2017 Seat Leon 1.2 TSI Style DSG

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 194 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4263 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
  • Genişlik 1816 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.3 lt
  • Yükseklik 1459 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1166 kg
  • Maksimum Tork 175 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 646 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
94
92
70
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2215 15.11.2017 13:51

Selamlar 2015 1.2 TSI DSG S&S Style, 30000 bakımı için 960TL ödedik. Seat Keleşler İzmit.
duyurulur

Misafir-4960 13.10.2017 16:30

Gecen sene ekim ayında 63 bin tl ye almıştım. Aldıgımda liste fiyatı 64700 tl idi.
1 yıldır kullanıyorum, aracımdan memnumun.
su anki fiyatını gorunce bi titreme geliyor. 1 yılda, evet tam 1 yılda arabaya 20 bin tl zam gelmiş.
Akıl alacak gibi degil, o zamanlar tam bir fp arabasıydı, su anki fiyatı ile bu ozelligini kaybetmiş.

Misafir-4687 29.08.2017 13:16

Sn Karakartal, Teknık yorumunuz için tesekkürler. Araç Motor Mühendisliği dünyada olan bir uzmanlık alanıdır ve Automotive Engineering olarak bilinir.
1.0 Eco TSI motorun ust viteslere hızlı atıp ilk kalkıs performansının biraz daha yavas olabilecegi gundeme getirilmis. Bunu savunan birkaç kişi 2 aracıda kullandıklarını ve 1.2 TSI ın daha atak hissettirdiğini belirtmiş. Böyle bir sey mümkün olabilir mi? Acaba 4 silindir faktoru mu buna sebep oluyor tartışmak lazım. Yada iddia edildiği gibi ECO modda iken 1.0 TSI ust viteslere erken atıyorsa bu performans yavaslamasına sebep olabılır mı? Tşkler.

Misafir-5144 29.08.2017 08:10

yakın gelecekte bu downsizing modası sona erecek. 1200 cc den 1000 cc ye küçültmek sadece hacim olarak bir bardak su kadar alan demektir. Ne doğru dürüst güç artışı oldu,ne hızlanma farketti(9.8 saniye ve 9.9 saniye).Bir tek biraz tork artışı oldu. O da vitesten mi, yürüyen aksamdan mı,ağırlık azalatarak mı yapıldı belli değil.emisyon derseniz her iki motorda b kategorisinde. Fiyat olarak bakıyorum tüketici lehine birşey yok.
Yanılmıyorsam vw ceosu demişti "artık küçük hacimli motorları geşiştirmenin sonuna geldik"diye.
2019 dan sonraki trend emisyon değeri a olan, motor hacminin yakıt tüketimini ve fiyatı etkilemeyeceği motorlar olacak.
Biliyorsunuz bu motorları 0.9 cc ile fiat 500 l için çıkarmıştı. Daha sonra baktılar uzun dönemde 1.2 den daha çok yakıyor. Sonra üretimi durdu. Daha sonrasını takip etmedim. Belki revize edip tekrar piyasaya sürmüşlerdir
Benim için önemli olan güç,fiyat,emisyon,konfor,güvenlik,sağlamlık ve dayanıklılık. Yoksa 1.0 olmuş 1.2 olmuş pek önemli değil

söm karakartal 29.08.2017 01:44

Öncelikle motor mühendisi diye bir bölüm daha açılmadı, varsa da ben bilmiyorum.Ben mekatronik mühendisi bir seat leon 1.2 kullanıcısıyım.Motordan biraz anlarım ve 1.2 tsi motorun bence bir mühendislik harikası olduğu düşüncesindeyim.Performans ve yakıt tüketimi mükemmel.Oranları çok iyi ayarlanmış ve kalkış,uzunyol vs performansı çok iyi.Tartışmaya gelince 1.0 motoru kullanmadım ama verileri(200Nm tork>175Nm tork) 1.2 den daha atik olduğunu gösteriyor.Ama uzun vadede 3 silindirin güç aktarımının kuvvet kaybedeceğini ve ilk performansını vermeyeceğini düşünüyorum.

Misafir-2818 19.08.2017 14:58

2743 arkadas Zaten Eco modu oldugunu iddia eden yok. *** Arabanin adi 1.0 eco TSI YANI ARABADA amaclanan ECO kullanim dolayisiyla ust vitese arac hizli cikiyor buda D modundayken ivmelenmen biraz yavas olabilir,yani ful gazi diplediginde biraz yavas reaksiyon gosterir (0.5 sn filan) motor. Sen bu araci S modunda surersenzaten benzine para yetmez.. Konuyu acaip karistirmisiz belliki..Bu aradalutfen bu iki araci (1.0 dsg ve 1.2 dsg) kullananlar yapsin yorumu.Birde motor muhendisi bir arkadastan yorum alirsak fena olmaz..

Misafir-2743 19.08.2017 09:12

"1.2nin eco olmamasi ve verdigin gazi 4 silindiriyle aninda motora iletmesi...1.0 de aracin ani hizlanmasi ECO ozellligi v3 3 silindirli olmasi sebebiyle gaz tepkimesinin daha yavas olmasi"

bu yorum bu arkadaşın arabadan anlamadığını net gösterir.
1. Bütün TSI DSG lerde D modu ve S modu vardır. Yani iki arabada eco modu denen bişey yok. D de daha az yakar S de performanslı sürüş sunarlar.
2. Diyorki arkadaş araç 4 silindirli olduğundan verdiği gazı anında motora iletiyor. Zaten silindir motorun parçası arkadaşım motor kendi kendine mi iletim yapıyor. Aracın ani hızlanması ve gaz tepkimesi aracın torku ve bg gücüyle alakalı ve bunlara bağlı yazılımla alakalıdır. Boşuna sallamayalım.
3. Performans testlerine gelecek olarak iki araba arasında kağıt üstünde 1.0 EcoTSI üstün olsada çok minik farklar. Yarış pistinde değilseniz bu farkları anlamassınız.

tarko9 19.08.2017 14:48

Selamlar bende 1.2 nin daha atak olduguna katiliyorum. 2sini de denedim 1.0 in ivmelenmesi sanki daha yavas. Bu benim hissettigim. Tabi yaniliyorda olabilirim. Sizin bu konudaki yorumunuz biraz kati ve agresif olmus.. Saygilarimla

Misafir-1134 18.08.2017 11:08

Tamam da 1.2 artık olmayacak, yani tedavülden kalkıyor. Artık vw 1.0'a geçti. Tedavülden kalkan motoru neden alayım ki?

Misafir-1202 17.08.2017 20:56

191 nolu arkadas o yaziyi yazan benim. cunku bende hem 1.0 DSG hemde 1.2 DSG var. Ilk cikista 1.2 daha atak bunun sebebi 1.2nin eco olmamasi ve verdigin gazi 4 silindiriyle aninda motora iletmesi...1.0 de aracin ani hizlanmasi ECO ozellligi v3 3 silindirli olmasi sebebiyle gaz tepkimesinin daha yavas olmasi.Sen 2sini de denemeden yorum yapmissin. Deneyin gorun.Ben deneyimimi yazdim sen olayi ters anlamissin burda arac kotulemiyoruz. gidin istediginizi alin. Bur suru kiside benim yorumumu eksilemis. Sanki ikisinide denemislerde biliyorlarmis gibi. cokda umurumda degil. Gercekler bazen acitir.

Misafir-191 10.08.2017 13:33

Bir arkadas var her yere ayni yaziyi yaziyor. Kendinde 1.2 Tsi var diye 1.2 tsi yi 1.0 EcoTSI dan ustun oldugunu soyluyor. Manipulasyon yapiyor. VAG grubu 1.2 tsi motorun yerine daha verimli bir tik daha performansli 1.0 EcoTSI yi üretti.
1.2 Tsi 175nm tork ve 110 bg gücünde.
1.0 Eco Tsi 200nm tork 115bg gücünde.

Bir araba almak istiyosaniz lutfen arabadan anlayan biriyle bayiye gidip test edin. Ondan sonra alin. Her zaman en iyi teknolojiyi tercih edin. Hayirli gunler.

Misafir-9877 27.07.2017 20:46

Seat Leon un her iki motorunu da kullandim ve kullanmaya devam ediyorum: 1.0 de gaz pedali 1 sn gec tepki veriyor ve ust viteslere hemen atmaya meyilli ve bu hizlanmayi biraz yavaslatiyor. . 4 silindirli arac oldugundan 1.2 nin itisi daha iyi ve verdigin gazi cok iyi hissettiriyor ust vitese erken atmiyor.. Daha guclu bir cikis hissi veriyor. .Sonuc olarak, 1.2motorun hizlanmasi daha iyi.

Misafir-4155 04.07.2017 13:39

Şuan piyasadaki en ekonomik benzinli motor 1.2 tsi dsg seat leon.
Çok sağlam araba, tarzı da var.
Makyajla beraber güncel teknoloji yakalandı.
Dsg en kullanışlı ve sorunsuz şanzumandur.
78.000₺ ye böylesine güzel ve geniş bir aile arabasına sahip olabiliyorsunuz.
Piyasa uçmuş 2014 model arabalar bile 60.000₺ civarı satılıyor.
1.2 tsi leon'u herkese tavsiye ederim.

Misafir-8391 05.06.2017 23:01

Arabanin krali bu Leon.. Yakit performans konfor ve de tarz.. Led paket almayi unutmayin..

Misafir-1861 15.05.2017 16:35

Misafir-1875, ben uzun sure kullanımımda sunu kesinlikle soyleyebilirim, bu motor bu aracı cekmede asla sorun yasatmaz. Fakat, 100 km ustu hızlarda yakıtı artar, 120 ustu hızlarda ise 1,6 atmosferiklerden kesinlikle fazla yakar. 140 ustunde ise benzini adeta iciyor. buna gore degerlendirme yapınız.
bu araba sehir icinde ve 120 km hızı gecmeyeceginiz sehirlerarası yolculuklarda sizi mutlu eder.

ebolat 02.05.2017 14:58

satış var ama araba yok.

Misafir-8213 18.04.2017 14:00

1.2 TSİ DSG SATIŞI VAR MI?
BAYİLERDE BU SEÇENEK YOK DİYORLAR SADECE 1.0 TSİ DSG SATIYORUZ DEDİLER.

Misafir-3978 12.04.2017 13:36

Küçük hacim motorlar çabuk biter olayını nereden çıkarıyorsunuz? O kadar uzun süre deneyebildinizmi? aksine büyük hacimli motorlarla aynı ve hatta daha uzun ömürlüde olabilirler. Mühendislikte sürtünme yüzey alanı ne kadar düşükse aşınmada o kadar düşük olur. 750cc.1000cc veya daha düşük hacim motorsikletler 14.000 devir rahat çevirebildikleri halde çok yüksek kilometrelere erişebiliyorlar.

Misafir-1875 12.04.2017 12:18

2013 de 1,2 leon aldığımda herkes bu motor bu aracı çekmez, 80 den sonra bağırır, 100 km/h geçersen 1,6 dan fazla yakar falan diyordu. bunun böyle olmadığı zamanla gördük demek insanların alışması zaman alıyor. 5 sene sonra 0,8 motorlar çıkınca yine aynı olacak demek ki

Misafir-7416 12.04.2017 10:16

1.2 tsi dsg style paket fazlasıyla taminkar performans ve yakıt tüketimi en düşük vergi diliminde oluşu ve donanımsal artıları iyiki almışım diyorum.1.0 tsi motorlarda ilerleyen zamanlarda sorunsuz bir şekilde kendini ispatlayacaktır fakat fiyatların ve vergi diliminin eşit olmasından dolayı 4 silindirli bir aracı almanın daha mantıklı olacağı kanaatindeyim.

Misafir-3762 11.04.2017 17:06

1.0 tsi motor için yazılan yorumları görünce yeni aldığım Leon aracımı servise götürüp motoruna baktırasım geldi. 80 km. hızdan sonra bağırıyormuş :)) 3 silindir arıza çıkarırmış, araba çekmezmiş vs. Keşke bunları söyleyenler, yazmadan önce bu aracı test etselerdi. Sonuç olarak 1.0 tsi dsg Leon olsun Golf olsun İbiza olsun, motor ve şanzıman konusunda gayet iyi olup mükemmel işler çıkaran bir uyumla sürüşünüzü yapabileceğiniz araçlar.

Misafir-4433 11.04.2017 15:18

1.0 ile bunun arasında kaldım, 1.2 yi tercih ettim.
3 silindirli motor, 80 den sonra bagırmaya baslıyor,
bununki 4 slindirli ve kendini kanıtlamıs bir motordur.

Misafir-3929 11.04.2017 13:15

Misafir 2929 doğru söylüyorsun yüzde 90 engelli üzerine almayı düşünüyorum sen nediyosun alinirmi bu araç

Misafir-2929 11.04.2017 11:06

Araba dediğin 4 silindirli olmalı. 1.0 turbo benzinliler 3 silindirli. 3 silindirli motorlar uzun ömürlü olmazlar.
1.2 turbo benzinli motorlar çok güçlü olduğu kadar çok ekonomikler.
Alınacaksa 1.2 turbo benzinli 4 silindirli motor alınmalı.

Misafir-5311 10.04.2017 14:32

güzel çekiş, hızlı kaçış

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi