2016 Hyundai i10 1.0 Style AT

  • Silindir Hacmi 998 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 16.8 sn
  • Beygir Gücü 66 HP
  • Maksimum Hız 145 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3665 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.5 lt
  • Genişlik 1660 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.0 lt
  • Yükseklik 1500 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
  • Bagaj Hacmi 252 lt
  • Vites Tipi 4 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1027 kg
  • Maksimum Tork 95 Nm
  • Yakıt Deposu 40 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/55 R15
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
79
80
71
56
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3300 22.11.2016 23:09

i10 u iyi anlamaz ve tanımaz iseniz problem yaşarsınız. i10 clio4 ün bile 980 kg olduğu bu zamanda 1080 kg ve tam otomatik 4 kademeli bir şanzuman ve 3 silindir 1000cc bir motoru var.Bu arabanın fabrika tüketim değeri 7.5 ama bu gerçekten reel şartları karşılayan bir değer.Bakmayın siz 1.4 turbo 1300kg lık araçların ş.içi 7.5 vs yazdığına.Reelde 10 lt lerde gezen kullanıcıları hemen satmaya çalışıyor.Çünkü lpg taktırsa araç turbolu bir sürü sıkıntı çıkarabiliyor.Ama i10 atmosferik motor baktın yakıt çok geldi tak tüpü binmeye devam et hem de ş.içi süper manevra kabiliyeti ve tam otomatk keyfi ile.Ne aldığınızı bileceksiniz.Ben i10umu soğuk motorla 3km mesafede kullanıyorum ve 3 ışıkta bekliyorum bu sebeple araç ş.içi 9 lt yakıyor.Fabrika verisi 7,5.Aynı şekilde soğuk motor ile 3km ve 3 ışık beklesin bakalım 1.4,1.6 turbo motorlu 1300kglık compakt sınıf.11-12 litreyi görmez ise ben de bişey bilmiyorum.Kimse kendini kandırmasın fizik kuralları ortada ağırlık ve silindir çapı artıp buna rağmen yakıtı düşürmek mümkün değil.

Misafir-9701 02.10.2016 12:57

otomatik 5 ileri vites seçeneği var mı yada olacak mı acaba

Misafir-3496 01.10.2016 19:58

Bu vitesle, bu hızlanma ile, ağırlığına göre çok fazla yakıt tüketimi ile kusura bakmayın da bu segmette ki en iyi araba olamaz. Türkiye de üretildiği için saygı duyuyorum ama hyundai de biraz bize saygı duysun şu arabayı bir elden geçirsin artık
Not:2017 de çift kavramalı şanzımanı gelecekmiş.O zaman gerçekten araba kendisini bulur.

Misafir-7338 01.10.2016 19:30

Hyundai i10 un youtube den videolarını izledim kıliması açık şekilde şehir içi kullanımda 8.4 lt civarlarında yakıt tüketimi olduğunu yazıyorlar. ancak uzun yolda 3000 devirde kaç kilometre hıza ulaştığını göremedim, bilgisi olan var mı?

Misafir-4826 01.10.2016 16:01

O yüzden herhalde A segmenti satış lideri. Bu fiyata (45'e) otm vites başka ne öneriyorsunuz???

Misafir-7444 01.10.2016 13:54

Misafir-1497 size katılmıyorum. i10 piyasadaki çoğu arabadan bence daha iyi. Opel Corsa, Fiat Panda, Seat ibizadan bence daha iyi bir otomobil. Aracın ülkemizde üretiliyor olması da ayrıca bir avantaj. Ülkemizin kalkınmasını istiyorsak ülkemize yatırım yapan markalardan araç almalıyız. Hyundai dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden biridir. Tüm dünya Hyundai gerçeğini kabul etti. Sizde Hyundai'ye sevsenizde sevmesenizde başarısına saygı duymalısınız. Tofaş'la Hyundai'ye kıyaslamak Tofaşla Mercedes'i kıyaslamak kadar saçma bir durumdur

Misafir-1497 30.09.2016 23:01

piyasadaki en kötü araba. 66 hp, maks hiz 145. sehir ici tüketimi cok fazla. bagaji kücük. seat ibiza 1.2 tsi 90 hp, maks hiz 184, yakiti düsük ve 3-4 bin lira daha ucuz. bu hyundai tofasla yarisir

Araba Delisi 25.08.2016 17:02

En büyük ustalığını yeterli görüş açıları ile acemi sürücülere bile sağladığı kolay manevra kabiliyeti konusunda gösteriyor. Dışarıdan göründüğü gibi olmayan iç mekanında 4 kişi için oldukça yeterli bir alan sunuyor. Arka koltuklara 3. bir yetişkinin daha oturması mümkün değil. 100 km hızın üzerine çıkmayan, sorunsuz bir otomatik vites arayan, ucuz fiyat etiketine sahip özellikle bayanlar için çok ideal bir model. Eğer iniş çıkışın bol olduğu bir yerde yaşıyorsanız 1.2 litrelik versiyonuna bakmanızı tavsiye ederim

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN