En Sadık Müşteri Hyundai'de

En Sadık Müşteri Hyundai'de
Amerikanın önde gelen değerlendirme kuruluşu J.D. Power'ın her yıl olduğu gibi bu yıl da gerçekleştirdiği müşteri sadakati araştırmasının sonuçları açıklandı. J.D. Power 2012 yılı müşteri sadakati araştırması, 2011 yılı içinde otomobilini yenileyen 117 bin kişinin katılımı ile gerçekleştirildi. Bunlardan 73 bin 733'ü sıfır kilometre otomobil alırken diğerleri ise ikinci el otomobil tercih eden kullanıcılar oldu. Araştırma araç yenilemede yine aynı markayı tercih eden sadık müşterilerin oranını belirlerken, aynı zamanda markaların birbirinden müşteri çalma oranını ortaya çıkarıyor. Araştırmada, Hyundai tüm otomotiv markaları arasında 2011 yılında birinci oldu. Hyundai, bir önceki yıl elde ettiği yüzde 60'lık başarısını 4 puan daha yükselterek mevcut müşterileri tarafından araç yenileme sürecinde yeniden tercih edilme oranını yüzde 64'e çıkardı. Hyundai Motor Amerika Başkan Yardımcısı Dave Zuchowski konuya ilişkin yaptığı açıklamada, ''Müşterilerimizin yüzde 64'ünün araçlarını yenilerken yine Hyundai Markası'nı tercih etmeleri bizim için sevindirici bir sonuç. Hyundai değerini, kalitesi ve tasarımını deneyimleyen müşterilerimiz Hyundai'den vazgeçmiyor ve birçok alternatif arasından yine Hyundai'yi seçiyor. Müşterilerimizin bu sadakatine karşı biz ve bayilerimiz, müşterilerimize en iyi şekilde hizmet sunarak onlara teşekkür ediyoruz'' değerlendirmesinde bulundu.

20.02.2012 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
ihan gümrükcü 29.02.2012 20:33

''en sadık müşteri hyundai de'' yorumuna kesinlikle katılıyorum.bende bu zamana kadar accent,elantra ve i 30 olmak üzere tolam 7 adet hyundai sürdüm,ve şimdi de yeni i 30 bekliyorum...ona göre yetkililer kaliteden vazgeçmeyecekler,fiatları artırmayacaklar,ve de SADIK müşterilerini başka firmalara kaptırmayacaklar...!saygılarımla