2011 Volkswagen Golf 1.6 Trendline

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
hasan basri 15.01.2015 15:51

aracı 48.000 km de 2012 model olarak kullandım. Aracı frenleri dışında hiç beğenmedim desem yeridir. 48.000 KM de araç maalesef çökmüş. Her yerden tıkırtılar geliyor.Debriyaja bastığında sanki her an boşa basacakmışsın gibi bir his. Aracın motor sesi kötü, rölantide sesli ve sallantılı. Araçta neredeyse hava yastığı dışında b segmentindeki araçlardan bile boş..hiç bir donanım yok. Direksiyondan radyoyu bile kumanda edemiyosun. Bomboş araba.Bu paraya bu arabayı alanların amaçları "golf" e sahip olmak olabilir, isminden başka hiç bir özelliği yok. Türkiye de hiçbir yatırımı olmayan bu markanın benim gözümde ayrıca marka değeri yok.

kh 22.07.2014 11:49

35000-40000 arası fiyatlarda 2009-1013 arası bu araç mı mantıklı yoksa BMW 116( bir iki değişenli 100 bin km ye yakın) yada opel hb mi ? cng taktırıp bineceğim ve en performanslısını en az değer kaybedenini ve en az masraflısını arıyorum...fikir verirseniz memnun olurum.

Çankırı 09.07.2014 08:45

Golf 6 1.6 benzinli lpg yi koy gerisin boş ver başın ağarmaz

murat 17.06.2014 11:59

GOLF 6 lpg de süper az yakıyor bir depo en az 300 km

fatih 06.05.2014 15:16

aracım 2009 model trendlıne uzerınde 15 inc 195/65 jant var jantımı 17 225/45 yapmayı dusunuyorum yalnız ortalama yakıtı ne olur bılgılendırırsenız cok sevınırım ..

eRsan 01.07.2013 10:17

Yakıt tasarrufu düşünüyorsanız dizel almalısınız,benzinli araca bulaşmayın.Ama yakıt benim için önemli değil zaten şehir dışında kullanıyorum diyorsanız 1.4 Tsi alın ama 1.4 tsi nin 122 ps liğini tavsiye etmiyorum verimli değil 1.4 140 alın alacaksanız ama son olarak 105lik 1.6 dizel çok ekonomik ve çok konforlu araba zaten torku yüksek olduğundan kalkışlarda felan bayağı ataktır..

SAGOPA 09.01.2013 17:20

suna arkadaşım sana 1.4 tsi tavsiye ederim neden dersen 10 km deyip geçme dur kalk yaptığın takdirde 10 km mesafe de yakacağın yakıt ile açık trafikte 40 km yol yaparsın en az yakan 1.4 tsi doğru kullanımda tabiki.motor farkı şöyle 1.6 benzinli ve 1.4 benzinli olamk üzere 2 versiyon 1.6 105 ps 1.4 turbo 122 ps güç üretiyor ve 1.4 tsi daha seri bu çok önemli bir özellik. daha düşük motor hacminden daha yüksek beygir çıkartılmış bu da yakıta olumlu katkı sağlamış fabrika verilerinde de bunu görebilirsin

suna 29.12.2012 22:40

Arkadaşlar bende Golf almak istiyorum. Bütçem şu aşamada 2011 modeller için uygun. Fakat 1.6 mı 1.4 mü karar veremiyorum. Ayrıca motor farklılığını anlayamıyorum. Aracı istanbbul içerisinde kullanacağım. günde max. 10 km. ne öneririsiniz?

SAGOPA 19.12.2012 13:59

Arkadaşlar golf 6 trendline kullanıcısıyım bir çok araçtan daha konforlu ve sessiz yakıt konusunda ortalama 850 km yol yapıyor bizzat ölçtüm 1 depo ile. depo 56 litre aldı fabrika verisi 55 olabilir kapağa kadar doldurdum o yüzden. ortalama km de 30-31 kuruş yakıyor golf konforuna değer diye düşünüyorum bu değer yüksek devir ve şehir içi trafikte yükselirken şehirler arası seyahatlerde 25 kuruşa kadar iner diye tahmin ediyorum şöyle ki araç her 10 dakika da 0.1 litre sarfiyata gidiyor range 2 de gösterilen yakıt tüketim değeri 8 litre ortalama ile başlıyor yol aldıkça 5.2 litreye kadar iniyor daha uzun yola gitmediğim için 5 in altına iner mi bir şey diyemem. yakıtı düşürmek tamamen kullanıcı ile alakalı diye düşünüyorum.aynı yakıt tüketimine sahip fiyat olarak da kendine ikame olan bir çok arabadan üstün diye düşünüyorum. test sürüşü yaptığınızda daha iyi anlayacaksınız

reelankes 09.09.2012 01:41

maliarslan, kardeşim, kasım-aralık gibi sipariş almaya başlarlar ve satışlar düzene girer. Emre bey, Golf ile Polo'nun okuduğum kadarıyla sadece yaşı farklı o da 1 yaş! Sizi tereddütte bırakan bu mu yoksa donanım mı tam anlayamadım ama her şartta Golfü tercih etmeniz hem ikinci el hem de kullanımınız açısından avantajlı olacaktır Bir de Golfün malzeme ve işçiliği kendi sınıfında bile ancak A3 ile ölçülebilir. Polo'nun çok ötesindedir. Bence tercihinizi efsaneden yana kullanın. Hatta 7.nesli de bekleyebilirsiniz. eli kulağında 2 aya kadar gelir. Daha iyi fikir verecektir size

yusuf 25.08.2012 22:41

golf alacak arkadaşlar 2013 de yeni kasaları çıkacak.golf polodan daha geniş ve rahat ama polonun yakıtıda akranlarının en düşük yakıtını yakıyor tsı motor olmayan golfun yakıtı çok ama tek avantajı tüp takılması

Emre 25.08.2012 18:25

Beyler 2012 polo comfortlıne mı 2011 golf trendeline arasında kalmış bı durumdayım fıyatlar hemen hemen aynı durumda golf 1000 tl daha fazla yardımlarınızı beklıorum...

maliarslan 24.08.2012 19:35

Bende bu araçtan alamak istiyorum ama nekadaır sürede teslim alacağımn konusunda şüphelerim var. beni aydınlatırsanız sevinirim.

reelankes 07.08.2012 02:04

Aşkın bey, ben de golf 6 1.6 kullanıyorum. param yetmemişti TSI motora bunu aldım. yakıt tüketimi ve kısmen de alt devirlerdeki isteksizliği dışında memnunum. tam bir alman panzeri(zaten golf ün lakabıdır). Ancak ben de golf 7 yi bekliyorum bu sefer TSI motor almak için. O da 2012 yılı eylül ayında pariste tanıtılacak. 3-4 ay sonra buraya gelir. yani nerden baksanız sıra bekleme falan derken gelecek sene bu zamanlar sahip olabiliriz. Paramız olursa inşallah. Allah sizinde gönlünüze göre versin selamlar kardeşim.

aşkın 06.08.2012 13:47

kardeş açıklaman için sağol bende aslında 1.4 tsı düşünüyordum keşke aslında alsaymışım ama ağustosu beklicem yada 2014 ü ozaman golf kasa değişcekmiş bende 1,4 tsı alacağım inş

reelankes 06.08.2012 02:49

Aşkın bey, rampalarda araçların devirleri düşer haliyle. Atmosferik yani kısaca klasik motor diye tabir edilen motorlar aşağıdan devrini, hızını almadan geldiklerinde güçten düşerler besleme(turbo veya kompressor) olmadığı için de güçlerini rampada koruyamazlar. Turbo dizel motorlarda turbo zaten düşük devirlerde kısa süreli olarak devreye girdiği için yokuşta kolay bayılmazlar. Tabiri caizse çekirge gibi 2-3 saniyelik aralıklarla zıplayarak atmosferik bir otomobili geride bırakabilirler. Mazda benim bildiğim ford motoru ve teknolojisini kullanır. Düz yolda benim ve aynen sizin dediğiniz gibidir. Maza 6 yı biliyorum düz yolda zaten şansınız yok. Bu olay kesinlikle doğrudur. Dediğiniz olaya adım gibi inanıyorum. Turbo dizeller yokuşta klasik motorlu araçları geçebiliyorlar. Ancak bu da zaten yokuşta devrin düşmesi o yüzden de turbonun güç kaybını önlemek için devreye girerek arabayı zıplata zıplata götürmesinden kaynaklanıyor. Turbu benzinli arabaları ise hiç katmıyorum. Dediğim gibi onlarla hiç bir dizel başedemez. 1.6 turbo benzinliler aynı ölçüdeki dizelleri rakipten saymazlar. Hele hele 2-2.5 litre turbolu olanlarla takışmaya falan kalkışılmaz. Benim amacım dizel daha seridir anlayışının yanlış olduğunu anlatmak. Her şey tork aralığına devir banndının uzun olmasına bağlıdır. Yokuşta galip gelmenize rağmen düz yolda yetişememenizin nedeni budur. Çünkü 4.ve 5. viteslerde gücünüz 100-110 nm ye kadar inmektedir. (turbo boşluğu) Arada çok çok bariz fark olmadığı sürece dizel benzine karşı koyamaz. Son olarak şu var. 2.0 litre turbo dizel motorlu (passat) bir arkadaşım sırf rakibin turbosu yok diye bmw 5.30 la yarışmaya kalktı! Adam bir kalktı ne düz yol ne rampa bir daha görmedik:) bu da olacak olay değil çünkü. İsterse turbo olmasın 3 litre!!!! adamı benzinle boğar öldürür yani:-)))) Kazasız belasız ve hayrlı sürüşler dilerim kardeşim;)

aşkın 05.08.2012 11:15

reelankes arkadaş söylediklerin doğru olabilir ben bu kadar detayını bilmiyorum ama sana bir örnek nisan ayında ben dizel yeni i 30 aldım amcamın oğluda mazda 6 var bildiğim kadarıyla accord motoruna benzer bir motoru var beraber ankadan istanbula nişana giderken otobanda bilerek 70-80 km felan yarıştık rampalarda beni geçemedi ama düzde bana baya fark attı bu olayıda ben arabamdaki 260 nm torka bağlı olarak diye düşünüyorum

reelankes 05.08.2012 01:22

Fuat kardeş, tork değerleri konusunda sana katılıyorum bir şeyi eksik biliyorsun. Dizel otomobiller yüksek torku sadece 2-3 saniyeliğine verebiliyorlar. Örneğin 1.6 motor hacimli 240 torkluk bir dizel motor 1750-2000 en kralı 1750-2250 devir arası o torku verir! Yani tork aralığı çok kısadır. Turbo devreye ilk girdiğinde max. gücünü verir. vites atıp tekrar gazladığında ise o ilk verdiği 240 torku da vermez, 180-200 aralığına düşer. Yani tork çok kısadır o da alt devirlerde verir. Daha sonra turbo boşluğuna düşer. Hele 4.ve 5. viteste tam ölü konumuna düşer. Benzinli arabalarda ise örneğin 170-180 tork üreten bir araba ister atmosferik olsun ister turbo benzinli olsun tork dizele göre düşük ama aralığı çok uzundur. Turbo benzinli bir araba 1500-4500 hatta 5000 devir aralığına kadar nefesten kesilmez. Tork aralığı çok geniştir. Atmosferikler ise 3000- 5500 aralığında max tork verir. Yani kısacası 240-250 hatta 270 torklu bir dizel arabanın 170-180 torklu hele bir de 2 litrelik bir benzinli arabayı geçmesi mümkün değildir! Torkun sadece yüksek olması yetmez. Tork eğrisinin de düz bir şekilde devam etmesi gerekir. Onu da dizel araçlar başaramazlar. Yani 20 saniye verilen 170 tork ikişer saniyelik toplamda 240 toktan daha fazla yol kat ettirir ve daha makbuldür. Çünkü benzinli arabalar max gücünü üst devirlerde verirler. Dizel arabalar o devirlere çıkamaz ve güş üretemezler. O yüzden bayram arefe olayı benzinli araba lehine sonuçlanır. Yani tork farkı çok çok bariz farklı ise dizel araba galip gelebilir. vw golf 5 tsi 170 beygir 240 nm benzinli arabanın bmw 5 serisine 120 km hızdan sonra toz yutturması buna kısa bir örnektir. 5.20 de 184 beygirlik 380 nm torkluk bir araba ayrıca. Ama dizel olduğu için gücü sınırlı yani nefesi yetersizdir. Kısacası kısa süreli yüksek tork=dizel, uzun süreli düşük tork= benzin! Hele bir de yüksek hacimli bir turbo benzinli arabayla hiç bir dizel başedemez

hakan 30.06.2012 06:54

faruk arkadaşım ilk önce golf almakla iyi karar vermissin.sana lpg li nasıldan ziyade başka bir açıklama yapacağım.şimdi lpg ler artık eskisi gibi değil şimdiki lpgler havayı kirletmez iken motoroda zarar vermiyor.ama kaçırdığımız bir nokta var eğer aracı çok kullanıyorsak lpg bize maddi zarar verebilir.biliyorsunuzdur ki araç çalışmadan önce benzinle çalışıyor yani depoda benzinde olması gerek dayım da bu araçtan var ve her ay 50-60 tllik benzin alıyor benzin bittimi yandı araç çalışmıyor birde ekstra lpg alıyor yani ikisinin parası ile benzine binse aynı hesaba gelmez ama nerdeyse yaklaşıyor.yani lpg enjeksiyonlu motorlarda iki yakıt kullanıldığı için biraz külfetli.bu söylediğim konu araca çok km yaptırıyorsanız.gelelim ben bukadar binmem derseniz ozmanda bana göre lpg taktırmaya gerek yok.her araca uyumlu değişik lpg ler var bunu araştırman lazım uyumlu bir lpg çok bişiy hissttermizmez sadece rampalarda az bişey hissettirir ama bu sürücüyü rahatsız edecek şekilde değil.bizim golfte lavoto var,ayrıca brc ve landirenzo bunlara uyumluymuş

faruk 29.06.2012 19:50

arkadaşlar golf almayı düşünüyorum ama çok fazla yakıyor lpg nasıl gidiyor bu araca bilgisi olan varsa paylaşssın lütfen

fuat 23.06.2012 09:00

sedat arkadaş sen turbunun ne olduğunu bilmiyosun heralde turbolar o eski geometrik turbo değil artık sonra turbonun fiyatı 4 binlira değil amcanda 2010 jetta var kullanım hatasından turboyu bir yılda iki sefer arızalandırdı garanti koşulsuz sorguzuz değiştirdi.şimdi yeni nesil araçlarda comon rail sistemi kullanılıyor vaylis esp ne olduğunu sende biliyomusun heralde esp her aracta olmaz esp kaymaya daha elverişli araçlarda kullanılır mesela jıp,yarış arabası vb.osman arkadaşım opelin beygir gücü fazla olabilir ama beygir gücü araba sattırır tork ise yarış kazandırır opelin dizeli bile 190 nm tork üretiyor aracı hızlandıran ve özellikle rampalarda kesilmemesini sağlayan torktur beygir gücü düzde tork ise kendini hem düzde hem rampada rampada belli eder.2,0 motorlu honda accorda 156 hp 192 nm tork var golf tsı de 122 hp 200 nm tork var gerisini siz hesaplayın.dizel araçlar patlama ile çalıştığından torkları benzinliye göre daha çok olur buda demektirki benzinli 2,0 motor bile olsa 1,6 bir dizel araca arefeyi gösterir ama bayramıda dizel gösterir.arkadaşlara bir tavsiyem araçları tork değerine göre tercih edin

ado 22.06.2012 21:28

slm arkadaşlar vw golf 1.6 trendline vw yeni opel astra 1.6 edition arasında kararsız kaldım sizce hangisi ve ikinci el piyasasıda önemli aracın simdiden herkese tşklr

ÇAVUŞ 22.06.2012 00:11

daha alalı 2 hafta oluyor , tek kelimeyle süper bi araba anlatamam... otoban da giderken çok fena uçuyor ( FAZLA HIZ YAPARSAN ) konfor da fazla... hiç sorun yaşamadım...

tokat 19.06.2012 01:34

arkadaşlar daha 5 ay oldu alalı hiçbir problem çıkarmadı , ayrıca çok da memnunum...

safak 15.06.2012 12:38

arkadaslar bende bu 1 hafta oldu alalı ve ılk hız cezamı yedım ve arkadasımda opel esra kls var ve karsılastırma yaptık golf daha gosterıslı ıc olarar ve ama opelde dıs olarak guzel tek vark kalıte opel ıle wv karsılastıryoruz arkdaslar wv onu on yer yer

ERTAN ALTAN 09.06.2012 09:11

1.6 8V'lik motor eski teknoloji ama GOLF'te kullanılan LPG'ye uyumlu tek motor. 1.4 TSI ve 1.6 TDI motorlar turbo destekli kullanım olarak çok güzel ama ileride ciddi masraflar çıkarabilecek ileri teknoloji ürünü, komplike ve çok hassas motorlardır. Bence 1.6 8V motor sorunsuzluk olarak çok iyi. Normal bir kullanıcı için arıza yapma olasılığı hemen hemen yok. Kaliteli bir LPG dönüşüm kitiyle yıllarca sorunsuz olarak kullanılabilir. Volkswagen TSI ve TDI motorlara çok fiyat farkı koyuyor ve bu motorlarda LPG dönüşümü bildiğim kadaryla yapılmıyor. Ayrıca VW Golf C Hatcback Sınıfının işçilik ve malzeme kalitesi yönünden en iyi aracıdır. VW GOLF piyasaya sonradan çıkan VW JETTA'dan bile daha kaliteli ve elit görünüyor. Bence GOLF'teki malzeme ve işçilik kalitesi premium markaların modelleri AUDİ A3, BMW 1 Serisi ve MERCEDES A ve B Serisi ile bile kıyaslanabilir.

eco 30.05.2012 10:19

geçen burda anketin birinde en sorunsuz anketi yapıldı baktım volkvagen birinci olmuş güldüm volkvagen nerden birinci oluyormuş çünkü bizde bir kanı var alman malı diye alakası yok alman malının en iyisi mercedestir sorunsuzlukta sıraya giren odur ben dogrusun söyleyim 1.mazda digerleri toyota mercedes honda vs yine hangi arabayı istersiniz anketinde mercedes denmiş almancıyız anlayacagınız halbuki o konunu kralıda ferrari

vaylis 28.05.2012 11:58

adam türkiyeyi umursamıyor bile biz adamı göklere çıkarıyoruz beş kuruşluk yatırımı yok adamın bak mercedese almansa alman kaliteyse kalite üstelik bizim paradan alışveriş yapıyor helal olsun adama donanım manya arabaları esp standart bütün arabalında

uzman 28.05.2012 09:31

Volkswagen hangi akla hizmet 95 doğumlu neredeyse 20 yıllık bir motoru müşterilerine seçenek olarak sunabiliyor hayret. İstisnasız gittiğim bütün VW bayilerine bunu sorduğumda gık diyemediler. VW elinde kalan son motorları bu araçlara deyim yerindeyse kakalıyor arkadaşlar. Hiçbirşeyden anlamasanız, araca binmeseniz bile açın fabrika verilerini ve görün. Ne 0-100 hızlanmasında ne de tüketim verilerinde araç inanılmaz kötü. 37.000 liraya herkesi Golf sahibi yapmak sansasyonel bir şirket politikası ancak 1.6 lık bu motoru alacak arkadaşlar iyi düşünsün. Hiç yapamazlarsa 4.000 lira daha verip 1.4 tsi 122 ps'lik modeli alsınlar. Benden söylemesi. Sevgiler.

kimyager 28.04.2012 22:57

slm arkadaşlar ben 1.4 TSI 122 bg versiyonunu kulanıyorum yaklaşık 1 senedir gayet çok başarılı bir araç almadan önce bir sürü model denedim 1.6 golf ten 1.4 TSI modelinin perfonmansı daha iyi ve yakıdı daha düşük bilginize.........

GÖKSEL ARSLAN 26.03.2012 11:03

GOLF 5 TASARIMI BİRAZDAHA VAHŞİ DAHA ÇEKİCİYDİ.FİYATLARI BİRAZ DAHA MAKUL SEVİYELERE CEKEBİLİRSENİZ SATIŞ PATLAMASI YAPABİLİRSİNİZ.HERKEZİN ALMAK İSTEDİĞİ ARABALARDAN.AMA ÇOK İNSANIN KOLAYCA ULAŞABİLECEĞİ FİYATLARDA DEĞİL.

erhan 17.03.2012 23:32

arkadaşlar ba araba lpg de şehir içi ve şehir dışı nadar yakar kullanan varmı

osman 17.03.2012 19:39

tabi kide opel astra klasik opel astra klasiğin beygir gücü ve maxsimum hızı daha iyi özellikle iyi viraj dönebiliyor ama konforu az bu arabada ise konfor var opel astra klasik dünyanın en ucuz spor arabalarından biri fiyatıda çok uygun opel astra klasiği tavsiye ederim ama bu arabada güzel.

mert 17.03.2012 09:46

opel astra klasik mi golf mü?

mustafa 16.03.2012 22:40

ibrahim kardeş ben bu arabayı almadan önce fiesta, corsa,megane 3hb, i20 accent blue era leon poloyuda inceledim çogununn test surusunude yaptım. ama golf inan ki bi başka. git hepsine bak iç kalitesine yol tutusuna sessizliğine genişliğine rahatlığına bi bak kararın kesin golf olacak.2. el değeri çok iyi. fazla atak sürmezsen abartıldıgı kadar yakmıyor. çok yakmasının sebebi benzin pahalı o yuzden. yinede cok dersen lpg ye en iyi uyumlu motor bu. en uzun ömürlü masrafsız motor da bu. benim param buna zar zor yetti. ama heleki almışım diyorum. git diğer arabaların iç kalitesine ikinci el değerlerine falan iyi bak kararını kendin ver :)

ibrahim 12 16.03.2012 20:03

arkadaşlar araç hakkında bilgi almak istiyorum kullanan arkadaşlar lütfen araçla ilğili öneri ve görüşlerinizi bekliyorum bu araçtan almayı düşünüyorum ve yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla ibrahim

SEDAT 05.03.2012 22:36

TSI motorun ne olduğunu bilen yoksa söyleyeyim, motorda bir Turbo belası var, kanatlı geometrik turbo egzost gazı dışarı çıkarkan ortam havasını basınçlı bir şekilde pistonlara gönderiyor, işte tek fark bu, ancak bu turbonun arızalanması çok kolay vede garantiye girmez, fiyatı 4 milyardan aşağı değil, yani bir arızalandımı yandın demektir.Ne performans zevkin kalır nede yakıttan 3 kuruş kazanacam mücadelen..Kesinlikle eski nesil motorları tercih ediyorum.

mustafa 04.02.2012 00:07

istanbuldaki bayiden 1 hafta oncealdım arabayı antebe 1200 km yol yaparak geldim. ortalama hız 80 civarı idi kar yağışı sebebi ile :) 355 tl benzin yaktı. motor daha sıfır olmasına rağmen km başına 29 kuruş hemde buz gibi havada. konforu sessizliği her şeyiyle mükemmel bir araç bence. 38.000 tl fiyatındaki diğer araçların hiç birisiyle ama hiç birisiyle kıyas bile edilemez.

mustang 27.01.2012 18:55

tsi motoru volkwagen yaptı ama sanki iyi değil gibi yakıtı fazla çekişte çift turbo olmasına karşın o kadar da yok bn sevmedim u motorubnce fsi motora turbo yapmıştı onu geliştirecekti

einherjar 27.01.2012 11:54

reelankes arkadaşımın dediklerine katılıyorum. çok çok iyi bir araç. şehir içi tüketim malesef fazla. Benim aradam 950 km de ve şuana kadar bilgisayar 8,4 Lt/Km tüketim verdi. En az ve en çok 0,8-1,2 Lt fazla yakıyor diğer araçlara göre. Depo göstergesinin kadranı neredeyse 360 derece. Dolayısıyla göstergenin hareketini anlayabiliyorsunuz. Bu insanın canını sıkıyor. Ama değer bir araç. Alt devirler vitese göre değişiyor tabi. Hızlı kalkan bir araç. 3000-4000 devir/dk aralığı gerçekten iyi güç ve tork üretiyor. LPG uyumu açısından, motorun sorun çıkartmaması açısından, bakımının masrafı az olacağı açısından, TDI motor enjektör ve turbo arızalarının çok büyük maliyeti olması açısından, TSI motorlar yeni geldi ve bazı sorunlar çıkarması açısından iyi bir seçenek olarak alınabilir.

reelankes 21.12.2011 21:51

alt devirlerde o motordan beklenmedik bir ataklığı var. Vites oranlarıyla oynamışlar diye düşünüyorum. İkinci vites den sonra bariz yığılıyor. Ancak 90 Km hızdan sonraki ivmelenmesi gerçekten şaşırtıcı. 140 Km hıza kadar ne ara geldiğini anlamıyorsunuz. Önceki nesiller golf 4 ve golf 5 te kullanılan motorla aynı olmasına rağmen biraz daha canlı olduğunu düşünüyorum. Dayanıklı ve sağlam bir motoru var ama malesef şehir içinde inanılmaz yakıyor. resmen depoyu kafaya dikiyor! Konfor açısından ise çok farklı. Bir kere çok sessiz, içeriye bindiğiniz andan itibaren dışarıyla ilgiyi kesiyor. Malzeme kalitesi ve işçilik üst düzeyde. Golf 6 nın şu anda konfor ve kalite konusunda rakibi olmadığını düşünüyorum. İç mekan kalitesinde güncel a3 ten daha iyi bence. Ama tabii golf 6 nın muadili a3 çıkınca durum değişecektir. Sonuçta audi 3, golfün upgrade edilmiş hali. Golf 6 nın sınıfında üzerine araba yok şu anda. Ama tabii benimkisi boşu:) Bmw yi unuttun diyen arkadaşlar olabilir. Bmw nin volkswagenin marka değerinin en az 3 kat üzerinde olduğunu bilerek söylüyorum. Bir 3 serisi ile passat karşılaştırılmaz bile. tabii ki bmw! Ancak iş hatchback arabaya gelince bu sınıfı kuran golfün üzerine yoktur. Tabiiki highline olursa. Bunu sadece ben değil avrupalı otomotiv eleştirmenleri de söylüyor. Çok uzattık insanları sıkmayalım. Benim param buna yetti aldım memnunmuyum? Yakıt tüketimi dışında kesinlikle evet! Ama paranız varsa TSI motorunu alın.

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2011
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1595 cc
  • Beygir Gücü 102 Hp
  • Maksimum Tork 148 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 11.3 sn
  • Maksimum Hız 188 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.7 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.1 lt
  • Uzunluk 4199 mm
  • Genişlik 1786 mm
  • Yükseklik 1479 mm
  • Bagaj Hacmi 350 lt
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Boş Ağırlık 1190 kg
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15