2016 Toyota C-HR 1.2 Dynamic MultiDrive S

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Beygir Gücü 116 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Maksimum Tork 185 Nm
  • Uzunluk 4360 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1795 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1565 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
  • Yakıt Deposu 50 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5514 02.12.2016 14:35

Cam tavan seçeneği yok mu?

Misafir-7818 02.12.2016 07:32

nissan juke'a rakip felan olamaz arkada oturan kişiyi düşünmemek ne demek arabaya coupe tarzı vereceksin diye arka tarafı yoktan saymak çok yanlış

okur 1000 08.12.2016 00:45

Öncelikle Nissan Juke ile bu arabayı kıyaslama çabanız çok manidar...Sanırım CHR ile ilgili gerçekci bilgilere sahip olmamakla birlikte bu aracı test etme zahmetinde bulunmamışsınız...Arka taraf yolcuları için baş ve diz mesafesi oldukça yeterli ve ön panelin ve yolun görünümü oldukça keyif verici....Arka camlar biraz daha büyük olabilirdi fakat arabanın tasarımını nasıl etkilerdi buda önemli...Araç için kullanılan malzeme birinci sınıf dostum...Bu aracın sürüş keyfini kendi sınıfında ki hiçbir suv modelde bulamadım..Aracınızı herkesin incelemesi ve fotoğrafını çekmesi ise ayrı bir keyif..Aracın kokpiti ise Toyota'nın Corolla, Auris ve Avensis gibi modellerinde kullandığı duvar gibi düz ve demode kokpitten vazgeçtiğini açık bir şekilde gösteriyor. Çok daha modern ve günümüz tasarım anlayışına uygun olan kokpitin ortasından yükselen dev görünümlü bilgi-eğlence sistemi ise kıvrımlı yapısı ile dikkat çekiyor. 576 Watt (RMS) güce sahip 9 hoparlörlü JBL ses sistemi ise bilinçli alıcılar için olmazsa olmaz bir seçenek...Bu aracın yaptığı en büyük devrim ise 1.6lt atmosferik motor artık yerini 1.2lt turbo-benzinli motora bırakmıştır..Juke ve qashgai fransızmı japonmu ne olduğu belli olmayan ve servis younu sana su yolu yaptıran iki tane sıradan araba..4 yıl nissan bindim ve neler çektiğimi benden daha iyi bilemezsin...

Misafir-2994 01.12.2016 22:26

Arka koltuk gerçekten çok kötü. Çok kasvetli arka taraf. Multimedia ekran üstüne üstüne geliyor gibi. Arkada oturan onun yüzünden yolu göremiyor neredeyse. Olmamış.

Misafir-3235 01.12.2016 19:00

Çöp ne demek ya? Bu kadar da saygısız olmaya kimsenin hakkı yok arkadaşım.

Misafir-2357 01.12.2016 18:34

Multimedya ekranı kütük gibi duruyor. Arkada oturanlar canlı canlı mezara girmiş gibi hissediyor. Bagaj desen, pazar arabası kadar. Tip desen, tipitip bir araç. Sonuç: Çöp. Ben alırım mıyım? Elbette hayır.

Misafir-3031 01.12.2016 13:38

Şu anki yakıt tüketimim 7.4 ve 8 arasında değişiyor..Sıfır araç olmasına rağmen yakıttan çok memnunum..

recete26 23.11.2016 20:24

Ufacık araba ne kadar ağır olacaktı, BMW'nin en hafif arabası(1.2 turbousu dahil) yaklaşık 1 buçuk ton, çok hafif olmak çok ta iyi olmasa gerek.

Misafir-4534 23.11.2016 17:09

Böyle hafif bir otomobil yaptıkları için toyotayı tebrik etmek lazım. Yaris yada polo ağırlığında c segmenti crossover. Motoru kesinlikle yeterli olacaktır , daha önce 3 sene 1,2 tsi skoda yeti kullamıştım, o araç 1350 kg idi ve çekişi iyi ve yeterli idi. Bu araba 1050 kg .

Misafir-1129 22.11.2016 00:33

Aracı test ettim ve benzinli olanını hemen Trabzon Ayyıldız bayisinden sipariş ettim...Aracı ilk olarak Erzurum bayisinde Adem beyle birlikte 4 kişi olarak test ettik....(Araç tükendiği için Trabzon dan sipariş ettim)...Aracı Özellikle Hilalkent de bulunan yokuş da epey bir tet ettim ve aracı almaya karar verdim...Bu araç 1 Aralık itibariyle üzerine en az 5000 TL koyacak...Sıradışı, yakıt tüketimi ekonomik, iç ve dış dizaynı oldukça kaliteli, farklı kısacası sınıfının en farklı aracı...Boyum 1.86 ve arka koltuklarda ki diz ve baş mesafemi mutlaka görmenizi isterdim...Aracın direksiyon hassasiyeti, sürücüye verdiği güven, fren hassasiyeti ise olumlu yönlerin cabası... Ayrıca arka koltuklardan ön panelin görünümü de oldukça keyif verici....Bagaj hacmi ve arka camların boyutları biraz düşük fakat, arka camlar tasarımın kesinlikle önemli bir parçası...Bu aracın kırmızı ışıkta vb. fotosu çok çekilecek sanırım..Aylardır test etmediğim araç kalmadı....Bu ikinci SUV aracım olacak...Diğer aracım dizeldi ve partikül filtresi artım canımdan bezdirdi ve bende benzinli bir araca geçme kararı aldım....Sonuç: TOYOTA'ya geri dönüş :)

selcuk40 21.11.2016 22:25

Aracın 1.2 otomatik 4*2 olanını bayide test ettim. 6 aydır bu aracın hibrid olanını bekliyordum tam bir hayal kırıklığı oldu. hibrid 3-4 ay sonra gelecekmiş üstelik çok yüksek fiyata. opel astra 1.4 t j sport+stil kasa aracımı bayiye verip üstüne de 40-45 bin verip chr almaya gitmiştim. test edince kendi aracımın ne kadar konforlu ve donanımlı olduğunu anlayıp birkaç yıl daha satmaktan vazgeçtim. Dış tasarımda oldukça başarılı olmasına rağmen en son teknolojik donanımların çoğu yok. adaptif cruz şerit değiştirme ikazı vb. Lansman fiyatı olmasına rağmen 95.000 tl olması gereken aracı 105 e veriyorlar kur artışını hemen yansıtmışlar.Bagaj hacmi yaklaşık 350 lt.yakıt ş içi 7.4 lt yazıyorki 9 lt yi rahat bulur. Sadece kabuk almak isteyenler için ideal olabilir.

Misafir-8976 21.11.2016 13:57

Bu aracın bagaj hacmi ne kadar?

Misafir-8945 17.11.2016 11:51

SÜPER YA
1.2 TURBO BENZİN 185 NM TORK. Daha ne olsun
Vergi az. Yakıt az. Sorun az.
Konfor çok. Donanım çok.
Atmosferik motorları bir kenara bırakalım.
Satışa çıkar çıkmaz Erzurumdan alacağım.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.