2017 Toyota C-HR 1.2 Diamond MultiDrive S

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 116 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4360 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Yükseklik 1565 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Maksimum Tork 185 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/50 R18
  • Yıllık Vergisi 1.060 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
95
77
76
78
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-822 25.10.2017 18:04

Aracı bayide test ettim. Direksiyona sürüş için ilk oturduğumda görüş açılarının sıkıntılı olduğu izlenimi uyandı ama hareket edince sürüşünün basit ve keyifli olduğu kanısına vardım. Aracın hem içi hem dışı fütüristik tasarımıyla iddialı ve cüretkar bir görünüme sahip. C-hr, Toyota' nın binek araçlarında yıllardır monotonlaşan tasarım dilini kısır döngüden kurtaran bir atılım olmuş. İç mekanda -özellikle tavan-kullanılan döşeme tonları koyu tercih edildiği için aracın içini oldukça klostrofobik göstermiş. Hele dış dizaynından dolayı mecburen küçük tutulan arka camlar burda oturan yolcuların dış dünyayla ilişkilerini oldukça sınırlandırıyor. Ön koltukların arkaya doğru eğimli ve yekpare yapısı da aslında gayet geniş olan arka koltuklardaki yaşam alanını olduğundan daha darmış gibi hissettiriyor.Sonuç olarak aracın arkası uzun yolculuklarda uyumayı seven kişiler için daha uygun. Etrafı seyretmek istiyorsanız arka koltuklardan pek hoşlanmayacaksınız. Kabin izolasyonu oldukça başarılı. Araç çalışmazken dışardan hiç ses gelmiyor. Araç çalıştığındaysa iyice kulak kesilmezseniz neredeyse motor sesini duyamıyorsunuz. Turbo alt devirlerden itibaren devrede olduğu için kesintisiz bir performans sunuyor. Yüksek hızlarda deneme şansım olmasa da kalkış ve ara hızlanmalarda gaz tepkisi CVT şanzımana rağmen keyifli. Aracın moose test' inde sınıfına göre çok başarılı olduğunu izlemiştim. Ben dönüşlerde aracı hiç zorlamadım o yüzden dengesi konusundaki bilgilerim izlediklerimden fazlası değil. Frenler gayet iyi tutuyor. Şasi, motor ve şanzıman dışında pek çok parçanın Türkiye' de üretiliyor olması bizim için gurur verici. Bu aracın piyasadaki qashqai egemenliğini alt edebileceğine inanmıyorum ama sınıfında başarılı satış rakamları yakalayacağı gerçek. Toyota' nın kullanıcılardan gelen geri bildirimleri çok iyi analiz edip adımlarını buna göre atmasını umarım.

Misafir-9297 16.05.2017 09:36

Soğuk havada ve sabahları çekiş sorunu yaşadım. İlk 1500-2000 km. lerde yakıt tüketimi şehir içi biraz yüksekti. Sedan araçlardan sıkılanlar için mükemmel. Ayrıca CVT şanzuman (Toyota va Honda) süper. Paranızın karşılığını veren bir araç. 1.2 turbo motor eleştirilerine gelince, adamlar bu riske girmezlerdi. Toyota dünyanın en değerli otomobil markası. 116 beygir güç var. Piyasada 1.6 olupta 95 beygir olan araçlarda var.

Misafir-9862 08.03.2017 23:58

Bingöl de yaşıyorum ve hazır bahara yavaş yavaş hoşgeldin demişken bugün biraz performans yaptım kendimce...(benzinli modeller için yazıyorum)...Yol tutuşu bence bir çok aracın canını yakacak gibi..Yakıt tüketimi ideal bence.....Ön küçük camlar klasik bir Japon arabası geleneği olarak yine rüzgar sesi alıyor...Toyota gün vermeye başladı ve camlar değişecek sanırım....Ses sitemi hep arka planda kalıyor çünkü harika...Koltuk döşemeleri ve dizayn bence sınıfının en güzel örneklerinden biri...Arka Hacim dar diyenlere inanmayın ve gidin aracı kendi gözlerinizle görün...Gayet ideal....Üst döşemenin siyah oluşu ve arka camların coupe havası arkayı ışıksız bırakıyor...Umarım Aurisler gibi cam tavan seçenekleride olur ileride...Ama cam tavanlarında hemen her modelde sorunları var bunu da unutmayın...Aracınıza hangi model olursa olsun asla navigasyon ekletmeyin...Çünkü güncelemeleri çok pahalı ve inanın cep telefonunuz varken hiçbir halta yaramıyor....Aslına bakarsanız bende dair hiçbir yoruma fazla itibar etmeyin ve gidin kafanızda ki araç neyse görün ve test edin....Ben bu aracı test ettim ve insanımızdan bir kat daha nefret ettim...Aracımdan çok memnunum size tavsiyem bence piyasada CHR de dahil çok güzel seçenekler var fakat hepsi çok pahallı....Bu aracı 103 bin tl ye ikinci el aldım fakat sıfırı şu an 119 bin tl...Allahtan korkun...CHR de dahil bir çok model kafadan en az 30 bin TL pahalı bence....Allah herkesin gönlüne göre versin...

Misafir-6810 25.02.2017 15:18

Bir konu var ki sürekli yanlış değerlendiriliyor...Bunun en büyük sebebi ise aracı görmeden ve kulaktan dolma bilgilerle değerlendirmek....Arkadaşlar bu arabaların arkası kesinlikle dar değil....Rakipleriyle arasında gözle görülemeyecek kadar küçük farklar var....Fakat hem Coupe tasarımından kaynaklanan ve hem de arka camlarında küçük olmasıyla birlikte ışık problemi olduğu söylenebilir..Aracı arka koltuğa oturup kullanmıyorsanız sorun yok.....Şunu da asla unutmayın; arka taraf diğer crossever ve suvlarda olduğu gibi özellikle uzun yollarda insanları sürekli sağa sola gereksiz yere savurmuyor...Aşağı doğru harika bir konumlandırma yapılmış ve arkada oturanlar uzun yolda sorunsuz bir yolculuk yapıyorlar...Bu arabada cam tavan olsaydı insanlar ağzını bile açamazdı..Tabi ki cam tavanlarında sorunları bitmiyor....Sonuçta zevkler ve renkler asla tartışılmaz fakat gerçekten sağlam ve farklı bir araç üretmiş JAPONLAR......Toyota kullananlar Toyota farkını çok iyi bilir...

Misafir-6553 24.02.2017 15:52

1 aydır benzinli modelini kullanıyorum ve araçtan genel olarak çok memnunum...Yykıt tüketimim ise fabrika verilerinin altında ve çok ilginç...Fakat dikkatimi çeken bir durum var...Bugün BİN kilometre bakımına gittim ve merak ettiğimden dolayı Hibritil modelin test sürüşünü yaptım...Benzinli model ve hibritli arasında çekiş açısından çok fark var....Benzinli modelleri resmen rampa ve zor yol falan hiç dinlemiyor...Fakat Hibritli modeli benzinli aracın yanında biraz vasat kalıyor...Ayrıca hiçbir araç mükemmel değildir....

Misafir-9187 17.02.2017 03:10

Arkadaşlar o kadar ekonomik ve sağlam bir araba ki...Evet araç gerçekten çok iyi...Mükemmel diyebilmek için henüz çok erken...Hem dizaynıyla hemde çekiciliğiyle gerçekten sıradışı bir araba...Unutmayın lütfen! sıradışı arabalar hem övülür hem de çok eleştirilir...Allah herkese nasip eder inşallah...

Misafir-3094 12.02.2017 16:22

Arkadaşın dediği gibi araba mükemmel olmasa da gerçekten çok iyi. Sadece küçük eleştirim, arkası biraz dar. Onun dışında eksik bir tarafını göremedim.

Misafir-6177 12.02.2017 07:51

Bu arabayi test ettim ama mukemmellik gormedim. Tamam teknolojisi iyi ama bir defa muhtesem bir ruzgar sesi ve yoldan kaynakli kabin ici gurultu var. Ayrica, motor zayif kaliyor. ilk hizlanma fena degil ama 60 dan sonra hizlanmaya calisinca pek bir basari sergilemiyor araba.

Misafir-4797 11.02.2017 22:59

Tek kelimeyle mükemmel bir araba...

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar