2019 Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi Shine EAT8

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • Maksimum Hız 188 km/s
  • Beygir Gücü 130 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Uzunluk 4500 mm
  • Vites Tipi 8 İleri Otomatik
  • Genişlik 1859 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1695 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.4 lt
  • Boş Ağırlık 1505 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Bagaj Hacmi 580 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Yakıt Deposu 53 lt
2019 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-4268 28.12.2019 14:02

Araç için para ödeyen ve bugüne kadar araçlarını teslim alacağı söylenen yüzlerce kişi Fransa'dan bir türlü gelemeyen C5aircros'lar nedeniyle mağduriyet yaşıyor. Citroen yetkilileri bu konuda kendilerine güvenip araçlarını talep eden/satın alan kişileri mağdur etmemelidir.

Misafir-9478 21.10.2019 11:21

bu araçta 7 koltuk opsiyonu var mı?

orhan40 22.10.2019 10:58

Bildiğim kadarıyla yok.

Misafir-8114 20.10.2019 23:43

Ayrıca bu araç güvenlik paketi ile euroncap ten 5 yıldız almıştır. Opel Grandland x, vw Tiguan, Peugeot 3008/5008, Seat Ateca, Skoda Karoq ve diğer birçok araç bu teste güvenlik paketli versiyonu ile katılarak 5 yıldız almıştır. Hem de önceki yıllara ait standartlara bakılarak.

Misafir-8815 20.10.2019 23:27

Misafir-6945 Euroncap test değerlendirmeleri 2019 yılında 2018 yılı ile aynı ancak 2018'de ciddi değişiklikler oldu. Bu yüzden önceki yıllara ait değerlendirmelerle kıyaslanmaması konusunda Euroncap sitesinden alınan aşağıdaki açıklamayı dikkatinize sunuyorum. Yani bu araç önceki yıllarda test edilmiş birçok araçtan çok ama çok daha güvenli. ***

Misafir-6945 07.10.2019 16:46

tam 7 yıl c4 kullandım. gerçekten sağlam arabaydı.hiç sorun çıkarmadı. citroenin kötü olduğu algısını kırdı bende. bu araç güzel ama şu kaktüs algısını terk etmeleri lazım.hiç güzel görünmüyor.bu araç fena değil ama EURO NCaP testlerinden 4 YILDIZ AALMIŞ.ONA GÖRE ALIN.

Misafir-3416 02.10.2019 17:59

Bugün test ettim. Sürüşü keyifli ama motor sesi biraz fazla ve malzeme kalitesi çok kötü. Erken salar bence kendini. 2 3 sene sonra trimler ötmeye başlar. Kalite hissi yok.

Misafir-2042 20.09.2019 14:27

Test etmiştim. Şanzıman ve motoru iyi ancak arka taraf üç eşit ve bağımsız koltuktan oluşuyor. Her biri dar olarak dizayn edilmiş. Hafif kilolu biri rahat edemez. Ön koltukların konforu ise iyi. ön konsol genelinde sert plastik kullanılmış kalite hissi yok. Dijital gösterge ve multimedya ekranı güzel. Dış tasarımının yorumu kişiden kişiye değişir ama araç heybetli duruyor. Zaten kağıt üstünde de çoğu rakibinden büyük duruyor. Süspansiyon ise öyle aman aman fark katmıyor bence. Bagajı ise 4 kişilik bir aileye yeterli seviyede geniş. Tiguan kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim her ne kadar eksi yönleri de olsa bu aracın dizel otomatik ve dolu versiyonuna 230-240 bin tl verilen para rakiplerine göre iyi ve çöpe gitmez. Marka takıntınız yoksa alınabilir. Bu arada bildiğim kadarıyla güvenlik donanımlı versiyonu NCAP puanı 5 yıldız aracın. Hayırlı günler

Misafir-6862 20.09.2019 00:26

dün ankara ata citroen bayiden araç alıp test sürüşü yaptım. konforu gerçekten reklamlarında test videolarında söyledikleri gibi uçan halı hisli süspansiyonlar iyi ses yalıtımı vardıç test aracının yakıt tüketim verisi 7,9 litre görünüyordu. rampa yukarı gazladığımda ivmelenmesi tatmin ediciydı konya yolunda hafif rampa çıkış ve iniş güzergahında çıkarken motor gücü şanzımanı ve bunların uyumu gayet iyiydi sanırım şanzımanın karakterinden kaynaklanıyor rampa inişinde örneğin 80 km hızla giderken gazdan çektiğinizde araç birden ketvurulmuş gibi duraksıyor böyle bir yelken modu hissi yoktu ben dsg ve cvt şanzıman kullanan birisi olarak bunun şanzımanın karakterinden kaynaklandığını düşündüm. frenleri hemen kavrıyor pedal mesafesi kısa iken gazda bu mesafe bana biraz uzun geldi. 45 numara ayaklarım olduğundan mıdır bilmiyorum gaz ve fren pedalları bana oldukça küçük ve birbirine yakın hissettirdi. direksiyon gayet hisli ve kullanışlıydı konsolu dizaynı gayet hoş bir araç. boyum bir 1.90 ön koltuğu kendime göre ayarladığımda arka koltukta sığamadım baş mesafesi ve diz mesafesi benim için çok sınırlıydı hafif kilolu insanlarsanızda arka koltukların eşit oranlı üç parça olması sizin için farketmez zira oturma bölümleri sağ ve sol arkalardan kısılarak üç eşit parça olmuş buda ihtiyacı olan için iyi bir seçenek olsada benim için olumlu izlenimler bırakmadı.bu kıyaslamaları sürekli kullandığım 2018 benzinli atmosferik subaru forester ve 2014 dizel otomatik vw passat ile karşılaştırarak. tecrübelerime dayanarak yaptım. aynı sınıf olmalarına rağmen foresterden daha dar ve konforlu, passattan da ikside dizel olmasına rağmen birisi c suv diğeri d sedan olmasına rağmen ses yalıtımı daha iyi hissettirdi atiklikleri aynı diyebilirim. arka cam oranının küçük olması ve yan dikiz aynalarınında yeterli ama bana küçük geldiği araçta kör nokta oranı bence yüksek ama şeritte kalma gibi ekstra güvenlik ve sürüş donanımları ile kullanışı kolay bir araç olduğunu söyleyebilirim. bu konforounu yalıtımını 3 sene sonrada koruyabilen kalitede de üretilmiş bir araçsa ülkemizde tutacağına inanıyorum.

Misafir-1689 10.09.2019 12:06

Liste fiyatı 245.000 TL olan aracı 238.000TL ye kadar düştü bayii

Misafir-1663 09.09.2019 17:56

Resimler ve teknik verilere gore sahane bir arac olmus.

Misafir-6828 09.09.2019 17:20

Güzel bir c segmenti suv ,artıları konforu, tam otomatik aisin vitesi , büyük bagajı ve yakıt ekonomisi.

Misafir-5805 07.09.2019 20:37

Bugün test ettik aracı süper bir araç laf tüneli hiç yok nerdeyse araba yüksek ve konforlu ekonomik ve süper bir araç

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ