2017 Toyota Prius 1.8 Premium e-CVT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Beygir Gücü 98 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Uzunluk 4540 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1760 mm
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Yükseklik 1490 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Boş Ağırlık -
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Bagaj Hacmi 502 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.6 lt
  • Yakıt Deposu 43 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5445 19.07.2018 18:59

Araç güzel, misafir 5530çok güzel bilgiler vermiş. Benim sorum şu bu aracı bizim evdeki prizle şarj etme imkanımız varmı? Varsa kaça dolar pili acaba? Prize takıp kullanırlarsa benzin almazlar diyip biz alacağı benzine göre fiyatı yüksek tutalım, peşinen benzin parası mı alalım demişler. Prizle şarj yoksa zaten ülkede istasyon mistasyon bulamayacağımıza göre chr gibi hibrit kullanımda bir farkı kalmıyor demektir. O zaman da bu kadar fiyat farkı vermeye gerek var mıdır?

Misafir-5530 09.06.2017 23:29

Sayın 9312 bu araçtaki hibrit teknolojisi örnek verdiğiniz araçlardaki gibi basit yapılı hibrit teknolojisi değildir. Bu araç plug in hybrid teknolojisine sahip. Yani prize takılıp şarj edilebiliyor, yalnızca elektrikli modda kullanılabiliyor ve aynı zamanda hibrit modunda (o alışageldiğimiz kendi kendini şarj eden piller) kullanılabiliyor. Bu açıdan phev teknolojisine sahip bir araçla basit yapılı hibriti (hev) kıyaslamak doğru olmayacaktır. Kia niro'nun rakibi de bu araç değil, yaris ve chr gibi hev teknolojisine sahip araçlardır.

Misafir-9312 27.03.2017 00:43

Fiyatının inmesi iyi olmuş, keşke daha da inseydi 150 binelere, çünkü koreli rakipleri hyundai ioniq ve kia niro çok daha uygun fiyatlara gelecegi söyleniyor 90/100 bin bandında.

Misafir-8298 24.03.2017 23:57

Fiyatı önemli ölçüde düşmüş. Sanırım vergilerle alakalı bir durum.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar