Hatchback Civic Makyajlandı

Hatchback Civic Makyajlandı
Dizel motorları Civic HB ve CRV ile kullanmaya başlayan Honda, daha yüzü eskimemesine rağmen Civic HB'i makyajladı. Yeni Civic HB tasarımında yakın zamanda tanıtılacak Type R'ın esintileri görülebiliyor. Hemen hemen tüm markaların yeni tasarımlarında olduğu gibi makyajlı kasaya gündüz farları eklenmiş. Yeniden tasarlanan ön ve arka tamponlar ise yepyeni bir marşpiyel ile buluşuyor. İç tasarımında koltuklar, kapı içleri ve kontrol panelinin bitimindeki koyu metalik birleşimlerin dışında pek de bir şey değişmeyen arabada Android 4.0.4 ile gelen 7” lik dokunmatik ekran Honda için bir ilk. Araç içi ses sistemini ve kontrolleri yönetecek bu modülle akıllı telefonlara benzer şekilde internette gezinmek mümkün olacak. Bir diğer yenilik ise 30km/s nin altındaki süratlerde çarpışmayı önleyecek olan CTBA (City-Break Active)sistemi. Bu yeni iki özelliğin bundan sonraki tüm Civic modellerine uygulanması bekleniyor ancak bunların standart mı yoksa opsiyonel olarak mı sunulacağı şimdilik bilinmiyor. Dış görünümündeki kozmetik değişikliklerin dışında motorunda da göze batan bir değişiklik olmayan Yeni Civic HB, 118 beygirlik 1.6 i-DTEC dizel ve 140 beygirlik i-VTEC benzinli motoru ile Civic Hatchback Paris Auto Show'da tanıtılacak.

29.09.2014 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
HONDACI 25.10.2014 22:20

1.6 ya kadar olan dizelde otomatik yoksa alıcı da yok...

fatih 06.10.2014 16:28

atmosferik motorların kullanım ömrü herzaman daha uzundur ayrıca daha masrafsız ve ekonomik olmalarıda cabası

Murat U. 02.10.2014 16:10

#özdemir Hondanın en büyük eksiği dizel otomatik vitesinin olması. Düz vites dizel kullanan taraafından verilen bilgiye göre agresif sürüş ile İstanbulda şehir içi 900 km yol almış. Ancak otomatik dizel versiyonu hala görünmüyor. Honda Jazz(Fit) EV modeli var başka da bir atılım yok.

özdemir 01.10.2014 11:22

dizel otomatik getirmemesinin sebepleri bence
1-benzinliden çok daha fazla kar ediyor olması
2-dizel araç satmak istememesi
3-125 hp lik atmosferik motor u artık yok paraya mal etmesi ve bizim türk insanın hala tercih etmesi
4-bi malınızın satış rakamları iyiyse neden masraf edip yeni teknoloji motor koyasınızki bi düşünün?

ozkan 01.10.2014 02:22

hondada model kalmadı kalan modellerdede motor cagdışı olmaya başladı dizeller motorlarla barışalı yeni oluyor honda buseferde otomatik vıtes şecenegi yok birde arka tarafın tasarımı tam bir içler acısı

çok çirkin 30.09.2014 23:15

Kusura bakmayın ! Aman aman bir tip yok! Jazz a göre tabiki.yani 2012 kasa jazz neden 2013 te son verdiler ki üretime!

No Comment 30.09.2014 23:03

Ey Honda Türkiye eğer otomatik versiyonu getirmezsen daha çoook makyajlar yaparsın... Gürcistan Yunanistan Guney Kıbrıs daha nerelerde otomatik vitesli HB var daha ne zaman gelecek bilmiyorum. Buyuk marka olmak musteri memnuyeti ve isteklerini karşılayacak tedarikten geçer. 2012 aralıkta bizzat aradim merak ettim neden getirmiyorsunuz dedim taleo ve istek yokmus eh bizde musteriden sayilmadik anlayacağınız boyle satış ve pazarlama planlariyla daha çoook beklenir...

Kemal 30.09.2014 17:32

Otomatik vites opsiyonunu da sunmalılar. Hem dizel hem benzinli versiyonlar için. Hatchback'te otomatik opsiyonu yok.

HASAN 30.09.2014 14:44

çok iyi olmuş yalnız dizeldeki 2 bg lik düşüş neden onu anlamadım. benzinlide 140 bg olduğuna göre 1.8 olması lazım yani yüksek vergi demek oluyor

DRCNR 30.09.2014 13:07

Ön makyaj güzel de arka nasıl oldu acaba zira aracın en faul yeri arka dizaynıydı..motor 10 NUMARA zaten, dokunmatik android cihaz da Hondanın eksiğiydi, o da gayet iyi olmuş..bekliyoruz bakalım..

AYINTAP 30.09.2014 00:30

sabırsızlıkla bekliyorum