2016 Hyundai i30 1.6 CRDi Style Design Pack DCT

  • Silindir Hacmi 1582 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
  • Beygir Gücü 136 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4300 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Yükseklik 1470 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1391 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
90
90
67
86
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8849 30.08.2016 13:51

Spor görünümlü havalı ilgi çekici bir araç düşünürseniz hemen alabilirsiniz. Yalnız bir iki eleştireceğim nokta var.. Araç ilk kalkışta ağır. Gaza yüklenmek gerekiyor. Toprak yolda pati çekmeye kadar götürebiliyor. Ara hızlanmaları idare eder. 150 den sonra ses alıyor. 180 de araçta hafif sarsıntı oluyor ama yol tutuşu gayet iyi. Ön cam direkleri kalın alışıncaya kadar özellikle yanından geçtiğiniz araçlara, virajlara çok dikkat etmeniz gerekiyor. En büyük sıkıntım aracın altı yere yakın. Engebeli yollarda hafif yüksek tümseklerde aracın altını çarpmamak yetenek istiyor. Otobanda kullanmak için çok ideal bir araç. Uzun yolda sıkmaz konforu hissediliyor. Genel olarak memnunum. Fiyatına göre bu donanımda alınabilecek bir araç..

Misafir-7832 14.04.2016 00:59

Karahanlı, aracın hayırlı olsun güzel bir karar vermişsin,2016 model mi 2015 mi kaça mal oldu araç sana . Navigasyonu var mı nasıl?? Rüzgar sesi 120 lerden sonra ortaya çıkıyor,diğer markalarda da var sanırım böyle bi durum ama koreliler bu işi çözmeli. Benim navigasyon bazen sapıtıyo gibi adres bulmada olanlar nasıl acaaba yorum bekliorum...

Yusuf K. 13.04.2016 08:50

Yakın zamanda arkadaşa Focus HB 1.5 TDCi Style Powershift araç almaya gittik 2016 verilen para donanım ve karizma kesinlikle i30 yanından geçemez. Ford kötü araç sağlam ama Hyundai artık onlardan geri kalmaz artı üstünlükleri var. Kesinlikle tavsiye ederim.

karahanlı0840 10.04.2016 22:39

Herkese merhaba; yaklaşık 20 gün önce sıfır bir araba almak için karar verdiğimde forumları araştırmaya yazılan yorumları okumaya başladım. Opel astra hb ile Hyundai i30 arasında bir seçim yapmak için karar kıldığımda, iyiki buradaki ve diğer forumlardaki yazılan olumsuz yorumları dikkate almamışım diyorum. 7 Nisan 2016 tarihinde Hyundai bayisinden (sıfır) i30 style design pack dct crdi aracımı alıp bindiğimde içime düşürmüş olduğunuz kuşkuların hayal mahsulu olduğunu anlamam çok sürmedi. Bu araç bir harika be kardeşim. Konforu, yol tutuşu, çekişi, güzelliği, hızı, heleki dct şanzımanı bir harika. Bu aracın tek bir kusuru var. Bazı asfalt yollarda lastik sesinin fazlaca içeri gelmesi. Sadece kafama takılan bu ses. Rüzgar sesi diyen arkadaşlar yahu ben başka bir araçmı kullanıyorum. Bu araç daha 1000 km yi tamamlamadı.çıktım otobana bas basabildiğin kadar banamısın demiyor. Rüzgar sesini ben duyamadım. Sanırım sağırım biraz. Evet bu araçta tek sıkıntı edilecek durum bazı yollarda lastik sesinin artması. Bu konuda tavsiyesi olan var ise dinlemek isterim. İlk izlenimleri bu aracı keyifle sürüyorum be dostlarım. Yakıt için erken olabilir ancak birkaç yüz km lik yol ortalaması 6.4 ü gösteriyor. Ancak çokta ekonomik hızlarda kullanmadım doğrusu. 1000 km sonra tekrar yakıt ile alakalı gözlemlerimi yazacağım herkese saygılar.

zekeriya gündogdu 18.04.2016 20:59

nekadara aldiniz tesekkürler

Misafir-7310 27.03.2016 22:27

Tam keyif aracı. Donanım Üst düzeyde. Serviste navigasyon takılınca konsol görünümü çok iyi oluyor. Trafikte çok yakıyor. Otobanda ise döktürüyor. 130 km hız ile 2,3 litre arası anlık yakit tüketimi var. İstanbul gibi trafiği çok engebesi çok bi şehirde 7 litrenin altına düşmez. Sanzuman ilk kalkış ve yokuş dışında harika çalışıyor.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN