Suzuki Vitara

Suzuki Vitara Forum

  • 09.07.2019, Misafir-5658
    Suzuki gercekten cok keyifli arabalar yapiyor.bu arac 1.6 si da ,1.4 turbosuda inanilmaz keyifli.hele 1.4 turbo 0-100 u fabrika verilerinden 2 sani...
  • 17.06.2019, Misafir-5609
    121 bine aldım.Fiyatına göre bence iyi araç,eksikleri ise iç kapı kolu,ön cam buhar yapıyor ki bu beni çok rahatsız ediyor,birde 130 beygir olsaydı...
  • 12.05.2019, Misafir-3385
    Bn aldim araba fiyati cok iyi tekneloji konfor hersey var memnunum
  • 24.04.2019, Misafir-3178
    aracim 33bin kilametrede. 2 senedir kullaniyorum. %80 sehir ici %20 otoyol. suan ortalama 7.1. vitara glx 4x2 ile bir depo benzinle tek sferde 805...
  • 25.02.2019, Misafir-3797
    Vitara 1.4 S versiyonuna sahibim. Kendi hesabım ile aracın gösterdiği yakıt tüketimi arasında en çok 0,5 litre farkediyor. Yani şu an göstergem 7 l...
  • 19.02.2019, Misafir-946
    arkadaşlar bir sürü dizelde kullandım benzinlide hele yeni araçların çoğu garip bi şekilde baya yüksek ortalama gösteriyor,eski araçlar bu kadar ...
  • 15.02.2019, Misafir-1490
    misafir-7387 mesajınızı okudum ben istanbul bagcılar demirkapı mahallesinde yaşıyorum.araba kapalı otoparkta kalıyor.yokuş olan bir yer degil söyle...
  • 14.02.2019, Misafir-7387
    Adem bey aracınızda bir sorun olabilir mi acaba? Veya nerede kullanıyorsunuz? Çok yokuşlu bir şehir mi acaba? İstanbul şartlarında yarı trafikli ku...
  • 13.02.2019, Misafir-4776
    misafir-9627 nolu yazımda bu aracın yakıtı10.2 litre yakıyor demiştim yakıt düşmedi artı 11.4 litreye çıktı. bana satan bayii aradım maruzatımı anl...
  • 06.02.2019, Misafir-26
    Suzuki'nin İngiltere sitesine baktım, yeni standarda (WLTP) göre ortalama yakıt tüketimi 7.2 lt/100km, mevcut NEDC standardına göre %40 fazla.
  • 02.02.2019, Misafir-374
    @9278 İsttanbul Yenibosna'daki bayide vardı bu donanımdan. Fiyatlar ne kadar oldu, ellerinde var mı bilmiyorum ama isterseniz bir görüşün.
  • 02.02.2019, Misafir-9278
    Arkadaşlar bayilerde aracın bu modeli var mı? Fiyat alanlar oldu mu? En uygun ne kadara alınabiliyor?
  • 02.02.2019, Misafir-1019
    Şunu söyleyebilirim (bu araç için konuşmuyorum bence harika araç ve dizelci olarak artık turbo benzin yada hibrit devrinin geldiği düşüncesindeyim)...

Suzuki Vitara


Hassas şanzıman dişli oranı kontrolü, kalkış ve tırmanma gibi düşük hızlarda tepkiyi iyileştirirken, yüksek hızlarda sürüş sırasında motor devrini de düşürmektedir. Ayrıca, sadece hızlanma performansını değil, aynı zamanda yakıt verimliliğini ve sessizliği iyileştirmek için vites oranları en ideal şekilde ayarlanmıştır. Dişli oranı ayarları hem yakıt tasarrufu hem de sürüş performansı için tasarlanmıştır. Ayrıca, vites değişimini optimize etmek ve kusursuz bir değişim hissi oluşturmak için çeşitli yenilikler eklenmiştir. Şanzımanın güçlendirilmiş yapısı ses ve titreşimi de bastırmaktadır.


Vitara, tüm yol ve hava koşullarında olağanüstü bir sürüş deneyimi sunar. Gelişmiş ALLGRIP 4WD teknolojisi, sürüşü gerçek bir keyif haline getirir. Hangi yolda olursanız olun Vitara, yola sımsıkı tutunur ve daima güvende olmanızı sağlar. Araç dik bir yokuşta aşağı doğru hareket ediyorsa ve motor freni aracı yavaşlatmak için yeterli değilse, eğim iniş kontrol sistemi otomatik olarak devreye girer ve aracı sabit bir düşük hızda tutar.

"ALLGRIP" 4 Tekerden Çekiş (4WD) sisteminde seçebileceğiniz dört mod bulunuyor: Otomatik, Spor, Kar ve Kilit. Orta konsola ergonomik olarak konumlanmış buton yardımıyla mod seçimini kolayca yapabilirsiniz. Otomatik Mod normalde aracı (2WD) 2 çeker olarak kullanmanızı sağlar. Ancak, tekerleklerde patinaj tespit edildiğinde, otomatik olarak 4WD'ye geçer. Sadece 'gerektiğinde" 4WD'ye geçerek yakıt tasarrufuna öncelik verir. Otomatik Mod, ani hava değişikliklerinde size güvence sağlar.

Spor Mod, virajlı yollarda üstün viraj alma performansı sağlamak için 4WD'yi aktif olarak kullanır. Gaz pedalı ve tork karakteristiklerini daha iyi motor yanıtı sağlayacak şekilde değiştirir ve otomatik şanzımanlı araçlarda motor devrini yüksek tutar. Ek olarak, Spor Modu ESP müdahalesini geciktirerek, sürücünün sportif ie. sürüş amacına katkı sağlar. Yokuş kalkış destek sistemi, sürücünün ayağını, fren pedalından gaz pedalına hareket ettirdiğinde iki Kar Modu saniye süreyle aracın geriye doğru kaymasını önleyerek kalkışları kolaylaştırır.


Kar Modu, kar, buz ve Yokuş kalkış destek sistemi olmadan Yokuş kalkış destek sistemi ile . çamur gibi kaygan yüzeylerde en uygun yapılandırmaları sağlar. Gaz pedalı ve direksiyon tepkilerine uygun olarak, patinajı gerçekleşmeden tahmin eder ve olağanüstü bir tutuş sağlamak için arka tekerleklere tork sağlar. Ek olarak, düşük sürtünmeli yüzeylerde araç dengesine yardımcı olmak için ESP daha erken devreye girer. Denge ve olağanüstü kontrol sayesinde kaygan koşullarda güvenilir bir mod olan Kar Modu rahatlamanızı ve sürüşün keyfini çıkarmanızı sağlar.


Kilit Modu, maksimum çekiş oluşturmak için, arka tekerleklere sürekli olarak yüksek tork sağlar. ESP ve diğer sistemler ise kar ve çamurdan çıkış için optimize edilir. Patinaj yapan tekerleklere daha fazla fren uygulanır ve tutuş sağlayan tekerleklere tork aktarılır. *Kilit Modu 60km/saatin üzerindeki hızlarda otomatik olarak Kar Modu'na geçer.


M Gösterge paneli B Direksiyon kumandalı Hız göstergesi ile devir göstergesi sol ve sağ taraflarda yer alırken, bilgi ekranı da ortada bulunur. vites değişimi Ekranda anlık ve ortalama yakıt tüketimi, dış hava sıcaklığı, sürüş modu ve park sensörü uyarıları gibi bilgiler gösterilir. Bilgi ekranında, mevcut koşullar için sürücünün vites değişimlerini optimal olarak zamanlamasına yardımcı olan ve bu sayede yakıt tasarrufunu artıran bir vites değiştirme göstergesi mevcuttur.



Direksiyon simidinin arkasına konumlanmış vites değiştirme kolları ile vites değişiklikleri kolay ve hızlı bir şekilde yapılabilir. Böylece sürüş düz bir şanzımanda olduğu gibi keyifli ve sportif bir hale gelir. Yağmur sensörü, yağmur miktarına ve araç hızına göre otomatik olarak kendi kendine devreye girer. Otomatik farlar, ortam parlaklığına göre işlevsellik kazanır. Sistemin sensörleri optimal işlevsellik için ileri ve yukarı doğru bakar. İleri bakan sensör tünelin ötesindeki ışığı tespit eder ve sistem farlarını yakar.


Otomatik olarak frenleme sistem öndeki aracı tespit eder ve bir çarpışma riski varsa, sürücüyü frenleri kullanması için uyarır. Uyarının zamanlaması UZAK ve YAKIN ısma kosulları Hareketsiz engellere karşı: yaklaşık 5 km/saat ile 80 km/saat arasındaki araç hızlarında çalışır. Çalışma koş Hareketli engellere karşı: yaklaşık 5 km/saat ve üzerindeki araç hızlarında çalışır. çarpışma olasılığı varsa, sistem frenleme z i sırasında fren kuwvetini arttırır, böylece (Ge — ğa azaltılmasına yardımcı olur. Çalışma koşulları | Yaklaşık 5 km/saat ve üzerindeki araç hızlarında çalışır. Önde bir araç tespit edilirse ve sistem bir çarpışmanın kaçınılmaz olduğunu belirlerse, için frenleri otomatik olarak uygular. Çalışma koşulları Hareketsiz engellere karşı: yaklaşık 5km/saat ile 30km/saat arasındaki araç hızlarında çalışır.