yağ yakmıyor 10 bin km zaten yağ değişim zamanı :))) Birde yeni bir akım var tam otomatik şanzıman ile CVT şanzımanı bir sorunlu gösterme çabası, malum çift kavramalı şanzıman sevdalısıyım diyenler servise sorup tamir fiyatını öğrensinler ki gerçek sorunlu şanzımalı araç onlara yolda maddi olarak vurmasın zorluk çıkarmasın masraf açmasın, cvt şanzımana göre iki kat ödemesinler, bu arada misafir 7268 yorumunda yazanlar çok doğru. Birde nacizane tavsiyem bu aracı kötüleyen arkadaşlar ikinci el piyasasında bu genişlikte bir araç var mı, bu kalitede ve bu fiyatta başka bir C SINIFI araç var mı bi baksınlar lütfen.

Misafir-8517 02.02.2020 23:40

Aracın malzeme kalitesi düşük mesela koltuk içleri kumaş ancak misal ön eşya gözleri çok ince.Neredeyse bir anahtarı yüksekten bırakırsan delinecek gibi duruyor.Vitesi s modina aldığında bütün konsolun altından ses geliyor, araç uğultulu çalışıyor glu glu sesleri var.8-10 binde bir yağını kontrol ettirmen gerek yoksa yağ yakıyor motor revizasyonu gerrkiyor.Şanzımanı sorunsuz diyenler sadece piyasadaki otomatiklerin içinde dsg sorunludur diyenler servise sorup öğrenebilirler.Öğrensinler ki sorunlu şanzımanlı araç onları yolda silkmesin.Masraf açmasın.Bu arada misafir 3955 yorumunda yazanlar doğru.

Misafir-7268 01.02.2020 02:11

Araç on numara bir araç karalayan arkadaşlar sorunlu şanzıman istiyorsa dsg ye baksın, bu aracın motoru ve şanzımanı QASHQAİ ile birebir aynı, çok rahat iç hacmi ve lpg gerektirmeyen vergisi düşük ama güçlü motoru var, klasik bir 1.6 motor performansının aynısını gürültü yapmadan sağlıyor, şuan ikinci elde alınabilecek en uygun C SINIFI araç. Malzeme kalitesi şöyle böyle diyenlere itibar etmeyin, 2018 MODEL POLO da hava yastığı, hız sabitleme yok be.

Misafir-3955 23.05.2017 03:48

11.000 km lik 1.2digt xtronic visia tecrübemden sonra deneyimli bir sürücü olarak şu yorumlarda bulunabilirim;Yol tutuş olarak sınıf standartlarında tabi sınıf standartı demişken viraj limitleri ford focus hb nin 20 km altında.Yalıtım diye birşey yok turbo sesi olduğu gibi içerde hatta araç motoru uzun süre ısıtmazsanız uzun hava okuyor.Malzeme kalitesi ve işçilik çok kötü , iç mekandaki eşya gözlerinin altındaki plastik çok çok ince.Konsol birleşim yerlerinde ve el freninin olduğu bölümde birleşim yerleri arasında nerdeyse artık b segmentinde bile görülmeyen boyutta boşluklar var ve bu kalite algısını çok aşağıya çekiyor.Fren performansını da beğenmedim ayrıca 2,7 metrelik aks mesafesi yüzünden araç stabil değil ve virajlarda denge sorunu yaşıyor.Müzik sistemi de sesi net vermiyor.Şanzımanı d_step shift özelliği eklenmiş bir cvt türevinde şanzıman.Motor şanzıman ikilisi uyumsuz zaten aracın xtronic/cvt türevindeki şanzımanlı versiyonunda manuel şanzımana göre torku 25 nm düşürülmüş galiba şanzıman arıza yapmasın diye.Ancak bu durum bile aracın ufak bir şanzıman beyin arızası vermesini engellemedi.180,5 boyundaki 110kg ağırlığındaki biri rahatça sürücü kabinine sığabiliyor ancak aracın elinin güçlü olduğu tek husus bu.Yani geniş ve ferah iç hacim.Bu araçtansa eşdeğer fiyat bandındaki c segmenti seat leon veya astra 1.0easytronic gibi modellere de bakılabilir ancak tabi bunların hepsi tamamen benim görüşüm.Şanzıman için ise internetten veya şikayetvardan xtronic ve cvt şanzıman ve bu şanzımanın ömrü konusunda bilgi alabilirsiniz.İyigünler

Misafir-2809 15.05.2017 11:22

Nissan Pulsar 1.2 Visia X-Tronic aldım. Üç haftadır kullanıyorum. Söylenildiği gibi yakıt konusunda büyük bir şok yaşamadım. İlk 100 Km'ye kadar veriler oturmamış olabiliyor. Kullandıkça katalog verilerine yaklaşıyorsunuz (tabi kullanma alışkanlığı far eder). Daha bin km olmadan ortalama 5.4 lt/Km değerindeyim. Araç açıldıkça daha az yakacağını tahmin ediyorum. Eko modda kullanırsanız daha smooth bir hızlanma yaşıyorsunuz ama araç daha az yakıyor. Ama normal modda kesinlikle daha atak. Büyük ihtimalle hantal diyen arkadaşlar yanlızca Eko modunu denemiştir diye tahmin ediyorum. Şuana kadar bern duruma göre her iki sürüş modunda da karışık kullanıyorum.
Vites geçişleri çok iyi hiç hissetmiyorsunuz. Daha önceki arabam klasik otomatik idi, bu araç klasik otomatiğe göre bile daha keyifli sürüş sağlıyor. Yol tutuşu size güvenli bir arabada olduğunuz hissi veriyor.

Misafir-4319 26.02.2017 20:08

Misafir-6598 otomobil değerlendirme konusu teknik bir konudur ve önyargısız ,piyasa değerlerini bilerek değerlendirmek gerekir..15 bin lira dite bir rakam yok bu rakamı nereden tespit ettiğinizi anlamadım.pulsarın fiyatı 75.500tl ve bunun üzerine 5 bin tl daha ödediğinizde seat leon un1.0tsi dsg aracı alabiliyorsunuz ki style donanım paketiyle bu araçtan çok daha donanımlı özellikle akyif vr pasif donanımlar olarak açısından da daha üstün.Keza opel astra 1.0easytronic(3.0) ile bu aracın fiyatı arası sadece birkaç milyar fark var ki bu araçta pulsara göre bayağı üstün.Eğer sizin için yol tutuş,motor ivmelenme değeri,sorunsuzluk,fren performansı ,malzeme kalitesi,işçilik gibi disiplinlerin önemi yoksa sadece fiuatı açısından pulsarı tercih ederim diyorsanız size hemen hemen pulsar kalitesinde,pulsar kadar geniş ve daha ucuz bir model olan fiat linea yı tavsiye edebilirim.

Misafir-6598 21.02.2017 23:12

Misafir-9442, aracın gerçekten malzeme kalitesini ben de beğenmiyorum. Ancak 15 bin lira daha ekleyip golf alabiliyorsan problem yok. Bu araç uçuk fiyatıyla çok iyi olduğunu söylemiyor zaten. Ben aile aracıyım, Oturma alanım ve bagajım geniş, Ekonomik ve çevreci motorlarım var, euro ncap testinden 5 yıldızla geçtim, tüm emniyet donanımlarım var vesaire olduğunu söylüyor. Aradığınız şey uçup kaçmaksa bu arabadan elbette memnun kalmayacaksınız. Hangi amaçla araç alacağınıza göre söyledikleriniz değişiyor. Golf, Leon çok atak araçlar olabilir ama o versiyon için 15-20 bin lira fazla ödemelisiniz, i30 da keza fazla ödemeniz gereken ve bunlara göre çok daha fazla yakan bir araç. ***

Misafir-9442 16.02.2017 04:03

Araç çok problemli.Daha 10.000 km dolmadan sigorta kablosu ile şanzıman bryninden kaynaklanan problemle başbaşa kaldım.Sonrasında turbodan veya şanzımandan kaynaklanan ötme problemiyle en son ise araç terleme problemiyle karşılaştım.İç mekan genişliği iyu ancak yol tutuş, fren performansı , işçilik, malzeme kalitesi gibi disiplinlerde segment ortalamalarının altında.Wv golf , hyundai i30gibbi rakiplerle aynı segment gibi görünmesine rağmen bu araçlarla arasında büyük fark var

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ