2016 Toyota Yaris 1.33 Style Skypack Multidrive S

  • Silindir Hacmi 1329 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.6 sn
  • Beygir Gücü 99 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3950 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.3 lt
  • Genişlik 1695 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Yükseklik 1520 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 286 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 850 kg
  • Maksimum Tork 125 Nm
  • Yakıt Deposu 42 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/60 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
89
81
60
86
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4937 25.11.2016 11:24

1.5 ay oldu alalı arabayı,3000 km de şu an.auris ile yaris arasındaydım.eşim acemi olduğundan bunu aldım.çok güzel bir araba.binen,gören herkes beğeniyor.geri görüş kamerası,otomatik şanzıman ve sunroof özellikleri fiyatı biraz şişirmiş olmasına rağmen,bence sınıfında en iyisi.istersen,manuel olarak da kullanabilirsin,direksiyondan kumanda var,ben tercih etmiyorum.yakıt 6,5 lt/100 km.yokuşta sıkıntı yok.arkadan görünüşünü sevmedim,30 cc için verilecek fazla vergisi de dezavantaj.clio ve polo vergi avantajlı ama bu araba çok güzel.62250 tl verdim,7 ekim,iskenderun plazadan,herkese keyifli sürüşler.

Misafir-864 10.11.2016 06:56

3 Yaşında 2004 yaris
6 yaşında 2006 honda jaz
ve son olarak da 2011 model 4 yaşında i20 1.2 motor kullandım.
i20 motor çekişi çok güzel ,içeri ses motor sesi alıyor. hnda jaz malzme kaitesi iç genişliği güzel
2004 yarisim ile şimdiki kıyaslanmayacak kadar farklı.
yeni yarisim çok sessiz çok konforlu c sınıf arabların konfor ve yalıtımı var.içi geniş diz mesafesi gayet güzel. çoğunluk şehir içi binip konforlu araba arıyorsanız tavsiye ederim.polo arkdaşın arabaya bindim. onun arabası 1.2 tsi motor turbo oldugundan daha seri konforları aynı sayılır. polo arkası çok dar. iki kişilik aile için ideal. polo da lpg takılamıyor. arkdaşımın 2014 honda civic konforundan geri kalmaz...

Misafir-8840 09.11.2016 20:48

İstanbul'un berbat trafiğinde at arabası gibi hor kullanıyorum. Benim aracım konfor plus paketli. Ağırlıklı olarak şehiriçinde kullanıyorum. Araç dıştan küçük ama içi daha ferah. Direksiyonu, gaz ve fren pedalları ve amortisörleri yumuşak. Ben çok memnunum. Bütün ön yargılarımı bir kenara attım, ekonomik, ucuz ve keyifli araba kullanıyorum. Şehirdışı için ise 110 km h hızla giderseniz arabanın olumsuz bir yanını görmezsiniz. Araba sosyal statü için değil, ihtiyaç için alınmalı. Yaris işinizi görüyorsa neden boş yere fazla para ödeyesiniz ki?

Misafir-1612 15.10.2016 15:42

Yaklaşık 20 ay önce aldığım 15 bin km deki aracımın şehir dışı yakıt verilerini paylaşmak istedim. istanbuldan çıkıp, sakaryaya ardından eskişehire geldim. 110 km yi geçmemeye 90 km yi düşmemeye çalıştım. bilenler bilir. bilecik eskişehir arası sürekli tırmanıyosun. hız ve devir kaybı yaşamamak için 3000 devir de ort 100 km de gittim(normalde cvt 7 ileri olduğundan 120 km de 2000 devir gidebilen bir araç.) klima değil havalandırma 2 kademe açıktı sürekli. eskişehirde yaklaşık 10 km şehir içi yol yaptım ve dönüş yolunda tahmin ettiğiniz gibi bilecike kadar iniş, ordan nispeten düz yol sakarya ve gebzeye geldim. ancak tem de trafik olduğundan kocaeli gebze arası 40 km yaklaşık 1 saatte gittim. bunun 15-20 dk sı dur kalk idi. anlatmaya çalıştığım bu şartlarda 625 km yolda 30.5 lt yakıt aldı. yani 100 km de 4.88 lt. daha önceki şehir dışı yollarda mesela ordu istanbul arasında klima açık 5.5 yakmıştı. klima değil de havalandırma ile gitmenin( tabi sonbaharda;))) bir de 110 km yi geçmemenin yakıtı olumlu etkilediğini söyleyebilirm. çünkü artan hızla beraber 10 km lik bir farkın bile mevcut hava koşullarına göre %23 lük yakıt artışına neden olabildiğini okumuştum bir yerde. bu yolculukta ben özellikle yakıt tasarrufu yapmak istemedim. agresif de kullanmadım ancak otomobil ve kamyon farketmez hızımı korumak için yokuş dahil sollama yaptım. sadece yüksek hıza çıkmadım. güvenlik ve yakıt açısından.
Onun dışında araç zorlanmadan ivmelendirildiğinde yola da bağlı olmakla beraber yaklaşık 100 km ye kadar motor ve yol sesi almıyor hatta sessiz denebilir. ancak 110 km den sonra yol sesi alıyor. motor sesi 3000 devri geçerse başlıyor. zira başta dediğim gibi 120 km gibi hızlarda 2000 devir olduğu için yine yol sesi olmakla beraber motor sesi yok. onun dışında tüm b sınıfı araçlardan geniş diyebilirim(jazz hariç). ancak yüksek yapısı ve tavanı nedeniyle otobanda tır yanından geçerken diğer b sınıfı araçlara göre daha fazla rüzgar yiyiyor. yol tutuşu ortalama. atmosferik motor olduğundan rampalarda hız azalıyor. Ancak bu durumu ön görüp rampaya yüksek devirle girilirse(3000-4000 devir) aşırı uzun rampa değilse hız hiç azalmıyor. direksiyon çok yumuşak değil ancak tepkisi net ve freni güven veriyor. mesela yeni insignianın freni belki ağırlığından olabilir yaris kadar hisli bulmadım. kullanımı 90 bg dsg tsi motorlu kardeşleri kadar zevk vermeyebilir. tsi motor kesinlikle daha sessiz. ancak cvt şanzıman sağlamlığı ve atmosferik toyota motor dayanıklılığı tamamen tercih meselesi. özetle belki çok zevk almıyorum ancak kafam rahat diyebilirim. bunun ötesinde aracımı çok seviyorum. zevkle ve keyifle kullanıyorum. sadece kullandığım diğer araçları b sınıfı araç almak isteyen ve karasızlık yaşayan kişilere yardımcı olmak için kıyaslamak istedim. yarise gelcek olursak genişliği, pratikliği, yalıtımı, dayanıklılığı, cvt şanzımanı ve yakıt tüketimiyle alınası bir araç. umarım almayı düşünen ya da merak eden arkadaşlara faydalı olmuştur. istanbul şişlide oturuyorum yolları rampalı sıkışık falan. akşam ve sabah trafiği hariç ortalama şehir içi trafiği ve şehir dışı ortalama 6.5 lt yakıyor. kazasız belasız ve trafikte saygılı sürüşler dilerim. Hoşçakalın.

Misafir-8724 16.06.2016 22:50

Bende bu aracın en dolu paketi var. Adını hatırlamıyorum ama konfor plus galiba. Anahtarsız giriş, çalıştırma, hız sabitleyici, sınırlayıcı, katlanan ayna, yağmur far sensörü vs...
Araçtan gerçekten çok memnunum. 7 hava yastığı var. İstanbul da ortlamam 7.2 litre. Araç çok ferah.f1 vites bile var. Bizim evdeki ikinci araç. Ama genelde bunu kullanmayı tercih ediyoruz. Trafikte çok rahat ediyoruz. Ayrıca 180 km /s yaptım. Birinci yıl bakımı 240 lira tuttu. Gidin bir test sürüşü yapın. O zaman ne kadar farklı bir araç olduğunu anlarsınız

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN