2016 Hyundai i10 1.0 Style AT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 998 cc
  • Maksimum Hız 145 km/s
  • Beygir Gücü 66 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 16.8 sn
  • Maksimum Tork 95 Nm
  • Uzunluk 3665 mm
  • Vites Tipi 4 İleri Otomatik
  • Genişlik 1660 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1500 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.5 lt
  • Boş Ağırlık 1027 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.0 lt
  • Bagaj Hacmi 252 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
  • Yakıt Deposu 40 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Ercan Bozbola 03.01.2017 13:27

Aracım kaza yaptığı için kiralama şirketi verdi ve 1 haftadır sürüyorum. Aracın genel olarak iç ve dış tasarımı gayet hoş; sade,şık ve kullanışlı. Araç içi sesi gerçekten çok düşük seviyede bu sınıf için açıkcası bu kadar iyisini ummazdım, süspansiyonlar gayet yumuşak ve sessiz, vites geçişleri güzel ve sarsıntısız. Ancak bu aracın en büyük kusuru 8 lt ş.içi yakıt tüketimi ve ciddi performans sorunu. Bu motor bu arabaya hiç olmamış, aynı motor ile turbo olsa inanın çok hoş bir araba ortaya çıkardı ancak bu motor ile tavsiye etmem düz yolda gitmeye nazlanıyor desem abartmış olmam

Misafir-5778 27.12.2016 11:01

2016 model 1.0 otomatik i10 aracıma Atiker Grand taktırdım 1450 TL.Gaz aldıktan sonra Yol bilgisayarı ortalamasını sıfırladığım ve gaz bittiğinde yol bilgisayarı 8.8 lt gösteriyorken gaz ölçümüm 11.11 lt çıktı ş.içi.Bu ölçüm tamamen ş.içi yani hafta içi soğuk motor 2-3 km kısa mesafe kullanımı ve hafta sonu çevre yolu kullanımı ile elde edildi.

Misafir-3506 17.12.2016 22:33

Sürücü kursumuza 2015 model LPG'li Hyundai i10 dan altı adet aldık aldığımıza pişman etti. Servisle yüz göz olduk. Vites, direksiyon ve yağ kaçaklarından illallah ettik. Reno clioyu mumla arar olduk. 20 binde debriyajları bitiyordu. Vites takılıyordu. Vitesleri Düzeltilemedi. LPG filitreleri Brc servislerinde bulunmuyor. Bulunsa bile çok pahalı. İlk aldığımız günden beri Farları su alıyordu. Sattık ve kurtulduk. Kursumuzda birçok marka araç kullandık ama hiçbiri bu kadar problem çıkarmamıştı. Üretim hataları dolu, defolu araçlardan uzak durun. Hyundai Assan satana kadar arkasında, servisleri araçları yapmaya çalışırken dahada bozuyor. Bedava verseler bile alırken düşünürüm.

Misafir-3300 22.11.2016 23:09

i10 u iyi anlamaz ve tanımaz iseniz problem yaşarsınız. i10 clio4 ün bile 980 kg olduğu bu zamanda 1080 kg ve tam otomatik 4 kademeli bir şanzuman ve 3 silindir 1000cc bir motoru var.Bu arabanın fabrika tüketim değeri 7.5 ama bu gerçekten reel şartları karşılayan bir değer.Bakmayın siz 1.4 turbo 1300kg lık araçların ş.içi 7.5 vs yazdığına.Reelde 10 lt lerde gezen kullanıcıları hemen satmaya çalışıyor.Çünkü lpg taktırsa araç turbolu bir sürü sıkıntı çıkarabiliyor.Ama i10 atmosferik motor baktın yakıt çok geldi tak tüpü binmeye devam et hem de ş.içi süper manevra kabiliyeti ve tam otomatk keyfi ile.Ne aldığınızı bileceksiniz.Ben i10umu soğuk motorla 3km mesafede kullanıyorum ve 3 ışıkta bekliyorum bu sebeple araç ş.içi 9 lt yakıyor.Fabrika verisi 7,5.Aynı şekilde soğuk motor ile 3km ve 3 ışık beklesin bakalım 1.4,1.6 turbo motorlu 1300kglık compakt sınıf.11-12 litreyi görmez ise ben de bişey bilmiyorum.Kimse kendini kandırmasın fizik kuralları ortada ağırlık ve silindir çapı artıp buna rağmen yakıtı düşürmek mümkün değil.

refege 21.02.2017 22:38

Zonguldak ilinde yaşıyorum(Yollarının ne kadar yokuş ve rampa olduğunu bilen bilir)1.2 benzinli turbo motorlu manuel vites ağırlığı 1210 kg olan bir aracım var. 5km lik 6 trafik ışığında beklediğim mesai saatlerinde yolculuk yaptığım güzergahım var. Ortalama hız 24km/s, ortalama yakıt 6,7lt/100km (sakin kullanıcıyım). Uzun yol olarak 588 km (Zonguldak-Ankara / Ankara-Zonguldak) Ankara’ya gidiş dönüş (yaklaşık 25 km’si Ankara şehir içi) Ortalama hız 90km/s, yakıt 4,8lt/100km . Aracım henüz 5500 km’de . Kullanıcısı olmadığınız araçların motorları, yakıtları ve performansları hakkında yorum yaparken dikkat edin. Bu yorumlarınızı birçok insan kararları için referans kabul ediyor olabilir. Herkese saygılar.

Misafir-9701 02.10.2016 12:57

otomatik 5 ileri vites seçeneği var mı yada olacak mı acaba

Misafir-3496 01.10.2016 19:58

Bu vitesle, bu hızlanma ile, ağırlığına göre çok fazla yakıt tüketimi ile kusura bakmayın da bu segmette ki en iyi araba olamaz. Türkiye de üretildiği için saygı duyuyorum ama hyundai de biraz bize saygı duysun şu arabayı bir elden geçirsin artık
Not:2017 de çift kavramalı şanzımanı gelecekmiş.O zaman gerçekten araba kendisini bulur.

Misafir-7338 01.10.2016 19:30

Hyundai i10 un youtube den videolarını izledim kıliması açık şekilde şehir içi kullanımda 8.4 lt civarlarında yakıt tüketimi olduğunu yazıyorlar. ancak uzun yolda 3000 devirde kaç kilometre hıza ulaştığını göremedim, bilgisi olan var mı?

Misafir-4826 01.10.2016 16:01

O yüzden herhalde A segmenti satış lideri. Bu fiyata (45'e) otm vites başka ne öneriyorsunuz???

Misafir-7444 01.10.2016 13:54

Misafir-1497 size katılmıyorum. i10 piyasadaki çoğu arabadan bence daha iyi. Opel Corsa, Fiat Panda, Seat ibizadan bence daha iyi bir otomobil. Aracın ülkemizde üretiliyor olması da ayrıca bir avantaj. Ülkemizin kalkınmasını istiyorsak ülkemize yatırım yapan markalardan araç almalıyız. Hyundai dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden biridir. Tüm dünya Hyundai gerçeğini kabul etti. Sizde Hyundai'ye sevsenizde sevmesenizde başarısına saygı duymalısınız. Tofaş'la Hyundai'ye kıyaslamak Tofaşla Mercedes'i kıyaslamak kadar saçma bir durumdur

Misafir-1497 30.09.2016 23:01

piyasadaki en kötü araba. 66 hp, maks hiz 145. sehir ici tüketimi cok fazla. bagaji kücük. seat ibiza 1.2 tsi 90 hp, maks hiz 184, yakiti düsük ve 3-4 bin lira daha ucuz. bu hyundai tofasla yarisir

Araba Delisi 25.08.2016 17:02

En büyük ustalığını yeterli görüş açıları ile acemi sürücülere bile sağladığı kolay manevra kabiliyeti konusunda gösteriyor. Dışarıdan göründüğü gibi olmayan iç mekanında 4 kişi için oldukça yeterli bir alan sunuyor. Arka koltuklara 3. bir yetişkinin daha oturması mümkün değil. 100 km hızın üzerine çıkmayan, sorunsuz bir otomatik vites arayan, ucuz fiyat etiketine sahip özellikle bayanlar için çok ideal bir model. Eğer iniş çıkışın bol olduğu bir yerde yaşıyorsanız 1.2 litrelik versiyonuna bakmanızı tavsiye ederim

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar