2017 Ford Focus 1.6 TDCi Titanium

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Beygir Gücü 115 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Maksimum Tork 270 Nm
  • Uzunluk 4538 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Genişlik -
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1469 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Boş Ağırlık 1343 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.7 lt
  • Bagaj Hacmi 421 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Yakıt Deposu 53 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5132 15.12.2017 07:05

2015'den beri bu aracı kullanıyorum. Çok memnunum. Yol tutuş, güvenlik üst düzey. Servis ücretleri makul. Atak, seri iyiki almışım.

Misafir-1947 07.09.2017 19:01

Bu aracı 1 yıl kullandım, 2015 model, ev için sattım, öncesi ve sonrasında kullandığım tüm araçlardan daha fazla kullanım keyfi veriyor. Hele ilk kalkış, ara hızlanmalar, rampa performansı süper, şu an 2017 astra sedan kullanıyorum. yeniden focusa geçebilirim. Arkadaşımız aşağıda belirtmiş aynen katılıyorum. kullandığım araç 2017 ancak yanımdan bu araç geçince aracın tüm verileri gözümün önüne geliyor.

Misafir-282 19.08.2017 21:27

Ufak tefek eksileri olsa da harika bi arac,kullandikca bunu daha iyi anliyorum.

otomobil uçar gider 23.07.2017 01:24

Bi aracı uzun süre kullandığınızda, onun size sunduğu sürüş keyfi ve teknolojik detaylar normalmiş gibi geliyor. Ne zaman ki o araçtan inip başkasına biniyorsunuz, o zaman o artılar tekrar fark edilir hale geliyor. Benim için Focus'ta olan da tam olarak bu. Evet bagajı rakiplerinin gerisinde ama küçücük değil. Evet arka diz mesafesi nispeten dar ama ihtiyaçlarınızı karşılamaz halde değil. Artılarının başında yol tutuşu geliyor. Bunu artık sağır sultan bile duydu ancak anlayabilmek için kesinlikle kullanmak gerekiyor. Araç adeta yola yapışmak için üretilmiş. Kendi kendini park etmesi keyifli. Motoru canlı. Yalnızca emisyon değerlerini sağlayabilmek amacıyla yapılan düzenlemeler nedeniyle 1. vites keyifsiz, onu da hemen 2'ye yükselterek aşıyorsun. Malzeme kalitesi tatminkar, sunduğu teknolojik detaylar, sync 3, sesli komut, ambiyans aydınlatma, ayna altı ışıklandırmaları vs. alışınca yokluğu hissedilen detaylar. Bu otomobil kesinlikle kullanıcısını üzen bir araç değil.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.