2018 Volkswagen Passat vs. 2018 Honda Civic

profil
yasnkk

30.07.2018 16:05

iki araç arsında yardım alabilir miyim ? 2. el de alma ihtimalim var buna göre de yorum alabilirim .

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2018 Honda Civic RS 1.5 CVT
  • Fiyat147.530 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi Otomatik
  • Motor Hacmi1498 cc
  • Beygir Gücü182 HP
  • Ort. Tüketim6.0 lt
  • 0-100 Hızlanma8.1 sn
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1613 09.09.2018 10:00

Uzun garantiyi eleştiren arkadaşlar peki neden her sene ilave garanti almak için para ödüyorlar ?( şimdi 2 senelik garanti paketi seçeneği de çıktı. Toplu alım olunca indirim oluyor yani avantajlı. Teşekkürler doğuş oto, Allah razı olsun)
Uzun garanti süresini eleştirmek kadar saçma birşey olamaz. Türkiyede garanti kurallarının çarpıtılması,sağlıklı işletilmemesi ,global üreticinin değil ,ülkemizdeki hukuk sisteminin çöküşünün bu sektöre de yansımasıdır..
Siz uzun garanti veren üretici yerine ,çin in berbat trafiğine rağmen 10 sene garanti veren vw nin, ülkemizin trafik şartlarından dolayı garantiyi neden 2 sene ile sınırlı tuttuğunu eleştirin artık.

Misafir-9506 08.09.2018 10:11

Uzun garantiyi eleştirmek çok saçma, kısa garanti eleştirlmeli. Yani şimdi 6 yıl garanti veren hep müşteri hatası diyor ama 2 yıl garanti veren hemen her şikayeti kabul mu ediyor. Buna kargalar bile güler. Bence de 2 yıl garantiyi körü körüne savunan vw fanatiğidir.Benim tercihim RS (Herşeyiyle özel). Kiralık araba imajlı passatı sevmiyorum

Misafir-6682 08.09.2018 00:24

Vw passat ile honda civic rakip değil.Zaten birinin fiyatı 250 bin tl ye yakın öteki 150 bin tl nin biraz üzerinde.Bu fiyat yelpazesinde iki aracı karşılaştırmak ve ikisinin arasında kalmakta ilginç bir durum.
Gel gelelim passat mı civic mi sorusuna.Yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik vs vs vs konularda elbette passat üstün.Civic d segmenti passat hatta superb ile kiyaslansa dahi bemen hemen tüm branşlarda vasat kalır.Adil olmak lazım civic ile passat kıyası ne kadar gerçekçi ise nissan micra ile civic kıyasıda o kadar gerçekçidir

Misafir-6742 07.09.2018 21:52

8113, uzun garanti süresi piyasa şartlarına bağlı olarak değişir. Dediğiniz gibi bu Amerika da daha uzunsa demek ki orada ki rakipleri daha güçlü demektir. Size anlatabilmenin yolu, Amerika ile Türkiye de ki garanti sürelerini ters yüz edin, ne demek istediğimi anlayabileceksiniz. Ayrıca bu iki araç asla birbirlerine rakip olamazlar. Olur diyen var ise o adam ne arabadan anlıyor ne de araba segmentinden. Eğer öyle olsaydı Honda "D" sınıfında Türkiye de satamadığı accord modelini üretmez, aha size civic derdi.

Misafir-8113 07.09.2018 10:07

misafir 7054 ün pek birşey anladığını sanmıyorum.
1. garanti süresi ne kadar uzun o kadar iyi. vw başka ülkelerdeki garanti süresini ülkemizde daha uzun sunması lazım. bizim ülke vw fanatiği.
2. 2 aracı karsılastırınca boyut olarak passat bıraz daha buyuk olsada aralarında cok cok belırgın fark yok. neredeyse agırlıklarına varana kadar aynı sayılır. yanı kullanım amacları neden farklı olsun kı. biri tarla bırı dağ yolundamı kullanılacak. kıyaslamaya gerek yok. kesınlıkle honda

Misafir-3861 11.08.2018 09:33

yılda 10bin km yapmayan çok az kişi vardır bence

Misafir-4479 10.08.2018 21:51

Normal kullanıcıların çoğu yılda 10000 km bile yapamaz. Uzun garanti satış albenisi yaratmaksa, vw de amerikada 6 yıl garantiyi bu amaçla mı veriyor ( ve bizde neden 2 yıl veriyor) ?

Misafir-7054 10.08.2018 13:02

1.Müşteri şikayetlerine kullanıcı hatası demedikleri sürece, garanti süresinin uzun olması elbette iyidir.
2. Ama Honda da 10.000 km. de, VW de ise 15.000 km. de servise gideceksem 5 yıl garantinin ne anlamı var. O zaman beni söğüşleyecekler demektir bu.
3. Uzun garanti süresi vermenin ana nedeni, satış albenisi yaratma taktiğidir. Malını satamayan ne yapar allar pullar şişirir, donanım ekler, satmaya çalışır. Durum bu. Ayrıca Passat passattır, Civic ise civic olarak kalmaya devam edecektir. Yani her ikisinin yeri, kullanım ve ihtiyaç nedenleri farklıdır. Neden kıyaslamaya çalışıyorsunuz ki anlamadım ben. Amaç hangisini gömmek acaba?

Misafir-4609 09.08.2018 12:34

garantisi uzun olan araç iyidir, bunu tartışmak anlamsız. neden diğerlerinin garantisi daha kısa 2 sene bunu tartışın.

Misafir-8255 08.08.2018 17:32

garanti diye bir şey yok.. kaç defa arabamı götürdüm bu müşteri hatası diyorlar. inanmıyorum . araba satın aldıktan sonra garanti maranti kalmıyor

Misafir-2114 07.08.2018 11:54

m.7346 burada sözü edilen garanti süresinin uzunluğu,kısalığı değil (niçin anlamıyorsunuz yada anlamak istemiyorsunuz) KOSKOCAMAN bir SUISTIMAL !!
Firmalar avrupada olduğu gibi GARANTI konusunu ciddiye almıyorlar çoğunlukla.
Garanti süresini uzun tutmak demek aracıma çok güveniyorum yada benim aracım sağlamdır anlamına gelmiyor.Garanti süresi kısa olanda benim aracım çürüktür demiyor, elmalarla armutları karıştırmayalım lütfen.
ülkemizde malesefki Garanti konusu suistimale çok açık, birçok sektör içinde bu geçerli neyazıkki.
aracınız yada aldığınız bir eşya bozulduğunda (umarım bozulmaz) gördüğünüz ilgi,alakadan asla ve asla memnun kalmaz hatta hastanelik bile olabilirsiniz yapılan haksızlık karşısında.
Kısacası tekrar ediyorum, uzun garanti süresi o aracın daha sağlam olduğunu kısa garanti süreside çürük olduğunu göstermez ülkemizde.

Misafir-1892 07.08.2018 06:45

Misafir 2982 sen bana özel servis demedin ben kendi yaşadigim bir olayi yazdim allah allah iyi oku.doğru bmw 30000 km cagiriyor honda 10000 km ama bmw servis ücreti ne yazarmisin honda ne.garanti sadece yag,su,buji değildir garanti mekanik aksamlarida kapsar aldin araci 3 .senede klima bozuldu yada atiyorum cam açma kumanda paneli bu da garantide ne alaka.ben benim için önemli olani yazmisim ne honda ne vw grubu benim malim değil.lütfen iyi okuyun yazilanlari ben vw grubu yurt dişinda sunduklarini neden sunmuyo bu ülkede demişim o da 3-4 yil garantiler sunuyo ken bu ülkede 2 yil ayıptır

Misafir-2982 07.08.2018 01:27

7101
allah allah ya yorumumun neresinde özel servise gidin demişim ki, diyorum ki honda, servise gereksiz yere çok çağırıyor ve aynı parayı hatta fazlasını cebinden karşılıyor. aynı sürede diğer markanın arabasının "YETKİLİ" servisine daha az gidersin aradaki fiyat farkıyla da garanti uzatırsın aynı şey olur. ayrıca "vw arabasına mı güvenmiyor" demişsin ya, peki tersten düşünelim bir de, honda madem aracına bu kadar güveniyor, sağlam dayanıklı, sorunsuz(ne demekse) bilmem ne bilmem ne, e o zaman neden aracını zırt pırt servise çağırıyor, daha dayanıklı yapamıyor mu bu mereti? (bmw 30 binde çağırıyor mesela) öyle de bir bakış açısı olabilir. sorun güven falan değil kardeşim sorun senin cebindeki parayı nasıl alırım fikri. honda bu yolla alıyor, vw en başta alıyor, bir başka marka farklı bir yöntemle alıyor, yok hiçbirinin diğerinden farkı.
bu arada donanım düzeltmesi için teşekkür ederim ben bu siteden bakmıştım, bu yüzden ben değil bu site yanlış bilgi vermiş. zaten benim derdim o da değil, genel bir durumu açıklamak, tesadüfler genel kaideyi bozmaz.

Misafir-7346 06.08.2018 21:52

Demek 2 yıl garanti, 3-5 hatta 6 yıl garantiden daha iyi :-) Kısa garantiyi eleşticeğinize, uzu garantiyi eleştirmeniz anlamsız olmuş. Ülkemizde 2 yıl garanti veren bir marka yurtdışında neden daha uzun garanti veriyor, buna var mı mantıklı yanıtınız?

Misafir-1392 06.08.2018 12:57

yorumunuza aynen katılıyorum m-4802
türkiyede GARANTI diye bişey YOKTUR !
Müşterinin cebinden parayı nasıl alırımın ince hesapları vardır markalarda.
Yıllarca (20 yıl) hyundai'nin bir otomobilini kullandım asla servise uğramadım.sadece yağ,yağ filtresi,hava filtresi vede lastiklerini yeniledim aşınıp değiştirme zamanı gelince.başkada tek kuruş masraf yapmadım.Garanti yalanına uyup servise gitseydim en az 10 kere serviste (tabiri caizse) soyulacaktım (avuç dolusu paralar ödemek zorunda kalacaktım.)
20 yıl aracımı kullandım ve günü gelince piyasa fiyatındanda sattım.
Garanti bir tuzaktır ülkemizde malesef bilgilerinize..

Misafir-7101 06.08.2018 07:33

Misafir 1102 civic elegance kullanici olarak yaziyorum yanlis bilgi siz vermissiniz far sensoru ve sunroof elegance civic te var bu sitede maalesef yazmiyor.honda sitesine girip bakin lutfen..garanti mevzuna gelirsek ben mesela aracimi daima servisine götürürüm dışarida özel servis yani sanayi ustalarinda aracimi mağdur etmem kendimide.daha önce başima geldi 200 liradan kaçtim ve oohoo beterini yaşadim.o yüzden kendi servisi isterse totalde 5 yılda 2 bin fazla ödeme yapayim zaten satarken karşı taraf tüm kayitlari görünce sizinle pazarlik bile yapmiyor aracin temiz olduğunu ve ilk günden beri servis kayitlarinin tutulduğunu görüyor .benim gibi insanlar garantiyi önemser ve bence önemli hatta vw grubu garanti uzatma işlemini yapiyor peki vw grubu yurt dışında sunduğu uzun garanti sürelerini neden türkiyede sunmuyor bir açiklama yok ne yani vw grubu dacia kadar kendine güvenmiyormu.

Misafir-4802 06.08.2018 00:52

Türkiyede Garanti:
Bence bu çok tartışmalı konu için, garanti süresi içerisinde arızalanıp servis tarafından "kullanıcı hatası" vb bahanelerle tüketicileri başından savan anlayışı görebilmek için herhangi bir şikayet sitesini açıp bakmanız yeterli. hiç bir markayı dışarıda tutmadan, Türkiyede garanti veren hiçbir markaya en ufak bir güvenim yok. bunu şahsen ford'da ve skoda'da yaşadım, honda ve toyota'da da yaşayan bir sürü arkadaşım var, tabi diğer markalarda da. bence ülkemiz kanunları tüketiciden çok markaları koruyor maalesef.
Gelelim uzun garanti süresine, bence o da bir tuzak, neden?
Küçük bir hesap yapalım, yılda ortalama 15 bin km yapan biri için;
beğenilmeyen(!) küçük hacimli turbo benzinli araçların bakımı 15 bin de bir, genelde japonların kullandığı atmosferik motorlu araçlar ise 10 binde bir servis bakımına girmekle mükellef. bu durumda 2 yılın sonunda bir araç 3 defa, diğeri 2 defa servise uğrar. ortalama servis ücreti 600 lira olsa bu durumda biri 1800 diğeri 1200 lira ödemiş olur. yani arada bir bakımlık fark oluşur daha 2 yılda. zaten bu paranın üzerine bir bakım parası daha verirseniz diğer firma da garanti sürenizi uzatıyor. ki 4 yılın sonunda bu kadarlık bir fark olur. 5. yıl da içeri girersiniz artık. yani özetle garanti elbet iyi bir şeydir, ancak burada kurnazlık yapıp, aracı daha sık servise çağırmak ve tüketiciyi bu yolla söğüşlemek de pek hoş bir şey olmasa gerek.özetle 5 yıl garanti olmasa da aradaki servis farkından dolayı aracınızı 5 yıl garantili yapabilirsiniz, hatta bir miktar paranız bile cebinizde kalır 5 yıl sonunda. ama bence buna da hiç gerek yok, çünkü en başta da dediğim gibi "bizim ülkemizde" garanti, boş bir hikayeden öte bir şey değil.

Misafir-1102 06.08.2018 00:31

sayın 6762, ben 4562 yorumunu yazan kişiyim.
öcelikle ben ne passsat ne de civic ten bahsettim, bu yüzden yorumumda "genelde" ifadesini tırnak içine aldım, bu bir.
İkincisi bahsettiğiniz donanım seviyelerini lütfen karşılaştırıp doğru bilgi verin ki insanlar yanılmasın, ben bu sitede dediğiniz iki aracı karşılaştırdığımda elegance civic lehine LED far, katlanır ayna, ısıtmalı sürücü koltuğu; comfortline passat lehine ise far sensörü, start/stop, soğutmalı torpido ve anahtarsız çalıştırma çıkıyor. yani dediğiniz gibi elegance civicte de sunroof falan yok, geri görüş kamerası ise ikisinde de var. doğrusu bana göre donanım olarak aşağı yukarı aynı gibiler, hatta passatın artıları biraz daha işlevsel. velhasıl öyle olmasa bile benim yorumum aşağıdaki c ve d segment farklılıkları için yaşanan tartışma için bir açıklama idi, yani civicin passattan yada passatın civicten üstünlüğünü kanıtlamak için bir şey yazmadım, sadece segmentler neye göre belirlenir onu açıklamaya çalıştım, hangi bilirkişiye sorarsanız da aşağı yukarı aynı şeyleri söyler zaten.
ayrıca bir arkadaş bazıları d segmenti sevmez gibi abuk bir yorum yapmış, ki burada karşılaştırılan araçlardan biri d segmenti olmasına rağmen. kimse d segmenti al demiyor ki arkadaşım, herkes ihtiyacına göre araç almalı, bu c olur b olur, ama her aracın bir tercih sebebi vardır. siz genelde şehir içi kullanacağınız bir araç alacaksanız elbetteki b segmenti daha uygun olur, ama bu b segmentinin daha iyi olduğundan falan değildir. zaten bu yüzden sınıf farkı olan araçların karşılaştırılması da mantıklı değildir, çünkü kullanım alanları genelde farklıdır.kaldı ki buradaki karşılaştırmaların amacı "hangi araç daha iyi"den çok, "hangi araç bana daha uygun, hangisini tercih etmeliyim" sorusuna cevap aramaktır bence. çünkü "iyi araç" ile "tercih sebebi araç" aynı şey değildir.
son bir şey daha(buna çok kızacak herkes biliyorum, sırf bu yüzden bi,r sürü eksileneceğim hatta) garanti süresi birincisi tam bir tuzak, ikincisi ise türkiyede garanti maranti hikayeden öte bir şey değil, onu da başka yorumda yazacağım :)

Misafir-2991 05.08.2018 19:17

Birisi 200 bin birisi 140 bin bu kıyaslama mantıksız olmuş. Bana kalsa civic'i al geç paran cebinde kalsın derim. Ama segment farklı hitap ettiği kullanıcı farklı. Kısacası farklı her şeyi

Misafir-7119 04.08.2018 15:40

http://www.auto-dec**db.com/ sitesine baktığınızda passatın, golfyten daha sessiz olmadığını kolayca görürsünüz. Arabanın büyük olması o arabayı daha sessiz yapmaz. B sınıfı bir arabada çok kaliteli olabilir.

Misafir-6762 04.08.2018 13:52

Misafir 4652 saygilar passat comfortline ile civic elgance paketi kiyasladinizmi orta donanimlar passatta sunroof yok,geri görüş kamerasi yok,metalik boya farki var,garanti 4 yil daha az yanl8s bilmiyorsam daha 2-3 kalem donanim passatta yok.sizin tabirinizle passat trendline yani boş donanimi hiç kiyaslamicam bile bir alt segment orta donanimla o zamn adeta passattan soğursunuz.şimdi her d segmenti araç baz ve yahut orta doaniminda dolu olmaz.hele maalesef almanlar hiç dolu değil golf comfortline da katlanan ayna bile yok.garanti süreleri komedi.civic yol tutuşu inanilmaz başarılı bir araçtır bunda arka bağımsiz süspansiyonun etkiside var ve emin olun çoğu d segmenti müsterisi şuan bu kadar boş olan araçlara bu büyük paralari vermek yerine c segmenti tam dolu araba alir.passat iyi araba ama sadece ölçüler yetmez yada d segmenti olamak yetmez.vw grubu kan emicilikten vazgecip adam gibi garanti ve doanim vericek yoksa şuan olduğu gibi ilk 7 ayda 10000 adet daha az araç satmaya devam

Misafir-9638 04.08.2018 00:59

Civic i jetta ile kıyaslamak lazım bu durumda bazı hususlarda civic bazılarında jetta ön planda gelir.Civic elegance 1.6 cvt kullandm.Hoşuma giden yanları vardı(direksiyon tepkisi , arka koltuk diz mesafesi vb) hoşuma gitmeyen tarafları vardı(yalıtım , işçilik vs).Kendi segmentinde alternatif araçlardan biri ancak d segmenti araçlar(premiuma girmiyorum bile) civic için biraz fazla gelir..

Misafir-2089 03.08.2018 22:28

Sayin misafir 4365 bir honda kullanici olarak yüksek süratte bile benim aracimda kaputta bir problem yok eğer siz de varsa ciddi bir problem.ama sizde maalesef internette honda markasini karalama kampanyasina inanmış insanlardansaniz bilemem.ben 170-180-190 km süratlerde kullanmama rağmen yaşamadim oyle bisey.passat güzel araç ama 200 binlik araç değil.comfortline d sınıfı passatta bile donanim çok eksik tabi bu doğuş oto ve vw grubu kronik sorunu bu ülke insanlarindan herşeyde para almak isteyen zihniyet maalesef.ayrıca dsg biraz şans işi neyse tercih sizlerin ama ben ce 200 bin ciddi rakkam ve biraz daha üstüne ekler mercedes cla,c serie,bmw 3 serie,volvo s60 ı gözden geçiririm.

Misafir-4259 03.08.2018 21:58

passat'ın, golften ve diğer C sınıfı otomobillerden daha sessiz olduğuna dair bir veri var mı elinizde (varsa yazın bizde öğrenelim)? Passat D sınıfı normal bir halk arabasıdır. Sınıf farkı kaliteyi belirlemez, herkes te büyük arabadan hoşlanmaz. Genç biri, nispeten minyon biri, bayanlar neden D sınıfı alsın. Çok sıkışık trafiğin olduğu, dar sokaklı yerlerde yaşayan biri ne yapsın D sınıfını.

Misafir-4652 03.08.2018 21:16

sınıfı belirleyen en önemli kriter aks mesafesidir. c segmenti araçlar genelde 2,60 m ile 2,70 m civarıdır. d segmenti araçlar ise bundan yaklaşık 10 cm daha fazladır. bu fazlalık en başta araçta devrilme, kayma vb olaylarda daha fazla güvenlik sağlar. ayrıca oturma alanının daha ferah olmasını ve süspansyonlardan gelebilecek darbelerin sürücü ve yolculara daha az gelmesine yani daha konforlu olmasına neden olur. bunun dışında aks mesafesi uzun olursa frenlemede aracın öne yığılmasını azaltır. tüm bu güvenlik farkllılıklarının yanında ayrıca alt segmentte opsiyonel olan bazı donanımlar üst segmentte "genelde" standart olarak gelir. bu yüzden amiyane tabirle üst "boş" denilen üst segment araçlar genelde bir alt segment araçların orta paketine denk olur. motor ve performans ise biraz pazarlama stratejisine göre şekilleniyor, bu yüzden özellikle üst segment araçlar normalde büyük hacimli motorlu iken bazı nedenlerden dolayı (vergi dilimi, emisyon değeri, yakıt tüketimi gibi) daha düşük hacimli motorlar da kullanılıyor. Yani özetle üst sınıf demek sadece daha büyük araç demek değildir, daha güvenli, daha konforlu, daha donanımlı ve "genelde" daha kaliteli araç demektir.

Misafir-4365 03.08.2018 11:23

Sınıf farkı sadece fiziksel büyüklük ile alakalı değilidir. Passat yalıtım sessizlik ve konforda bütün C sınıflarından üstündür. Seriliğin belli bir yaş grubu için hiçbir önemi yok fakat 20 li yaşlarda birine doğal olarak honda çekici gelecektir. Benim hondada en cok eleştirdiğim nokta yağmurlu havalarla bir su birikintisinden geçerken sıçrayan suların bütün çıplaklığı ile ayağımın altında tabanda hissetmek. Tabi birde belli bir süratin üzerinde rüzgarla birlikte ahenkle dalgalanan ön kaput. Sınıf farkı önemlidir.

Misafir-2281 02.08.2018 23:06

Sınıf büyüyünce kalite de büyümüyor (sadece boyut artıyor). Örneğin passat iyi bir arabadır ama golften daha kalitelidir denilemez. Her açıdan üstündr demişsiniz passata ama kendimniz bile Civic'in daha yeni, daha güçlü, daha gösterişli (ayrıca daha seri) olduğunu yazmışsınız. Demek ki passat her açıdan üstün değil. D sınıfı bir araba da C sınıfı arabadan her zaman üstün olamaz (sadece daha büyük olur).

gorkemoge 02.08.2018 13:24

Hiç bir şekilde karşılaştırılamayacak araçlar. Sınıflar farklı... Hedef kitle ve vaatler farklı. En önemlisi fiyatlar farklı. Yok illa cevap ver diyorsan tabii ki Passat. Her açıdan üstündür ve bu normaldir. Passatla Accordu karşılaştırmak gerekir. Oyların daha çok Civice gitmesi de normal. Daha yeni, daha gösterişli, daha güçlü vs. Ama aslında Passat üst sınıf olduğu için çok daha iyi...

Misafir-3615 02.08.2018 10:15

Misafir 5533 saygilar nasil audi a5 ve skoda .superb güzel bir araç alinir fiyat performans iyidir amaa superb bir passat olamamisken a5 ile kiyaslamak nedir yahu!! Passata bu para verilirmi ben olsam bende vermem ama kiyaslamalara dikkat tamam boyut anlaminda belki skoda geniş,büyük onun haricinde skoda ne audi ne bmw ne mercedes saygilar

Misafir-5533 01.08.2018 21:48

bence sen bunların 2sindende vazgeç ful paket süperb bak a5 le kıyaslanıyor. çok iyi bi araç konfor yol tutuş malzeme kalitesi 2 el çok çok iyi asla pişman olmazsın. arkadaşım 2017 dizel highline passat sattı 176 ya 15 binde boyasızdı. benzinli düşük paketine neden bu kdr veresinki ? süperb gidip test etmeni tavsiye ederim fikirlerin değişecektir.

Misafir-6386 01.08.2018 17:19

hiç kimsenin bu iki araç arasında kalacağına inanmıyorum, yine algı yaratmak için uydurulmuş bir karşılaştırma. biri genelde makam aracı kıvamında, biri genelde genç işi spor bir araba. ne hitap ettikleri kitle, ne fiyatları, ne performansları, ne yakıtları... hiç bir konuda rakip değiller birbirlerine.

Misafir-1705 01.08.2018 16:10

Bu fiyata civic rs arada çok fiyat farki var.passat çok iyi ama fiyatlari anlamsiz yükseldi.civic ile passat ölçüleri yakin civic adeta d segmenti araç oldu bu kasada.teknik anlamda civic üstün,ee dsg problemleri honda da olmuyo tabi şans işi.garanti honda dan yana.ikinci ele 140 lira vermektense passata mesela sıfır alirim .ayrica donanim olarak vw grubu çok kötü ciddi anlamda donanim farki var arada.ben ce honda zaten 200 ü geçiyorsa bütçeniz premium alin mercedes,bmw vs gibi

Yeni Karşılaştırma Ekle