2016 Mazda 3 1.5 Reflex
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1496 cc
- Maksimum Hız 190 km/s
- Beygir Gücü 120 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.4 sn
- Maksimum Tork 150 Nm
- Uzunluk 4465 mm
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Genişlik 1795 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1450 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
- Boş Ağırlık 1276 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.3 lt
- Bagaj Hacmi 364 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
- Yakıt Deposu 51 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
Emisyon değeri belirtilmemiştir.
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Bazı turbolu modellerden 10 bin lira pahalı olmasının nedeni sadece motor mu yoksa kör nokta uyarısı sistemi,anahtarsız çalıştırma,şehiriçi akıllı fren sistemi, çift bölgeli klima, otomatik yanan farlar, yağmur sensörü,hız sabitleyici,hız sınırlayıcı ,koltuk ısıtma gibi standart özelliklere (reflex paket için konuşuyorum power sense i yazsam daha neler neler var) sahip olması mı acaba?
Evet doğru ama bu bazı 1.2 turbolu modellerden de 10 bin tl. Pahalı onu da görmek lazım.
Bu aracın hızlanması ile, çok övülen efsaneleştirilen bir grubun 1.2 turbo motorunun hızlanması hemen hemen aynı.yakıt tüketimi hemen hemen aynı. Ya mazdanın skyactiv çalışması gerçekten çok başarılı ya da bu turbolar anlatıldığı kadar şahane değil
Test sürüşü yaptığım Mazda 3 ile ilgili söyleyebileceğim şey, yol tutuş, süspansiyon, sürüş keyfi, aracın ivmelenmesi ve (tork değerinin düşük olduğuna bakmayın) yüksek çekiş hissi harikaydı. Araç içi kaliteli ve göze hitap eden malzemeden yapıldığı hissi veriyor.