2015 Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi Prime DCT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1582 cc
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Beygir Gücü 136 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.0 sn
  • Maksimum Tork 260 Nm
  • Uzunluk 4370 mm
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Genişlik 1700 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1457 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Boş Ağırlık 1255 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Bagaj Hacmi 465 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.6 lt
  • Yakıt Deposu 43 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
TOLGA 1.6 D 12.04.2015 13:13

1.6 dizel motor 136 hp ve 7 ileri çift kavramalı olarak satışa sunuldu arkadaşlar

özcan 19.02.2015 02:02

engin kardeş, tamam diğerlerini anladık ta iç dizayndan ne beklediğini anlayamadım...

user72 09.12.2014 22:33

Arkadaşlar küçük bir chip tuning ile 2014 bmw 5 20 d ye toz yutturdum. (bu motor tipi motor modifikasyonlarına çok uygun bir tip)

hakim 07.12.2014 09:13

Araç tam otomatik şanzımandır düz sanzımandan daha sorunsuz oldugunu düşünen bilim adamları var ama sorunları bazen çıkıyor. Vites tam kavrama yapmadıgi için yakıt tüketimi böyle fazla. Fabrika verilerindende çok yakar ama konforuda dsg den fazla tam kavrama yapmadıgı için dip gazlarda performans törpüleniyor ama beyin şaşırmaz vitese geçmeleri tork konvektörlü bu sonuçta.4 ileri olması çok bişey ifade etmez yakıt farkı 6 ileri at ile 4 ileri at de çok az o yüzden dişli sayısını arttırmamış hyundai tercih meselesi cvt leri var onlarda çok iyi benzin ekonomiside saglar ama cvtde vites olayı kavrama olayı yok ben düz vites kullanicisiyim ya da tam otomatik veya cift kavrama en iyi vitesler bence

muzaffer 06.12.2014 10:33

4 ileri otomatik arabamı kaldı kardeşim

engin 05.12.2014 12:18

hiç sanmam, hem marka model değeri düşük, hem yakıtı düşük değil, hemde iç dizaynı pek güzel değil

Beko 04.12.2014 21:30

Hem otomatik, hem dizel olarak piyasaya iyi bir giris yapacagina eminim.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.