2011 Volkswagen Golf 1.6 Trendline

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
hasan basri 15.01.2015 15:51

aracı 48.000 km de 2012 model olarak kullandım. Aracı frenleri dışında hiç beğenmedim desem yeridir. 48.000 KM de araç maalesef çökmüş. Her yerden tıkırtılar geliyor.Debriyaja bastığında sanki her an boşa basacakmışsın gibi bir his. Aracın motor sesi kötü, rölantide sesli ve sallantılı. Araçta neredeyse hava yastığı dışında b segmentindeki araçlardan bile boş..hiç bir donanım yok. Direksiyondan radyoyu bile kumanda edemiyosun. Bomboş araba.Bu paraya bu arabayı alanların amaçları "golf" e sahip olmak olabilir, isminden başka hiç bir özelliği yok. Türkiye de hiçbir yatırımı olmayan bu markanın benim gözümde ayrıca marka değeri yok.

kh 22.07.2014 11:49

35000-40000 arası fiyatlarda 2009-1013 arası bu araç mı mantıklı yoksa BMW 116( bir iki değişenli 100 bin km ye yakın) yada opel hb mi ? cng taktırıp bineceğim ve en performanslısını en az değer kaybedenini ve en az masraflısını arıyorum...fikir verirseniz memnun olurum.

Çankırı 09.07.2014 08:45

Golf 6 1.6 benzinli lpg yi koy gerisin boş ver başın ağarmaz

murat 17.06.2014 11:59

GOLF 6 lpg de süper az yakıyor bir depo en az 300 km

fatih 06.05.2014 15:16

aracım 2009 model trendlıne uzerınde 15 inc 195/65 jant var jantımı 17 225/45 yapmayı dusunuyorum yalnız ortalama yakıtı ne olur bılgılendırırsenız cok sevınırım ..

eRsan 01.07.2013 10:17

Yakıt tasarrufu düşünüyorsanız dizel almalısınız,benzinli araca bulaşmayın.Ama yakıt benim için önemli değil zaten şehir dışında kullanıyorum diyorsanız 1.4 Tsi alın ama 1.4 tsi nin 122 ps liğini tavsiye etmiyorum verimli değil 1.4 140 alın alacaksanız ama son olarak 105lik 1.6 dizel çok ekonomik ve çok konforlu araba zaten torku yüksek olduğundan kalkışlarda felan bayağı ataktır..

SAGOPA 09.01.2013 17:20

suna arkadaşım sana 1.4 tsi tavsiye ederim neden dersen 10 km deyip geçme dur kalk yaptığın takdirde 10 km mesafe de yakacağın yakıt ile açık trafikte 40 km yol yaparsın en az yakan 1.4 tsi doğru kullanımda tabiki.motor farkı şöyle 1.6 benzinli ve 1.4 benzinli olamk üzere 2 versiyon 1.6 105 ps 1.4 turbo 122 ps güç üretiyor ve 1.4 tsi daha seri bu çok önemli bir özellik. daha düşük motor hacminden daha yüksek beygir çıkartılmış bu da yakıta olumlu katkı sağlamış fabrika verilerinde de bunu görebilirsin

suna 29.12.2012 22:40

Arkadaşlar bende Golf almak istiyorum. Bütçem şu aşamada 2011 modeller için uygun. Fakat 1.6 mı 1.4 mü karar veremiyorum. Ayrıca motor farklılığını anlayamıyorum. Aracı istanbbul içerisinde kullanacağım. günde max. 10 km. ne öneririsiniz?

SAGOPA 19.12.2012 13:59

Arkadaşlar golf 6 trendline kullanıcısıyım bir çok araçtan daha konforlu ve sessiz yakıt konusunda ortalama 850 km yol yapıyor bizzat ölçtüm 1 depo ile. depo 56 litre aldı fabrika verisi 55 olabilir kapağa kadar doldurdum o yüzden. ortalama km de 30-31 kuruş yakıyor golf konforuna değer diye düşünüyorum bu değer yüksek devir ve şehir içi trafikte yükselirken şehirler arası seyahatlerde 25 kuruşa kadar iner diye tahmin ediyorum şöyle ki araç her 10 dakika da 0.1 litre sarfiyata gidiyor range 2 de gösterilen yakıt tüketim değeri 8 litre ortalama ile başlıyor yol aldıkça 5.2 litreye kadar iniyor daha uzun yola gitmediğim için 5 in altına iner mi bir şey diyemem. yakıtı düşürmek tamamen kullanıcı ile alakalı diye düşünüyorum.aynı yakıt tüketimine sahip fiyat olarak da kendine ikame olan bir çok arabadan üstün diye düşünüyorum. test sürüşü yaptığınızda daha iyi anlayacaksınız

reelankes 09.09.2012 01:41

maliarslan, kardeşim, kasım-aralık gibi sipariş almaya başlarlar ve satışlar düzene girer. Emre bey, Golf ile Polo'nun okuduğum kadarıyla sadece yaşı farklı o da 1 yaş! Sizi tereddütte bırakan bu mu yoksa donanım mı tam anlayamadım ama her şartta Golfü tercih etmeniz hem ikinci el hem de kullanımınız açısından avantajlı olacaktır Bir de Golfün malzeme ve işçiliği kendi sınıfında bile ancak A3 ile ölçülebilir. Polo'nun çok ötesindedir. Bence tercihinizi efsaneden yana kullanın. Hatta 7.nesli de bekleyebilirsiniz. eli kulağında 2 aya kadar gelir. Daha iyi fikir verecektir size

yusuf 25.08.2012 22:41

golf alacak arkadaşlar 2013 de yeni kasaları çıkacak.golf polodan daha geniş ve rahat ama polonun yakıtıda akranlarının en düşük yakıtını yakıyor tsı motor olmayan golfun yakıtı çok ama tek avantajı tüp takılması

Emre 25.08.2012 18:25

Beyler 2012 polo comfortlıne mı 2011 golf trendeline arasında kalmış bı durumdayım fıyatlar hemen hemen aynı durumda golf 1000 tl daha fazla yardımlarınızı beklıorum...

maliarslan 24.08.2012 19:35

Bende bu araçtan alamak istiyorum ama nekadaır sürede teslim alacağımn konusunda şüphelerim var. beni aydınlatırsanız sevinirim.

reelankes 07.08.2012 02:04

Aşkın bey, ben de golf 6 1.6 kullanıyorum. param yetmemişti TSI motora bunu aldım. yakıt tüketimi ve kısmen de alt devirlerdeki isteksizliği dışında memnunum. tam bir alman panzeri(zaten golf ün lakabıdır). Ancak ben de golf 7 yi bekliyorum bu sefer TSI motor almak için. O da 2012 yılı eylül ayında pariste tanıtılacak. 3-4 ay sonra buraya gelir. yani nerden baksanız sıra bekleme falan derken gelecek sene bu zamanlar sahip olabiliriz. Paramız olursa inşallah. Allah sizinde gönlünüze göre versin selamlar kardeşim.

aşkın 06.08.2012 13:47

kardeş açıklaman için sağol bende aslında 1.4 tsı düşünüyordum keşke aslında alsaymışım ama ağustosu beklicem yada 2014 ü ozaman golf kasa değişcekmiş bende 1,4 tsı alacağım inş

reelankes 06.08.2012 02:49

Aşkın bey, rampalarda araçların devirleri düşer haliyle. Atmosferik yani kısaca klasik motor diye tabir edilen motorlar aşağıdan devrini, hızını almadan geldiklerinde güçten düşerler besleme(turbo veya kompressor) olmadığı için de güçlerini rampada koruyamazlar. Turbo dizel motorlarda turbo zaten düşük devirlerde kısa süreli olarak devreye girdiği için yokuşta kolay bayılmazlar. Tabiri caizse çekirge gibi 2-3 saniyelik aralıklarla zıplayarak atmosferik bir otomobili geride bırakabilirler. Mazda benim bildiğim ford motoru ve teknolojisini kullanır. Düz yolda benim ve aynen sizin dediğiniz gibidir. Maza 6 yı biliyorum düz yolda zaten şansınız yok. Bu olay kesinlikle doğrudur. Dediğiniz olaya adım gibi inanıyorum. Turbo dizeller yokuşta klasik motorlu araçları geçebiliyorlar. Ancak bu da zaten yokuşta devrin düşmesi o yüzden de turbonun güç kaybını önlemek için devreye girerek arabayı zıplata zıplata götürmesinden kaynaklanıyor. Turbu benzinli arabaları ise hiç katmıyorum. Dediğim gibi onlarla hiç bir dizel başedemez. 1.6 turbo benzinliler aynı ölçüdeki dizelleri rakipten saymazlar. Hele hele 2-2.5 litre turbolu olanlarla takışmaya falan kalkışılmaz. Benim amacım dizel daha seridir anlayışının yanlış olduğunu anlatmak. Her şey tork aralığına devir banndının uzun olmasına bağlıdır. Yokuşta galip gelmenize rağmen düz yolda yetişememenizin nedeni budur. Çünkü 4.ve 5. viteslerde gücünüz 100-110 nm ye kadar inmektedir. (turbo boşluğu) Arada çok çok bariz fark olmadığı sürece dizel benzine karşı koyamaz. Son olarak şu var. 2.0 litre turbo dizel motorlu (passat) bir arkadaşım sırf rakibin turbosu yok diye bmw 5.30 la yarışmaya kalktı! Adam bir kalktı ne düz yol ne rampa bir daha görmedik:) bu da olacak olay değil çünkü. İsterse turbo olmasın 3 litre!!!! adamı benzinle boğar öldürür yani:-)))) Kazasız belasız ve hayrlı sürüşler dilerim kardeşim;)

aşkın 05.08.2012 11:15

reelankes arkadaş söylediklerin doğru olabilir ben bu kadar detayını bilmiyorum ama sana bir örnek nisan ayında ben dizel yeni i 30 aldım amcamın oğluda mazda 6 var bildiğim kadarıyla accord motoruna benzer bir motoru var beraber ankadan istanbula nişana giderken otobanda bilerek 70-80 km felan yarıştık rampalarda beni geçemedi ama düzde bana baya fark attı bu olayıda ben arabamdaki 260 nm torka bağlı olarak diye düşünüyorum

reelankes 05.08.2012 01:22

Fuat kardeş, tork değerleri konusunda sana katılıyorum bir şeyi eksik biliyorsun. Dizel otomobiller yüksek torku sadece 2-3 saniyeliğine verebiliyorlar. Örneğin 1.6 motor hacimli 240 torkluk bir dizel motor 1750-2000 en kralı 1750-2250 devir arası o torku verir! Yani tork aralığı çok kısadır. Turbo devreye ilk girdiğinde max. gücünü verir. vites atıp tekrar gazladığında ise o ilk verdiği 240 torku da vermez, 180-200 aralığına düşer. Yani tork çok kısadır o da alt devirlerde verir. Daha sonra turbo boşluğuna düşer. Hele 4.ve 5. viteste tam ölü konumuna düşer. Benzinli arabalarda ise örneğin 170-180 tork üreten bir araba ister atmosferik olsun ister turbo benzinli olsun tork dizele göre düşük ama aralığı çok uzundur. Turbo benzinli bir araba 1500-4500 hatta 5000 devir aralığına kadar nefesten kesilmez. Tork aralığı çok geniştir. Atmosferikler ise 3000- 5500 aralığında max tork verir. Yani kısacası 240-250 hatta 270 torklu bir dizel arabanın 170-180 torklu hele bir de 2 litrelik bir benzinli arabayı geçmesi mümkün değildir! Torkun sadece yüksek olması yetmez. Tork eğrisinin de düz bir şekilde devam etmesi gerekir. Onu da dizel araçlar başaramazlar. Yani 20 saniye verilen 170 tork ikişer saniyelik toplamda 240 toktan daha fazla yol kat ettirir ve daha makbuldür. Çünkü benzinli arabalar max gücünü üst devirlerde verirler. Dizel arabalar o devirlere çıkamaz ve güş üretemezler. O yüzden bayram arefe olayı benzinli araba lehine sonuçlanır. Yani tork farkı çok çok bariz farklı ise dizel araba galip gelebilir. vw golf 5 tsi 170 beygir 240 nm benzinli arabanın bmw 5 serisine 120 km hızdan sonra toz yutturması buna kısa bir örnektir. 5.20 de 184 beygirlik 380 nm torkluk bir araba ayrıca. Ama dizel olduğu için gücü sınırlı yani nefesi yetersizdir. Kısacası kısa süreli yüksek tork=dizel, uzun süreli düşük tork= benzin! Hele bir de yüksek hacimli bir turbo benzinli arabayla hiç bir dizel başedemez

hakan 30.06.2012 06:54

faruk arkadaşım ilk önce golf almakla iyi karar vermissin.sana lpg li nasıldan ziyade başka bir açıklama yapacağım.şimdi lpg ler artık eskisi gibi değil şimdiki lpgler havayı kirletmez iken motoroda zarar vermiyor.ama kaçırdığımız bir nokta var eğer aracı çok kullanıyorsak lpg bize maddi zarar verebilir.biliyorsunuzdur ki araç çalışmadan önce benzinle çalışıyor yani depoda benzinde olması gerek dayım da bu araçtan var ve her ay 50-60 tllik benzin alıyor benzin bittimi yandı araç çalışmıyor birde ekstra lpg alıyor yani ikisinin parası ile benzine binse aynı hesaba gelmez ama nerdeyse yaklaşıyor.yani lpg enjeksiyonlu motorlarda iki yakıt kullanıldığı için biraz külfetli.bu söylediğim konu araca çok km yaptırıyorsanız.gelelim ben bukadar binmem derseniz ozmanda bana göre lpg taktırmaya gerek yok.her araca uyumlu değişik lpg ler var bunu araştırman lazım uyumlu bir lpg çok bişiy hissttermizmez sadece rampalarda az bişey hissettirir ama bu sürücüyü rahatsız edecek şekilde değil.bizim golfte lavoto var,ayrıca brc ve landirenzo bunlara uyumluymuş

faruk 29.06.2012 19:50

arkadaşlar golf almayı düşünüyorum ama çok fazla yakıyor lpg nasıl gidiyor bu araca bilgisi olan varsa paylaşssın lütfen

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2011
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1595 cc
  • Beygir Gücü 102 Hp
  • Maksimum Tork 148 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 11.3 sn
  • Maksimum Hız 188 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.7 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.1 lt
  • Uzunluk 4199 mm
  • Genişlik 1786 mm
  • Yükseklik 1479 mm
  • Bagaj Hacmi 350 lt
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Boş Ağırlık 1190 kg
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15