2018 Hyundai i30 1.4 Style

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1368 cc
  • Maksimum Hız 183 km/s
  • Beygir Gücü 100 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 12.6 sn
  • Maksimum Tork 134 Nm
  • Uzunluk 4340 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Genişlik 1795 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1455 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
  • Boş Ağırlık 1244 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 395 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.6 lt
  • Yakıt Deposu -
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-3931 17.02.2019 11:15

2019 yok mu acaba artik

Misafir-6648 11.10.2018 14:24

dizeliyle arasında fark iyice zalmış bu aracı alıp lpg takdırana kadar dizelini almak daha mantıklı şuan için..

Misafir-6958 10.04.2018 18:18

Bu araca lpg taktıran var mi? Hangi marka tercih edilmeli ve performansta çok fark olur mu?

Misafir-4955 13.03.2018 08:48

1.6 atmosferik motorların bile torku henüz 170 nm. olamadı 1.4 için imkansız gibi.. arkadaşların dediği gibi turbo destekli olursa 200 - 250 de olabiliyor ama bu seferde lpg uyumu kalmıyor kişisel tercihim herzaman 1.6 atmosferik motor olmuştur çok daha az parayla dizelden ekonomik araç..

tokay ceritoğlu 12.03.2018 22:48

torkun 160-170 olması için beygir gücünün 132-135 olması lazım, ya da turbo destekli olmalı

Misafir-6119 12.03.2018 15:31

Tork u neden 160-170 lerde yapmazlar anlamış degilim,yokuşlarda zorlanır malesef bu araç

muratkarakas 12.03.2018 19:18

Bu hacimdeki bir atmosferik motor ile cok mumkun degil.Devrimsel bir teknoloji gerekir ya da turbo vs..

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ