2015 Mitsubishi Attrage 1.2 Intense CVT

  • Silindir Hacmi 1193 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.3 sn
  • Beygir Gücü 80 HP
  • Maksimum Hız 174 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4245 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Genişlik 1670 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
  • Yükseklik 1515 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 450 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 945 kg
  • Maksimum Tork 106 Nm
  • Yakıt Deposu 42 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/55 R15
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-429 07.11.2016 20:34

ugun test surusu yaptim(cvt otomatik) ve test surusunde 4 kisi idik. Araba gercekten iyi. Geri gkrus kamerasi opsiyon navigasyon star stop yagmur sensoru far sensoru cruz kontrol.
Araba 1.2 olmasina ragmen gidisi iyi ve rampada denedim bilhassa geri kaydirma kesinlikle yok. Ve gercekten cok iyi gidiyo hatta uzuyo diyebilirim. Benim icime sindi. Araca yan marsbiyel on tampon arka tampon. Bagaj ustu cita lancer lerin kooek balihi sirti (tavana arkaya) mukemmel bi gorunum olmus.
Bi eksisi suspansiyonlar iceriye cukurlar da ses aliyo ama cok da kotu degil. Ama bu paralara 50 bin gibi turkiye de baska bu ozellikler de ve otomatik araba varsa arabayi begenmeyen cok bilen arkadaslar solesin onu alalim herkeze saygilar

Misafir-8257 06.11.2016 20:15

Araci yerinde inceledim resimlerde kotu duruo ama fena degil. Ozellikleri cok iyi . bi cok araba olmayan ozellikler var. Tabi bizim insanlarimiz herseyi cok iyi bildigi icin yok o arac alinmaz falan diyorlar. Ben test surusune katildim bence cok iyi nasip se bu hafta ici alicam

Misafir-376 03.10.2016 07:27

Ben bu arabaya çok baktım. 3 farklı bayide deneme sürüşüne çıktım. Arabayı çok beğendim. Ötv indirimli alacaktım 35.000 e anlaştım param tam yetiyordu. Hatta noterden işlemler için vekâlet bile çıkardım ama bir sebeple o gün ki kampanyasından (18.000 TL 18 ay 0 faiz) faydalanmak istedim. Bayii ötv indirimli araca kredi kullandıramayacağını söylediği için (biraz da kararsızdım zaten, mercedes bana 40.000 TL kullandırdı) uyuz oldum gittim daha pahalı başka araba aldım. He şunu anlıyorum ki attrage her şeyiyle (yerden yüksekliği, aile durumum, paramı kullanma şeklim vs vs)benim için ideal araba olurmuş. Attrage ideal bi araç kıymetini bilin derim. Yalnız şu anki fiyatı yüksek geldi bana. Rekabetçi değil böyle güzel bi araba için çok üzücü bir sonuç.

Bu arada ÖTV korkunç bir vergi ya yazık bu millete. Düşünün ötv olmasa (içinden Kdv de alınıyor) 30 32 bin TL ye gelecekti attrage 18.000 kredi kullandın 15 peşinatla araç senin vay bee

mobil.hurriyet.com.tr/otomobil-kartvizit-degil-ayakkabidir-39052513

Misafir-7804 27.04.2016 17:27

20bin km'dir kullanıyorum. Genellikle şehir için kullanıyorum; 100km'de ortalama 6-7 LT yakıyor.
CVT şanzıman olması sebebiyle vites geçişi diye birşey yok zaten; araba her zaman hız ve devire en uygun dişli oranını ayarlıyor.
Bakımları 20 bin 'lik periyotlarda yapılıyor. İlk bakımına 370 TL verdim. Bu da önemli bir avantaj.
Benim gördüğüm tek dez avantaj ses yalıtımının kötü olması. Bunun dışında mükemmel bir araç.

Misafir-1452 22.04.2016 09:10

Misafir 5817 aracı ne zaman nerden aldınız acaba. Ben de almayı düşünüyorum, ama fiyatlar artmiş.

Misafir-3196 22.04.2016 08:57

Arkadaşlar 2015 modeli 53000 e alınırmı, ne dersiniz şu an fiyatlar ne durumda.

Misafir-7402 24.02.2016 22:16

Arkadaşlar Merhaba,
2015 eylül ayında cvt plus modelini aldım
almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olması için deneyimlerimi paylaşmak isterim.
Yaklaşık 4000 km yol yaptım.İlk 2000 km ye kadar yakıt tüketimi 7-7,5 arasında idi.Daha sonra kullanım tarzına göre 7 ile 5 lt arasında değişmekte.Eğer ekonomi yapmak isterseniz hız sabitleyici ile 90-100 arası seyahat ederseniz 5 lt nin altını görmeniz mümkündür.Ama " B " vitesinde arabanın gücü ve motorun çıkardığı ses çok hoşuma gittiği için 5 lt nin altını görmek için kendimi fazla tutamıyorum.Özellikle yokuşlara geldiğimde o gücü hissetmek oldukça zevkli.Yani yakıt tüketimi tamamen sürüş tercihinizle alakalı.
Diğer özelliklerine gelince;Hız sabitleyici çok başarılı.Bt medya ve tel bağlantı çok kullanışlı.Far ve yağmur sensörleri hatasız çalıyor.Hiç gecikme hissetmedim.Kliması son derece kararlı.Koltuklar oldukça rahat.Bagaj hacmi yeterli.Cvt şanzıman kusursuz işliyor.Yol tutuşu ve direksiyon hakimiyeti gayet güzel.
Eksi yönlerine gelince S&S bence olmalıydı.Özellikle anahtarsız çalışmayla beraber güzel ikili olurdu.
2.el piyasası ölü.Aldıktan 1-2 sene sonra satarım diye düşünüyorsanız hiç bulaşmayın.Benim düşüncem 6-7 sene veya 100.000 e kadar kullanmak.Satış adedi fazla olmadığı için parça sıkıntısı çekme olasılığı var.Ufak tefek kazalarda işimiz zor gibi.
Ama herşeye rağmen daha önce denemediğim bir markanın yeni bir modelini alarak riske girdiğim için kesinlikle pişman değilim.İşallah kullandıkça da fikrim değişmez.

Misafir-7118 06.02.2016 01:18

Arkadaşlar Ankara'dan merhaba.
2015 Temmuz ayında CVT Plus + Navigasyonlu modelin sahibiyim.
Otomobil distribütörleri derneği satış rakamları:
2014 yılında (mayıs ve sonrası) 155 adet
2015 yılında ise 410 adet olmuştur.
Fiyat / performans olarak piyasada ki en iyi orana sahip olduğunu düşündüğüm attrage ın daha çok satması dileğiyle.
Arabamın beğendiğim özelliklerinden çok beğenmediğim özelliklerini belirteceğim.
Birinci olara arka bagaj kapağı çok dandik duruyor. Daha iyi ve yalıtımlı olabilirdi. Artık sanayide bir şeyler düşüneceğiz.
İkinci olarak auto stop & go yani as&g dediğimiz özellik yok. Olsa idi şehir içi tüketim 1 litre daha düşebilirdi. (Engine start stop var)
Üçüncü olarak araç gaza bastığımızda içeriye Ne yazık ki motor sesi alıyor. Ama bu durum beni rahatsız etmiyor. Hatta üç silindirli motorun sesi hoşuma bile gidiyor.
Dördüncü olarak yukarıdaki satış rakamlarından görüleceği üzere ikinci el piyasası şu anda çok sığ durumdadır. Attrage ı alacak olan arkadaşların uzun vadeli düşünmeleri uygun olacaktır.
Araba ile ilgili her türlü sorunuzu İçtenlikle cevaplamaya çalışacağım.

Misafir-5817 29.01.2016 21:51

Merhabalari

Arabayı almayı düşünenler için;
Cvt şanzuman 10 numara kesinlikle hissetmiyorsunuz.
Digital klima kullanımı çok kolay ve kaliteli.
Navigasyon blaupunkt marka ve dokunmatik çok hızlı.
Aracın ivmelenmesi çok iyi.
Bagaj hacmi çok geniş.
Far sensörü, yağmur sensörü , bluetooth ve hız sabitleme çok kullanışlı.
Yaklaşık 1000 km yaptım ortalama 8lt/100km.
Olumsuz 2 tane özellik yok.Bunlardan biri motor sesi tamamen arabanın içerisinde, diğeri şanzuman üzerinde vites kutusunda ışıklandırma yok,akşam araba kullanırken ekrandan takip etmek gerekiyor.
Ben arabayı full+full aldım 50.000 TL'ye ve sedan japon teknolojisi için çok iyi fiyat.5 yıl 100.000km garantisi var ve her yıl servis bakımları 200-300 TL arası. Fransız arabası alırsanız şanzımanı elinizde kalır benden söylemesi. Eğer otomatik vites düşünüyorsanız alman ya da japon arabalarının dışına çıkmayın ,çıkarsanız canınız yanar.
Bol şanslar.

Misafir-3278 25.01.2016 15:07

hayırlı olsun güle güle kullanın Misafir 8813. Arabanın yol tutuşu, yokuş performansı, konfor hissi ve motorun gürültüsü ( iç mekana gelişi ) hakkındaki görüşleriniz Nedir? Ben de almayı düşünüyorum.

Misafir-8813 24.01.2016 22:45

İlk 500km yorumu. 250si Samsun Amasya ve Amasya Samsun gerisi şehir içi. Soğuk hava şartları. Motorun ilk zamanları. Sonuç 130TL lik kurşunsuz benzin. Yani karışık 6.5lt. 100 km de. Rodaj süresi içinde fazla gaza basılmadı. Hız 110 üstüne çıkılması.

Misafir9394 17.11.2015 01:52

Arka tasarım ile biraz oynasalar yok satar

Hülya Türk 13.09.2015 20:30

Aracımı alalı 6 ay oldu. Şu ana kadar 5773 km yol yaptım, toplam 1826 tl lik benzin aldım. 0,31 kr, yaklaşık 7 litre ortalama yakıyor. İstanbul içi yoğun olmayan şehir içi trafiği olarak düşünebilirsiniz. CVT şanzuman oldukça konforlu.

UFUK DOĞAN 26.08.2015 12:50

1.2 CVT INTENSE - PLUS PAKET (NAVİGASYONLU) alan var mı? Navigasyon araca monteli dokunmatik ekran mı yoksa harici bir navigasyon mu?

Eyüp Ak 20.07.2015 17:03

Araç 5.000 de hala 6-7 lt ortalama yakıyor hemde uzun yol, ne zaman düşecek bu yakıt. aracım cvt şanzuman

Ercan Bozbola 27.07.2015 11:04

O değerleri beğeniyor olmanız lazım daha aşağı düşmez

musa akyol 09.08.2015 23:05

Uzun yolda ve otoyolda 120 km civarı hızlarda şehir içindeki kadar ekonomik değil. Uzun yolda ekonomi yapmak için 100 km/h yi geçmemek lazım.

Yasir 15.06.2015 15:59

Ben yeni aldım, iki haftadır Ankarada şehiriçinde kullanıyorum. 5-6lt. arası yakıyor. CVT şanzıman çok başarılı.
Araç Az yakıt kullanmak üzere tasarlanmış, bu nedenle muhteşem bir performans beklemeyin.
Aracın içinin ve bagajının genişliği peugot 301 ve fiat linea'ya benziyor. Benim umduğumdan çok daha genişmiş.
Aracın bakımları 20bin km.de bir yapılıyor. Bu önemli bir avantaj.
Arabın iç malzemeleri çok şık değil. Ama sağlam. Şıklık konusunda bir beklentiniz varsa üzülürsünüz.
Sonuç olursa Mitsubishi'deki bir yetkili şöyle demiş: "Sınıfının en az yakan ve en ucuz otomobilini üretmeye çalıştık"

mitsu 13.06.2015 20:38

merhabalar, cvt sanziman yakit tuketimini azaltmak icin bir ipucu daha vereyim:

bildiginiz gibi en yuksek tuketim calistirma ve kalkis sirasinda olur. calistirmaya malesef yapacak bisi yok, ama kalkislarin bir hilesi var. kirmizi isikta veya trafikte durunca diger arabanin hemen dibine girmeyin, biraz bosluk birakin bir araba boyu kadar. yesil yaninca, ayaginizi frenden kaldirin, araba kendi kendine hareket edecek zaten,ondan sonra gaza basin. boylece ilk surtunme mukavemetini atlatmis olacaksiniz, yani zaten hareket halindeki bir arabayi gazlayacaksiniz.

HD ATRAGE 12.06.2015 21:48

Aracı 6 aydır kullanıyorum. iyiki symbol almadım diyorum. kesinlikle tavsiye ederim. kullanın anlarsınız zaten

Mahmut 10.06.2015 10:39

Aracın hızlanması ve yalıtımı çok kötü, ikinci eli hala yok ve tipsiz. Ne yazık ki şansı da yok. Mitsubishi biraz şekil verseydi şu araca ve şu yalıtım olayını çözseydi çok satardı. Yeni Colt istiyoruz

Emrullah 14.05.2015 03:41

Otomatik vites modelini geçenlerde test ettim. Trabzon'da kullanacağım için yokuş performansı benim için çok önemliydi. Test aracı ile dik bir yokuşta klimayı son ayarda açıp denedim, 1.2 araca göre performansı çok iyi.. Aracın artı yönleri: fiyatı "çok iyi", performansı "çok iyi", yol tutuşu "iyi", hızlanması "iyi". Eksik gördüğüm yönleri: yokuş kalkış desteği yetersiz(ayarı var mı bilmiyorum), hız sabitleyici yok ve benim düşünmeme yol açan tek kusuru motor sesi tamamen aracın içinde yalıtım "sıfır". Alıcılara kesinlikle test sürüşünü tavsiye ederim, bu fiyata daha iyi performans vereni yok zaten. 25 yaş altı hiç almasın!! araç çok seri, 25 yaş altına yasaklanmalı da bence.

serdar 08.05.2015 15:19

Arabayı dün test ettim. Hem şehir ici hem şehir dışı kullanımı güzel. Birçok özellik var. Direksiyonu yumuşak. Özellikle arka ve on koltuk diz mesafesi çok iyi. Otomatik vites geçişleri hissedilmiyor. İlk kalkış ağır ama sonradan çabuk hızlanıyor. Bu fiyata böyle başka bir araba bulunmaz. Hem de mitsubishi çok sağlam bir marka bence. Daha önce carisma modelini kullandım oradan biliyorum.

beşir 26.04.2015 11:55

araba nın gazına basınca kalkmıyor bir de motor bağırıyor

ali 22.04.2015 17:41

cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.

vonalı 22.04.2015 05:50

Fiyat / performans olarak düşünülürse çok iyi araç bence. Vergi avantajı, bagaj ferahlığı, cvt şanzımanı ...

mustafa 21.04.2015 22:16

ali bey araç 100 km/h hızda iken devir 2000-2300 arasında

devir 21.04.2015 20:25

arkadaslar cvt sanzimanda vites yoktur. hep minimum devirde gider.

100le giderken yolun egimine gore devir 1000-2000 arasi degisiyor.

ali 21.04.2015 09:59

bu araç 100 ile giderken devir saati kaçta arkadaşlar bilen varsa yazabilirmi rica ediyorum

Zevk sahibi 16.04.2015 23:39

Aracın resimlerde sanki çok çekici bi yanı yoktu. Fakat bayiye gittim araç çok daha güzel görünüyodu donanımı iç kalitesi ve arkadaşlar en önemlisi cvt şanzıman . Kullanmaya başladığınız anda ömür boyu garantili hissi veriyor . 3 araba test ettim farklı markalarda robotik yarı otomatik küt pat vites geçiyo şakur şukur ses geliyo korktum. Yine diğer markalarda aracın lüksünü alsamda o opsiyonel şu fark bu fark derken fiyat 5.000TL daha çıkıyodu. Neticede aldık memnunuz. Batı kdz de bayisi(bartın) iyide satıyor heryerde arac dolasmaya basladı buda sevindirici. Ben parça fiyatlarını filan hiç sormadım ama kasko yaptırdım uyguna zaten 5 yıl garantili hiçbişeyi kafama takmıyorum açıkcası allahın izniyle.

ceyhan de 08.12.2015 16:45

kasko ne kadara?

HD atrage 15.04.2015 17:39

Herkese merhaba, aracın kırmızısını aldık ve büyük bir keyifle kullanıyoruz. Araç almak bu ülkede o kadar zor ki insanların hepsi 40 yıllık otomobil uzmanı gibi konuşuyorlar. Ailem için alayım bagajım olsun bütçemi en iyi şekilde karşılasın diyorsanız doğru araba. Allah kaza bela vermesin. bu araba doğuş otonun elinde olsaydı yok satardı.

UFUK DOĞAN 13.04.2015 12:59

Şu aracın yeni gelen opsiyonlarına birde navigasyon ekranı eklenseymiş tadından yenmezmiş...

Yasin 13.04.2015 11:56

Teşekkürler sayın aker, bu arada yeni bir model olmasına rağmen fiyatı iyi artmış

aker 13.04.2015 10:09

yasin bey sitesinde yazıyor plus paketinde ekstra cruse control -Bluetooth ve Sinyali ve ısıtmalı yan aynalar var ama opsiyonel yani yukarıdaki donanımlara ayrı ayrı ek bir ücretlendirme oluyor

Yasin 12.04.2015 17:56

Arkadaşlar Mitsubishi internet adresinde plus paket yazıyor. Normal donanıma ekstra ne var bilen varsa yazabilir mi?

isa_001453 12.04.2015 02:12

Depo mu fulledim bitmeye yakin opet den 170 TL te fulledim ilk fullememde km sifirlamistim 450 km yol gitti yaklasikk 8.5 litre tukettimbsehir içi ve çok agresif kullandım ekonomiyi hic düşünmedim 1.6 LPG 2011 corolla ile kapistik 2-3 km mesafede 170 i gordugumde 200 metre fark atmistim yol bitti :) performans dan odun vermiyor akil fikir yok bu arabada bastik ca gidiyor sanki turbo var bizim haberimiz yok :) ikinci depom da da ekonomi odakli kullaniyorum asabi yukari 2 bin devir civarinda geziyorum zaten 90 i görüyor hele otobanda felan 120 civarinda 2000 devirde gidiyor daha 100 km oldu ikinci depomdan ilk çubuk düştü yol bilgisayar im ortalama 5.8-6.5 civari şehir içi 3-5 km lik kisa mesafede gidiyoruz.

OKUMUŞ 08.04.2015 17:27

BADİR beye teşekkürlerimi sunarım...

BADİR 08.04.2015 11:14

1-hız sabitleyici yok. yeni serilerde geleceği söylendi 2-start stop yok. az tüketim nedeniyle eksiği hisedilmiyor 3-ikinci. yada 3.el araç alıp işi şansa bırakmaktansa kesinlikle sıfır sorunsuz araç derim 4-ruhsat 80 hp 5-tuşlar fonksiyonel

Rado 08.04.2015 11:04

16000 km yol yaptım. Tamamı istanbul iş saatleri ve şehir içi kullanımdır. Ortalama yakıt tüketimi 6,2 lt dir

ayhan 07.04.2015 22:06

Bu arabayı hiç kullanmadım ama yolda gördüm fotoğraflara göre çok daha düzgün. Attragenin yaklaşık 3 katı değerinde bir arabam var ama inanın arabama bu arabaya duyduğum saygıyı duymuyorum. Hem otomatik hem ekonomik hem ucuz hemde donanımlı bir araç. Bu fiyata artık at arabası bile yokken gerçekten mitsubishi ye eksiklerine rağmen teşekkür etmek lazım.sonuçta şehir içinde ferrariye de binsek bmw ye de binsek mitsubishiye de binsek hepimiz aynı trafikte aynı sürede yol alıyoruz.servis maliyeti ucuz. Vergisi ucuz.araçta zaten arıza çıkartacak parça yok(vites gibi). ben mitsubishinin yerinde olsam bir paket sunarım bu araç için. Cruise control navigasyon bluetooth eklerim.alan arkadaşlar güle güle kullanın.

Mitsu 07.04.2015 18:05

mitsubishi ralliye geri gonuyor! aracin hatch-back versiyonu space star onumuzdeki sezondan itibaren dunya ralli sampiyonasinda yarisacak! mitsubishi r5 diye aratip kendiniz de gorebilirsiniz.

Hülya 07.04.2015 15:57

Arkadaşlar, yakıt tüketimimi ara ara sizlerle paylaşacağımı söylemiştim daha önce. Son kullanımımın neticesi 6.8 lt, İstanbul şehir içi hepsi. Aracın tüketimi her yeni depoda düşüyor. Daha önce düz vites kullanıyordum, cvt ye alışıyorum herhalde, ayrıca tüketim de zaman içerisinde azalıyor, zaten satıştaki arkadaşlar da belirtmişti bunu. Tahmin ediyorum 6 lt ye düşeceğim en son, ki bu benim sattığım dizel aracından daha iyi bir netice olacak.Bundan sonra 6 lt ye düştüğümde haber vereceğim sizlere. Benden sonra 2 kişiye daha aldırdım arkadaşlarımın arasında.

OKUMUŞ 06.04.2015 00:23

Selam arkadaşlar bende 2001 otomatik corolla var. Bu aracın da otomatik vitesi almayı planlıyordum. Fakat gelen yorumlar çok sıcak gelmedi. Eğer elinde bu aracın otomatik vites olanı varsa şu sorulara cevap rica ediyorum .
1- Otomatik viteste hız sabitleyici var mı?
2- Start- stop var mı ?
3- bu araca 45 bin vermek mi yoksa bu fiyata 2010 üstü 2.el toyota almak mı?
4- Ruhsatta gerçekten 80 hp mi, 16 valf mi?
5- Direksiyon da yer alan tuşlar fonksiyonel mi? Teşekkür ederim...

Mitsu 05.04.2015 19:39

selamlar, daha once yazmistim, 2014 modelin sayfasinda kaldi, bir daha yazayim. cvt yakit tasarruflu kullanim icin: su sekilde ogrenebilirsiniz: bos, duz bir yol bulun, ıstanbul sahil yolu gibi mesela, arabayi 50km/h hiza cikarin, sonra ayaginizi gazdan cekin. ne kadar uzun sure durana kadar devam ettigine sasiracaksiniz. aynisi 30km/h ile yapin. bunu bir kez gordukten sonra zaten yogun trafikte gaza sadece soyle bir ucundan dokunup cekiyorsunuz, o sizi cok uzun mesafe goturuyor. yol bilgisayarini ortalama tuketime alin, sonuclari gorun. yokus inerken zaten sakin gaza basmak gibi bir hata yapmayin, cvt'de motor fren mekanizmasi yok, yani manuel bir arabayi 2. viteste yokus asagi birakin, o arac en fazla 60'i gorur, hadi tas catlasin 80'i gorur, daha yukari cikmaz siz gaza basmazsaniz. cvt'de ise, arac kendi kendine hizlaniyor, yokus asagi eger mudahale etmezseniz ayni bostaki arac gibi 170'e kadar cikar. vitesteki b modu bu yuzden var, motor fren modu, bunu diger arabalarin s (spor) modu ile karistirmayin. plaza otoparklarinda b modunu kullanabilirsiniz, inerken veya cikarken, karda, camurda kullanabilirsiniz. arkadaslar cvt sanziman gec hizlanir, gec yavaslar. hizlanmasi 1 saniye gectir, yavaslamasi ise 10 saniye gectir. tasarrufu boyle olur. ozellikle yogun trafikte hemen ondeki aracin dibine girip sonra frenlere asilmak yerine, takip mesafesini koruyarak uygun bir hizda gigin. stoplardan goruyorum ondeki arac 10 kere frene basiyor, ben ise 1. ona gore ayarliyorum hizimi. lutfen gaza biraz daha az yuklenin, hem motor da gereksiz yere bogulmaz. bir bmw bir de scirocco sahibi bir arkadasim (yani acemi de degil ama cvt kullanmamisti) benim araci b moduna alip sonra da "gitmiyor bu beygiri az" demisti... s sanmis b modunu. makineler siz ne soylerseniz onu yapar. benim sehirici tuketimim 5,9-6,4 arasi degisiyor, cok da usta bir surucu degilim. ustelik klima ile. bu da 25-27 kurus birsey yapar. daha ne tupu lpg'si istiyorsunuz?

CK 05.04.2015 18:11

Arkadaşlar aracı test ettim. Manuel vitesi test aracı idi.
EKSİ TARAFLARI
1- Aracın çeşitli int sitelerinde yapılan testlerde gördüğümüz 7 inç multimedia ekran yok. Belki Türkiye'ye gelmeyecektir.
2- Aracın hızlanması istenildiği gibi değil ve biraz gaz verince motor bağırıyor.
3- Test aracı olduğu için ortalama yakıt tüketimine baktım daha önce ne zaman sıfırlandığını bilmiyorum ama 6.5 idi bu da bizlere aracın uzun vadede 6.0 ile 6.5 arasın yakıt değerleri olduğunu gösterir diye düşünüyorum.
4- Arac B Segmenti olduğu için yandan dar ancak b segmenti olup geniş araçlarda vardır bu aracın biraz daha yandan geniş olmasını beklerdim.
5- Yol sesi ile çukurlara girince gelen sesler çok fazla !!!

ARTI YÖNLERİ
1- Araç bu donanım ve otomatik vitesde fiyat acısından rakipsiz.
2- Aracın arka diz mesafesi çok iyi
3- Yakıt değerleri olması gerektiği gibi düşünülebilir eksi ve artı yönlerine de yazdım.
4- Anahtarsız çalıştırmayı çok beğendim.
5- Aracın periyodik bakımlarının zamanları uzun ve ucuz.
6- 2 Çocuklu çekirdek aile için yakıt ve mtv vergisi açısından düşünülebilir.

ahmet 03.04.2015 23:15

bide cruise control olsaymis...

Rosa 03.04.2015 20:06

Bu araba ciddi yakit tuketiyor. Aracim 2500 km ye geldi. Hala dusecek diye bekliyorum. 7.5 lt ortalama trafikli + trafiksiz. Gaza basmaya korkar oldum. Acikcasi pek inancim da kalmadi. Ne degisebilir, aldigimdan beri ayni guzergahi 7.5 lt ile tamamliyorum. Uzerindeki veriye gore degerlendirmiyorum, aldigim benzin ve gittigim km ye gore degerlendiriyorum.

isa_001453 31.03.2015 23:04

Bende yaklaşık 3 haftadır 2014 beyaz cvt attrage kullanıcısının sizden ricam 10 nisanda mesajını gören herkes kaç km de olduğunu ve ortalama yakıt tüketimini hem yol bilgisayar hemde pompadan gerçek değerlerini yazabilirmi şimdden teşekkürler tarih ileri olma sebebi gören herkes o gün yorum yapsın araya diğer yorumlar kaynamasin :)

Eyüp 25.03.2015 10:19

80hp nasıl çekiyor diyen arkadaş için yazıyorum. Aracı 1,5 aydır kullanıyorum daha yeni 1000 km yaptı, yokuşlarda tam dolu hiç problem çıkarmadan nazlanmadan çıkıyor. mahalle arası kısa çok dik rampalarda ise B moduna alırsanız çok çok rahat bir şekilde çıkıyor hiç zorlanmadan. rahat çıkma nedeni aracın ağırlığının 950 kg olmasından kaynaklı. emsalleri 1200-1400 kg olduğu için zaten bu araçların gücü aracın kaportasını taşımaya harcanıyor. Ağırlık-güç dengesini iyi kurmuş mitsü.

Eyüp 25.03.2015 10:13

Arkadaşlar yakıt kaç km den sonra düşüyor. benim şu an 800 km lerde ve baya yakıyor. ilk 33 lt ile 340 km gitti (ş.içi) 2.de 33 lt ile 500 km gitt (ş.dışı). şu an ş.içinde kullanıyorum bakalım ne olacak. (depo 42 lt görünüyor, ikaz verdiğinde benzin alıyorum 3 keredir 33 lt de doluyor) Aracım cvt otomatik.

turgay 23.03.2015 23:54

aksaçlı bey tesekkürler video baya aydınlatıcı oldu begendim çekişini

haydar 23.03.2015 17:09

Değerli arkadaşlar aranızda h.sonu süren oldu mu bu aracı ? yakıt tüketimi konusunda lütfen aracı kullananlar bişeyler yazabilir mi ? yakıy değerleri en gerçekçi nedir . en çok merak ettiğim husus budur ? ayrıca bu motor otogaz sistemine uygun mudur ?

vahit 23.03.2015 12:16

2014 ve 2015 modeller arasında fark var mı?

aksaçlı 23.03.2015 11:50

turgay bey youtube da space star incelemesi diye arattırın mitsubishi space star 1.2 cvt incelemesi videosunu izleyin . space star ile atrage arasında çekişi etkileyecek tek fark atrage 80 kg daha ağır yoksa motor ve şanzıman aynı . size fikir verecektir.

turgay 23.03.2015 09:31

bu aracın yokuş performansı nasıl acaba test edenler söyleyebilirmi

Ercan 21.03.2015 17:49

...Resmi siteye girin bakın özelliklerine. Baz donanım mı değil mi bilmem ama bazmış gibi kabul edelim ve sınıfında Accent, Rapid, Symbol gibi araçların özelliklerine ve fiyatlarına bakın. Sonra bu araç ile karşılaştırın. Daha sonra bu özellikleri taşıyan araçları inceleyin. VW falan bu özelliklerin bazılarını Jettaya bile koymuyor onu göreceksiniz. Bu özellikler Türkiye de 80 bin üstü araçların özellikleri. O yüzden ...inceleyin okuyun ki donanımlı araç nedir görün...

Yusuf 20.03.2015 21:45

Benim aracımda Japon hocam 93 model corollam vardı bakımı dışında hiç sanayiye gitmedim 190 binde aldım 280 binde sattım bu aracı alıyordum tam bir miktar daha para geçince elime japonun biraz daha lüksünü aldım bizim insanımız gösterişi sevdiği için evet türkiyede pek tutulmadıkları doğru rekabet için uğraştıklarınıda pek sanmıyorum ben baştan alırım parayı seni servislerde süründürüp orda almam diyor. Bence en mantıklısı da budur.

Mitsu 20.03.2015 18:12

nadir bey 45bine 0km hangi otomatik alman sedan var soyleyin biz de alalim? abs, ebd, esp (astc), asr, yan perde hava yastigi, yokus kalkis, anahtarsiz giris/calistirma, tam otomatik klima, karartilmis arka camlar, lastik basinc gostergesi, yol bilgisayari olacak, ortalama 4.9lt yakacak, 450lt bagaji olacak? soyleyin bu araci ben de almak istiyorum? bos agirlik/beygir orani da 11.8 bos agirlik/tork orani da 8.9olacak en az. hangi araba bu? buna en yakin alman opel astra sedan business o da 65bin tl, arada 20bin lira var.ustelik sehir icinde boyle kolay manevra yapamiyor, park yeri sorunu var. sorunlu sanzimanlar da cabasi. japon motor ve sanzimanlari en az arizaya sahiptir. bu aracin yurtdisi fiyati ne ise, turkiye fiyati da o. oysa alman araclari yurtdisinda ucuz, turkiye'de cok pahalı! aradaki fark distirbutore gidiyor. 45bine ancak 2. el 5yillik polo alinir! satin alacaklar lutfen mıvec (mitsubishi), vtec(honda), vvt(toyota) motorlari bir arastirsin, cvt sanzimana bir baksin nedir ne degildir. ben bu siteden cok sey ogrendim, simdi de tesekkur etmek icin faydali bilgiler vermeye calisiyorum. kazalardan arabanin plastigi, kapi sesi degil bu elektronik donanimlar ve guclendırılmıs celık ıskelet korur. onlar da japon arabalarinda var. kazada parcalanip da on koltuga batmayan motorun patenti mazda'da. bugun ncap testleri var, youtube'da videolar var, onemli olan arabanin saglam kalmasi degil, icerdekilerin zarar gormemesi. kazanin sokunu kaporta ve motor parcalanarak emer, yolculara zarar gelmez. kazada kaporta ne kadar saglam kalirsa, sok o kadar yolcuya sirayet eder, bunu unutmayin.

Nadir 20.03.2015 12:28

Yusuf bey ama artık araçların satılması içinde rekabet olması gerek. Ama bu rekabet olmamasından dolayı bu araçlar piyasa da olmuyor. Olmaması da mümkün değil. Bence fiyat ve rekabet konusunda Japonlar sınıfta kalıyor. Benim aracım Alman ama her zaman Japon almayı düşündüm lakin fiyat politikalarından dolayı her zaman vaz geçtim. Japon araçlarının rekabet etmesi gerek. Ama sanmıyorum. Dediğim gibi bir kaç ay sonra bu aracın fiyatı inmeyecek yükselecek. Ve trafik içinde bu araçları görmek mümkün olmayacak.

Yusuf 19.03.2015 11:32

Açıklaması şudur hocam adamlar ben sağlam zırt pırt sorun çıkarmayan neredeyse ömürlük araç yapıyorum ve bunun da karşılığını servislerde sizi süründürerek değilde baştan alıyorum diyor bunu mazda Toyota honda mitsubishi kullananlar daha iyi bilir saygılar.

Nadir 18.03.2015 23:51

Servet beyin mesajına cevap vermek için yazdıktan sonra diğer yorumları okudum ve bir kez daha yorum yapmak istedim. Arkadaşlar neticede bu araç Japon aracı ve istediği kadar ekonomi olsun. Biraz da kaporta gerek. Bununla birlikte bu aracın fiyatı çok fazla. Japon araçlarında gözlemlediğim diğer bir konu da şimdi misal bu araç 47000 TL bir rakam bir kaç ay sonra bu araç zamlanacak. Ve etrafınıza bir bakın derim. Bu araçtan kaç tane var? Piyasanın durumu belli. Bu araca 47 000 TL çok ama çok fazla bu aracın eder fiyatı 40-42 arasında. Ben 47 vereceğime gider 45 bir alman otomatik alırım. En azından kasa sağlam. Bir kaç litre yakar yakmasına ama insan bindiğinde kendini güvende hisseder. Tüm Japon araç satan firmalar da hep bu şekilde... durmadan üzerine zam peki bu kadar zam yapmalarının bir anlamı bir mantı var ise biri bunun nedeni açıklaya bilir mi?

mitsu 17.03.2015 23:19

ayrica yolbilgisayari ve direksiyondan kumanda da mevcut. CVT sanzimanda vites olmadigi icin bu kumanda vites degil sadece multimedya kumandasi. Araca eklenen rampa inis- cikis B modu ozellikle kapali otoparklarda, mesai saatlerinde hayat kurtariyor, etrafiniz pahali arabalarla doluyken aman kaydirdim cizdim korkusu yasamiyorsunuz rahat rahat inip cikiyorsunuz o kalabalikta.

Yasin 17.03.2015 17:52

Hız sabitleyici Haziran ayında geleceğini duydum, inşallah gerçektir

Yusuf 17.03.2015 00:43

Bu araç uçsun diye yapılmamış çok km yapan insanlar için sorunsuz yıllarca ekonomik bi şekilde binilebilsin diye yapılmış araba 20 binde bir bakımı vergi avantajı ve en sağlam otomatik vitesi ile gayet alınabilir bi araç tercih sizin.

akif 16.03.2015 20:46

ESP'yle Cruise Control koysalarmış tam olurmuş...

Kadri 16.03.2015 15:35

Yıllardır Mitsubishi kullanırım. Hiç beni üzen bir marka olmadı. Su ve yağ ver sorunsuz bin. Üstelik bu sefer benzinli bir aracın yakıtıda çok iyi. Üstelik alman araçları gibi fabrika verisine 2 lt koymuyorsun. Verdiği rakam net. 80 hp lik aracın nasıl gideceğini Japonlar düşünememişte biz düşünmüşüz. Test edin bence aklınızda şüphe kalmaz

OKUMUŞ 15.03.2015 22:44

Arkadaşlar 80 hp lik bir araç nasıl çekiyor derler bana biri izah etsin. Allah için...4 kişi ile bu araba nasıl çeker. Maraş-Ankara arasını... :)

Nadir 12.03.2015 17:26

Servet bey aslında araç güzel tek paket olması da insanların kafasında şu mu? Bu mu? olsun diye karıştırmıyor. Ama bana kalırsa bu aracın fiyatı çok yüksek. Bu markanın aracını alırken ben şahsen bir kaç kez daha düşünürüm düşünmek zorundayım. Özellikle servis konusunda... çünkü her yerde servis yok gibi. Bu markanın kocaman Ankara da sadece iki yer var. Ben böyle biliyorum. Fiyat politikası yüzünden bu marka istediği satış rakamlarına ulaşma şansı yok bence.

servet 09.03.2015 17:41

sizce bu araba alınmalımı bu fiyata

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN