2017 Toyota Auris 1.8 Hybrid Advance

  • Silindir Hacmi 1798 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 136 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Uzunluk 4330 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Genişlik 1760 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Yükseklik 1475 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 360 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1385 kg
  • Maksimum Tork 142 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.827 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
92
84
68
66
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-828 13.12.2017 10:15

Atkinson çevrimi kullandıkları için aslında bildiğimiz otto 1.8 değil, otto çevriminde 1.4 hacminde bir motor, 1.5 verimliliğinde çalışıyor. bu yüzdende atik olmayan biraz sağır bir motor, yüksek devirlerde verimli çalışıyor diye de araç sürekli yüksek devirli kullanılıyor otomatik şanzıman tarafından. Turbo 1.2 benzinli çok daha iyi olurdu, hem yakıt hem performans açısından.

Misafir-4953 29.07.2017 12:55

hibrid iyi de niye sadece 1.8 de var ? 1,5 ve altında olsaydı tek geçerdim .

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi