2018 Hyundai i30 1.4 Style

  • Silindir Hacmi 1368 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.6 sn
  • Beygir Gücü 100 HP
  • Maksimum Hız 183 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4340 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Yükseklik 1455 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.6 lt
  • Bagaj Hacmi 395 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1244 kg
  • Maksimum Tork 134 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
84
64
68
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6648 11.10.2018 14:24

dizeliyle arasında fark iyice zalmış bu aracı alıp lpg takdırana kadar dizelini almak daha mantıklı şuan için..

Misafir-6958 10.04.2018 18:18

Bu araca lpg taktıran var mi? Hangi marka tercih edilmeli ve performansta çok fark olur mu?

Misafir-4955 13.03.2018 08:48

1.6 atmosferik motorların bile torku henüz 170 nm. olamadı 1.4 için imkansız gibi.. arkadaşların dediği gibi turbo destekli olursa 200 - 250 de olabiliyor ama bu seferde lpg uyumu kalmıyor kişisel tercihim herzaman 1.6 atmosferik motor olmuştur çok daha az parayla dizelden ekonomik araç..

tokay ceritoğlu 12.03.2018 22:48

torkun 160-170 olması için beygir gücünün 132-135 olması lazım, ya da turbo destekli olmalı

Misafir-6119 12.03.2018 15:31

Tork u neden 160-170 lerde yapmazlar anlamış degilim,yokuşlarda zorlanır malesef bu araç

muratkarakas 12.03.2018 19:18

Bu hacimdeki bir atmosferik motor ile cok mumkun degil.Devrimsel bir teknoloji gerekir ya da turbo vs..

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi