2014 Toyota Avensis 1.6 Elegant Extra

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
hll 10.03.2015 21:29

yeni modelin motor seçenekleri hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar?şöyle sağlam bir dizel versiyon olur mu aceba ?

yeni avensis 24.02.2015 13:28

yeni avensisler martta tanıtılacakmış. kalkacağı haberi yalan. bu konuda nete bakarsanız, haberlerini görürsünüz...

Ahmet 22.02.2015 13:02

Ümit bey... Biraz da DSG ...hakıında bilgi verirmisiniz...

mert öz 21.02.2015 23:19

Umit kardeş şaka mı yapıyosun toyota arızalanmaz sen merak etme cruze gibi olmaz sonu toyota 1 numara ve toyota honda gibi araclar ölmez sen gidersin avensis hala tek marşta çalısır bunları böyle yapıyolar.ford mustang vardı abd de kullandim 5000 motor 150 beygir ve 50 senelik.avensis zaten bizim gibi ulkelerdeki adı. Amerikada avrupada arabistanda camry ile biliniyor o kadar modeli var ki toyotanın sayamazsiniz bizim ulkeye gelmiyo ayrica yeni modeller yapıyo adamlar mirai gelicek bunu degistirsinler ne olur

sertaç 21.02.2015 21:01

ümit bey, dünyanın en çok satılan aracı toyota'yı chevrolet ile kıyaslamanız çok yanlış. efsane kasaların da üretimi durdu ama rekor fiyatlarla alıcı buluyor.

Ümit 21.02.2015 16:02

arkadaşlar Toyota 2018 de avensisin üretimini durduracağını açıkladı bu tarihe kadar elinizdeki araçları çıkarın yoksa sonu chevrolet cruze gibi olacak

yakut 17.02.2015 23:59

2015 te avensise yeni kasa gelecek mi? bilgisi olan var mı? 1,6 dizel gelir mi?

gökhan 12.02.2015 09:50

aziz bey, siz diğer firma temsilcilerine aldırmayın bir kere toyota'ya binen başka bir arabaya binemez. dünyanın en çok satılan arabası olması tesadüf mü sizce?

aziz 10.02.2015 14:02

Avensis kullanıcılarının yorumlarının olması gereken sayfada volkswagen, renault, fiat kullanıcılarının firmalarla alakalı yorumları dolu. Tamamen bilgi kirliliği. Bırakın da Avensisi merak edenler rahatça aracının bilgilerine ulaşabilsinler...

hakan 05.02.2015 21:41

Toyotayı en çok sevenlerden ve savunanlardan biriyim ama neden otomatik secenek koymazlar anlam veremiyorum corollaya 50 tane donanim secenegi koyuyosun bunada koy arkadaş böyle yanlışlıklar yapilıyor bende soguyorum malzemeden calıyolar ama neden seviyorum derseniz arabadan anlıyyorum onun için.alman rakipleriyle karsilastirildiginda ulkemizde almanlar kazanir ve tuketiciye hitap eder avrupa haric diger ulkelerde toyota herzaman almanlardan yukaridadir cunku motor hacmi buyuyor ve vergi yok yakit ucuz kalite konfor rahatlik omür istiyor insanlar. Avrupada adam 3 sene sonra yeni araba almazsa iki kat vergi ödiycek mecbur yeni araba alıyo.Toyotayla işi ne avrupalinin parası zaten çoook. 3 sene sonra başka alıyo diger kullanıcı ise 2. Sınif dunya ulkeleri onlarda patlasın motorlar.

vw 05.02.2015 20:44

Burak bey bana anlatmak istediğiniz şeyi sadece yanlis kelimeyle ifade ettiginizi nezaketle cevap vermenizden anliyorum ve tesekkur ederim bende bundan sonra daha dikkatli olacagim ayrıca kararsızlığınizi anliyorum ikiside güzel araç umarim hayirlisi olur sizin için saygilar...

burak 05.02.2015 13:09

sayın vw, öncelikle olgun yorumlarınız icin teşekkür ederim. sizi kırmak en son isteyeceğim şeydir , sizden özür diliyorum sonsuz saygı ve sevgilerimi iletiyorum. toyota avensis extra ve passat 1.4 tsı arasında kaldım karar vermekte zorlanıyorum. insanları bilgilendirmek güzel bişey evet ama bunu volkswagen mi toyota mi diye açılan başlıklarda yaparsanız herkes için daha sağlıklı olur. beni anlayisla karşıladığınız için teşekkür ederim

fiatci 04.02.2015 23:02

frk arkadaş öncelikle toyotanin psa dan aldiği 1.4 motor sadece cek cumhuriyetinde ortak üretim olan aygo modelinde kullanilmistir 1.4 d4d ile psa nin alakasi yoktur guzel arastirin lutfen ikinci olarak multijet kesinlikle fiat alt yapisidir ve ana fabrikası torinodadir ayrıca fiat neden bu kadar kucumseniyor anlamiyorum fiat bünyesinde ferrari maserati lancia alfa romeo abarth creysler dodge jeep markalari var bunlari geceyim hadi fiat yük arabasidir keyif arabasi degil demissin evet fiat amblemi olan araçlar ticarilerde filo arabalarında ve taksilerde karsina cikabilir ama sen keyif ve kalite arabasi istiyorsan fiat sana birçok seçenek sunuyor markaları yukarıda saydim ama onlarda fiat amblemi yok değil mi sizin marka algisı...

vw 04.02.2015 21:47

renocu arkadaş o yorumumda yanlis ifade etmisim kastettigim hic bir markanin motor ömrüyle etrafta gorunmemesinin alakali olmadigini söylemek istedim zaten 70-80li yıllarda reno ve tofas tan başka marka yok gibi birseydi amacim renoyu kötülemek değildi...

Rönocu 04.02.2015 14:31

Sn. vw "90li yillardan kalma motor ömrü kisa renolarin falan hic kalmamasi lazim" cümleniz anlayamdım ben. vw'yi savunurken Renault'a neden çamur atıyorsunuz? 1970 model 12 ler bile hala zehir gibi çalışıyor yollarda, dizelini Mercedes-Nissan kıullanıyor. Şu anda 130bg/320Nm ile 1.6 dizelde 1 numara, yakında da twin turbo 160bg-380 Nm geliyor)

vw 04.02.2015 11:34

anjinsan bey alt segmentlerde vw ye rakip olabilir fakat premium segmentte saydiginiz 3 markayi dörde cikaramazsiniz saydiginiz markalar honda toyota ve nissanin abd de 90 li yillarda cikardigi premium markalardir o kadar köklü olmamasına rağmen abd de tutmustur kabul etmek lagzim fakat daha önceden de abdlilerin araç zevkini kavrayamadigimi söylemiştim bu saydiginiz markalar dişinda ferrari ve maserati hariç hepsi almanlarin kontrolündedir vw grup ( audi bentley lamborghini bugatti porsche ) bmw grup ( bmw mini rolls royce) daimler grup ( mercedes ) bu arada avrupa satislari şöyle gerçekleşti http://www.best-selling-cars.com/europe/2014-full-year-europe-best-selling-car-brands-manufacturers/

frk 04.02.2015 10:52

Ayrıca Honda'nın ürettiği dizel motora bir bak bakalım ne diyor sana. 4 lt tüketimi var ve Japon sağlamlığı. Fiat'ı bu kadar savunan gerçeklerle yüzleşmek istemiyordur. Fiat yük arabasıdır, keyif arabası değil. Keyif arabası için biraz maliyet arttırmak gerekir 2 tane sıfır punto parası gibi.

frk 04.02.2015 10:48

Toyota 1.4d ler pejo, citroen, ford, volvo ile aynı motordur. psa grununun motorudur. Fiat General Motora motor satmıyor. insanın kendi arabasını üreten firmayı bu kadar sahiplenmesi, sattığı motoru sanki kendi satmış gibi sevinmesi güzel bir duygu sanırım. Fiat-General Motors Alliance Powertrain Polonia Gliwice. Yani ortaklıktır kısacası. Ortaklığı Fiat motor satıyor olarak görürsen bu gözlüğünün bakış açısıyla ilgilidir. Diyelimki multijet motoru Renault ve psa grununun motorlarından iyidir. Peki ya fiatın kalitesinide tartışalım mı susmak mı istersin ?

vw 04.02.2015 01:06

Burak bey öncelikle alirsaniz hayirli olsun kazasiz belasiz kullanin güzel bir araç fakat sunu soylemeliyim ben millete illa gidin vw alin diyen bir fanatik değilim ama bazi yanlis algilarida yikmaya calisiyorum bir vw sever olarak siz demissinizki 90 li yillardan kalan vw görmüyorum çünkü motor ömürleri kisa ne alakasi var o yillarda vw turkiyede çok satan bir marka değildi bu yüzden fazla göremezsiniz sizin mantiginiza gore 90li yillardan kalma motor ömrü kisa renolarin falan hic kalmamasi lazim şimdilerde birde almanlar motor teknolojisi konusunda bu kadar ileride iken nasil kisa ömürlü oldugu söylenir anlamis değilim bunun bir istatigi varsa paylasin lutfen dsg konusunda ise bazi sorunlar oldu fakat bu cozuldu ve bu durum fazla abartildi eğer devamli sorun cikaran bir sanzuman olsaydi bu satis rakamlarina da yansirdi ve de vw grubu gibi büyük bir firma bunda israr etmezdi başka sistemlere yonelirlerdi son olarak da sahsima 'erdemsiz' demek istemissiniz bu konuda size kirginim bu site icersinde her sayfada herkes kendi görüşlerini savunuyor bu erdemsizlik mi oluyor ?

fiatci 04.02.2015 00:31

toyotaci arkadaş senin fiatin motor teknolojisi hakkında bir bilgin varmi multijet piyasada en sorunsuz ve en uzun ömürlü dizel olarak bilinir hatta general motor fiattan alir ( opel vs.) birde şöyle bir algi var siz japon severler de tork yok performans yok ...bir dizel bile yapamadılar adam akilli(d4d lerde yağ yakma sorunu var) keşke fiattan multijet alsalarda biseye benzese:)

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2014
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • Beygir Gücü 132 Hp
  • Maksimum Tork 160 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 10.4 sn
  • Maksimum Hız 200 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.5 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.5 lt
  • Uzunluk 4710 mm
  • Genişlik 1810 mm
  • Yükseklik 1480 mm
  • Bagaj Hacmi 509 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Boş Ağırlık 1365 kg
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16