2017 Mazda 3 Sedan 1.5 Soul

  • Silindir Hacmi 1496 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.1 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4580 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.4 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1450 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.0 lt
  • Bagaj Hacmi 419 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1185 kg
  • Maksimum Tork 150 Nm
  • Yakıt Deposu 51 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2242 14.10.2017 21:12

Tüketim ve emisyon değerleri turbo benzinlilerle aynı olan bu arabanın MTV'si neden 2 kat fazla??? Bu adaletsizlik değil mi?Bu araba resmen 1.0-1.2 turbo kadar yakıyor ve emisyonu da aynı; o halde neden MTV'si fazla???İlla 3 silindirli motosiklet motorlu arabayla gezmek zorunda mıyız?

Misafir-4967 07.06.2017 03:48

Bayiyi aradım ankara getirmiyorlarmış bu arabayı en az motion getiriyoruz dediler.

Misafir-1958 04.04.2017 11:45

kimse ağırlıktan bahsetmemiş jetta ile karşılaştırırken. jetta 150 kg daha ağır bu araçtan. hızlanma ve yakıta etkisini ona göre değerlendirin.

Misafir-5662 28.02.2017 19:32

arabanın 5 lt olan tüketimi, jetta 1. turbo'nun 5.3 lt olan tüketiminden daha az.Demek ki turbo tüketimde hikaye.

Misafir-9949 28.02.2017 16:59

Misafir-9768
Söyledikleriniz iyi hoş da, atmosferik motorların da handikapı, bu sözünü ettiğiniz düşük devirdeki düşük hp ve tork değerleri değil midir. Evet atm. motorların torku geniş bir banda yayılmıştır ve max. torku da üst devirlerde verir amenna. lakin ve o torku elde edebilmek için yüksek devirlere çıkılınca tüketim de epey bir artıyor maalesef. Turbo motorların en iyi tarafı yüksek torklarını alt devirlerden itibaren sunmaya başlaması.( bu devir bandının atm. motorlar kadar geniş bir aralık olmadığını da biliyorum) bu şekilde atm motorlara göre biraz daha ekonomik olabiliyorlar. Bu arada hemen tüm araçlar için geçerli olan bişey de şu: devir saati yükseldikçe yakıt tüketimi de artar. ( bu turbolu araçlar için de geçerli, atm motorlar için de) Eğer ki yakıt göz ardı edilebilse idi devir çevirdikçe gücü(hp) ve torku gittikçe artan ve turbolu araçlar gibi bir yerden sonra kesilmeyen atmosferik motoru tercih ederdim ben de, ama bu yakıt fiyatları ile tercihim turbolu motorlardan yana.

Misafir-9768 28.02.2017 12:17

Bu aracın motoru verimlilik sorunsuzluk ve ekonomiklik üzerine kurulmuş. Maksimum torku her araç birinci viteste verir . öncelikle bunu bilelim. Her vites dişlisinde sağladığı tork azalır.. Şimdi adı turbolu denilen arabayı aldınız. Değeri kağıt üzerinde yüksek. Ama devir bandına bakıyorsunuz. 1500-2500 diyor. Geri kalan devir aralığı ne olacak ? Atmosferik arabalarda ise maksimum torku daha yüksek devirde size sunar ama daha uzun devir bandına bunu yayar. Burada sorun alt devirde cansızlıktır. Mazda bunu hafifliği ile aşmaya çalışmıştır.Skyactiv sadece motor değildir .arabanın üzerinde yapılan komple mühendislik çalışmasıdır. 1.5 litre 131 hp mx5 8.3 saniyede hızlanır)Ayrıca mazda skyactiv motorları toyotaya yaris için vermeye başlamıştır.Eğer ki vergi dilimi hikayesi olmasaydı 2.5 litrelik skyactiv e binerdiniz zaten. Siz linea t jet derken bunu kastediyorsanız kalsın derim. Bu yakıt tüketimi bu torka bu hızlanma?
https://ww***

Misafir-8530 28.02.2017 08:44

Aynı hacimli (1496cc) bir turbolu araç 180-220 arası güç üretebilir. Min. tork 250-270Nm. (1700d/dak.)civarı olur. Linea tjet bile (1368cc.) 260 hp ye çıkardık şu an normal kullanımla 1.6 atmosferiklerden %10 daha az tüketime sahip. Skyactive sıkıştırma teknolojisi pratikte atmosferiklerden daha etkin bir tork sağlayabilmiş görünmüyor.

Misafir-4380 28.02.2017 08:04

sadece 0-100 o kadar onemli değil bence. ara hızlanmalardaki ataklığı da önemli. misal 2000 devirde gidiyorsun bas bakalım gaza nasıl hızlanıyor. atmosfeikler nazlınırken turbolar alıp basını gidiyor. o yuzden turboluların keyfi bambaska. binmeyen anlayamaz.

Misafir-9960 28.02.2017 06:38

Şimdi jettaya baktım manuelin hızlanması 9.6 saniye (1.4 turbo 125 hp) misafir 2880.

Misafir-2880 27.02.2017 20:14

aynı hacimli turbo motorlarla karşılaştırırsan turboların daha iyi hızlandığını görürsün,misafir 543

Misafir-543 27.02.2017 15:09

Atmosferik ama şu meşhur turbolularla aynı yakıyor ve aynı hızlanıyor :-) Bence de muhteşem.

Misafir-3659 27.02.2017 09:19

Bu fiyata alınabilecek en kral araba

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi