2016 Mazda 3 1.5 Power AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1496 cc
- Maksimum Hız 181 km/s
- Beygir Gücü 120 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
- Maksimum Tork 150 Nm
- Uzunluk 4465 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1795 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1450 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
- Boş Ağırlık 1306 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
- Bagaj Hacmi 364 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.5 lt
- Yakıt Deposu 51 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
Emisyon değeri belirtilmemiştir.
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
sayın misafir 3298 , yorumunuzu okuyunca acaba bu yorumu ben mi yazdım da hatırlamıyorum dedim.
mazda 3 2104 at aracımı değiştirsem mi yavaş yavaş diyerek bir çok bayi gezdim,test sürüşü yaptım,konfor,güvenlik ve sürüş dinamiklerini karşılaştırdım. baktığım araçların hiçbirisi beni yeterince ikna edemedi. sanırım makyajlı dizel powersense alacağım ya da araba almadan 2 sene daha kullanmaya devam edeceğim.
Bu aracı 2014 den bu yana kullanıyorum..33000km deyim...Artık değiştireyim diyorum ama aynı konfor + yakıt tüketimi+estetiğe sahip mercedes ,audi,bmw saymazsak başka araç yok...Aracımın 2.eli ortalama 75 civarı ama bu haliyle ,bu kilometresiyle ,C sınıfı hiçbir aracın sıfırıyla bile değişmem..(Yukarıdaki 3 marka hariç)...Mazda 3 ten sonra ,ya yine Mazda ya da yukarıdaki 3 markadan biri olur ancak..
Lasitkleri toyo olursa biraz ses yapıyor. Ben Michelin ile değiştirdim oldukça farketti. Rüzgar sesi 130 tan sonra başlıyor, araçta trim sesi mümkün değil duyamazsınız
aracın yol sesi durumu nasıl.hız ve yol şartlarınıda beliterek bilgi verebilecek var mı
doğrudur bende iyi hatırlıyorum aynı tarihte dolu hasarlı olan araç içinde 60.500 lira fiyat teklifi aldım gerçi onu burda yazmadım kusurlu araç olduğu için ölçü olmaz.. dediğim 64 bin lira verdikleri teklif dolu hasarlı veya vb. kusurlu araç deildi..
Söylediğiniz Honda lar, bir ara ucuza satıldı çünkü, İstanbul'da dolu felaketi oldu. Şekerpınar da açık havada bulunan yüzlerce honda bir anda kusurlu hale geldi. Hiç unutmuyorum benim aracımda doludan dolayı o kdar minik göçük oldu ki, otokingteki tamirci çocuk 77 den sonra saymayı bıraktım demişti.
misafir 1778 orjinal brc lpg garantili honda civic elegance 2014 aralık ayında bayiler pazarlıkla 64 bin liraya bırakıyolardı bugün itibariyle ederi ikinci el sitelerinde bu fiyatında üstünde.. sadece bir örnek bu durum vw ve toyota araçlarında da farklı deildir..
2014 model aracın 2 sene üzerine koyabildiği bir marka yok, öyle bir ticarette yok.
2. el piyasasının bir çok marka modelde oldukça yüksek oldugu ve üzerine koydugu son yıllarda her hangi bir araç en azından degerini koruyabilmeli..
Bayiler genelde aracın ederinden 6 bin tl az teklif ediyolar.şu anki durum piyasa kötü oldugu icin olabilir.aceleniz yoksa bu dönemde satmayin bence
2014 yılında mazda 3 reflex at aracımı geri görüş kamerası ile beraber 68 bin liraya aldım. Bende tabiki isterim değer kaybı daha düşük olsun ama 2 yıl geçmiş bir araçta 13 bin lira değer kaybı çok kötü de değil gibi. İki sene geçmiş insignia mı 18 bin lira, bir buçuk sene geçmiş 116i aracımı 19 bin lira zararına sattım. Hiçbirinde kaza yoktu. Bu Türk halkının takıntılarından ve maalesef doğuş oto dışında marka değeri ile fazla ilgilenmeyen distribütörler yüzünden böyle.Hatta bütün bunları bırakın 145 bin lira 320i 40 yıl aracım ilanda hala. Adam dalga geçer gibi 90 binlik golf ile takas öneriyor, başkası çıkıyor 120 bin lira vereyim diyor.
Yani kısaca ölücülük yapmak için taktikler hep aynı aracınız mazda da olsa bmw de olsa at arabası bile olsa.
2014 Mazda 3 Reflex AT araç sahibiyim. tam 1 aydır aracımı satılığa çıkarttım. ikinci eline bayiler dahil 55.000 TL'den 1 kuruş fazla para vermiyorlar. Neden diye sorduğumuzda çünkü MAZDA asla para vermeyiz diyorlar. Şimdi biz bu arabayı alırken onca parayı vererek salaklık mı ettik diye kendime sormadan duramıyorum... Mazda olarak siz piyasaya ne yaptınız ki araçlarınızın adını duyan bayiler ve galericiler vebalı gibi kaçıyor ve 1 kişi bile bu aracı almak istemiyor? 1,5 aydır sahibinden.com da 19 tane araç var bu araçların 19 u da durmadan fiyat düşürüyor çünkü satamıyoruz... Verdiğimiz bütün paralar sizin reklam yoksunluğu bayi kapatma ve bayilik verememe ve rezil servis seçimleri yüzünden heba oldu. Ben bu aracı 5 gün daha satamayıp bu kadar zararına kalkıp 55.000 TL ye satarsam emin olun ki marka da yöneticileri de benim kadar zarar edecek... para kolay kazanılmıyor. Bu bariz bir başı boşluk ve rezilliktir.
yerden ğöğe kadar haklısınız. bende aynı durumdayım
Skyactiv motoru lütfen araştırın. Dünyanın en iyi sıkıştırma oranına sahip fabrika üretimi motor. Sadece Ferrari çok çok az bu oranı sadece özel üretim bir kaç araba için geçebildi. Ferrari diyorum ve mazda diyorum. Yani bazıları diyor ya turbo yok araç gitmiyor diye gidip 2.0 litre motoru alabilirsiniz. Mazda bu aracı hızlı git diye değil ekonomik konforlu güvenli verimli ve normal şekilde kullanın diye yapmış. Ayrıca herkesin dilinde bir laf var ya mazda, Türkiye yi önemsemiyor diye. Bu aracın orjinali 100 beygir. Türkiye için 120 hp üretiliyor. Ben mazda fanatiği ya da hayranı değilim. Ama biraz insaflı olun. Bilmeden kullanmadan araştırmadan lütfen bu kadar acımasız yorumlar yapmayın.
Dünya sadece vw değil
Misafir-8383 e katılıyorum.Bende power var.18 000 km deyim.Sarf ş.içi 6,8 lt ,ş.dışı 4.5lt civarı.Yol tutuş harika.Arıza yok.Tek kötü yanı radyonun açma-kapama düğmesi yok:-).
Aracı alalı 2 sene oldu..30.000 km yol yaptım..Ort. sarfiyat şehir içi 7.2.....şehir dışı 5 lt....Yol tutuş ,ses sistemi ve fren hassasiyeti en mükemmel yanları..Bir de dizaynı tabii ki..Özellikle kırmızısı hala dönüp baktıran bir araç...Ve tabii ki hiç arıza çıkarmıyor..Bu aracın servisinin yaygın olmamasının tek sebebi bu..Çünkü servise para kazandırmıyor..Çünkü arıza yapmıyor araç:-)..Sadece periyodik bakıma gidiyorsunuz..
Aracı eylül 2015 de aldım. Şu anda 13.500 Km. de hiç sıfırlamadım yakıt tüketimi ortalama 7.3 gösteriyor. şehir içi dışı tam yarı yarıya sayılır. Eleştirenler haklı araç bu fiyata pahalı, beğenenler de haklı çünkü yol tutuş ve güvenlik hissi çok önemli. Dünyanın en güvenli arabalarından birine bindiğini hissediyorsun. Tercih meselesi bu fiyata dizel bir araç da alınabilir fakat euro ncup değil de amerikadaki iihs testlerine bakmanızı tavsiye ederim.
yakıt tüketiminin şehiriçi 10 litrenin altına düşeceğini sanmam çünkü çoğu kullanıcı bu dertten muzdarip. sırf sorunsuzluk imajı ve bir tık kalite algısı yüzünden kimse 85 bin vermez. kaldı arkadaşımın cx 3 modeline bindim her taraf sert plastik. trim sesi yapmaya çok müsait ilerleyen zamanlarda.
Power modelini aldim oncesi bir cok araca bindim gercekten farkli bir arac ,siddetle tavsiye ederim. Yorumların çoğu doğru iyi bir distribütör olsa bu araba hak ettigi piyasa değerini görur .Bu arada yakit sehir içi 28-30 kuruş arasi bilginiz olsun.
Kardeşim kampanya yaptım diyor 3000 tl takas indirimi imiş NİSAN 2016 satış rakamları açıklandı ilk 30 da bile yoklar bu nasıl marka insan biraz cazip imkanlar oluşturur
Mazda türkiye ye guvensem alırım. Pek guven veren bir distribütör değil. Merkezle bayiler arasında sıkıntı çıkıyor. Araba 10 numara ona sozum yok.
japonların içerisinde arabanın hası. bilen bilir alan binmek alır. Ne Toyota nede Honda. al sat arasbası bunlar. ahh bir de piyasası olsa.
EEE dizeli hangisi ? Arabayı alacaz diyoz bayiye ne fiyat veren var ne başka birşey yapan :)
Bu kadar pahalı olmamalıdır bence